Die had toch al een vriendin in wording, voorbij datefase?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:00 schreef Godshand het volgende:
Volgens mij is de date BoL. Hoewel Zonnebloem beweert dat hij nog niet online is geweest.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:00 schreef Godshand het volgende:
Volgens mij is de date BoL. Hoewel Zonnebloem beweert dat hij nog niet online is geweest.
faxiequote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:28 schreef Zonnebloem4d het volgende:
Nope, geen lichtstraaltje. En hij is nog steeds niet online geweest. Er bestaat dus nog hoop.
ongemakkelijke situatie of nog wel wat gespreksstof?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Hexagon het volgende:
Nou lunchdate gehad net. Wederzijds geen schijn van klik te bekennen. Wat een stugge humorloze vrouw. Vind het nu niet vreemd dat die nog nooit een vriend had.
Gelukkig volgende week nog een date
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Hexagon het volgende:
Nou lunchdate gehad net. Wederzijds geen schijn van klik te bekennen. Wat een stugge humorloze vrouw. Vind het nu niet vreemd dat die nog nooit een vriend had.
Beter bel je even vantevoren zeg ik toch altijd.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik had er een tijdje geleden ook zo 1, en die had een stem als een heks ook,
Wel fijn zeg anoniem spuien op Fok
Jawel maar ik moest alle vragen stellenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ongemakkelijke situatie of nog wel wat gespreksstof?
Ja maar ik had niet verwacht dat je kan afknappen op een stem alleenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Beter bel je even vantevoren zeg ik toch altijd.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Hexagon het volgende:
Ook eens gehad tijdens een date. Knapte echt af op de stem en manier van praten (net een robot)quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik had niet verwacht dat je kan afknappen op een stem alleen
Hoe kom je daar zo mee aan tafel?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Hexagon het volgende:
Online was ze wel leukquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo mee aan tafel?
Hoeveel contact was er dan al geweest? 1 gesprek en dan al afspreken?quote:
Twee avondjes appenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoeveel contact was er dan al geweest? 1 gesprek en dan al afspreken?
Precies, heel apart is dat altijd, lijkt het online heel wat, heb je de date zelf, is er geen bal aanquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:24 schreef BeamofLight het volgende:
Vanavond met date naar een bruiloft. Of zal ik haar mijn vriendin noemen? Of zonnebloem?
Nee lol! Was het maar zo... Ik ben bang dat ik hem zo erg heb getraumatiseerd dat hij in een grot is gaan wonen!quote:
Niet grappig!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:24 schreef BeamofLight het volgende:
Vanavond met date naar een bruiloft. Of zal ik haar mijn vriendin noemen? Of zonnebloem?
Hijweethetevennietmeerquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:24 schreef BeamofLight het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:48 schreef Zonnebloem4d het volgende:
[..]
Nee lol! Was het maar zo... Ik ben bang dat ik hem zo erg heb getraumatiseerd dat hij in een grot is gaan wonen!
zo dalijk is het MGTOWquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha. Zoveel zitten er niet in dit topic, dus zou redelijk snel duidelijk moeten zijn.
Geduld is een schone zaak.
Nadat je zei dat je geen klik voelde?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef Hexagon het volgende:
Leuk als zon wijf je dan ook nog gaat lopen blokkeren, echt heel vriendelijk enzo
Ehm ja, als ze niks is maakt dat toch ook niet meer uit?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Nadat je zei dat je geen klik voelde?
Ze voelde blijkbaar écht geen klik.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef Hexagon het volgende:
Leuk als zon wijf je dan ook nog gaat lopen blokkeren, echt heel vriendelijk enzo
Netjes beëindigen van zoiets lijkt me prettigste voor beide kanten tochquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ehm ja, als ze niks is maakt dat toch ook niet meer uit?
Als het nu iets leuks was én dan ineens geblokkeerd, dan is het anders.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef Hexagon het volgende:
Ja maar zeg dan gewoon niks meer en laat het wegzakken. Pro actief blokkeren terwijl ik dr verder met rust laat vind ik nogal onbeschoft.
Ah mja, ik kan me opzich wel voorstellen dat wanneer het duidelijk is dat het niets wordt iemand het contract helemaal afsluit. Zou ik zelf niet snel doen bij iemand die verder wel aardig is maar ik ben eerder ook wel eens geblokkeerd in zo'n situatie. Even pleister op mijn ego, bedenken dat ze waarschijnlijk niet uit de voeten kan met een loos contact in d'r lijst en weer verder.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef Hexagon het volgende:
Ja maar zeg dan gewoon niks meer en laat het wegzakken. Pro actief blokkeren terwijl ik dr verder met rust laat vind ik nogal onbeschoft.
Op Tinder of WA? Tinder schuif ik ook iedereen uit mn lijstje die ik langer dan twee dagen niet heb gesproken / me afvraag of en waarom ik die persoon überhaupt geliket hebquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef Hexagon het volgende:
Kan jou het schelen. Ze was toch niet leuk vond je.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef Hexagon het volgende:
Waarschijnlijk vond ze jou niet zo boeiend. Het ligt nooit aan de ander immersquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Hexagon het volgende:
Ze is je geen verantwoording schuldigquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef Hexagon het volgende:
Ik verwijs je graag door naar imdbquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:08 schreef Faxie het volgende:
Morgen graag een verslag van de film van begin tot eind
Je mag mijn backup date zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:10 schreef Faxie het volgende:
Oh en ik ben de date niet hoor. Ik ben stom
Ah leuk Cue! Klinkt alsof het erg goed gaatquote:
Dankjequote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah leuk Cue! Klinkt alsof het erg goed gaat
Ja absoluut, onnodig ook gewoon lijkt mij, goed dat je er geen verdere energie in hebt gestokenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef Hexagon het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kan jou het schelen. Ze was toch niet leuk vond je.
Freek Vonk?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:17 schreef Marrije het volgende:
Ben ik het vergeten of heeft het hier nooit gestaan? Freek heeft een vriendin?
Ik houd er niet van om behandeld te worden als een soort melaatse. Dus dat wekt mn ergernis.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kan jou het schelen. Ze was toch niet leuk vond je.
Wie is freeck?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:17 schreef Marrije het volgende:
Ben ik het vergeten of heeft het hier nooit gestaan? Freek heeft een vriendin?
Alweer een date?quote:Op zondag 7 januari 2018 10:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik houd er niet van om behandeld te worden als een soort melaatse. Dus dat wekt mn ergernis.
Maargoed intussen weer een nieuwe afspraak aan het regelen met een nieuwe dame die we wil
Ja en er stond er nog een.quote:Op zondag 7 januari 2018 11:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alweer een date?
Je hebt het er wel druk mee.
7 dagenquote:Op zondag 7 januari 2018 11:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Even geduld hebben ja zonnebloem. Na hoeveel tijd kun je wel een Pm sturen hier? Doe je het dan. Zal wel niet heel lang duren
quote:
Kijk eens, leuk die positieve berichten van julliequote:Op zondag 7 januari 2018 11:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Date nummer 3 vanmiddagKan niet wachten
Hij zit er niet meer op. Denk dat hij door mij afgeknapt is op dating sites, ik snap het wel. Maar goed, ik zal gewoon wachten (is niet mijn sterke kant, geef ik toe). Wil ook niet overkomen als weirdo... Ik vond hem inderdaad erg leuk...quote:Op zondag 7 januari 2018 11:53 schreef Allures het volgende:
Je kent hem toch van een datingsite? Je kunt hem daar toch bereiken?
te laat....quote:Op zondag 7 januari 2018 12:15 schreef Zonnebloem4d het volgende:
[..]
Wil ook niet overkomen als weirdo...
mijn eerste gedachte was ook zit iemand m nou te piepelen of watquote:Op zondag 7 januari 2018 12:27 schreef Allures het volgende:
Whahhahaha nu vind ik het allemaal alleen maar ongeloofwaardig
Of zijn verhalen over gestoorde vrouwen aantrekken geloofwaardiger
Ik kan niet kiezen uit welke versie van craycray
LuNaTiC had het goedquote:
Het is geen hondquote:Op zondag 7 januari 2018 12:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
LuNaTiC had het goed![]()
Ik weet niet of dit nu echt is of een geintje van iemand. Als het echt is, kan W00f aan de bak
ze verwijderd je toch met een redenquote:Op zondag 7 januari 2018 12:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
O oh, mijn potentieel heeft mij verwijderd, toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gevonden op FB, verzoek verstuurd én geaccepteerd.
Nu eens kijken hoe het zich verder ontwikkeld.
Het is een risico, maar wie niet waagt die niet wint
quote:
Haha, deze reactie had ik al verwacht, de ene persoon mag er wel achteraan indien verwijderd (omstandigheden boeien niet) en de andere niet..quote:Op zondag 7 januari 2018 12:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ze verwijderd je toch met een reden
En zo veel mensen die gedwongen worden door een ex om dates te verwijderen en die daarna spijt krijgen lopen er ook niet rond dus ik gok een meer voor de hand liggende reden als 'toch geen trek in'
Nee, dan komt er een dreunende bas uitquote:Op zondag 7 januari 2018 12:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij is niet onderdanig anders had hij wel Sub Woofer als naam genomen
nee niemand moet dat doenquote:Op zondag 7 januari 2018 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, deze reactie had ik al verwacht, de ene persoon mag er wel achteraan indien verwijderd (omstandigheden boeien niet) en de andere niet..
Toch vreemd dat ze mij alsnog toevoegt hè
Had je haar al gesproken voor dat je verwijderd werd?quote:Op zondag 7 januari 2018 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, deze reactie had ik al verwacht, de ene persoon mag er wel achteraan indien verwijderd (omstandigheden boeien niet) en de andere niet..
Ja, al een paar dagenquote:Op zondag 7 januari 2018 12:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had je haar al gesproken voor dat je verwijderd werd?
Ja idd vreemd ja. En vreemd ook dat jij iemand die jou bewust verwijdert via een ander kanaal alsnog gaat contacten...quote:Op zondag 7 januari 2018 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ach joh, die dubbele standaarden ook altijd, stom gedoe.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja idd vreemd ja. En vreemd ook dat jij iemand die jou bewust verwijdert via een ander kanaal alsnog gaat contacten...
Maar goed, misschien passen jullie fantastisch bij elkaar
ben je er al achter waarom ze je had verwijderd?quote:Op zondag 7 januari 2018 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
En dan ineens zomaar vanuit het niets verwijderen? Ik weet het niet maar het klinkt niet echt positiefquote:
Niks dubbele standaarden? Als een vrouw dat doet is dat toch ook tyfussneu?quote:Op zondag 7 januari 2018 12:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ach joh, die dubbele standaarden ook altijd, stom gedoe.
Je weet dat Tinder zo buggy is als wat hè, als je niet oplet dan verwijder je per ongeluk iemand, omdat je van scherm wil wisselen door te swipen..
Ik heb idd ook ooit iemand perongeluk verwijderd via tinder en die vond ik juist leukquote:Op zondag 7 januari 2018 12:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks dubbele standaarden? Als een vrouw dat doet is dat toch ook tyfussneu?
En nee, dat weet ik niet van Tinder. Eenmaal verwijderd kun je niet meer de-verwijderen?
Nou, wie weet, ben benieuwd naar de afloop
Maar als je zo'n klote app hebt, zoals Tinder dus blijkbaar, schakel je dan niet sneller over op whatsapp ofzo?quote:Op zondag 7 januari 2018 13:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb idd ook ooit iemand perongeluk verwijderd via tinder en die vond ik juist leukNooit meer terug gevonden
daarna ben ik dat idd wel gaan doen. Al heb ik met mijn huidige date ook 2 weken via tinder geappt voordat dat overging op whatsappquote:Op zondag 7 januari 2018 13:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar als je zo'n klote app hebt, zoals Tinder dus blijkbaar, schakel je dan niet sneller over op whatsapp ofzo?
Terwijl je in gesprek bent met een leuke kerel? Lijkt me enorm aannemelijkquote:Op zondag 7 januari 2018 13:09 schreef Allyo het volgende:
Misschien heeft ze heel Tinder verwijderd omdat haar hele telefoon erdoor vastliep oid? Bij mij gaat mijn telefoon ook helemaal op tilt soms als ik er ff op zet. En ik heb gewoon een iPhone 7s.
Dat wilde ik ook doen, maar was dus net te laat met het voorstelquote:Op zondag 7 januari 2018 13:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar als je zo'n klote app hebt, zoals Tinder dus blijkbaar, schakel je dan niet sneller over op whatsapp ofzo?
Klopt heb je zeker gelijk in. Blijft raar, waarom dan wel op fb toevoegen? Ik zou dat ook best creepy vinden, eigenlijk.quote:Op zondag 7 januari 2018 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Terwijl je in gesprek bent met een leuke kerel? Lijkt me enorm aannemelijk
Dan geef je toch eerst je nummer even ofzo
Freak_ was zijn Fok! Naam geloof ikquote:
Yup, beide films helemaal uitgekekenquote:Op zondag 7 januari 2018 12:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens, leuk die positieve berichten van jullie![]()
Cue, nog wel iets van de film kunnen zien?![]()
Donnie-B, veel plezier, je klinkt heerlijk enthousiast steeds.
Nee man, laat haar gaan!quote:Op zondag 7 januari 2018 12:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ach joh, die dubbele standaarden ook altijd, stom gedoe.
Je weet dat Tinder zo buggy is als wat hè, als je niet oplet dan verwijder je per ongeluk iemand, omdat je van scherm wil wisselen door te swipen..
Blijf me er echt over verbazen, zulke grote tegenstellingenquote:
Niet alle vrouwen zijn dom en technisch onhandig, sommigen van ons weten wel hoe google werkt en kunnen een beetje logisch denken... Ik kreeg een link van hem naar zijn website. Als ie niet gestalkt wil worden moet ie maar geen links naar zijn website aan wildvreemde, rare vrouwen op dating sites geven. Eigen schuld.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:20 schreef Hexagon het volgende:
Natuurlijk is het een troll, hoe zou iemand die hier geen lid is anders moeten weten dat haar date hier als W00fer post.
ja of gewoon geen dramaquote:Op zondag 7 januari 2018 14:57 schreef Zonnebloem4d het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn dom en technisch onhandig, sommigen van ons weten wel hoe google werkt en kunnen een beetje logisch denken... Ik kreeg een link van hem naar zijn website. Als ie niet gestalkt wil worden moet ie maar geen links naar zijn website aan wildvreemde, rare vrouwen op dating sites geven. Eigen schuld.Ik hoop dat niemand mij het kwalijk neemt dat ik alles probeer om deze toch best leuke vent op te sporen... Ik heb echt nooit spijt van iets in mijn leven. Nu heb ik voor de eerste keer spijt van een stomme beslissing. Grrr...
Trouwens, liever drama aan het begin van een relatie/vriendschap/whatever dan aan het einde toch?Normaal ben ik best chill...
de originele post ook goed?quote:
quote:Beste mensen,
Ik kom met een heel verhaal... Maar in het kort: iemand op een dating site gevonden, klik gehad, ex vriend heeft het password van de dating site geraden, ingelogd, alles gelezen, mij onder druk gezet en ervoor gezorgd dat ik mijn potentiële date heb afgewezen en mijn account heb verwijderd.
Volgende dag enorm veel spijt gekregen, geprobeerd om potentiële date weer op te speuren, zijn website en e-mail gevonden. E-mail gestuurd en alles uitgelegd maar nog geen antwoord gekregen. Ben bang dat het in de spam map beland is... Om het spannend te maken: mijn potentiële date zit in dit draadje. :p /wave
Heb het contact met de ex vriend nu helemaal verbroken, dit was het druppeltje dat de emmer deed overlopen, hij heeft nog gedreigd met zelfmoord (niet voor de eerste keer), heb de politie gebeld, dus niet meer mijn pakkie aan.
Wil graag mijn potentiële date terug, ben nog steeds benieuwd naar dat nieuwtje wat hij aan mij wou vertellen aan de telefoon... (ben een erg nieuwsgierig type, ik krijg slapeloze nachten als ik hier niet achter kom!)
Heb het sinds anderhalve week weer. Paar matches. Waar dat getal dan vandaan komtquote:Op zondag 7 januari 2018 16:04 schreef Allures het volgende:
Ja zo'n melding had ik dus ook vanmorgen. Lang de app niet gebruikt? Voelt als zo'n lokkertje
Hahaha.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
'Ziet er goed uit, knapperd. Je hebt al meer dan 100 likes gekregen sinds je lid werd van Tinder. 2018 wordt jouw jaar!'
Oke
Je hebt een vriendje en zit in het datingtopic?quote:Op zondag 7 januari 2018 16:06 schreef Allures het volgende:
Ja ik had ook al vraagtekens bij mijn getal
Vriendje moest er gewoon om lachen, heel bemoedigend
Neem condooms mee..quote:Op zondag 7 januari 2018 16:22 schreef Cue_ het volgende:
Verandering van plan, niet uit eten, hij gaat koken
Tja, zijn er wel meerdere die dat doen, open relatie FTWquote:Op zondag 7 januari 2018 16:24 schreef Daargaatze het volgende:
[..]
Je hebt een vriendje en zit in het datingtopic?
quote:Op zondag 7 januari 2018 16:34 schreef Daargaatze het volgende:
O zitten we hier in t openrelatie dating topic? Dan zit ik verkeerd, sorry!
daten is datenquote:Op zondag 7 januari 2018 16:34 schreef Daargaatze het volgende:
O zitten we hier in t openrelatie dating topic? Dan zit ik verkeerd, sorry!
nouj a als je een vriend hebt en dus date om het neuken, vind ik dat van nietquote:
Ripquote:Op zondag 7 januari 2018 16:39 schreef Daargaatze het volgende:
Date ging wel, maar wel afgewezen. En nu date ik nie meer; ben ziek.
Je kent haar nog niet zo goed...quote:Op zondag 7 januari 2018 16:55 schreef Daargaatze het volgende:
ja want iedereen moet van jouw situatie op de hoogte zijn!
nee maar een invulling als je het niet weet is dan ook niet zo snugger hequote:Op zondag 7 januari 2018 16:55 schreef Daargaatze het volgende:
ja want iedereen moet van jouw situatie op de hoogte zijn!
* even noteren... zal waarschijnlijk niet lang duren....quote:Op zondag 7 januari 2018 17:13 schreef Allures het volgende:
[..]
nee maar een invulling als je het niet weet is dan ook niet zo snugger he
Jij hem afgewezen of hij jou?quote:Op zondag 7 januari 2018 16:39 schreef Daargaatze het volgende:
Date ging wel, maar wel afgewezen. En nu date ik nie meer; ben ziek.
Ik niks want ik ben hetero.quote:Op zondag 7 januari 2018 17:53 schreef Mishu het volgende:
Wat doen jullie met het vele aanbod van buitenlands mannen/expats? Het heeft niet mijn voorkeur maar zijn vaak galanter dan Nederlandse mannen.
Niet mijn voorkeur, maar sta er wel open voor, mits ze van plan zijn hier te blijven wonen, that is.quote:Op zondag 7 januari 2018 17:53 schreef Mishu het volgende:
Wat doen jullie met het vele aanbod van expats? Het heeft niet mijn voorkeur maar zijn vaak galanter dan Nederlanders.
Een allochtoon prima, een expat die weer vertrekt uit nl niet.quote:Op zondag 7 januari 2018 17:53 schreef Mishu het volgende:
Wat doen jullie met het vele aanbod van buitenlands mannen/expats? Het heeft niet mijn voorkeur maar zijn vaak galanter dan Nederlandse mannen.
was dit die van het ontbijtje?quote:Op zondag 7 januari 2018 18:24 schreef Spirit82 het volgende:
Gisteren spontane date gehad via Tinder. We hadden al eerder afgesproken, maar toen hoorde ik steeds niks van hem en zei hij op een nogal lullige manier af, waarvoor hij later zijn excuses aanbood. Daarna verdween hij volledig van de radar (dacht dat hij me na dat dingetje had geblokkeerd omdat hij dacht dat het niks meer zou worden), tot hij me ineens via Facebook en instagram een bericht stuurde gisteren. Zijn telefoon was volledig gecrasht en hij was al zijn contacten kwijt...Ik ging al naar de kroeg met vriendinnen, hij had nog geen plannen en stelde voor om ook te komen en het was gezelligDenk niet dat er een vervolg gaat komen want leuke man, aantrekkelijk, maar het niveauverschil is te groot.
De 14de weer een tinderdate
Nee, helaas niet. Geen idee of dat nog wat gaat worden. Ben bang van niet.quote:
ben je naar hem uiteindelijk ook zo duidelijk geweest? Zo niet dan zit daar nog een kans.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Geen idee of dat nog wat gaat worden. Ben bang van niet.
quote:Op zondag 7 januari 2018 12:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja idd vreemd ja. En vreemd ook dat jij iemand die jou bewust verwijdert via een ander kanaal alsnog gaat contacten...
Maar goed, misschien passen jullie fantastisch bij elkaar
Wat bedoel je precies met niveauverschil?quote:Op zondag 7 januari 2018 18:24 schreef Spirit82 het volgende:
Gisteren spontane date gehad via Tinder. We hadden al eerder afgesproken, maar toen hoorde ik steeds niks van hem en zei hij op een nogal lullige manier af, waarvoor hij later zijn excuses aanbood. Daarna verdween hij volledig van de radar (dacht dat hij me na dat dingetje had geblokkeerd omdat hij dacht dat het niks meer zou worden), tot hij me ineens via Facebook en instagram een bericht stuurde gisteren. Zijn telefoon was volledig gecrasht en hij was al zijn contacten kwijt...Ik ging al naar de kroeg met vriendinnen, hij had nog geen plannen en stelde voor om ook te komen en het was gezelligDenk niet dat er een vervolg gaat komen want leuke man, aantrekkelijk, maar het niveauverschil is te groot.
Gewoon doen! Je weet maar nooit?quote:Op zondag 7 januari 2018 17:53 schreef Mishu het volgende:
Met de mannen niks, date nu wel met een internationale studente... kan het je alleen maar aanradenquote:Op zondag 7 januari 2018 17:53 schreef Mishu het volgende:
Jij bepaald alles natuurlijk en iedereen zou jouw situatie moeten kennen toch? Oh wacht...quote:Op zondag 7 januari 2018 16:48 schreef Allures het volgende:
Wat awesome dat je er wat van vind
Ik ga het niet weer allemaal uitleggen
Het topic is voor iedereen die date
Ik heb het precies andersom. Sowieso is afstand relatief. Tegenwoordig kun je via Skype etc gewoon makkelijk contact houden en ook reizen is lang niet meer zo ingewikkeld in de meeste gevallen. En daarnaast, als je het goed doet wil ze niet eens meer weg hier.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een allochtoon prima, een expat die weer vertrekt uit nl niet.
Ik vind afstand wel een dingetje.
been there , done that, got the children.quote:Op maandag 8 januari 2018 05:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het precies andersom. Sowieso is afstand relatief. Tegenwoordig kun je via Skype etc gewoon makkelijk contact houden en ook reizen is lang niet meer zo ingewikkeld in de meeste gevallen. En daarnaast, als je het goed doet wil ze niet eens meer weg hier.
Dit dus, daarnaast zou ik ook totaal geen moeite hebben om in een ander land te gaan wonen als die persoon echt de ware is.quote:Op maandag 8 januari 2018 05:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het precies andersom. Sowieso is afstand relatief. Tegenwoordig kun je via Skype etc gewoon makkelijk contact houden en ook reizen is lang niet meer zo ingewikkeld in de meeste gevallen. En daarnaast, als je het goed doet wil ze niet eens meer weg hier.
Heel lomp gezegd intelligentie. Het is de hele manier van communiceren, praten, onderwerpen, schakelen, humor. Dat matcht niet en daardoor worden gesprekken een beetje oppervlakkig en stroef.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:46 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met niveauverschil?
Waarschijnlijk gaat ie nu 1 van je vriendinnen hosselen.quote:Op zondag 7 januari 2018 18:24 schreef Spirit82 het volgende:
Dat zou echt hilarisch zijnquote:Op maandag 8 januari 2018 07:55 schreef MCH het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat ie nu 1 van je vriendinnen hosselen.
Ik weet vrij zeker dat jij hem niet bent, want hij zei dat hij zo’n chaoot is dat hij alles vergeet, dus ik moest hem eraan helpen herinnerenquote:
Da's grappig, ik werd ook door haar eraan herinnerdquote:Op maandag 8 januari 2018 08:01 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik weet vrij zeker dat jij hem niet bent, want hij zei dat hij zo’n chaoot is dat hij alles vergeet, dus ik moest hem eraan helpen herinneren
Waar woonde die date?quote:Op maandag 8 januari 2018 05:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
been there , done that, got the children.
Geen zin meer in. Geen poespas met skype enz. Ook vind ik het niet praktisch een paar uur te moeten rijden. Naast de deur hoeft niet, maar een uur of anderhalf is zo ongeveer max wat haalbaar is.
Als je uit bent op niet al te serieus prima. Ze gaat toch weer wegquote:Op zondag 7 januari 2018 20:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
Een allochtoon prima, een expat die weer vertrekt uit nl niet.
Ik vind afstand wel een dingetje.
Fok fotoboekquote:
goed bezig! Hoop dat je een geschikte jongedame vindquote:Op maandag 8 januari 2018 11:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Fok fotoboek
Ontopic: ook maar weer eens de stoute schoenen aangetrokken en een berichtje gestuurd naar een (hopelijk) leuke jongedame.
Eindelijk lichamelijk weer een beetje beter in mijn vel na een periode met gedoe. Nu maar weer eens zien of er wat te bereiken valt in de wereld van het daten
Ik ook, al bereid ik me geestelijk maar vast voor op de eerste keiharde afwijzingquote:Op maandag 8 januari 2018 12:20 schreef Lot88 het volgende:
[..]
goed bezig! Hoop dat je een geschikte jongedame vind
gewoon swipen tot je niet meer kan~!quote:Op maandag 8 januari 2018 13:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ook, al bereid ik me geestelijk maar vast voor op de eerste keiharde afwijzing
Weer gelachenquote:Op maandag 8 januari 2018 12:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
KLB / [PAINT] Geen FOK! Tinder
KLB / [PAINT] Vrijgezellen van FOK!
Ah, begrijp ik. Was het de eerste date? Dan kan je het nog even een kans geven, misschien was hij gewoon heel zenuwachtig?quote:Op maandag 8 januari 2018 07:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heel lomp gezegd intelligentie. Het is de hele manier van communiceren, praten, onderwerpen, schakelen, humor. Dat matcht niet en daardoor worden gesprekken een beetje oppervlakkig en stroef.
Dan nog merk je snel genoeg of je met iemand een gesprek kunt voeren zoals jij dat graag wilt of niet. Als dat niet het geval is dan is het wat mij betreft ook redelijk snel einde verhaal.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ah, begrijp ik. Was het de eerste date? Dan kan je het nog even een kans geven, misschien was hij gewoon heel zenuwachtig?
Dat is waar. Had mijn vriendin ook, maar die wou hem niet te snel afschieten en had het nog even geprobeerd, maar dat ging niet. Als je gevoel nee zegt dan is het raadzaam daar naar te luisteren.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dan nog merk je snel genoeg of je met iemand een gesprek kunt voeren zoals jij dat graag wilt of niet. Als dat niet het geval is dan is het wat mij betreft ook redelijk snel einde verhaal.
Ja, was de eerste date, maar we hebben elkaar ook al telefonisch gesproken en ook appen verliep al redelijk moeizaam. Hij zag er verder wel leuk uit hoor, leuke kop, lief, mooi lijf, maar al met al gewoon net niet helemaal mijn type, dus het heeft ook niet zoveel zin om dan nog een keer af te spreken.quote:Op maandag 8 januari 2018 14:45 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ah, begrijp ik. Was het de eerste date? Dan kan je het nog even een kans geven, misschien was hij gewoon heel zenuwachtig?
Tinder draait vooral om foto's. Ik heb even je foto gespiekt hier in het fobo en als je dat soort foto's ook op tinder gebruikt, snap ik wel dat dat niet heel hard loopt voor je. Je bent absoluut niet lelijk ofzo, maar die foto is niet heel handig genomen en je kijkt ook een beetje moeilijkquote:Op maandag 8 januari 2018 13:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tinder moet ik het sowieso niet van hebben merkt ik wel
Ik gebruik andere foto's. Maar weer dat dat niet mijn sterkste punt isquote:Op maandag 8 januari 2018 15:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tinder draait vooral om foto's. Ik heb even je foto gespiekt hier in het fobo en als je dat soort foto's ook op tinder gebruikt, snap ik wel dat dat niet heel hard loopt voor je. Je bent absoluut niet lelijk ofzo, maar die foto is niet heel handig genomen en je kijkt ook een beetje moeilijkJe valt, zeg maar, niet echt op met dit soort foto's.
Dat hoeft toch ook nietquote:Op maandag 8 januari 2018 16:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik gebruik andere foto's. Maar weer dat dat niet mijn sterkste punt is
Lachen op foto's is bijvoorbeeld iets dat ik exht niet kan
Waarom klaag je dan over afstand? Binnen Nederland stellen afstanden weinig voor.quote:Op maandag 8 januari 2018 15:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
die bleef toen in nl wonen na de studie, verblijfsvergunning enz.
Dit heb je toch zelf in de hand? Voor veel mannen is het veel lastiger een match te krijgen, dus dan wordt het soms zo'n automatisme of uit verveling om te gaan swipen.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:22 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat hoeft toch ook nietVolgens mij las ik laatst ergens dat vrouwen mannen die niet lachen op foto's juist aantrekkelijker vinden dan mannen die wel lachen
Dus dat is in je voordeel!
Met het risico om arrogant over te komen, maar ik word echt even gek van het aantal matches dat ik heb op tinderIk heb dat 2km trucje uitgehaald, maar mijn hemel wat een berg mannen moet ik doorworstelen en dan zitten er nog best veel leuke tussen! Ik heb nu 112 "actieve" matches, maar zou niet weten hoe ik contact met ze allemaal zou moeten hebben. Ik snap nu wel dat vrouwen niet zo snel uit zichzelf contact opnemen, want het is bijna een dagtaak om gesprekken te onderhouden met mannen die wél contact zoeken
Aandachtquote:Op maandag 8 januari 2018 16:29 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dit heb je toch zelf in de hand? Voor veel mannen is het veel lastiger een match te krijgen, dus dan wordt het soms zo'n automatisme of uit verveling om te gaan swipen.
Ik snap niet echt dat als je swipe na swipe matches blijft krijgen, toch maar doorgaan totdat je erover 100 hebt, en dán ineens gaat afvragen hoe je die in godsnaam moet benaderen
Waarom niet stoppen bij een paar die je echt leuk vindt en daar eerst eens een gesprek mee aanknopen, je kunt later altijd weer verder swipen, die matches vergaan ook niet. Tenzij het stiekem toch een egoboostje is en het leuk is om matches te verzamelen natuurlijk
(zeg verder ook niet dat het niet goed is om kansen te verdelen omdat je nooit weet hoe en of gesprekken wel gaan lopen, maar zo'n moeilijke oplossing is er nou ook weer niet voor je 'probleem').
Het is ook wel een beetje verslavend, dat swipen. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig naar wat er "nog meer" is. Daarbij hoef ik niet zo nodig iedereen te ontmoeten met wie ik een match heb. Gesprekken lopen niet of beginnen uberhaupt niet. Mijn persoonlijkheid is enthousiast, spontaan en ongeduldig en zo gedraag ik me dus ookquote:Op maandag 8 januari 2018 16:29 schreef LuNaTiC het volgende:
[..]
Dit heb je toch zelf in de hand? Voor veel mannen is het veel lastiger een match te krijgen, dus dan wordt het soms zo'n automatisme of uit verveling om te gaan swipen.
Ik snap niet echt dat als je swipe na swipe matches blijft krijgen, toch maar doorgaan totdat je erover 100 hebt, en dán ineens gaat afvragen hoe je die in godsnaam moet benaderen
Waarom niet stoppen bij een paar die je echt leuk vindt en daar eerst eens een gesprek mee aanknopen, je kunt later altijd weer verder swipen, die matches vergaan ook niet. Tenzij het stiekem toch een egoboostje is en het leuk is om matches te verzamelen natuurlijk
(zeg verder ook niet dat het niet goed is om kansen te verdelen omdat je nooit weet hoe en of gesprekken wel gaan lopen, maar zo'n moeilijke oplossing is er nou ook weer niet voor je 'probleem').
Zie hier het grote "probleem", groen gras enzoquote:Op maandag 8 januari 2018 16:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is ook wel een beetje verslavend, dat swipen. Ik ben gewoon heel erg nieuwsgierig naar wat er "nog meer" is.
Gewoon, je afstand op 2 km zetten. Dan krijg je mensen die op <2km zitten, wat er niet zoveel zijn, plus de mensen die jou naar rechts hebben geswiped (althans, op mijn iphone)quote:
quote:Op maandag 8 januari 2018 16:42 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Gewoon, je afstand op 2 km zetten. Dan krijg je mensen die op <2km zitten, wat er niet zoveel zijn, plus de mensen die jou naar rechts hebben geswiped (althans, op mijn iphone)
Dat abbo voor Gold is ook imbeciel duur zegquote:Op maandag 8 januari 2018 16:43 schreef DrMarten het volgende:
Wat aan tinder wel apart blijft is dat ik van verschillende mensen heb vernomen dat ze mijn profiel niet of pas vele weken later voorbij zagen komen dan ik hun profiel. Ex-scharrel en ik zaten allebei op tinder. Ik haar voor de gein naar rechts swipen (ze wist ervan) pas anderhalve maand later kwam ik bij haar voorbij.
Zal natuurlijk ook een truc zijn om je een abonnement aan te smeren, maar het geeft je wel te denken.
Valt wel mee. Als ik iemand écht leuk vind, dan heb ik geen oog voor anderen. Je hebt echt een te negatief beeld van me. Ik ben hondstrouw als er afspraken worden gemaakt.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:39 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Zie hier het grote "probleem", groen gras enzo
is dat niet gewoon een aanbod ding en hoeveel je er weg werkt op een dag en je instellingen?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:43 schreef DrMarten het volgende:
Wat aan tinder wel apart blijft is dat ik van verschillende mensen heb vernomen dat ze mijn profiel niet of pas vele weken later voorbij zagen komen dan ik hun profiel. Ex-scharrel en ik zaten allebei op tinder. Ik haar voor de gein naar rechts swipen (ze wist ervan) pas anderhalve maand later kwam ik bij haar voorbij.
Zal natuurlijk ook een truc zijn om je een abonnement aan te smeren, maar het geeft je wel te denken.
Was niet specifiek op jou gericht, gewoon in het algemeen.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Als ik iemand écht leuk vind, dan heb ik geen oog voor anderen. Je hebt echt een te negatief beeld van me. Ik ben hondstrouw als er afspraken worden gemaakt.
omdat ik geen zin heb om weer zo’n traject door te gaan. En wat ik al zei, langer dan 1 a 1,5 uur vind ik niet praktisch. Voor de een stelt dat weinig voor, een ander ziet het liever dichterbij.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:24 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom klaag je dan over afstand? Binnen Nederland stellen afstanden weinig voor.
Ik had een vriendin op 50km dat was net goed qua afstandquote:Op maandag 8 januari 2018 16:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat ik geen zin heb om weer zo’n traject door te gaan. En wat ik al zei, langer dan 1 a 1,5 uur vind ik niet praktisch. Voor de een stelt dat weinig voor, een ander ziet het liever dichterbij.
Nah zij swipte wel regelmatig. Maar de theorie dat iemand die jou naar rechts heeft geswiped vooraan in je rijtje komt gaat volgens mij niet altijd op.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:50 schreef Allures het volgende:
[..]
is dat niet gewoon een aanbod ding en hoeveel je er weg werkt op een dag en je instellingen?
Misschien zitten er met haar instellingen (afstand en zo) 100 potentiële matches en met die van jou 25
Als jij er 10 per dag doet kom je haar zo tegen, als zij er dan 2 per dag doet duurt het lang voor ze je ziet
En in het echt zijn dat natuurlijk duizenden mensen ipv 100
Ik zoek ook niet aan de andere kant van het land. Toevallig laatst een match met iemand die een paar dagen hier in de buurt was maar in Den Haag woont. DN moet je wel echt verdomde leuk zijn wil ik er mee doorgaan.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
omdat ik geen zin heb om weer zo’n traject door te gaan. En wat ik al zei, langer dan 1 a 1,5 uur vind ik niet praktisch. Voor de een stelt dat weinig voor, een ander ziet het liever dichterbij.
oh nee die gaat zeker niet opquote:Op maandag 8 januari 2018 16:55 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik had een vriendin op 50km dat was net goed qua afstand
Nee dit ging over real life weerquote:Op maandag 8 januari 2018 16:59 schreef Allures het volgende:
[..]
oh nee die gaat zeker niet op
Vroeger bij mij wel. Als ik iemand naar rechts deed was meteen match
Nu is het soms (nog) niks en dan later iemand wel weer meteen een match
Dus ze husselen het nu denk ik
Ik heb voor mijzelf een max van 1 uur reizen enkele reis, verder gaat hem niet wordenquote:Op maandag 8 januari 2018 16:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja sorry quote de verkeerde. Moest DrMarten hebbenquote:Op maandag 8 januari 2018 17:02 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nee dit ging over real life weerTinder truuk doet hier ook niks volgens mij
Wat Spirit82 zegt is waar, foto's zijn belangrijk. Op een aantal foto's sta ik met een matje, maar naar mijn ervaring word je daar in eerste instantie in 9/10 gevallen toch een beetje op afgerekend. Persoonlijk hou ik liever van halflang zwoel dampend haar dus ja .. zo'n matje schiet er snel bij in. Gelukkig ben ik tegenwoordig wat meer vriendjes met mijn kapper geworden.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik gebruik andere foto's. Maar weer dat dat niet mijn sterkste punt is
Lachen op foto's is bijvoorbeeld iets dat ik exht niet kan
daar heeft de ambtenaar vd burgerlijke stand van toen inmiddels zijn bedenkingen overquote:Op maandag 8 januari 2018 16:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Als ik iemand écht leuk vind, dan heb ik geen oog voor anderen. Je hebt echt een te negatief beeld van me. Ik ben hondstrouw als er afspraken worden gemaakt.
He ga toch weg, rellerquote:Op maandag 8 januari 2018 20:37 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
daar heeft de ambtenaar vd burgerlijke stand van toen inmiddels zijn bedenkingen over
Hoe oud ben je zelf? Gewoon van genieten, op alle mogelijke vlakkenquote:Op maandag 8 januari 2018 20:58 schreef Quotidien het volgende:
Iemand ervaring met dates met oudere (40+) vrouwen? Ik stuurde naar een aantrekkelijke oudere vrouw een speels berichtje en nu staat er voor volgend weekend een afspraak gepland. Maar ik vind het wel eng.
Als ze kleinkinderen heeft, is ze tokkie.quote:Op maandag 8 januari 2018 20:58 schreef Quotidien het volgende:
Iemand ervaring met dates met oudere (40+) vrouwen? Ik stuurde naar een aantrekkelijke oudere vrouw een speels berichtje en nu staat er voor volgend weekend een afspraak gepland. Maar ik vind het wel eng.
Wat voor traject? Je blijft continu vage redenen geven om niet met een expat te daten en vervolgens blijken die stuk voor stuk onzin te zijn. Eerst was het de afstand, die bleek vervolgens binnen Nederland te zijn en nu is het weer een traject?quote:Op maandag 8 januari 2018 16:53 schreef Marrije het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt Tinder uitgespeeld. Al je matches zijn op na tijdenlang gebruik.quote:Op maandag 8 januari 2018 16:59 schreef Allures het volgende:
[..]
oh nee die gaat zeker niet op
Vroeger bij mij wel. Als ik iemand naar rechts deed was meteen match
Nu is het soms (nog) niks en dan later iemand wel weer meteen een match
Dus ze husselen het nu denk ik
houd toch op, als ze aangeeft dat niet te willen, is dat haar goed recht toch?quote:Op maandag 8 januari 2018 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Wat voor traject? Je blijft continu vage redenen geven om niet met een expat te daten en vervolgens blijken die stuk voor stuk onzin te zijn. Eerst was het de afstand, die bleek vervolgens binnen Nederland te zijn en nu is het weer een traject?
Volgens mij werkt dit trucje niet meer...quote:Op maandag 8 januari 2018 21:46 schreef Allyo het volgende:
Dus als je dat 2km trucje doet, hebben alle mensen die meer dan 2km van je af zijn op ja gedrukt?
Ja dat is het idee, maar ik zie niemand danquote:Op maandag 8 januari 2018 21:46 schreef Allyo het volgende:
Dus als je dat 2km trucje doet, hebben alle mensen die meer dan 2km van je af zijn op ja gedrukt?
Ja ik heb ook swype reclame jaquote:Op maandag 8 januari 2018 22:19 schreef Spirit82 het volgende:
Ik heb een iPhone en bij mij werkt het. Misschien ligt het aan het soort telefoon? Een vriend van me met een Android krijgt bijv. ook steeds reclame tussendoor, terwijl ik dat niet heb.
Nicequote:Op maandag 8 januari 2018 22:33 schreef Cue_ het volgende:
Dit weekend dus veel bij date geweest. Vandaag kort geappt en heb aangegeven dat ik soms nog wel overweldigend kan zijn qua aandacht je willen afspreken en dat ie 't moet aangeven als 't teveel is.
Gelukkig gaf hij aan het heel leuk gehad te hebben en nog eens wil overdoen
Eerlijk oversteken?quote:
Wacht even totdat Spirit82 online komt. Misschien kan zij meer vertellen over hoe zij dat ervaart.quote:Op maandag 8 januari 2018 20:58 schreef Quotidien het volgende:
BOOM baby! Right in the kisser!quote:
en ik maar denken dat ik duidelijk ben. Die buitenlander kon alleen hier blijven als ie een verblijfsvergunning zou hebben, dat is nogal een traject. Daar heb ik geen zin meer in.quote:Op maandag 8 januari 2018 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Wat voor traject? Je blijft continu vage redenen geven om niet met een expat te daten en vervolgens blijken die stuk voor stuk onzin te zijn. Eerst was het de afstand, die bleek vervolgens binnen Nederland te zijn en nu is het weer een traject?
Hoezo denk jij dat ik 40+ vrouwen datequote:[..]
Wacht even totdat Spirit82 online komt. Misschien kan zij meer vertellen over hoe zij dat ervaart.
Yats, we weten nu wel dat je een buitenlandse vriendin hebt en dat dat leuk en mooi etc. is. Je zegt dit nu alleen omdat je succes hebt gehad. Anders had je waarschijnlijk er anders tegenaan gekeken. Ik bedoel het niet flauw maar je staat op repeatquote:Op maandag 8 januari 2018 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Wat vind je daar eng aan dan? Is ook gewoon een mens, enkel met een wat lagere jaartalquote:Op maandag 8 januari 2018 20:58 schreef Quotidien het volgende:
Wilde je even vertellen dat je aandacht hebt ofzo?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 06:13 schreef Mishu het volgende:
Pff Tinder: 1 dag swipen en ik moet de rest van de week reageren op iedereen zijn berichtjes. Wat een werk. Wel 1 date geregeld.
None taken, ik verbaas me er alleen over dat je vooraf een flinke groep mensen uitsluit omdat een verblijfsvergunning een flink gedoe is. Hier in de stad is bijna 75% van de mensen die ik ontmoet een expat, als je die allemaal uitsluit kan ik begrijpen waarom het lastig is iemand tegen te komen.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 06:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yats, we weten nu wel dat je een buitenlandse vriendin hebt en dat dat leuk en mooi etc. is. Je zegt dit nu alleen omdat je succes hebt gehad. Anders had je waarschijnlijk er anders tegenaan gekeken. Ik bedoel het niet flauw maar je staat op repeat
Ditquote:Op dinsdag 9 januari 2018 06:49 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Yats, we weten nu wel dat je een buitenlandse vriendin hebt en dat dat leuk en mooi etc. is. Je zegt dit nu alleen omdat je succes hebt gehad. Anders had je waarschijnlijk er anders tegenaan gekeken. Ik bedoel het niet flauw maar je staat op repeat
Iedereen sluit mensen uit, en dat is hun goed recht. Soms is het inderdaad niet handig, maar dat bepaald ieder voor zich.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 08:16 schreef yats het volgende:
[..]
None taken, ik verbaas me er alleen over dat je vooraf een flinke groep mensen uitsluit omdat een verblijfsvergunning een flink gedoe is. Hier in de stad is bijna 75% van de mensen die ik ontmoet een expat, als je die allemaal uitsluit kan ik begrijpen waarom het lastig is iemand tegen te komen.
Genoeg Hollanders overal!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 08:16 schreef yats het volgende:
[..]
None taken, ik verbaas me er alleen over dat je vooraf een flinke groep mensen uitsluit omdat een verblijfsvergunning een flink gedoe is. Hier in de stad is bijna 75% van de mensen die ik ontmoet een expat, als je die allemaal uitsluit kan ik begrijpen waarom het lastig is iemand tegen te komen.
Ik denk ook dat ze die bug inmiddels hebben aangepakt.quote:Op maandag 8 januari 2018 22:12 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Volgens mij werkt dit trucje niet meer...
Net zo geweldig als mijn vriendin pheebs?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch liever een positief verhaal op repeat dan dat gejankbal door droogstand
Miiiiiijn vrieeeeendje is namelijk ook nog steeds geweldig
net geprobeert maar hier doet ie het (geen iPhone)quote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:45 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik denk ook dat ze die bug inmiddels hebben aangepakt.
ff aandacht vragen voor het feit dat hij een date heeft weten te regelenquote:Op dinsdag 9 januari 2018 07:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Wat vind je daar eng aan dan? Is ook gewoon een mens, enkel met een wat lagere jaartal
True, maar je weet vooraf nooit wie je waar tegen komt. Ik ga mijn leven en mijn gevoel verder niet laten beperken doordat iemand niet uit Nederland komt en/of een mogelijke procedure nodig heeft om zich hier te vestigen met mij.quote:
Alsjeblieft zeg, scheer je weg uit dit topic dan, jankbalquote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
Toch liever een positief verhaal op repeat dan dat gejankbal door droogstand
Miiiiiijn vrieeeeendje is namelijk ook nog steeds geweldig
tsja, ik zou het niet doen. Genoeg leukies in Nederland waar niet de hele rompslomp bij nodig is.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:10 schreef yats het volgende:
[..]
True, maar je weet vooraf nooit wie je waar tegen komt. Ik ga mijn leven en mijn gevoel verder niet laten beperken doordat iemand niet uit Nederland komt en/of een mogelijke procedure nodig heeft om zich hier te vestigen met mij.
p.s. Wij zitten nu midden in de IND procedure dus ik weet hoe lastig het kan zijn.
oh maar nee! Dat is bij yats echt he le maal niet de reden!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:20 schreef Allures het volgende:
Niet lullig bedoeld verder maar is dat allemaal ook niet gewoon een aanbod ding?
Als je met je tinder op 10 km al super veel leuke mensen hebt om uit te kiezen hoef je hem ook niet op 200 km te zetten en jezelf vanalles op de hals te halen
En dan bedoel ik niet alleen letterlijk met tinder
Natuurlijk kun je dan toevallig tegen iemand aan lopen en helemaal hoteldebotel zijn maar ik zou dan zelf bij minder dan bam-verliefd toch snel verder kijken naar een 'makkelijkere' situatie
Knap dat jij weer waar en hoe ik mijn vriendin tegen ben gekomen. Jij weet echt alles he, alwetende BoL?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:41 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
oh maar nee! Dat is bij yats echt he le maal niet de reden!
Ik gok dat je dat hier al tig keer verteld hebt..quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:26 schreef yats het volgende:
Knap dat jij weer waar en hoe ik mijn vriendin tegen ben gekomen.
lol. type heeft eindelijk een vriendin, laat het iedereen weten.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat je dat hier al tig keer verteld hebt..
Kinderen zijn wel een afknapper. Alsof je een saved game van iemand anders verder speelt. No thanksquote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:38 schreef Allures het volgende:
Ik bedoelde overigens niet alleen ontmoeten via tinder en afstand als obstakel
Als ik op werk iemand ontmoet die door een moeizame scheiding gaat met 3 kinderen, een crazy ex en de nodige schade daarin opgelopen dan kijk ik toch ook even verder (mits niet meteen 'omg dit is de ware disney-achtige gevoelens'
Tenzij ouder dan 12, dan wil ik het nog wel eens overwegen. Alles wat daar onder zit, echt niet!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:50 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Kinderen zijn wel een afknapper. Alsof je een saved game van iemand anders verder speelt. No thanks
Zover ik weet nietquote:Op dinsdag 9 januari 2018 13:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat je dat hier al tig keer verteld hebt..
Eindelijk? Lol, er zijn hier veel types die heel wat verstokter vrijgezel zijn dan ik ooit was...quote:Op dinsdag 9 januari 2018 14:29 schreef Craptacular het volgende:
[..]
lol. type heeft eindelijk een vriendin, laat het iedereen weten.
Dunno! Het leven is namelijk stukken leuker als je je lekker op je eigen boeltje concentreertquote:Op dinsdag 9 januari 2018 11:49 schreef yats het volgende:
[..]
Net zo geweldig als mijn vriendin pheebs?
Verder ben ik het met je eens hoor. Elke keer die terugkerende reacties van dezelfde users waarin alle vrouwen overal de schuld van krijgen begint vermoeiend te worden.
Maarmaarmaar, mijn superieure mening over zaken en zeut dan?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 12:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Alsjeblieft zeg, scheer je weg uit dit topic dan, jankbal
Een neef van me heeft sinds een jaar een relatie met een vrouw die al twee kinderen van 8 heeft. Geweldige kids en ze zijn nu al deel van de familie. Hij heeft een enorme klik met ze en ze noemen hem uit hun eigen al pappa.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Tenzij ouder dan 12, dan wil ik het nog wel eens overwegen. Alles wat daar onder zit, echt niet!
Je kent mequote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:37 schreef Godshand het volgende:
Die mod is wel bliksemsnel, mijn post was al weg voor ik met mijn ogen kon knipperen!
Ontopic dan maar, date van gisteren heeft het naar vandaag geschoven.
ben je daarom geen mod meer?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:37 schreef Godshand het volgende:
Die mod is wel bliksemsnel, mijn post was al weg voor ik met mijn ogen kon knipperen!
Ontopic dan maar, date van gisteren heeft het naar vandaag geschoven.
Is ook zo, de biologische ouder heeft natuurlijk ook de meeste verantwoording, werd hier wel erg scherp gesteld toe straks, ik zou daar ook niet zo zwaar aan tillen als iemand kinderen heeft.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 15:34 schreef Kaizen_ het volgende:
[..]
Een neef van me heeft sinds een jaar een relatie met een vrouw die al twee kinderen van 8 heeft. Geweldige kids en ze zijn nu al deel van de familie. Hij heeft een enorme klik met ze en ze noemen hem uit hun eigen al pappa.
Zelfs zitten ze er aan te denken om er 'eentje bij te nemen'. Al met al kan het best werken. Is het een risico en extra bagage? Zeker te weten.. Zou ik zelf ook nooit voor kiezen.
20. Ze heeft een zoon die even oud is.quote:Op maandag 8 januari 2018 21:04 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Hoe oud ben je zelf? Gewoon van genieten, op alle mogelijke vlakken
quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
20. Ze heeft een zoon die even oud is.
Dit zal toch vooral om de seks gaan?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:31 schreef Quotidien het volgende:
[..]
20. Ze heeft een zoon die even oud is.
Wie weet.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:45 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit zal toch vooral om de seks gaan?
Of serieus daten?
Wel ouder dan de andere 2 die ze ook nog heeft.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:04 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ben je niet iets ouder dan je bonuszoon ook?
Oh dat is fijn welquote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:09 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Wel ouder dan de andere 2 die ze ook nog heeft.
Gaat onder andere over betalen van de man op de eerste date en een, leuk overigens, meisje die het daar totaal niet mee eens is!quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Vanavond weer First Dates. Aantekeningenboekje ligt klaar
Nee, ze zijn blind volgens mij. Snap het echt nietquote:Op dinsdag 9 januari 2018 08:12 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Wilde je even vertellen dat je aandacht hebt ofzo?
Ga het ook kijken.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 16:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Vanavond weer First Dates. Aantekeningenboekje ligt klaar
Wat bedoel je eigenlijk? Je vindt jezelf lelijk?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, ze zijn blind volgens mij. Snap het echt nietdurf ook niet af te spreken daardoor.
jij was toch diegene die, vooruit, nog een keer uit eten want toch gratis ?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:35 schreef Daargaatze het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk? Je vindt jezelf lelijk?
nouja, dat was een grap, maar dat ben ik. Why?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 18:51 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
jij was toch diegene die, vooruit, nog een keer uit eten want toch gratis ?
Zijn mannen die alles rechts swipen als je zo lelijk bent. Maar misschien ben je niet lelijk hoor, dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 17:55 schreef Mishu het volgende:
[..]
Nee, ze zijn blind volgens mij. Snap het echt nietdurf ook niet af te spreken daardoor.
Maar ergens anders afspreken was geen optie?quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:12 schreef Godshand het volgende:
Date gaat weer niet door. Hoewel ze mijn kant op (huis) wilde, maar is mij voor een 1ste date altijd te gortig. Wil niet in stukjes gehakt of ontvoerd eindigen
Wel dus verplaatst naar zaterdag.
Oh, daar heb ik geen probleem meequote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:12 schreef Godshand het volgende:
Date gaat weer niet door. Hoewel ze mijn kant op (huis) wilde, maar is mij voor een 1ste date altijd te gortig. Wil niet in stukjes gehakt of ontvoerd eindigen
Wel dus verplaatst naar zaterdag.
Ze woont niet in mijn stad en was moe was haar argument. Maar ze komt uit haar werk en wil nog naar huis om te douchen en dan zou ze nog deze kant op moeten. Ze appte dit om 19:30. Ik kan het zelf ook niet laat maken, om 6:45 morgen weer op.quote:Op dinsdag 9 januari 2018 20:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maar ergens anders afspreken was geen optie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |