Niet op Braadslee bashen maat!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Tering wat een klein kind ben jij. Bijna net zon grote staatsmongool als klaaswaatalles en braddy
Nee nee. Bitcoin is dood!!quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:54 schreef NeeOfTochJA het volgende:
https://blockchain.info/n(...)time?timespan=30days
transaction tijd is weer normaal. lekker hoor
braadsleequote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet op Braadslee bashen maat!
229x overleden al.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:56 schreef NeeOfTochJA het volgende:
[..]
nee toch? dat wordt elk jaar gezegd.
Ken ik niet. Wat zijn je bevindingen? Duik er straks wel even in.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:49 schreef Kyran het volgende:
Beetje zitten lezen over BTS, iemand de hier in zit? Relatief goedkoop instappen, zou toch nog wel groei in moeten zitten verwacht ik?
bitcoin = super Jezus confirmedquote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
229x overleden al.![]()
https://99bitcoins.com/bitcoinobituaries/
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 13:38 schreef Greys het volgende:
DADI-scam drama op Twitter *popcorn.gif*
Niemand hier erin toch?
[ afbeelding ]
enige bag die ik met een pijnlijke rug hold is wavesquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:03 schreef no1uknow het volgende:
STRAT ziet er wel mooi uit
nog bagholders hier? Ik kan me herinneren dat STRAT hier constant geshilled werd een half jaar geleden
ohja, die andere shitcoin die zo keihard geshilled werd hierquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
enige bag die ik met een pijnlijke rug hold is waves
gaat niet echt best met waves sinds ze een nieuwe logo hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
enige bag die ik met een pijnlijke rug hold is waves
niet wat te laat?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zo, ook maar even de gok met PAC genomen. Ben benieuwd of die shitcoin nog wat gaat doen.
Hele parkeerplaats vol met Lambo's, Tesla's en McLarens.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:09 schreef leolinedance het volgende:
Eind van het jaar Fok cryptofest organizeren. Kunnen we elkaar IRL afzeiken als crypto-milionairs!
Tesla in 1 zin met Lambo en Mclaren noemenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hele parkeerplaats vol met Lambo's, Tesla's en McLarens.
Ik zit nog niet eens aan de tweedehands Golfquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:10 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hele parkeerplaats vol met Lambo's, Tesla's en McLarens.
Eerbetoon aan Tesla meme in dit topic paar jaar geleden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:12 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tesla in 1 zin met Lambo en Mclaren noemen
Je hebt nog tot einde van het jaar.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik zit nog niet eens aan de tweedehands Golf
Gezien het feit dat deze nog het goedkoopst is op coinmarketcap. Ja dat gaat hijquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Zo, ook maar even de gok met PAC genomen. Ben benieuwd of die shitcoin nog wat gaat doen.
zit er ook nog een toekomst in die coin of is het gewoon een goedkope hypecoin ????quote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:14 schreef Basxt het volgende:
[..]
Gezien het feit dat deze nog het goedkoopst is op coinmarketcap. Ja dat gaat hij![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |