abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_176318741

Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;

Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin
/r/btc

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_176318743
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:14 schreef Predator38 het volgende:
eigenlijk moet je +/- 2500 euro in een stuk of 3 a 4 coins stoppen met een goed plan/product erachter
en er 6 maanden niet meer naar kijken, dan ben ik wel eens benieuwd waar de koersen op staan.
Joh, dat heet ook wel HODL.
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 10:19:55 #3
42184 crew  DaMart
pi_176318753
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:38 schreef ejfaar het volgende:
Mensen die hier trx verkocht hebben zijn toch wel beetje panicsellers. Verwacht deze week nog wel een dikke plus.
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 09:42 schreef Skv het volgende:

[..]

ik laat het ook gewoon staan. :)
Ik ook. Heb op 250 sat gekocht, dus zit nog ruim boven mijn inleg :D.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:20:04 #4
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176318756
Hoe kan dat TRX verschil tussen Binance en HitBTC constant zo groot zijn? Op Hit rond de 1700 satoshi en Binance 1050 :?
015
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:20:09 #5
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_176318757
Iedereen TRX uitmaken voor shitcoin na 1 announcement en omdat die Justin voor het eerst iets aankondigd :') Ik koop lekker bij als die weer laag staat ^O^ Een man met ambitie en geld komt er namelijk meestal wel.
En altijd het laatste woord.
pi_176318768
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:18 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Joh, dat heet ook wel HODL.
ja maar iedereen loopt hier te stressen als er kutcoins moon gaan en als er alts dalen O-) O-) O-)
pi_176318770
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:19 schreef DaMart het volgende:

[..]

[..]

Ik ook. Heb op 250 sat gekocht, dus zit nog ruim boven mijn inleg :D.
ik weet niet hoeveel sat, maar heb op $0,03 gekocht, dus ook nog boven inleg :)
pi_176318783
keuzes keuzes.......FUN, VEN en ENJ bijkopen of REQ en DRGN O+
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:22:48 #9
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_176318790
Lisk, litecoin, electroneum gaan altijd omhoog als de bitcoin omhoog gaat. Altijd leuk overstappen als dat gebeurt. On the downhill weer keurig naar de andere coins terugflowen :@
Eb en vloed
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:24:33 #10
371833 BlauweTijger
pi_176318807
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:22 schreef Predator38 het volgende:
ENJ heb ik als enige in verdiept en tot nu toe heel blij mee.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:24:45 #11
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176318811
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:22 schreef Predator38 het volgende:
ETH en AE
pi_176318841
Iemand ervaring met de site www.walletinvestor.com en dan de 1 / 5 year predictions? Is dit complete onzin of kun je dit wel enigsinds serieus nemen?
pi_176318843
Ik las #695 Onzintopic in plaats van Ontopic. :')
pi_176318853
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:27 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik las #695 Onzintopic in plaats van Ontopic. :')
scheelt niet veel soms O-)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:28:40 #15
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176318861
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:20 schreef Joris5a het volgende:
Hoe kan dat TRX verschil tussen Binance en HitBTC constant zo groot zijn? Op Hit rond de 1700 satoshi en Binance 1050 :?
Volgens mij zit bijna alle TRX handel op Binance? Dat zal er wel iets mee te maken hebben.

1 Binance TRX/BTC $1.852.980.000 $0,176513 62.36% Recently
2 Binance TRX/ETH $541.782.000 $0,175379 18.23% Recently
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:33:10 #16
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176318912
Power Ledger sinds vandaag te verhandelen op huobi, hopelijk gaat de prijs wat verder omhoog, heb nog een deeltje in het rood staan ervan.
PSN-ID: SoliD_S
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 10:38:56 #17
18653 crew  D.
pi_176318981
Mijn Siacoin is sinds vannacht x25 *O*
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:39:32 #18
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_176318988
Alles groen hier vandaag. Shit is aan.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:40:43 #19
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_176319002
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:28 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Volgens mij zit bijna alle TRX handel op Binance? Dat zal er wel iets mee te maken hebben.

1 Binance TRX/BTC $1.852.980.000 $0,176513 62.36% Recently
2 Binance TRX/ETH $541.782.000 $0,175379 18.23% Recently
HitBTC deposits zijn kapot. Er komen geen nieuwe TRX de exchange op dus de prijs wordt kunstmatig hoog gehouden
Please sir. When moon? When Mustang?
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 10:41:29 #20
18653 crew  D.
pi_176319011
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:39 schreef SugeLucky het volgende:
Alles groen hier vandaag. Shit is aan.
Heb nog de helft rood in mijn Blockfolio, maar wel een ATH en +15% overall :Y
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 10:42:12 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176319021
Wat mis ik de tijd dat je gemakkelijk even dit topic terug kon lezen ;(

Goed, welke lokale buurtsuper is partner van Tron?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176319038
zo te lezen op reddit blijkt dat justin al 6 miljoen TRON verkocht heeft.... _O-
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:44:17 #23
371833 BlauweTijger
pi_176319051
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:43 schreef Predator38 het volgende:
zo te lezen op reddit blijkt dat justin al 6 miljoen TRON verkocht heeft.... _O-
Zodat hij hoopt dat mensen het gaan gebruiken :) En er meer vraag naar komt.
pi_176319078
Siacoin 20e plek :')

Gaat Lisk inhalen.

Doe normaal man.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_176319079
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:44 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

HAHAHAHAHA yeah right......
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 10:46:30 #26
18653 crew  D.
pi_176319101
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:44 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Denk dat ie zijn portefeuille ook wil spreiden :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 10:48:11 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176319136
Oh, TRX is een scam :')
Typisch.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176319167
Ik zei het een aantal dagen geleden, SIA en Bytecoin zullen moon gaan, en wat is er gebeurd..
Allemaal een 'lage prijs'. :')

Komen nu de top 20 binnen, dan gaat het vanaf nu alleen nog maar harder.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_176319182
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:50 schreef Kerol het volgende:
Ik zei het een aantal dagen geleden, SIA en Bytecoin zullen moon gaan, en wat is er gebeurd..

kan je mij ook even de winnende Lotto getallen geven van volgende week?
pi_176319198
req zo naar huobi
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:54:32 #31
262832 sniel123
Ja echt wel!
pi_176319228
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:50 schreef Kerol het volgende:

Doge kopen dus :P
pi_176319238
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:54 schreef sniel123 het volgende:

[..]

Doge kopen dus :P
Ja en KIN.
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:55:29 #33
371833 BlauweTijger
pi_176319244
pi_176319253
quote:
Live vanaf zijn zolderkamer.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 10:57:51 #35
371833 BlauweTijger
pi_176319273
Aan de andere kant heeft die man met zijn eigen hype alleen al een munt laten stijgen met 300% in 1 dag. Dus als straks ook zijn product/samenwerkingen leuk zijn zit je gebakken. Ik hodl :)
pi_176319296
Misschien een beetje een noob vraag, maar wilde toch graag even jullie mening horen.

Ik gebruik als exchange Crytopia en handel daar met als centrale munt de BTC. De waarde van deze munt schommelt natuurlijk enorm waardoor het lastig is om bij te houden hoeveel winst/verlies je precies maakt. Het zou in principe zo kunnen zijn dat ik bijv. voor 50 euro een munt inkoop, deze in waarde stijgt, maar als ik hem terug verkoop voor BTC ik netto toch verlies heb omdat de BTC wel in waarde is gezakt.

Met deze gedachte zag ik vanmorgen een beetje te kloten, klopt dit wat ik zeg of mis ik iets?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:00:19 #37
419161 Chaes
Badr, BADR!
pi_176319314
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Aan de andere kant heeft die man met zijn eigen hype alleen al een munt laten stijgen met 300% in 1 dag. Dus als straks ook zijn product/samenwerkingen leuk zijn zit je gebakken. Ik hodl :)
Kan alleen maar tegenvallen.
pi_176319318
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:59 schreef nickhguitar het volgende:
Misschien een beetje een noob vraag, maar wilde toch graag even jullie mening horen.

Ik gebruik als exchange Crytopia en handel daar met als centrale munt de BTC. De waarde van deze munt schommelt natuurlijk enorm waardoor het lastig is om bij te houden hoeveel winst/verlies je precies maakt. Het zou in principe zo kunnen zijn dat ik bijv. voor 50 euro een munt inkoop, deze in waarde stijgt, maar als ik hem terug verkoop voor BTC ik netto toch verlies heb omdat de BTC wel in waarde is gezakt.

Met deze gedachte zag ik vanmorgen een beetje te kloten, klopt dit wat ik zeg of mis ik iets?
Standaard reactie in dit topic.
alleen in satoshi rekenen!!! maakt niet uit als die instort, gewoon sataoshi!!!!
usd moet je niet aan denken.
usd shitcoin.
pi_176319338
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Standaard reactie in dit topic.
alleen in satoshi rekenen!!! maakt niet uit als die instort, gewoon sataoshi!!!!
usd moet je niet aan denken.
usd shitcoin.
Satoshi ken ik niet:P USD is toch ook helemaal niet aan de orde? Ik reken van BTC naar *aangekochte munt* en dan weer terug. Maar in die tussentijd kan de BTC wel gigantisch wisselen van waarde.
pi_176319347
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:01 schreef nickhguitar het volgende:
Maar in die tussentijd kan de BTC wel gigantisch wisselen van waarde.
En in welke waarde druk je dat uit.
Juist ja.
pi_176319365
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:59 schreef nickhguitar het volgende:

beter in ETH pair traden.
pi_176319371
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

En in welke waarde druk je dat uit.
Juist ja.
Je helpt niet echt ofzo. Heb dus opgezocht dat Satoshi enkel een klein deel van de BTC is, maar dan heb je hetzelfde probleem toch nog steeds als de BTC stijgt/daalt in waarde?
pi_176319374
toch maar even 500 REQ erbij gekocht voordat die op huobi komt :)
misschien voor hodl, misschien voor een quick flip
pi_176319381
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:03 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

beter in ETH pair traden.
ETH kan toch ook fluctueren?
pi_176319394
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:03 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Je helpt niet echt ofzo. Heb dus opgezocht dat Satoshi enkel een klein deel van de BTC is, maar dan heb je hetzelfde probleem toch nog steeds als de BTC stijgt/daalt in waarde?
Ik snap je probleem vooral niet zo.
pi_176319417
Je zegt dat USD er niet toe doet, maar je drukt hier BTC gewoon uit in fiat/USD
Dus dan is het aan jou waar je naar kijkt.
pi_176319421
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:03 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

ETH kan toch ook fluctueren?
Ja maar is makkelijker rekenen omdat het rond de 1000 schommelt.
pi_176319428
REQ zet de versnelling weer aan.
Dankje Azie.
pi_176319430
Weet iemand of Tokenpay ook gelinkt is aan dat Wavecrest/Visa gebeuren? :{
pi_176319439
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:03 schreef Predator38 het volgende:
toch maar even 500 REQ erbij gekocht voordat die op huobi komt :)
misschien voor hodl, misschien voor een quick flip
Zit ik dan met me 30 REQ.. :')
pi_176319444
Is Universa er al? :+
Koning.
pi_176319445
ik stap ook even in, binnen 1 uur op huobi
hoop dat ik op tijd ben

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
REQ zet de versnelling weer aan.
Dankje Azie.
pi_176319446
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:56 schreef hodlwave het volgende:

[..]

Live vanaf zijn zolderkamer.
Echt he. Eerst was ik bang dat de bubbel barstte, nu hoop ik dat de bubbel gaat barsten.
pi_176319448
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:06 schreef RobinaHoed het volgende:
dat wavecrest visa gebeuren?
pi_176319456
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:07 schreef Predator38 het volgende:
ik stap ook even in, binnen 1 uur op huobi
hoop dat ik op tijd ben

[..]

7 minuten geleden op huobi.
pi_176319474
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 10:43 schreef Predator38 het volgende:
Verstandige keuze
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:10:02 #57
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176319482
Heb mn TRX ook verkocht, met vies veel winst, waar weer insteken?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 11:10:56 #58
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176319496
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:10 schreef solidslayer het volgende:
MOD.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176319506
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

MOD.
Goed product hebben die op korte termijn.
pi_176319531
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

MOD.
lekker 10x per dag shillen :') echt wtf
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_176319536
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:12 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Net als iedereen in dit topic.
pi_176319539
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:10 schreef solidslayer het volgende:
Ik neig naar het vergroten van mijn VEN asset.
Koning.
pi_176319553
Lift off for REQ to the moon :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 11:14:33 #64
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176319554
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:12 schreef poker4lifee het volgende:

[..]

Iemand vraagt waar in te steken, ik geef antwoord. Voor zuurheid verwijs ik je graag door naar KLB.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176319555
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Net als iedereen in dit topic.
Wat shillt de user die je quote dan?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:14:47 #66
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_176319558
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:13 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Heb ik ook gedaan.
pi_176319590
Ik hodl mijn Trx. Sowieso niet verkopen op een low. :N
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_176319603
TRT.
pi_176319609
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:17 schreef Skv het volgende:
hier verkocht
pi_176319610
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Goed product hebben die op korte termijn.
jaartje.
pi_176319622
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Iemand vraagt waar in te steken, ik geef antwoord. Voor zuurheid verwijs ik je graag door naar KLB.
wauw.
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 11:19:33 #72
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176319629
quote:
'low' _O-

Kijk even op de 7d grafiek.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176319643
Wat moet je in vredesnaam met trx en ven als je ook xrp kan kopen?
pi_176319662
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

'low' _O-

Ja, zo bedoel ik het ook niet. :+ Maar vrij laat in een bearbeweging stap ik niet uit.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:23:27 #75
85998 Mattt
No Americans in Bagdad !
pi_176319678
Weet iemand hier of het mogelijk is om blockfolio over te zetten naar een nieuwe telefoon 1op1?

Zie geen export/import database in de app staan
And there are still no americans in Bagdad !!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:25:42 #76
371833 BlauweTijger
pi_176319704
quote:
Geen zorgen.

Justin had zelf een enorme hoeveelheid coins, dat was een enorme kritiek op hem. Hij zei laatst op twitter nog dat hij niet zou verkopen. Heeft hij alles buiten de deur gedaan of een beetje? Ik snap alle haat en ophef op TRX de afgelopen dagen echt niet.

En dat shillen is onzin, de Chinese cultuur is echt heel anders. In China werkt dit, wij kijken alleen gewoon met andere ogen naar hem toe. Je moet er vanuit gaan dat TRX geen westerse ambities heeft. De munt is alleen voor de enorme markt daar. De code is goed en er wordt onwijs hard gewerkt door het team. Dit is was ik heb vernomen.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:25:59 #77
371833 BlauweTijger
pi_176319707
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:20 schreef Glazenmaker het volgende:
:')
pi_176319712
quote:
:D!
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:23 schreef Mattt het volgende:
Weet iemand hier of het mogelijk is om blockfolio over te zetten naar een nieuwe telefoon 1op1?

Zie geen export/import database in de app staan
Dat kan sinds gisteren met Delta wel *O* via QR-codes.
Blockfolio is sowieso gaar. Koersen refreshen vaak niet goed.
pi_176319714
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:07 schreef I.C.O.N. het volgende:

[..]

Echt he. Eerst was ik bang dat de bubbel barstte, nu hoop ik dat de bubbel gaat barsten.
Erg lastig om de juiste keuze te maken. Tijdrovende klus in de huidige markt.

Man man man, wat een zooi komt er allemaal bij. _O- Bitcoin ben ik uitgestapt. Tijd is rijp dat het verdwijnt en dat mensen meer vertrouwen krijgen in iets waar ook wat tegenover staat, al zal dat wel nooit gebeuren.

De mooiste manier is imo tevreden zijn met kleine winst op shitcoins die je hebt en te hodlen op de veelbelovende projecten. Zoals Lisk en Waves. Het is ook lucratief om te kijken naar coins die al een tijd bestaan en waar een actief dev team achter zit. Beetje de onderschatte coins die naar alle waarschijnlijkheid dit jaar nog een klapper kunnen maken. Zoals Blackcoin. Kan je voor weinig instappen en leuke winst mee pakken.

Maar een mededeling van iemand die zijn brood nog door moeders laat smeren...
pi_176319735
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Geen zorgen.

Justin had zelf een enorme hoeveelheid coins, dat was een enorme kritiek op hem. Hij zei laatst op twitter nog dat hij niet zou verkopen. Heeft hij alles buiten de deur gedaan of een beetje? Ik snap alle haat en ophef op TRX de afgelopen dagen echt niet.

En dat shillen is onzin, de Chinese cultuur is echt heel anders. In China werkt dit, wij kijken alleen gewoon met andere ogen naar hem toe. Je moet er vanuit gaan dat TRX geen westerse ambities heeft. De munt is alleen voor de enorme markt daar. De code is goed en er wordt onwijs hard gewerkt door het team. Dit is was ik heb vernomen.
Volgens zijn twitter was het niet van hemzelf maar van iemand anders. Maakt het er niet echt duidelijker/beter van.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:27:58 #81
371833 BlauweTijger
pi_176319736
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:26 schreef hodlwave het volgende:
De mooiste manier is imo tevreden zijn met kleine winst op shitcoins die je hebt en te hodlen op de veelbelovende projecten.
Dit. Ik ben geneigd meer naar het daytraden te gaan dan weken wachten op een announcement.
pi_176319739
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Geen zorgen.

Check de Reddit maar.
Op zich niet gek hoor. Die coin gaat een paar keer over de kop en dan is er een livestreammoment. Iedereen verwacht direct dat Alibaba, McDonalds, Apple, IBM en Microsoft bij ze hebben getekend. Dat is niet zo, dus 'men' voelt zich bekocht en hobbelt weer achter elkaar aan door naar de volgend munt.

Ik hoop dat de dip beperkt blijft. Volgende week aankondigingen van nieuwe partnerships. Dus koers zal dan wel weer wat stijgen.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:28:20 #83
371833 BlauweTijger
pi_176319743
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:27 schreef Jurian95 het volgende:
Volgens zijn twitter was het niet van hemzelf maar van iemand anders. Maakt het er niet echt duidelijker/beter van.
Nee true, maar hij kan moeilijk zeggen ja hoi ik heb mijn eigen munt verkocht :)
pi_176319757
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:06 schreef RobinaHoed het volgende:
Tokenpay gaat een bank overnemen in Zwitserland
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:29:07 #85
371833 BlauweTijger
pi_176319762
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:28 schreef Skv het volgende:
Ik hoop dat de dip beperkt blijft. Volgende week aankondigingen van nieuwe partnerships. Dus koers zal dan wel weer wat stijgen.
Precies. Nog even dalen en ik koop gewoon wat bij.
pi_176319776
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:29 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Precies. Nog even dalen en ik koop gewoon wat bij.
SOurce code net vrijgegeven. :) Check twitter.

Ik vind het wel wat onhandig van Justin dat hij loopt te ranten over andere producten/bedrijven. Ga gewoon uit van je eigen kracht. :{
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:30:56 #87
371833 BlauweTijger
pi_176319788
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:30 schreef Skv het volgende:

[..]

SOurce code net vrijgegeven. :) Check twitter.
Nice. Wat gaat dat doen met de koers denk je? :)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:31:33 #88
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_176319799
quote:
Geld maken.

VET is top-5 easy over een jaar.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:31:46 #89
371833 BlauweTijger
pi_176319803
pi_176319818
TRX komt wel goed. Nu de laagste munt op binance. Veel mensen denken dan ff met relatief weinig geld, veel tokens te kunnen bemachtigen en bij een stijging winst te maken.

Volgende pump haal ik het eruit tenzij het er wat professioneler uit gaat zien.

Man wat was die announcement een tegenvaller. Op z'n zolderkamer.

Is het een reaguurder?
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_176319832
waarom kan ik geen USDT kopen op Binance ?
pi_176319835
Waar blijft die weekenddip? Portfolio op een ath met 600% :')
  zaterdag 6 januari 2018 @ 11:34:13 #93
371833 BlauweTijger
pi_176319844
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:32 schreef spierbal het volgende:
an wat was die announcement een tegenvaller. Op z'n zolderkamer.

Is het een reaguurder?
Daar livestreamed hij nu weer vanuit, zie link hierboven. Maar hij is wel iemand die lekker simpel praat tegen 226k viewers. Ik vind het wel mooi allemaal. Kritiek is makkelijk geven.
pi_176319874
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Daar livestreamed hij nu weer vanuit, zie link hierboven. Maar hij is wel iemand die lekker simpel praat tegen 226k viewers. Ik vind het wel mooi allemaal. Kritiek is makkelijk geven.
Dat is niet nu hoor

al kondig je een announcement aan over nieuw partnership en dat komt niet naar voren is toch wel een tegenvaller. Schijnt nu volgende week te zien.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_176319875
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:

[..]

Dat is het filmpje van gisteravond man.
pi_176319877
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:32 schreef spierbal het volgende:
TRX komt wel goed. Nu de laagste munt op binance. Veel mensen denken dan ff met relatief weinig geld, veel tokens te kunnen bemachtigen en bij een stijging winst te maken.

Volgende pump haal ik het eruit tenzij het er wat professioneler uit gaat zien.

Man wat was die announcement een tegenvaller. Op z'n zolderkamer.

Is het een reaguurder?
Als je het te serieus aanpakt met een internationaal bedrijf en pratende pakken wordt je ook weer uitgekotst hier. Neem de woordjes ripple en xrp maar eens in de mond.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 11:37:06 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176319886
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:22 schreef Skv het volgende:

[..]

Ja, zo bedoel ik het ook niet. :+ Maar vrij laat in een bearbeweging stap ik niet uit.
Hij is 0,1% gedaald na een x20. Je kan ook overdrijven _O-
Gewoon nu verkopen als je er geen vertouwen meer in hebt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176319920
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]

'low' _O-

Stabiel in top 10 man!!1!1!!11!+
pi_176319939
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:33 schreef Predator38 het volgende:
waarom kan ik geen USDT kopen op Binance ?
anders valt het kaartenhuis in elkaar.
pi_176319954
quote:
Trolololol
pi_176319969
posities uitgebreid in: ENJ, REQ en VEN

nu ben ik er even klaar mee
pi_176319985
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:42 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Trolololol
Ik weet dat het zinloos, maar waarom is xrp aanprijzen trololo? Hele topics worden volgespammed met ven, waves en trx zonder ook maar enige onderbouwing, maar een van de grootste munten is een trollmunt.
pi_176320023
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:43 schreef Predator38 het volgende:
posities uitgebreid in: ENJ, REQ en VEN

nu ben ik er even klaar mee
Dat gevoel duurt meestal 1 dag. :+
Koning.
pi_176320063
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:46 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Dat gevoel duurt meestal 1 dag. :+
dat heb ik nu al ....maar ik wil ook niet teveel geld erin pompen
pi_176320082
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:48 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dat heb ik nu al ....maar ik wil ook niet teveel geld erin pompen
Hoeveel heb je er ingepompt?
Ik ken het gevoel
Love is in the air!
pi_176320113
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik weet dat het zinloos, maar waarom is xrp aanprijzen trololo? Hele topics worden volgespammed met ven, waves en trx zonder ook maar enige onderbouwing, maar een van de grootste munten is een trollmunt.
Dit topic is voor Crypto.
pi_176320123
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:49 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Hoeveel heb je er ingepompt?
Ik ken het gevoel
2750 maar ""helaas" niet in potentiële goedkope 200%+ in 1 dag "moon coins"
pi_176320137
Ik wil BTC versturen van Bittrex naar Kraken, is het dan verstandig om het eerst om te zetten naar Ripple en het dan te versturen? Ivm snelheid enzo, of zeg ik dan wat doms? :@
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 11:52:39 #109
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_176320156
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

_O- ^O^
pi_176320198
doge alweer bijna 1,5 cent

[ Bericht 66% gewijzigd door Jed1Gam op 06-01-2018 12:01:27 ]
pi_176320211
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:51 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik wil BTC versturen van Bittrex naar Kraken, is het dan verstandig om het eerst om te zetten naar Ripple en het dan te versturen? Ivm snelheid enzo, of zeg ik dan wat doms? :@
Dat werkt altijd vrij goed ja. Daarom is XRP ook zo geweldig. _O_
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176320230
quote:
Jep, Ripple of LTC
Love is in the air!
pi_176320240
quote:
Nee hoor.
pi_176320257
Zijn er nog zaken die handig zijn om te weten voor het verzenden van BTC van Binance naar Cryptopia?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:00:45 #115
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176320280
Weer ath vandaag :D
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:01:32 #116
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176320288
Rivetz nu in een paar dagen tijd meest waardevolle asset in portfolio geworden :D
pi_176320342
Tron houden of dumpen?
pindazakje
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:05:55 #118
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176320353
Waarom rekenen mensen in satoshi? Beetje onzinnig? Uiteindelijk gaat het toch gewoon om dollars?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:06:07 #119
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176320355
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:05 schreef Hyaenidae het volgende:
Tron houden of dumpen?
houden.
pi_176320365
Mensen die na een dip meteen sellen :')
pi_176320370
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:05 schreef betyar het volgende:
Waarom rekenen mensen in satoshi? Beetje onzinnig? Uiteindelijk gaat het toch gewoon om dollars?
Omdat je dan een goed vergelijk kan maken tussen exchanges. Bijvoorbeeld op exchange x staat de btc koers iets hoger, dus staat de dollar koers van de alts ook hoger.
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_176320382
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:43 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als je ripple tegenover ven zet en wilt vergelijken heb je echt geen ene kut van begrepen en moet je jezelf gewoon weggooien in cryptoland.
pi_176320401
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Als je ripple tegenover ven zet en wilt vergelijken heb je echt geen ene kut van begrepen en moet je jezelf gewoon weggooien in cryptoland.
Kijk dat zijn nog eens argumenten.
pi_176320425
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ja ben wel een beetje klaar met al die kut noobs en hun ripple shill praktijken.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:10:29 #125
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176320430
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Eens
pi_176320437
Bij de volgende dip koop ik wat Doge, klein bedragje 200$.
De winst + inleg geef ik in december weg aan een asiel,als Doge dan nog bestaat.
pi_176320439
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja ben wel een beetje klaar met al die kut noobs en hun ripple shill praktijken.
nou nou
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:11:35 #128
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176320454
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:06 schreef Patroon het volgende:

[..]

Omdat je dan een goed vergelijk kan maken tussen exchanges. Bijvoorbeeld op exchange x staat de btc koers iets hoger, dus staat de dollar koers van de alts ook hoger.
Thx
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 12:12:07 #129
416575 crew  Evenstar
pi_176320466
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:08 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Iedere dag weer wakkert iemand dit aan en iedere dag weer is er uitleg gegeven over waarom XRP geen goed idee is long term. Kunnen niet bezig blijven natuurlijk, dus niet raar opkijken als mensen er een beetje genoeg van hebben. Als je in XRP wil zitten, prima lekker doen, maar kom niet steeds weer de discussie opzoeken.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:12:11 #130
418426 UtopiaVolger
Ik volg alles rondom Utopia.
pi_176320468
Mijn PAY, PROPY en CRED gaan helemaal niet goed. :( Overall ATH, dankzij DRGN uiteraard.
Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:12:28 #131
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176320476
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Mensen die na een dip meteen sellen :')
Die moeten we hebben. Panicsellers leveren geld op.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:12:31 #132
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176320477
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:10 schreef Jed1Gam het volgende:
Bij de volgende dip koop ik wat Doge, klein bedragje 200$.
De winst + inleg geef ik in december weg aan een asiel,als Doge dan nog bestaat.
Geef dan gewoon geld aan een asiel.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 12:12:32 #133
416575 crew  Evenstar
pi_176320478
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:12 schreef UtopiaVolger het volgende:
Mijn PAY, PROPY en CRED gaan helemaal niet goed. :( Overall ATH, dankzij DRGN uiteraard.
Waar zit jij niet in :D
pi_176320494
bijna 800 billion marketcap
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:13:37 #135
418426 UtopiaVolger
pi_176320502
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Waar zit jij niet in :D
LTC,DOGE, RDD, XRP enz enz :p
Utopia
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:14:04 #136
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176320510
Ledger hardware wallet heeft enkele Chrome add-ons voor o.a. BTC, ETH (en ERC20 tokens), LTC en VIA. Ik zou ook graag andere coins op willen slaan op een Chromebook.

Zijn er wallets voor Chrome OS of Chrome browser add-ons voor coins? Of is er een kans dat die nog komen, of is dat Windows, Apple, en Android only?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:14:39 #137
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176320525
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:12 schreef UtopiaVolger het volgende:
Vind je het gek nadat de tenx kaart (tijdelijk) geblokkeerd is. Na dat nieuws zou ik meteen hebben verkocht. Overigens verwacht ik meer van Monaco.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:15:04 #138
418426 UtopiaVolger
pi_176320532
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:14 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Vind je het gek nadat de tenx kaart (tijdelijk) geblokkeerd is. Na dat nieuws zou ik meteen hebben verkocht. Overigens verwacht ik meer van Monaco.
Ik heb geen tijd om al het nieuws rondom al mijn coins bij te houden. :(
Utopia
pi_176320545
quote:

[..]

Iedere dag weer wakkert iemand dit aan en iedere dag weer is er uitleg gegeven over waarom XRP geen goed idee is long term. Kunnen niet bezig blijven natuurlijk, dus niet raar opkijken als mensen er een beetje genoeg van hebben. Als je in XRP wil zitten, prima lekker doen, maar kom niet steeds weer de discussie opzoeken.
iedere dag wordt dezelfde fud verspreidt door de occupy wall Street crypto anarchists :')

Maar ik begrijp dat het vervelend is om te zien dat ripple in de echte wereld wordt gebruikt door echte bedrijven en je eigen shitcoin niet verder komt dan iets over privacy babbelen in een whitepaper
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176320552
waarom kan ik geen USDT traden op Binance ???
  Moderator zaterdag 6 januari 2018 @ 12:16:06 #141
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_176320556
Aeternity _O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:16:41 #142
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176320564
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:15 schreef UtopiaVolger het volgende:

[..]

Hodl dan maar.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:16:45 #143
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176320565
quote:

[..]

Lekker HODL en over een half jaar beter gepresteerd hebben dan de daytraders :P
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:17:08 #144
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176320572
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:16 schreef onlogisch het volgende:
Aeternity _O_
Bazencointoken
pi_176320576
quote:

[..]

daarom niet meer dan een handvol coin holden, anders word je gek.
pi_176320585
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik heb deze vraag al eerder gesteld hier en de antwoorden zijn nooit verder gekomen dan gescheld.
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:10 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Eens
Maar waarom dan?
pi_176320586
quote:

[..]

Apart XRP topic?

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:15 schreef Predator38 het volgende:
waarom kan ik geen USDT traden op Binance ???
Wat gaat er mis?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:18:45 #148
418426 UtopiaVolger
pi_176320617
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:16 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Lekker HODL en over een half jaar beter gepresteerd hebben dan de daytraders :P
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:16 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Hodl dan maar.
Ja doe ik idd, moet weer goed komen gofferdomme zit een hoop in. :D
Utopia
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:18:49 #149
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176320620
Die whales laten verge ook niet klimmen. Toegeven, ze zijn wel geduldig.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:18:58 #150
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_176320623
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb deze vraag al eerder gesteld hier en de antwoorden zijn nooit verder gekomen dan gescheld.

[..]

Maar waarom dan?
Pre minded, centraal, eigenlijk gewoon een fiat substituut in een nieuw technologisch jasje.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:19:42 #151
418426 UtopiaVolger
pi_176320632
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:17 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

daarom niet meer dan een handvol coin holden, anders word je gek.
Dat probeer ik maarja... Lukt niet altijd. En komt nog veel meer bij als ik op tijd ben voor de ICO's. :D
Utopia
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:20:17 #152
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176320641
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:13 schreef tha_dark het volgende:

[..]

Die heb ik afgelopen week flink verhoogd, twijfel om nu nog meer bij te doen ook ja of meer in KIN te steken
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:20:32 #153
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176320644
Zolang Ripppe mij geld oplevert boeit het me helemaal niks waar dat ding voor wordt gebruikt. Zo, en daar kun je het mee doen.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:21:10 #154
418426 UtopiaVolger
pi_176320653
9 ICO's waar ik in wil deze maand. Ik verwacht dat het hooguit bij 2/3 ook daadwerkelijk gaat lukken.
Utopia
pi_176320654
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:17 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

[..]

Maar waarom dan?
Wat heb je zelf gedaan om het verschil tussen Ven en XRP te begrijpen?
pi_176320672
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:18 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Pre minded, centraal, eigenlijk gewoon een fiat substituut in een nieuw technologisch jasje.
Schaars gemaakt door een ander systeem, ik ben wel blij dat iemand kan voorkomen dat de transactiekosten 40 dollar worden, het grote verschil met fiat is dat hier wel een max aan zit en de blockchain. China, de VS en de EU gaan nooit toestaan dat fiat gaat verdwijnen en Ripple is een van de weinige munten met een praktisch doel aansluitend op het huidige systeem.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:23:50 #157
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176320694
Belastingvraag:

Crypto wordt belast in box 3. Maar als ik inkomsten (credits, coins of tokens) haal uit referral programma's en deze direct (zonder tussenkomst van een bankrekening) omzet in crypto, en deze cryptomunten nemen vervolgens in waarde toe, wat moet ik dan opgeven?

Nog steeds alleen de box 3 waarde over het totaal, of moet er ook over de inleg inkomstenbelasting betaald worden?
pi_176320701
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:22 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Schaars gemaakt door een ander systeem, ik ben wel blij dat iemand kan voorkomen dat de transactiekosten 40 dollar worden, het grote verschil met fiat is dat hier wel een max aan zit en de blockchain. China, de VS en de EU gaan nooit toestaan dat fiat gaat verdwijnen en Ripple is een van de weinige munten met een praktisch doel aansluitend op het huidige systeem.
Ja, dus zeg maar alles waartegen bitcoin en blockchain voor uitgevonden zijn, daar staat ripple voor. En dan begin je hier te roepen dat ripple vergelijkbaar is met ven of enig willekeurig andere coin met tegenovergestelde uitgangspunten.

Echt hoor.
pi_176320702
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:23 schreef leolinedance het volgende:
Belastingvraag:

Crypto wordt belast in box 3. Maar als ik inkomsten (credits, coins of tokens) haal uit referral programma's en deze direct (zonder tussenkomst van een bankrekening) omzet in crypto, en deze cryptomunten nemen vervolgens in waarde toe, wat moet ik dan opgeven?

Nog steeds alleen de box 3 waarde over het totaal, of moet er ook over de inleg inkomstenbelasting betaald worden?
Box 3 over het totaal.
pi_176320704
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Wat heb je zelf gedaan om het verschil tussen Ven en XRP te begrijpen?
Ph stripje bij de ripple gemeenschap houden en een ph stripje bij de VEN gemeenschap gehouden. Bij VEN was er veel meer zurigheid. Dat moet wel een reden hebben.
pi_176320712
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:24 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ph stripje bij de ripple gemeenschap houden en een ph stripje bij de VEN gemeenschap gehouden. Bij VEN was er veel meer zurigheid. Dat moet wel een reden hebben.
Goeie argumenten wel.

Echt hoor, huilen dat je geen antwoord krijgt en dan zelf als een kleuter opereren.

I can’t even.

Wat doe je hier ?
pi_176320715
quote:
Belastingvraag:

Als je het als inkomen opgeeft zou het sowieso om de waarde gaan die het heeft op het moment dat je het ontvangt. Vanaf dat moment is het vermogen en kan het omhoog of omlaag gaan.

Ik zou het gewoon in box 3 aangeven, al doe ik vrijwel nooit iets met referrals.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:26:11 #163
157922 fathank
pi_176320725
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:15 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

iedere dag wordt dezelfde fud verspreidt door de occupy wall Street crypto anarchists :')

Maar ik begrijp dat het vervelend is om te zien dat ripple in de echte wereld wordt gebruikt door echte bedrijven en je eigen shitcoin niet verder komt dan iets over privacy babbelen in een whitepaper
Goed verhaal, lekker kort.

6/10 ripples voor de moeite.
pi_176320743
Hoe obvious wil je het hebben man, al die fucking hoge supply coins :') Grow up, schijtmarkt.
pi_176320749
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 januari 2018 21:47 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Kan je mij uitleggen waarom je all-on bent op ETN : ')?
uiteraard... het was/IS in veel dingen de eerste, mobile mining maar dan simulatie dus geen warme telefoon ;) het simuleren is om mensen er bekendt te maken met het minen en ze worden wel beloont met echte munten in ruil voor naamsbekendheid/reclame... het wordt straks bijv. via airdrop mogelijk onderdeling in ETN te betalen etc. het team wat erachter zit is fantastisch en als je kijkt naar de stabiliteit van de munt, zelf nadat de coin werdt gelocked en een flink lange periode een extren hackersteam HackerOne werd ingehuurd om kwetbaarheden op te sporen en daar nu uiteindelijk niet meer in slaagde is een zeer goed teken, het gekke is ook dat de coin alleen via Cryptopia verkrijgbaar is (los van het mine, waar het tevens de meest profitable coin voor is) dus nadat er recent bekendt werd dat ze een deal hebben gesloten met eeen mega TELCO zullen ze miljoenen klanten extra AWARE maken... de munt is niet gemaakt of bedoel om echt duur te worden ze hebben speciaal daarvoor 2decimalen genomen dus t minimale wat je straks betalen kunt is 0.01ETN dus als t 100dollar zou worden is dat 1dollar minimum .. als ik t goed begrijp is t nooit de bedoeling om 1-10dollar max te worden... maar aangezien je nu dus rond de 10cent kunt instappen en t erg snel lijkt te gaan is dan haast een gerantie voor 10-100x je inzet! lees meer hier: https://www.reddit.com/r/Electroneum/
pi_176320768
Vannacht buyorder voor 2500 extra VEN op 15sat gemist :'(
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:28:55 #167
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176320782
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:27 schreef g60forced het volgende:

[..]

uiteraard... het was/IS in veel dingen de eerste, mobile mining maar dan simulatie dus geen warme telefoon ;) het simuleren is om mensen er bekendt te maken met het minen en ze worden wel beloont met echte munten in ruil voor naamsbekendheid/reclame... het wordt straks bijv. via airdrop mogelijk onderdeling in ETN te betalen etc. het team wat erachter zit is fantastisch en als je kijkt naar de stabiliteit van de munt, zelf nadat de coin werdt gelocked en een flink lange periode een extren hackersteam HackerOne werd ingehuurd om kwetbaarheden op te sporen en daar nu uiteindelijk niet meer in slaagde is een zeer goed teken, het gekke is ook dat de coin alleen via Cryptopia verkrijgbaar is (los van het mine, waar het tevens de meest profitable coin voor is) dus nadat er recent bekendt werd dat ze een deal hebben gesloten met eeen mega TELCO zullen ze miljoenen klanten extra AWARE maken... de munt is niet gemaakt of bedoel om echt duur te worden ze hebben speciaal daarvoor 2decimalen genomen dus t minimale wat je straks betalen kunt is 0.01ETN dus als t 100dollar zou worden is dat 1dollar minimum .. als ik t goed begrijp is t nooit de bedoeling om 1-10dollar max te worden... maar aangezien je nu dus rond de 10cent kunt instappen en t erg snel lijkt te gaan is dan haast een gerantie voor 10-100x je inzet! lees meer hier: https://www.reddit.com/r/Electroneum/
Heb meegedaan met de ICO met 50% bonus destijds, groot deel verkocht en deel behouden, eerlijk is eerlijk, niet verwacht dat het zo stabiel zou blijven tot nu toe.
pi_176320789
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:20 schreef betyar het volgende:
Zolang Ripppe mij geld oplevert boeit het me helemaal niks waar dat ding voor wordt gebruikt. Zo, en daar kun je het mee doen.
Deze kan ook in de bingo
pi_176320818
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:26 schreef fathank het volgende:

[..]

Goed verhaal, lekker kort.

6/10 ripples voor de moeite.
heb regelmatig links gepost waar het perfect wordt uitgelegd maar dat is teveel moeite voor de gemiddelde user hier
Jij bent het zonnetje!!!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:32:46 #170
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176320841
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:25 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Als je het als inkomen opgeeft zou het sowieso om de waarde gaan die het heeft op het moment dat je het ontvangt.

Vanaf dat moment is het vermogen en kan het omhoog of omlaag gaan.
Uiteraard.

quote:
Ik zou het gewoon in box 3 aangeven, al doe ik vrijwel nooit iets met referrals.
Dat ga ik sowieso doen, voorkomt problemen als je ooit een flink bedrag wil uitcashen.

Maar officieel zijn referral inkomsten gewoon inkomsten en zou daar inkomstenbelasting over betaald moeten worden lijkt mij. Niet dat het ooit te traceren is voor een belastingambtenaar hoe je aan die coins komt :P
pi_176320847
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:24 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja, dus zeg maar alles waartegen bitcoin en blockchain voor uitgevonden zijn, daar staat ripple voor. En dan begin je hier te roepen dat ripple vergelijkbaar is met ven of enig willekeurig andere coin met tegenovergestelde uitgangspunten.

Echt hoor.
Wat een bozigheid. En waarom? Omdat ik kijk naar de wereld ipv wereldverbeterend gebral. Als bitcoin opgezet was om banken overbodig te maken is die missie behoorlijk gefaald.
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:25 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Goeie argumenten wel.

Echt hoor, huilen dat je geen antwoord krijgt en dan zelf als een kleuter opereren.

I can’t even.

Wat doe je hier ?
Oh sorry dat ik niet iedere marginale munt had onderzocht voor Ripple te kopen. Wel Bitcoin, LTC en Ether.
pi_176320857
quote:

[..]

Etn is wel leuk ja
pi_176320907
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:33 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Wat een bozigheid. En waarom? Omdat ik kijk naar de wereld ipv wereldverbeterend gebral. Als bitcoin opgezet was om banken overbodig te maken is die missie behoorlijk gefaald.

[..]

Oh sorry dat ik niet iedere marginale munt had onderzocht voor Ripple te kopen. Wel Bitcoin, LTC en Ether.
En alsnog kan je het verschil niet duiden tussen de coins die je onderzocht hebt en Ripple en mis je basale kennis en inzicht over de cryptowereld maar kom je hier wel een beetje Ripple shillen.

Maar verder goed verhaal, we hebben weer even om je kunnen lachen met je argumenten.
pi_176320918
quote:

[..]

Mine je zelf ook? Zie dat het via een app (tevens spel?!) op je telefoon gebeurt?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:37:16 #175
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176320928
Echt hoor grow up allemaal, de een heeft vertrouwen in het Ripple systeem de ander is een luidruchtige Ven fan. De een gaat elke week naar PSV de ander zit in de ArenA.

Meningsverschillen lijken mij allemaal prima op een forum zolang er maar inhoudelijk over wordt gediscussieerd inplaats van *random coin* + *huillach emoticon*. En geef het nou maar toe, de technieken zijn reuze interessant en vooruitstrevend maar eindelijk zit iedereen hier vanwege de dollartekens. Die verdien je zowel met Ripple als met Ven. Dus wees ff lieffff
015
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:40:19 #176
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176320970
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:37 schreef Joris5a het volgende:
Echt hoor grow up allemaal, de een heeft vertrouwen in het Ripple systeem de ander is een luidruchtige Ven fan. De een gaat elke week naar PSV de ander zit in de ArenA.

Meningsverschillen lijken mij allemaal prima op een forum zolang er maar inhoudelijk over wordt gediscussieerd inplaats van *random coin* + *huillach emoticon*. En geef het nou maar toe, de technieken zijn reuze interessant en vooruitstrevend maar eindelijk zit iedereen hier vanwege de dollartekens. Die verdien je zowel met Ripple als met Ven. Dus wees ff lieffff
Wie geeft een neuk man, het is de SC :')
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:41:13 #177
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176320985
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:29 schreef Majkool het volgende:

[..]

Deze kan ook in de bingo
Bullshit Bingo is tof
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:42:00 #178
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176321000
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:37 schreef Joris5a het volgende:

Johan Cruijff Arena he.....
pi_176321008
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

En alsnog kan je het verschil niet duiden tussen de coins die je onderzocht hebt en Ripple en mis je basale kennis en inzicht over de cryptowereld maar kom je hier wel een beetje Ripple shillen.

Maar verder goed verhaal, we hebben weer even om je kunnen lachen met je argumenten.
Ik snuit mijn neus wel met wat eurobiljetten.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:42:26 #180
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_176321010
En shitcoins renderen tenminste.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:42:30 #181
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_176321012
Misschien moet ik dit in het beginnerstopic doen, maar hier is het drukker.

Olla. Ik heb x BTC op mijn Android wallet staan. Met een deel ervan wil ik een muntje kopen dat op Cryptopia staat, en daar alleen met Litecoin te betalen is.

Hoe ga ik het handigst, veiligst en goedkoopst te werk als ik dat voor elkaar wil krijgen?
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 12:43:28 #182
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176321028
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:40 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wie geeft een neuk man, het is de SC :')
Kap eens met dat als excuus aanvoeren. Het is geen excuus.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176321046
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:42 schreef V. het volgende:

Olla. Ik heb x BTC op mijn Android wallet staan. Met een deel ervan wil ik een muntje kopen dat op Cryptopia staat, en daar alleen met Litecoin te betalen is.

Hoe ga ik het handigst, veiligst en goedkoopst te werk als ik dat voor elkaar wil krijgen?
BTC omzetten naar LTC en dan naar cryptopia sturen, dan kopen.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:44:57 #184
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176321053
Misschien ook een coin om in de gaten te houden: Cindicator (CND). Een vrij complex AI platform (voor mij althans), maar ik heb er wel vertrouwen in. Hij gaat ook best lekker momenteel, maar de rek is er volgens mij nog lang niet uit.
pi_176321060
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:28 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Heb meegedaan met de ICO met 50% bonus destijds, groot deel verkocht en deel behouden, eerlijk is eerlijk, niet verwacht dat het zo stabiel zou blijven tot nu toe.
NICE hoeveel procent verkocht? en bij welk bedrag gecashed?... omdat ik zoveel geloof in ETN...
zal ik bij extreme stijgingen hooguit 10/90 doen (90% HODLen)

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Etn is wel leuk ja
correct zeer aantrekkelijk voor lange termijn, ik ben superslecht in short term :(

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:37 schreef Jurian95 het volgende:

[..]

Mine je zelf ook? Zie dat het via een app (tevens spel?!) op je telefoon gebeurt?
het zou via een soort van spel kunnen ik dacht zelf van wel, maar t zal niet echt veel opleveren... al zou je t een beetje kunnen vergelijken met de Pokemon G0 hype als t aanslaat is BINGO!

ik mine dag en nacht op mn CPU 200H/s en GPU 400H/s sinds een poosje
(geen idee wanneer ik gestart ben dacht 20dec?)
sindsdien heb ik een klein aantal gemined 400-500 ach alle beetjes helpen :D
pi_176321084
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik snuit mijn neus wel met wat eurobiljetten.
Ook weer zo’n dom antwoord, je doet nu net alsof mensen die fundamenteel tegen ripple zijn minder of geen winst maken met hun portfolio. Ik durf te wedden dat er heel wat meer mensen heel wat meer winst hebben gemaakt met hun investeringen dan jij met je ripple aankopen.

Maar blijf vooral kankeren op andere mensen en niet naar jezelf kijken, want je bent zelf natuurlijk heilig.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:46:41 #187
136 V.
pi_176321085
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ja, zover was ik ook, maar waar in het oerwoud doe ik dat? Kan ik het bijvoorbeeld naar mijn account op Poloniex withdrawen, daar omzetten (en hoe doe je dat dan) en dan withdrawen naar Cryptopia en daar dan die shitcoin aanschaffen?
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:46:45 #188
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176321086
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:43 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Kap eens met dat als excuus aanvoeren. Het is geen excuus.
Kap eens met dat gemiep dan als we elkaar een beetje plagen hier. Stel je niet zo aan allemaal.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:48:03 #189
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176321107
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:45 schreef g60forced het volgende:

[..]

NICE hoeveel procent verkocht? en bij welk bedrag gecashed?... omdat ik zoveel geloof in ETN...
zal ik bij extreme stijgingen hooguit 10/90 doen (90% HODLen)

[..]

correct zeer aantrekkelijk voor lange termijn, ik ben superslecht in short term :(

[..]

het zou via een soort van spel kunnen ik dacht zelf van wel, maar t zal niet echt veel opleveren... al zou je t een beetje kunnen vergelijken met de Pokemon G0 hype als t aanslaat is BINGO!

van 10500 heb ik er 10000 verkocht.. en weer geïnvesteerd in wat anders, achteraf gezien had ik er liever minder van de hand gedaan :) Maar ik ga zodra mobile mining mogelijk is dat ook doen.
pi_176321111
quote:
5s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:42 schreef V. het volgende:

zover ik weet kun je ook prima met BTC op Cryptopia inkopen...
alleen vanwege fees zou t soms handiger wezen om t via LTC te doen
maar als je BTC - LTC - muntX moet vraag ik me af of dat wel zin heeft?

welke coin wil je?
pi_176321121
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:46 schreef V. het volgende:

[..]

Ja, zover was ik ook, maar waar in het oerwoud doe ik dat? Kan ik het bijvoorbeeld naar mijn account op Poloniex withdrawen, daar omzetten (en hoe doe je dat dan) en dan withdrawen naar Cryptopia en daar dan die shitcoin aanschaffen?
Ja of direct BTC naar cryptopia en het daar omzetten in LTC
pi_176321131
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

met BTC rechstreeks op CT de munt kopen is geen goed idee want? (serieuze vraag)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:50:45 #193
136 V.
pi_176321155
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:49 schreef g60forced het volgende:

[..]

met BTC rechstreeks op CT de munt kopen is geen goed idee want? (serieuze vraag)
Hij is niet te koop met BTC
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:50:56 #194
136 V.
pi_176321158
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:48 schreef g60forced het volgende:

welke coin wil je?
PAC
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 12:51:10 #195
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176321162
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Kap eens met dat gemiep dan als we elkaar een beetje plagen hier. Stel je niet zo aan allemaal.
Het zou leuk zijn als het nog een beetje op niveau blijft hier. Datgene wat BIT tot een groot succes maakte.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176321163
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:49 schreef g60forced het volgende:

[..]

Zoals ik begreep is die trading pair niet aanwezig.
pi_176321172
pac is wel tekoop met btc
pi_176321174
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:45 schreef g60forced het volgende:

Maar minen via de pc gaat dan toch altijd veel beter dan via telefoon lijkt me?
Je minet toch dezelfde coins?
pi_176321175
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:48 schreef solidslayer het volgende:

[..]

van 10500 heb ik er 10000 verkocht.. en weer geïnvesteerd in wat anders, achteraf gezien had ik er liever minder van de hand gedaan :) Maar ik ga zodra mobile mining mogelijk is dat ook doen.
OEI... verdomt :( ik kwam er zelf vrij laat achter en heb strak genoeg ETN maar nadat ik de whitepaper had gelezen schrok ik me rot en dacht DIT WORDT EM! en had anders tijdens de ICO absoluut 1M ETN erin gestopt... dus ik baal zelf ook behoorlijk, op welk punt heb je die 10K etn weggedaan dan?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:52:34 #200
136 V.
pi_176321177
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:51 schreef Syphixx het volgende:
pac is wel tekoop met btc
Ja, inmiddels wel, zie ik... Gisteren nog niet.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176321189
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:51 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Het zou leuk zijn als het nog een beetje op niveau blijft hier. Datgene wat BIT tot een groot succes maakte.
Daarom het slowchat topic splitsen in een gedeelte serieus en een off-topic gedeelte waarin die hele ripple discussie kan worden gevoerd.

Of een expert topic maken.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:53:09 #202
136 V.
pi_176321191
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:52 schreef V. het volgende:

[..]

Okee, nu alleen nog het deposithoekje vinden op Cryptopia ^O^ ^O^
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176321193
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:50 schreef V. het volgende:

[..]

Hij is niet te koop met BTC
ah ok vaag wist niet dat t kon... hoe kan dat eigenljk?
pi_176321194
quote:

[..]

Dan met BTC doen :)
pi_176321199
Wat vinden jullie van XRB op BitGrail?
Gezien de hoge prijs nog steeds de moeite / potentie tot groei?

Of is dan ETN interessanter bijvoorbeeld?
Love is in the air!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:53:44 #206
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176321200
Zijn er nog mensen hier met een mening over MyriadCoin (XMY)?

Ik zoek daar trouwens nog een wallet voor. Of desnoods een exchange. Heb ze nu bij Litebit staan :P
pi_176321203
quote:

[..]

maar ik zit ook met dat probleem hoor. liever kopen met doge... maar btc is goedkoper. maar dan zit je weer met die kut transfer fees
pi_176321228
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:53 schreef Landgeld het volgende:

XRB gaat gelist worden op Binance, ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren.

ETN is een lange termijn coin, heb er zelf 10k van, puur omdat ik er wel potentie in zie.
pi_176321252
Tron stijgt alweer ^O^
pi_176321254
quote:
Belastingvraag:

Gaat het om 5 euro referral inkomsten of om stelsel matig iedere maand geld verdienen? Dan zijn het Box1 inkomsten (de referral fees) en zodra je deze dus investeerd word het vermogen belast in box 3.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_176321262
quote:

[..]

dan heb jij vast niet in bit gepost

Bit bestond voor 99% uit de sc. Waar net goed moon, koop alle coins, achtbaan, glazen bol, geld strooi en meer van dat soort plaatjes werden gepost
Jij bent het zonnetje!!!
pi_176321265
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:53 schreef V. het volgende:

[..]

Okee, nu alleen nog het deposithoekje vinden op Cryptopia ^O^ ^O^
simpel klik op BALANCES ... voeg BTC en PAC toe als favoriet...
KLIK daarna links op PAC en je zult zien dat je via BTC -> PAC kunt
oeps je vroeg DEPOSIT... bijna t zelfde ...
naar BALANCES dan groen peiltje DEPOSIT nadat je BTC in je favorieten lijst hebt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-01-2018 12:57:37 ]
pi_176321270
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:15 schreef Mortaxx het volgende:

Volgens mij zijn er diverse mensen hier die er gewoon misselijk van worden als ze de market cap van XRP zien.
― Edward Snowden
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:57:34 #214
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176321272
quote:

[..]

Volgens mij loopt het nu harder als toen. Als het zo klote zou zijn hier liep het niet zo goed toch.
pi_176321278
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:56 schreef ITrade het volgende:

[..]

Gaat het om 5 euro referral inkomsten of om stelsel matig iedere maand geld verdienen? Dan zijn het Box1 inkomsten (de referral fees) en zodra je deze dus investeerd word het vermogen belast in box 3.
kijk intressante info hier!!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:58:15 #216
136 V.
pi_176321280
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Dan met BTC doen :)
Uiteraard :)
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:59:03 #217
136 V.
pi_176321290
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:56 schreef g60forced het volgende:

[..]

simpel klik op BALANCES ... voeg BTC en PAC toe als favoriet...
KLIK daarna links op PAC en je zult zien dat je via BTC -> PAC kunt
oeps je vroeg DEPOSIT... bijna t zelfde ...
naar BALANCES dan groen peiltje DEPOSIT nadat je BTC in je favorieten lijst hebt
het is onderweg :)
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:59:04 #218
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176321291
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:52 schreef g60forced het volgende:

[..]

OEI... verdomt :( ik kwam er zelf vrij laat achter en heb strak genoeg ETN maar nadat ik de whitepaper had gelezen schrok ik me rot en dacht DIT WORDT EM! en had anders tijdens de ICO absoluut 1M ETN erin gestopt... dus ik baal zelf ook behoorlijk, op welk punt heb je die 10K etn weggedaan dan?
gekocht voor 0,005 cent en verkocht met 0,6 cent. Ik geloof hier ook wel in, maar heb gelukkig nog een plukje staan en met mobile mining probeer ik wat verder uit te breiden
pi_176321299
quote:
of om stelsel matig iedere maand geld verdienen?
Dit is niet de definitie van box 1 inkomen.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 12:59:29 #220
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176321302
quote:

[..]

Maakt het iets uit of het veel of weinig is (en wat is dan veel), omgerekend in euro's? Of gaat het om de stelselmatigheid?

Edit: en een andere user zei net alleen box 3. Blijft lastig allemaal.
pi_176321306
Tijd om PAC te kopen dus :P
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 13:00:45 #222
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176321312
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Volgens mij loopt het nu harder als toen. Als het zo klote zou zijn hier liep het niet zo goed toch.
Kwaliteit > kwantiteit :P
En er waren 3 sterke reeksen toen, ipv één nu.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176321318
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:55 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

XRB gaat gelist worden op Binance, ben benieuwd wat er dan gaat gebeuren.

ETN is een lange termijn coin, heb er zelf 10k van, puur omdat ik er wel potentie in zie.
netjes vasthouden die ETN...
ik weet dat t zal gaan kriebelen bij de $1 maar ik zie $10 ook wel gebeuren
en als t gek doet je weet t natuurlijk nooit $100
maar iedereen die over MAX CAP en dat soort geneuzel begin vertellen ons:
NEE DAT KAN NIET EN NEVER NOOIT GEBEUREN

fuk it alles kan...

EVERYTHING IS POSSIBLE IF U BELIEVE IN IT, I STILL MEMBER THE LOOK ON THEIR FACES WHEN I TOLD THEM HORSES COULD FLY, THEY SAID NO... MR.ACID!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:01:11 #224
136 V.
pi_176321319
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:00 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tijd om PAC te kopen dus :P
Ik denk het wel, maar het is een gokje.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176321329
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Maakt het iets uit of het veel of weinig is (en wat is dan veel), omgerekend in euro's? Of gaat het om de stelselmatigheid?
Dit is de definitie van ROW (Resultaat overige werkzaamheden) van box 1.

“het verrichten van enige vorm van arbeid in het economische verkeer, dat is gericht op het behalen van een geldelijk voordeel en niet is aan te merken als winst uit onderneming”.
pi_176321333
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:59 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Officieel moet je alles aangeven (box1, overige inkomsten).

Het maakt niet uit of dit ¤1 of ¤1000 is
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 13:02:27 #227
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176321337
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:56 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

dan heb jij vast niet in bit gepost

Bit bestond voor 99% uit de sc. Waar net goed moon, koop alle coins, achtbaan, glazen bol, geld strooi en meer van dat soort plaatjes werden gepost
De SC kwam ik eigenlijk niet zo vaak in de hoogtijdagen, dat kwam pas later.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176321338
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:59 schreef solidslayer het volgende:

[..]

gekocht voor 0,005 cent en verkocht met 0,6 cent. Ik geloof hier ook wel in, maar heb gelukkig nog een plukje staan en met mobile mining probeer ik wat verder uit te breiden
holycow... netjes!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:04:32 #229
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176321369
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:02 schreef g60forced het volgende:

[..]

holycow... netjes!
Zeker :) heb een deel geïnvesteerd in KIN coin, Bekijk die maar ff :)
pi_176321381
quote:

Zelf zou ik xrb inslaan voor het op binance staat.
pi_176321430
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:46 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

je doet nu net alsof mensen die fundamenteel tegen ripple zijn minder of geen winst maken met hun portfolio
Jij hebt nog nooit XRP gekocht i.t.t. meneer in mijn signature?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176321470
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:08 schreef alilami het volgende:

[..]

Jij hebt nog nooit XRP gekocht i.t.t. meneer in mijn signature?
Ja hoor, in mijn beginperiode.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:12:39 #233
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_176321492
Eigenlijk bizar hoe makkelijk het is om grote returns te krijgen.. gaat gewoon nergens meer over.

Als je een week geleden 100 euro in PACcoin had gestopt had je nu meer dan 10,000. Fucking hel man. het is gelukkig nog vroeg dus d'r kan nog genoeg uit gehaald worden :9~

Ik ga nu gewoon 20% van mijn portfolio in de meest goedkope alts stoppen die een goede roadmap en whitepaper hebben. Bijna gegarandeerd succes 8)7
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176321501
Inside tip voor een oude reus (aka geen pump en dump coin):
Vanaf maandag meerdere partnership-aankondigingen bij Bitshares.
Bedank me over een paar maanden maar.
pi_176321549
Is er een indicatie wanneer het op Binance staat? De XRB node schijnt nogal problematisch zijn om te integreren met API.
  Eindredactie Games zaterdag 6 januari 2018 @ 13:17:31 #236
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_176321573
DOGE 40 procent _O_ meer dan 1 cent _O_
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_176321643
Ik begrijp echt niet waar de stijging van Sia op gebaseerd is :')
Zit momenteel wel boven de 500 sats waar ik het ooit voor kocht in de vorige altcoin rally

FREEDOM!
pi_176321649
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:50 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:18 schreef hmmmz het volgende:

[..]

quote:

[..]

Iedere dag weer wakkert iemand dit aan en iedere dag weer is er uitleg gegeven over waarom XRP geen goed idee is long term.
Man man man, wat zal ik jou uitlachen wanneer XRP(areltje) $100 waard is.

N00bs die meegaan met de XRP-haat van de ongewassen crypto-anarchisten :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 12:17 schreef Jurian95 het volgende:
Apart XRP topic?

Censuur?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2419064/1/999#p176295558" target="_blank" >vrijdag 5 januari 2018 08:29</a> schreef <a href="http://forum.fok.nl/user/profile/144984" target="_blank" >xminator</a> het volgende:[/b]
Anyway gelukkig zijn er een hoop mensen net zo dom als jij. Daarom koop ik nu wat extra ripple..
pi_176321655
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:12 schreef Basxt het volgende:
PACcoin
Bedoel je PACcoin op Cryptopia?
Love is in the air!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:22:35 #240
391391 Basxt
pi_176321663
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:21 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Bedoel je PACcoin op Cryptopia?
Ja. Is even op pauze gezien de gigantische vraag. Je kan wel nog met btc kopen. maarja, Btc :')
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_176321718
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:22 schreef Basxt het volgende:

[..]

Ja. Is even op pauze gezien de gigantische vraag. Je kan wel nog met btc kopen. maarja, Btc :')
Verwacht je nog wel potentie dan van PACCoin (BTC pair)? LTC dus gestopt en niet mogelijk?
Love is in the air!
pi_176321748
PAC is zo'n shitcoin die nog x10 of x15 gaat aankomende tijd.
pi_176321784
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:21 schreef alilami het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Het woord FACTS staat verkeerd gespeld op je bingokaartje.

Wel mooie opsomming van alles wat er mis is met XRP. ;)
pi_176321809
quote:
12s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:30 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Het woord FACTS staat verkeerd gespeld op je bingokaartje.

Wel mooie opsomming van alles wat er mis is aan XRP. ;)
Als er nou onwaarheden op stonden, maar het zijn stuk voor stuk allemaal feiten :D
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:33:06 #245
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176321812
Manmanman dat HitBTC vraagt gewoon nog steeds een flat fee van 14 Ven ($57) voor een withdrawl, Ik wil mijn 200 stuks eigenlijk richting een veilige wallet brengen, maar niet voor dat bedrag o|O o|O o|O
015
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:33:28 #246
391391 Basxt
pi_176321817
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:25 schreef Landgeld het volgende:

[..]

Verwacht je nog wel potentie dan van PACCoin (BTC pair)? LTC dus gestopt en niet mogelijk?
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:27 schreef JeSuisDroppie het volgende:
PAC is zo'n shitcoin die nog x10 of x15 gaat aankomende tijd.
pi_176321844
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:33 schreef Joris5a het volgende:
Manmanman dat HitBTC vraagt gewoon nog steeds een flat fee van 14 Ven ($57) voor een withdrawl, Ik wil mijn 200 stuks eigenlijk richting een veilige wallet brengen, maar niet voor dat bedrag o|O o|O o|O
Ja echt bizar he.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:35:53 #248
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176321846
quote:

Gewoon KuCoin!!! Hopelijk nog ff flinke jump wanneer XRB naar Binance gaat :9~
015
pi_176321857
Ben even een paar uur weg en het niveau is gelijk gedaald hier zo te zien.. :')
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:36:33 #250
136 V.
pi_176321858
Ik ben een typische alfa, maar ik hoor nu op YouTube iemand rekenen en dat klopt toch niet?

Hij zegt als je 1000 dollar hebt geïnvesteerd en het muntje geeft 1000% winst, dat je dan een miljoen hebt. En ik kom tot 10.000 :?
Ja inderdaad, V. ja.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 13:37:03 #251
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176321864
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:36 schreef V. het volgende:
Ik ben een typische alfa, maar ik hoor nu op YouTube iemand rekenen en dat klopt toch niet?

Hij zegt als je 1000 dollar hebt geïnvesteerd en het muntje geeft 1000% winst, dat je dan een miljoen hebt. En ik kom tot 10.000 :?
Nee, dan kom je tot 11000.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_176321870
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 11:55 schreef Jed1Gam het volgende:
doge alweer bijna 1,5 cent
[ afbeelding ]
_O-
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:37:59 #253
474533 Joris5a
Als je bitch wil shillen
pi_176321878
quote:

Miljoen :') :') :')

Je hebt gewoon gelijk hoor

https://ibb.co/fQCsKw
015
pi_176321883
quote:

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Klopt.

((11000 - 1000) / 1000) × 100% = 10 × 100% = 1000%

Miljoen is 99900% winst
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 januari 2018 @ 13:38:25 #255
163650 Greys
pi_176321884
DADI-scam drama op Twitter *popcorn.gif*

Niemand hier erin toch?

_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_176321990
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:37 schreef Joris5a het volgende:

[..]

Miljoen :') :') :')

Je hebt gewoon gelijk hoor

https://ibb.co/fQCsKw

Je hebt 10.000 winst, maar je oorspronkelijke 1000 heb je ook nog. Na een winst van 1000% hebt je dus 11.000. ;)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:44:49 #257
136 V.
pi_176322000
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja okee, maar ik had het over de winst.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_176322002
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:38 schreef Greys het volgende:

Niemand hier erin toch?

[ afbeelding ]

_O-

Nope. Link naar drama tweets? :P
pi_176322012
quote:

Niemand hier erin toch?

[ afbeelding ]

_O-

haha :P die ico was nog niet begonnen gelukkig
pi_176322015
quote:

Zei die niet 1000x ipv 1000% misschien?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:45:50 #261
136 V.
pi_176322017
quote:

Niemand hier erin toch?

[ afbeelding ]

_O-

Had wel iets interesse, maar je kunt het nog niet kopen. Waddan?
Ja inderdaad, V. ja.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 januari 2018 @ 13:47:26 #262
163650 Greys
pi_176322039
Gewoon één op één de whitepaper gekopieerd. Zonder een woord aan te passen op de naam na _O-

En die vele bekende cryptotweeps maar shillen de laatste dagen omdat het een reflink had. En nu snel allemaal alles terugnemen :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:47:46 #263
136 V.
pi_176322042
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:45 schreef Fred09 het volgende:

[..]

Zei die niet 1000x ipv 1000% misschien?
Ja inderdaad, V. ja.
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:49:09 #264
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_176322061
Iemand die raiblocks wallet uitgeprobeerd? Hoe lang duurt dat syncen ongeveer?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 13:49:33 #265
416575 crew  Evenstar
pi_176322064
Beetje zitten lezen over BTS, iemand de hier in zit? Relatief goedkoop instappen, zou toch nog wel groei in moeten zitten verwacht ik?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 januari 2018 @ 13:49:51 #266
163650 Greys
pi_176322069
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:44 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Nope. Link naar drama tweets? :P
https://twitter.com/search?q=%24dadi&s=09
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:50:16 #267
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_176322076
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:49 schreef Mender het volgende:
Iemand die raiblocks wallet uitgeprobeerd? Hoe lang duurt dat syncen ongeveer?
Kan meer dan een dag duren. Je bedoelt Raiwallet toch?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:51:16 #268
155021 Mender
Gekke Henkie
pi_176322087
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:50 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Die ja. Thanks
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 6 januari 2018 @ 13:52:15 #269
163650 Greys
pi_176322102
quote:
I’m gonna copy that $DADI white paper and start my own $MAMI ICO.
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:52:37 #270
157922 fathank
pi_176322104
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:21 schreef alilami het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Man man man, wat zal ik jou uitlachen wanneer XRP(areltje) $100 waard is.

N00bs die meegaan met de XRP-haat van de ongewassen crypto-anarchisten :')

[..]

Censuur?
Tering wat een klein kind ben jij. Bijna net zon grote staatsmongool als klaaswaatalles en braddy
pi_176322112
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:52 schreef fathank het volgende:

[..]

Tering wat een klein kind ben jij. Bijna net zon grote staatsmongool als klaaswaatalles en braddy
Sow koekoek.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 6 januari 2018 @ 13:53:47 #273
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_176322116
quote:

[..]

Stockholmsyndroom.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:54:39 #274
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176322122
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:50 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dit is één van de dingen die de cryptomarkt nog zo amateuristisch maakt.
Een dag wachten voor zo iets :')
pi_176322126
https://blockchain.info/n(...)time?timespan=30days

transaction tijd is weer normaal. lekker hoor
  zaterdag 6 januari 2018 @ 13:55:08 #276
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176322129
quote:

[..]

Niet op Braadslee bashen maat!
pi_176322136
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
https://blockchain.info/n(...)time?timespan=30days

transaction tijd is weer normaal. lekker hoor
Nee nee. Bitcoin is dood!!
pi_176322159
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

nee toch? dat wordt elk jaar gezegd.
pi_176322161
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Niet op Braadslee bashen maat!
braadslee :')
pi_176322177
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]

nee toch? dat wordt elk jaar gezegd.
229x overleden al. ;(

https://99bitcoins.com/bitcoinobituaries/
pi_176322180
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:49 schreef Kyran het volgende:
Beetje zitten lezen over BTS, iemand de hier in zit? Relatief goedkoop instappen, zou toch nog wel groei in moeten zitten verwacht ik?
Ken ik niet. Wat zijn je bevindingen? Duik er straks wel even in.
pi_176322192
quote:
bitcoin = super Jezus confirmed
pi_176322208
quote:

Niemand hier erin toch?

[ afbeelding ]

_O-

_O-
pi_176322273
STRAT ziet er wel mooi uit

nog bagholders hier? Ik kan me herinneren dat STRAT hier constant geshilled werd een half jaar geleden
pi_176322299
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:03 schreef no1uknow het volgende:
STRAT ziet er wel mooi uit

nog bagholders hier? Ik kan me herinneren dat STRAT hier constant geshilled werd een half jaar geleden
enige bag die ik met een pijnlijke rug hold is waves :+
pi_176322310
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

ohja, die andere shitcoin die zo keihard geshilled werd hier
pi_176322315
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

gaat niet echt best met waves sinds ze een nieuwe logo hebben.
pi_176322316
Zo, ook maar even de gok met PAC genomen. Ben benieuwd of die shitcoin nog wat gaat doen.
pi_176322330
ENJ toegevoegd aan de portfolio
pi_176322342
blij dat ik mn OCL coins gedumpt heb
pi_176322349
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zo, ook maar even de gok met PAC genomen. Ben benieuwd of die shitcoin nog wat gaat doen.
niet wat te laat?
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:09:41 #292
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_176322399
Eind van het jaar Fok cryptofest organizeren. Kunnen we elkaar IRL afzeiken als crypto-milionairs!
pi_176322406
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 13:55 schreef Typisch het volgende:

[..]

pi_176322422
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:09 schreef leolinedance het volgende:
Eind van het jaar Fok cryptofest organizeren. Kunnen we elkaar IRL afzeiken als crypto-milionairs!
Hele parkeerplaats vol met Lambo's, Tesla's en McLarens. _O_
pi_176322456
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Tesla in 1 zin met Lambo en Mclaren noemen :')
pindazakje
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:13:17 #296
25967 solidslayer
to much is never enough
pi_176322474
iemand ervaring met Mercatox? Wil daar wat extra kin kopen, maar kan weinig vinden over deze exchange..
pi_176322475
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:10 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Ik zit nog niet eens aan de tweedehands Golf :')
pi_176322495
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:12 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Tesla in 1 zin met Lambo en Mclaren noemen :')
Eerbetoon aan Tesla meme in dit topic paar jaar geleden. :+

quote:
1s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:13 schreef Skv het volgende:

[..]

Ik zit nog niet eens aan de tweedehands Golf :')
Je hebt nog tot einde van het jaar. ;)
  zaterdag 6 januari 2018 @ 14:14:40 #299
391391 Basxt
pi_176322505
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gezien het feit dat deze nog het goedkoopst is op coinmarketcap. Ja dat gaat hij oO/ :D
pi_176322557
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 januari 2018 14:14 schreef Basxt het volgende:

[..]

Gezien het feit dat deze nog het goedkoopst is op coinmarketcap. Ja dat gaat hij oO/ :D
zit er ook nog een toekomst in die coin of is het gewoon een goedkope hypecoin ????
pi_176322562
Waves!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')