Die had toch al een vriendin in wording, voorbij datefase?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:00 schreef Godshand het volgende:
Volgens mij is de date BoL. Hoewel Zonnebloem beweert dat hij nog niet online is geweest.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:00 schreef Godshand het volgende:
Volgens mij is de date BoL. Hoewel Zonnebloem beweert dat hij nog niet online is geweest.
faxiequote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:28 schreef Zonnebloem4d het volgende:
Nope, geen lichtstraaltje. En hij is nog steeds niet online geweest. Er bestaat dus nog hoop.
ongemakkelijke situatie of nog wel wat gespreksstof?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Hexagon het volgende:
Nou lunchdate gehad net. Wederzijds geen schijn van klik te bekennen. Wat een stugge humorloze vrouw. Vind het nu niet vreemd dat die nog nooit een vriend had.
Gelukkig volgende week nog een date
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Hexagon het volgende:
Nou lunchdate gehad net. Wederzijds geen schijn van klik te bekennen. Wat een stugge humorloze vrouw. Vind het nu niet vreemd dat die nog nooit een vriend had.
Beter bel je even vantevoren zeg ik toch altijd.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:28 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Ik had er een tijdje geleden ook zo 1, en die had een stem als een heks ook,
Wel fijn zeg anoniem spuien op Fok
Jawel maar ik moest alle vragen stellenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ongemakkelijke situatie of nog wel wat gespreksstof?
Ja maar ik had niet verwacht dat je kan afknappen op een stem alleenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Beter bel je even vantevoren zeg ik toch altijd.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Hexagon het volgende:
Ook eens gehad tijdens een date. Knapte echt af op de stem en manier van praten (net een robot)quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik had niet verwacht dat je kan afknappen op een stem alleen
Hoe kom je daar zo mee aan tafel?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Hexagon het volgende:
Online was ze wel leukquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:28 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoe kom je daar zo mee aan tafel?
Hoeveel contact was er dan al geweest? 1 gesprek en dan al afspreken?quote:
Twee avondjes appenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 15:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hoeveel contact was er dan al geweest? 1 gesprek en dan al afspreken?
Precies, heel apart is dat altijd, lijkt het online heel wat, heb je de date zelf, is er geen bal aanquote:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:24 schreef BeamofLight het volgende:
Vanavond met date naar een bruiloft. Of zal ik haar mijn vriendin noemen? Of zonnebloem?
Nee lol! Was het maar zo... Ik ben bang dat ik hem zo erg heb getraumatiseerd dat hij in een grot is gaan wonen!quote:
Niet grappig!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:24 schreef BeamofLight het volgende:
Vanavond met date naar een bruiloft. Of zal ik haar mijn vriendin noemen? Of zonnebloem?
Hijweethetevennietmeerquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:24 schreef BeamofLight het volgende:
Hahaquote:Op zaterdag 6 januari 2018 16:48 schreef Zonnebloem4d het volgende:
[..]
Nee lol! Was het maar zo... Ik ben bang dat ik hem zo erg heb getraumatiseerd dat hij in een grot is gaan wonen!
zo dalijk is het MGTOWquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:01 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha. Zoveel zitten er niet in dit topic, dus zou redelijk snel duidelijk moeten zijn.
Geduld is een schone zaak.
Nadat je zei dat je geen klik voelde?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef Hexagon het volgende:
Leuk als zon wijf je dan ook nog gaat lopen blokkeren, echt heel vriendelijk enzo
Ehm ja, als ze niks is maakt dat toch ook niet meer uit?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Nadat je zei dat je geen klik voelde?
Ze voelde blijkbaar écht geen klik.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef Hexagon het volgende:
Leuk als zon wijf je dan ook nog gaat lopen blokkeren, echt heel vriendelijk enzo
Netjes beëindigen van zoiets lijkt me prettigste voor beide kanten tochquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ehm ja, als ze niks is maakt dat toch ook niet meer uit?
Als het nu iets leuks was én dan ineens geblokkeerd, dan is het anders.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef Hexagon het volgende:
Ja maar zeg dan gewoon niks meer en laat het wegzakken. Pro actief blokkeren terwijl ik dr verder met rust laat vind ik nogal onbeschoft.
Ah mja, ik kan me opzich wel voorstellen dat wanneer het duidelijk is dat het niets wordt iemand het contract helemaal afsluit. Zou ik zelf niet snel doen bij iemand die verder wel aardig is maar ik ben eerder ook wel eens geblokkeerd in zo'n situatie. Even pleister op mijn ego, bedenken dat ze waarschijnlijk niet uit de voeten kan met een loos contact in d'r lijst en weer verder.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef Hexagon het volgende:
Ja maar zeg dan gewoon niks meer en laat het wegzakken. Pro actief blokkeren terwijl ik dr verder met rust laat vind ik nogal onbeschoft.
Op Tinder of WA? Tinder schuif ik ook iedereen uit mn lijstje die ik langer dan twee dagen niet heb gesproken / me afvraag of en waarom ik die persoon überhaupt geliket hebquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef Hexagon het volgende:
Kan jou het schelen. Ze was toch niet leuk vond je.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef Hexagon het volgende:
Waarschijnlijk vond ze jou niet zo boeiend. Het ligt nooit aan de ander immersquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:24 schreef Hexagon het volgende:
Ze is je geen verantwoording schuldigquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:24 schreef Hexagon het volgende:
Ik verwijs je graag door naar imdbquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:08 schreef Faxie het volgende:
Morgen graag een verslag van de film van begin tot eind
Je mag mijn backup date zijnquote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:10 schreef Faxie het volgende:
Oh en ik ben de date niet hoor. Ik ben stom
Ah leuk Cue! Klinkt alsof het erg goed gaatquote:
Dankjequote:Op zaterdag 6 januari 2018 19:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah leuk Cue! Klinkt alsof het erg goed gaat
Ja absoluut, onnodig ook gewoon lijkt mij, goed dat je er geen verdere energie in hebt gestokenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 17:34 schreef Hexagon het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kan jou het schelen. Ze was toch niet leuk vond je.
Freek Vonk?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:17 schreef Marrije het volgende:
Ben ik het vergeten of heeft het hier nooit gestaan? Freek heeft een vriendin?
Ik houd er niet van om behandeld te worden als een soort melaatse. Dus dat wekt mn ergernis.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 18:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Kan jou het schelen. Ze was toch niet leuk vond je.
Wie is freeck?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 21:17 schreef Marrije het volgende:
Ben ik het vergeten of heeft het hier nooit gestaan? Freek heeft een vriendin?
Alweer een date?quote:Op zondag 7 januari 2018 10:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik houd er niet van om behandeld te worden als een soort melaatse. Dus dat wekt mn ergernis.
Maargoed intussen weer een nieuwe afspraak aan het regelen met een nieuwe dame die we wil
Ja en er stond er nog een.quote:Op zondag 7 januari 2018 11:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Alweer een date?
Je hebt het er wel druk mee.
7 dagenquote:Op zondag 7 januari 2018 11:53 schreef MissButterflyy het volgende:
Even geduld hebben ja zonnebloem. Na hoeveel tijd kun je wel een Pm sturen hier? Doe je het dan. Zal wel niet heel lang duren
quote:
Kijk eens, leuk die positieve berichten van julliequote:Op zondag 7 januari 2018 11:33 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Date nummer 3 vanmiddagKan niet wachten
Hij zit er niet meer op. Denk dat hij door mij afgeknapt is op dating sites, ik snap het wel. Maar goed, ik zal gewoon wachten (is niet mijn sterke kant, geef ik toe). Wil ook niet overkomen als weirdo... Ik vond hem inderdaad erg leuk...quote:Op zondag 7 januari 2018 11:53 schreef Allures het volgende:
Je kent hem toch van een datingsite? Je kunt hem daar toch bereiken?
te laat....quote:Op zondag 7 januari 2018 12:15 schreef Zonnebloem4d het volgende:
[..]
Wil ook niet overkomen als weirdo...
mijn eerste gedachte was ook zit iemand m nou te piepelen of watquote:Op zondag 7 januari 2018 12:27 schreef Allures het volgende:
Whahhahaha nu vind ik het allemaal alleen maar ongeloofwaardig
Of zijn verhalen over gestoorde vrouwen aantrekken geloofwaardiger
Ik kan niet kiezen uit welke versie van craycray
LuNaTiC had het goedquote:
Het is geen hondquote:Op zondag 7 januari 2018 12:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
LuNaTiC had het goed![]()
Ik weet niet of dit nu echt is of een geintje van iemand. Als het echt is, kan W00f aan de bak
ze verwijderd je toch met een redenquote:Op zondag 7 januari 2018 12:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:
O oh, mijn potentieel heeft mij verwijderd, toch maar de stoute schoenen aangetrokken en gevonden op FB, verzoek verstuurd én geaccepteerd.
Nu eens kijken hoe het zich verder ontwikkeld.
Het is een risico, maar wie niet waagt die niet wint
quote:
Haha, deze reactie had ik al verwacht, de ene persoon mag er wel achteraan indien verwijderd (omstandigheden boeien niet) en de andere niet..quote:Op zondag 7 januari 2018 12:34 schreef Allures het volgende:
[..]
ze verwijderd je toch met een reden
En zo veel mensen die gedwongen worden door een ex om dates te verwijderen en die daarna spijt krijgen lopen er ook niet rond dus ik gok een meer voor de hand liggende reden als 'toch geen trek in'
Nee, dan komt er een dreunende bas uitquote:Op zondag 7 januari 2018 12:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Hij is niet onderdanig anders had hij wel Sub Woofer als naam genomen
nee niemand moet dat doenquote:Op zondag 7 januari 2018 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, deze reactie had ik al verwacht, de ene persoon mag er wel achteraan indien verwijderd (omstandigheden boeien niet) en de andere niet..
Toch vreemd dat ze mij alsnog toevoegt hè
Had je haar al gesproken voor dat je verwijderd werd?quote:Op zondag 7 januari 2018 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Haha, deze reactie had ik al verwacht, de ene persoon mag er wel achteraan indien verwijderd (omstandigheden boeien niet) en de andere niet..
Ja, al een paar dagenquote:Op zondag 7 januari 2018 12:40 schreef Prisha het volgende:
[..]
Had je haar al gesproken voor dat je verwijderd werd?
Ja idd vreemd ja. En vreemd ook dat jij iemand die jou bewust verwijdert via een ander kanaal alsnog gaat contacten...quote:Op zondag 7 januari 2018 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ach joh, die dubbele standaarden ook altijd, stom gedoe.quote:Op zondag 7 januari 2018 12:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja idd vreemd ja. En vreemd ook dat jij iemand die jou bewust verwijdert via een ander kanaal alsnog gaat contacten...
Maar goed, misschien passen jullie fantastisch bij elkaar
ben je er al achter waarom ze je had verwijderd?quote:Op zondag 7 januari 2018 12:37 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
En dan ineens zomaar vanuit het niets verwijderen? Ik weet het niet maar het klinkt niet echt positiefquote:
Niks dubbele standaarden? Als een vrouw dat doet is dat toch ook tyfussneu?quote:Op zondag 7 januari 2018 12:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ach joh, die dubbele standaarden ook altijd, stom gedoe.
Je weet dat Tinder zo buggy is als wat hè, als je niet oplet dan verwijder je per ongeluk iemand, omdat je van scherm wil wisselen door te swipen..
Ik heb idd ook ooit iemand perongeluk verwijderd via tinder en die vond ik juist leukquote:Op zondag 7 januari 2018 12:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Niks dubbele standaarden? Als een vrouw dat doet is dat toch ook tyfussneu?
En nee, dat weet ik niet van Tinder. Eenmaal verwijderd kun je niet meer de-verwijderen?
Nou, wie weet, ben benieuwd naar de afloop
Maar als je zo'n klote app hebt, zoals Tinder dus blijkbaar, schakel je dan niet sneller over op whatsapp ofzo?quote:Op zondag 7 januari 2018 13:03 schreef Lot88 het volgende:
[..]
Ik heb idd ook ooit iemand perongeluk verwijderd via tinder en die vond ik juist leukNooit meer terug gevonden
daarna ben ik dat idd wel gaan doen. Al heb ik met mijn huidige date ook 2 weken via tinder geappt voordat dat overging op whatsappquote:Op zondag 7 januari 2018 13:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar als je zo'n klote app hebt, zoals Tinder dus blijkbaar, schakel je dan niet sneller over op whatsapp ofzo?
Terwijl je in gesprek bent met een leuke kerel? Lijkt me enorm aannemelijkquote:Op zondag 7 januari 2018 13:09 schreef Allyo het volgende:
Misschien heeft ze heel Tinder verwijderd omdat haar hele telefoon erdoor vastliep oid? Bij mij gaat mijn telefoon ook helemaal op tilt soms als ik er ff op zet. En ik heb gewoon een iPhone 7s.
Dat wilde ik ook doen, maar was dus net te laat met het voorstelquote:Op zondag 7 januari 2018 13:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Maar als je zo'n klote app hebt, zoals Tinder dus blijkbaar, schakel je dan niet sneller over op whatsapp ofzo?
Klopt heb je zeker gelijk in. Blijft raar, waarom dan wel op fb toevoegen? Ik zou dat ook best creepy vinden, eigenlijk.quote:Op zondag 7 januari 2018 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Terwijl je in gesprek bent met een leuke kerel? Lijkt me enorm aannemelijk
Dan geef je toch eerst je nummer even ofzo
Freak_ was zijn Fok! Naam geloof ikquote:
Yup, beide films helemaal uitgekekenquote:Op zondag 7 januari 2018 12:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens, leuk die positieve berichten van jullie![]()
Cue, nog wel iets van de film kunnen zien?![]()
Donnie-B, veel plezier, je klinkt heerlijk enthousiast steeds.
Nee man, laat haar gaan!quote:Op zondag 7 januari 2018 12:47 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Ach joh, die dubbele standaarden ook altijd, stom gedoe.
Je weet dat Tinder zo buggy is als wat hè, als je niet oplet dan verwijder je per ongeluk iemand, omdat je van scherm wil wisselen door te swipen..
Blijf me er echt over verbazen, zulke grote tegenstellingenquote:
Niet alle vrouwen zijn dom en technisch onhandig, sommigen van ons weten wel hoe google werkt en kunnen een beetje logisch denken... Ik kreeg een link van hem naar zijn website. Als ie niet gestalkt wil worden moet ie maar geen links naar zijn website aan wildvreemde, rare vrouwen op dating sites geven. Eigen schuld.quote:Op zondag 7 januari 2018 14:20 schreef Hexagon het volgende:
Natuurlijk is het een troll, hoe zou iemand die hier geen lid is anders moeten weten dat haar date hier als W00fer post.
ja of gewoon geen dramaquote:Op zondag 7 januari 2018 14:57 schreef Zonnebloem4d het volgende:
[..]
Niet alle vrouwen zijn dom en technisch onhandig, sommigen van ons weten wel hoe google werkt en kunnen een beetje logisch denken... Ik kreeg een link van hem naar zijn website. Als ie niet gestalkt wil worden moet ie maar geen links naar zijn website aan wildvreemde, rare vrouwen op dating sites geven. Eigen schuld.Ik hoop dat niemand mij het kwalijk neemt dat ik alles probeer om deze toch best leuke vent op te sporen... Ik heb echt nooit spijt van iets in mijn leven. Nu heb ik voor de eerste keer spijt van een stomme beslissing. Grrr...
Trouwens, liever drama aan het begin van een relatie/vriendschap/whatever dan aan het einde toch?Normaal ben ik best chill...
de originele post ook goed?quote:
quote:Beste mensen,
Ik kom met een heel verhaal... Maar in het kort: iemand op een dating site gevonden, klik gehad, ex vriend heeft het password van de dating site geraden, ingelogd, alles gelezen, mij onder druk gezet en ervoor gezorgd dat ik mijn potentiële date heb afgewezen en mijn account heb verwijderd.
Volgende dag enorm veel spijt gekregen, geprobeerd om potentiële date weer op te speuren, zijn website en e-mail gevonden. E-mail gestuurd en alles uitgelegd maar nog geen antwoord gekregen. Ben bang dat het in de spam map beland is... Om het spannend te maken: mijn potentiële date zit in dit draadje. :p /wave
Heb het contact met de ex vriend nu helemaal verbroken, dit was het druppeltje dat de emmer deed overlopen, hij heeft nog gedreigd met zelfmoord (niet voor de eerste keer), heb de politie gebeld, dus niet meer mijn pakkie aan.
Wil graag mijn potentiële date terug, ben nog steeds benieuwd naar dat nieuwtje wat hij aan mij wou vertellen aan de telefoon... (ben een erg nieuwsgierig type, ik krijg slapeloze nachten als ik hier niet achter kom!)
Heb het sinds anderhalve week weer. Paar matches. Waar dat getal dan vandaan komtquote:Op zondag 7 januari 2018 16:04 schreef Allures het volgende:
Ja zo'n melding had ik dus ook vanmorgen. Lang de app niet gebruikt? Voelt als zo'n lokkertje
Hahaha.quote:Op zondag 7 januari 2018 16:02 schreef SonicVolcano het volgende:
'Ziet er goed uit, knapperd. Je hebt al meer dan 100 likes gekregen sinds je lid werd van Tinder. 2018 wordt jouw jaar!'
Oke
Je hebt een vriendje en zit in het datingtopic?quote:Op zondag 7 januari 2018 16:06 schreef Allures het volgende:
Ja ik had ook al vraagtekens bij mijn getal
Vriendje moest er gewoon om lachen, heel bemoedigend
Neem condooms mee..quote:Op zondag 7 januari 2018 16:22 schreef Cue_ het volgende:
Verandering van plan, niet uit eten, hij gaat koken
Tja, zijn er wel meerdere die dat doen, open relatie FTWquote:Op zondag 7 januari 2018 16:24 schreef Daargaatze het volgende:
[..]
Je hebt een vriendje en zit in het datingtopic?
quote:Op zondag 7 januari 2018 16:34 schreef Daargaatze het volgende:
O zitten we hier in t openrelatie dating topic? Dan zit ik verkeerd, sorry!
daten is datenquote:Op zondag 7 januari 2018 16:34 schreef Daargaatze het volgende:
O zitten we hier in t openrelatie dating topic? Dan zit ik verkeerd, sorry!
nouj a als je een vriend hebt en dus date om het neuken, vind ik dat van nietquote:
Ripquote:Op zondag 7 januari 2018 16:39 schreef Daargaatze het volgende:
Date ging wel, maar wel afgewezen. En nu date ik nie meer; ben ziek.
Je kent haar nog niet zo goed...quote:Op zondag 7 januari 2018 16:55 schreef Daargaatze het volgende:
ja want iedereen moet van jouw situatie op de hoogte zijn!
nee maar een invulling als je het niet weet is dan ook niet zo snugger hequote:Op zondag 7 januari 2018 16:55 schreef Daargaatze het volgende:
ja want iedereen moet van jouw situatie op de hoogte zijn!
* even noteren... zal waarschijnlijk niet lang duren....quote:Op zondag 7 januari 2018 17:13 schreef Allures het volgende:
[..]
nee maar een invulling als je het niet weet is dan ook niet zo snugger he
Jij hem afgewezen of hij jou?quote:Op zondag 7 januari 2018 16:39 schreef Daargaatze het volgende:
Date ging wel, maar wel afgewezen. En nu date ik nie meer; ben ziek.
Ik niks want ik ben hetero.quote:Op zondag 7 januari 2018 17:53 schreef Mishu het volgende:
Wat doen jullie met het vele aanbod van buitenlands mannen/expats? Het heeft niet mijn voorkeur maar zijn vaak galanter dan Nederlandse mannen.
Niet mijn voorkeur, maar sta er wel open voor, mits ze van plan zijn hier te blijven wonen, that is.quote:Op zondag 7 januari 2018 17:53 schreef Mishu het volgende:
Wat doen jullie met het vele aanbod van expats? Het heeft niet mijn voorkeur maar zijn vaak galanter dan Nederlanders.
Een allochtoon prima, een expat die weer vertrekt uit nl niet.quote:Op zondag 7 januari 2018 17:53 schreef Mishu het volgende:
Wat doen jullie met het vele aanbod van buitenlands mannen/expats? Het heeft niet mijn voorkeur maar zijn vaak galanter dan Nederlandse mannen.
was dit die van het ontbijtje?quote:Op zondag 7 januari 2018 18:24 schreef Spirit82 het volgende:
Gisteren spontane date gehad via Tinder. We hadden al eerder afgesproken, maar toen hoorde ik steeds niks van hem en zei hij op een nogal lullige manier af, waarvoor hij later zijn excuses aanbood. Daarna verdween hij volledig van de radar (dacht dat hij me na dat dingetje had geblokkeerd omdat hij dacht dat het niks meer zou worden), tot hij me ineens via Facebook en instagram een bericht stuurde gisteren. Zijn telefoon was volledig gecrasht en hij was al zijn contacten kwijt...Ik ging al naar de kroeg met vriendinnen, hij had nog geen plannen en stelde voor om ook te komen en het was gezelligDenk niet dat er een vervolg gaat komen want leuke man, aantrekkelijk, maar het niveauverschil is te groot.
De 14de weer een tinderdate
Nee, helaas niet. Geen idee of dat nog wat gaat worden. Ben bang van niet.quote:
ben je naar hem uiteindelijk ook zo duidelijk geweest? Zo niet dan zit daar nog een kans.quote:Op zondag 7 januari 2018 20:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, helaas niet. Geen idee of dat nog wat gaat worden. Ben bang van niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |