Die had toch al een vriendin in wording, voorbij datefase?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:00 schreef Godshand het volgende:
Volgens mij is de date BoL. Hoewel Zonnebloem beweert dat hij nog niet online is geweest.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:00 schreef Godshand het volgende:
Volgens mij is de date BoL. Hoewel Zonnebloem beweert dat hij nog niet online is geweest.
faxiequote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:28 schreef Zonnebloem4d het volgende:
Nope, geen lichtstraaltje. En hij is nog steeds niet online geweest. Er bestaat dus nog hoop.
ongemakkelijke situatie of nog wel wat gespreksstof?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Hexagon het volgende:
Nou lunchdate gehad net. Wederzijds geen schijn van klik te bekennen. Wat een stugge humorloze vrouw. Vind het nu niet vreemd dat die nog nooit een vriend had.
Gelukkig volgende week nog een date
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Hexagon het volgende:
Nou lunchdate gehad net. Wederzijds geen schijn van klik te bekennen. Wat een stugge humorloze vrouw. Vind het nu niet vreemd dat die nog nooit een vriend had.
Beter bel je even vantevoren zeg ik toch altijd.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik had er een tijdje geleden ook zo 1, en die had een stem als een heks ook,
Wel fijn zeg anoniem spuien op Fok
Jawel maar ik moest alle vragen stellenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ongemakkelijke situatie of nog wel wat gespreksstof?
Ja maar ik had niet verwacht dat je kan afknappen op een stem alleenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Beter bel je even vantevoren zeg ik toch altijd.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Hexagon het volgende:
Ook eens gehad tijdens een date. Knapte echt af op de stem en manier van praten (net een robot)quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik had niet verwacht dat je kan afknappen op een stem alleen
Hoe kom je daar zo mee aan tafel?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Hexagon het volgende:
Online was ze wel leukquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo mee aan tafel?
Hoeveel contact was er dan al geweest? 1 gesprek en dan al afspreken?quote:
Twee avondjes appenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoeveel contact was er dan al geweest? 1 gesprek en dan al afspreken?
Precies, heel apart is dat altijd, lijkt het online heel wat, heb je de date zelf, is er geen bal aanquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:24 schreef BeamofLight het volgende:
Vanavond met date naar een bruiloft. Of zal ik haar mijn vriendin noemen? Of zonnebloem?
Nee lol! Was het maar zo... Ik ben bang dat ik hem zo erg heb getraumatiseerd dat hij in een grot is gaan wonen!quote:
Niet grappig!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:24 schreef BeamofLight het volgende:
Vanavond met date naar een bruiloft. Of zal ik haar mijn vriendin noemen? Of zonnebloem?
Hijweethetevennietmeerquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:24 schreef BeamofLight het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:48 schreef Zonnebloem4d het volgende:
[..]
Nee lol! Was het maar zo... Ik ben bang dat ik hem zo erg heb getraumatiseerd dat hij in een grot is gaan wonen!
zo dalijk is het MGTOWquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha. Zoveel zitten er niet in dit topic, dus zou redelijk snel duidelijk moeten zijn.
Geduld is een schone zaak.
Nadat je zei dat je geen klik voelde?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef Hexagon het volgende:
Leuk als zon wijf je dan ook nog gaat lopen blokkeren, echt heel vriendelijk enzo
Ehm ja, als ze niks is maakt dat toch ook niet meer uit?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Nadat je zei dat je geen klik voelde?
Ze voelde blijkbaar écht geen klik.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef Hexagon het volgende:
Leuk als zon wijf je dan ook nog gaat lopen blokkeren, echt heel vriendelijk enzo
Netjes beëindigen van zoiets lijkt me prettigste voor beide kanten tochquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ehm ja, als ze niks is maakt dat toch ook niet meer uit?
Als het nu iets leuks was én dan ineens geblokkeerd, dan is het anders.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef Hexagon het volgende:
Ja maar zeg dan gewoon niks meer en laat het wegzakken. Pro actief blokkeren terwijl ik dr verder met rust laat vind ik nogal onbeschoft.
Ah mja, ik kan me opzich wel voorstellen dat wanneer het duidelijk is dat het niets wordt iemand het contract helemaal afsluit. Zou ik zelf niet snel doen bij iemand die verder wel aardig is maar ik ben eerder ook wel eens geblokkeerd in zo'n situatie. Even pleister op mijn ego, bedenken dat ze waarschijnlijk niet uit de voeten kan met een loos contact in d'r lijst en weer verder.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef Hexagon het volgende:
Ja maar zeg dan gewoon niks meer en laat het wegzakken. Pro actief blokkeren terwijl ik dr verder met rust laat vind ik nogal onbeschoft.
Op Tinder of WA? Tinder schuif ik ook iedereen uit mn lijstje die ik langer dan twee dagen niet heb gesproken / me afvraag of en waarom ik die persoon überhaupt geliket hebquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef Hexagon het volgende:
Kan jou het schelen. Ze was toch niet leuk vond je.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef Hexagon het volgende:
Waarschijnlijk vond ze jou niet zo boeiend. Het ligt nooit aan de ander immersquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Hexagon het volgende:
Ze is je geen verantwoording schuldigquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef Hexagon het volgende:
Ik verwijs je graag door naar imdbquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:08 schreef Faxie het volgende:
Morgen graag een verslag van de film van begin tot eind
Je mag mijn backup date zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:10 schreef Faxie het volgende:
Oh en ik ben de date niet hoor. Ik ben stom
Ah leuk Cue! Klinkt alsof het erg goed gaatquote:
Dankjequote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah leuk Cue! Klinkt alsof het erg goed gaat
Ja absoluut, onnodig ook gewoon lijkt mij, goed dat je er geen verdere energie in hebt gestokenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef Hexagon het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kan jou het schelen. Ze was toch niet leuk vond je.
Freek Vonk?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:17 schreef Marrije het volgende:
Ben ik het vergeten of heeft het hier nooit gestaan? Freek heeft een vriendin?
Ik houd er niet van om behandeld te worden als een soort melaatse. Dus dat wekt mn ergernis.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kan jou het schelen. Ze was toch niet leuk vond je.
Wie is freeck?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:17 schreef Marrije het volgende:
Ben ik het vergeten of heeft het hier nooit gestaan? Freek heeft een vriendin?
Alweer een date?quote:Op zondag 7 januari 2018 10:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik houd er niet van om behandeld te worden als een soort melaatse. Dus dat wekt mn ergernis.
Maargoed intussen weer een nieuwe afspraak aan het regelen met een nieuwe dame die we wil
Ja en er stond er nog een.quote:Op zondag 7 januari 2018 11:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alweer een date?
Je hebt het er wel druk mee.
7 dagenquote:Op zondag 7 januari 2018 11:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Even geduld hebben ja zonnebloem. Na hoeveel tijd kun je wel een Pm sturen hier? Doe je het dan. Zal wel niet heel lang duren
quote:
Kijk eens, leuk die positieve berichten van julliequote:Op zondag 7 januari 2018 11:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Date nummer 3 vanmiddagKan niet wachten
Hij zit er niet meer op. Denk dat hij door mij afgeknapt is op dating sites, ik snap het wel. Maar goed, ik zal gewoon wachten (is niet mijn sterke kant, geef ik toe). Wil ook niet overkomen als weirdo... Ik vond hem inderdaad erg leuk...quote:Op zondag 7 januari 2018 11:53 schreef Allures het volgende:
Je kent hem toch van een datingsite? Je kunt hem daar toch bereiken?
te laat....quote:Op zondag 7 januari 2018 12:15 schreef Zonnebloem4d het volgende:
[..]
Wil ook niet overkomen als weirdo...
mijn eerste gedachte was ook zit iemand m nou te piepelen of watquote:Op zondag 7 januari 2018 12:27 schreef Allures het volgende:
Whahhahaha nu vind ik het allemaal alleen maar ongeloofwaardig
Of zijn verhalen over gestoorde vrouwen aantrekken geloofwaardiger
Ik kan niet kiezen uit welke versie van craycray
LuNaTiC had het goedquote:
Het is geen hondquote:Op zondag 7 januari 2018 12:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
LuNaTiC had het goed![]()
Ik weet niet of dit nu echt is of een geintje van iemand. Als het echt is, kan W00f aan de bak
ze verwijderd je toch met een redenquote:Op zondag 7 januari 2018 12:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
O oh, mijn potentieel heeft mij verwijderd, toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gevonden op FB, verzoek verstuurd én geaccepteerd.
Nu eens kijken hoe het zich verder ontwikkeld.
Het is een risico, maar wie niet waagt die niet wint
quote:
Haha, deze reactie had ik al verwacht, de ene persoon mag er wel achteraan indien verwijderd (omstandigheden boeien niet) en de andere niet..quote:Op zondag 7 januari 2018 12:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ze verwijderd je toch met een reden
En zo veel mensen die gedwongen worden door een ex om dates te verwijderen en die daarna spijt krijgen lopen er ook niet rond dus ik gok een meer voor de hand liggende reden als 'toch geen trek in'
Nee, dan komt er een dreunende bas uitquote:Op zondag 7 januari 2018 12:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij is niet onderdanig anders had hij wel Sub Woofer als naam genomen
nee niemand moet dat doenquote:Op zondag 7 januari 2018 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, deze reactie had ik al verwacht, de ene persoon mag er wel achteraan indien verwijderd (omstandigheden boeien niet) en de andere niet..
Toch vreemd dat ze mij alsnog toevoegt hè
Had je haar al gesproken voor dat je verwijderd werd?quote:Op zondag 7 januari 2018 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, deze reactie had ik al verwacht, de ene persoon mag er wel achteraan indien verwijderd (omstandigheden boeien niet) en de andere niet..
Ja, al een paar dagenquote:Op zondag 7 januari 2018 12:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had je haar al gesproken voor dat je verwijderd werd?
Ja idd vreemd ja. En vreemd ook dat jij iemand die jou bewust verwijdert via een ander kanaal alsnog gaat contacten...quote:Op zondag 7 januari 2018 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |