Doge kopen dusquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:50 schreef Kerol het volgende:
Ik zei het een aantal dagen geleden, SIA en Bytecoin zullen moon gaan, en wat is er gebeurd..
Allemaal een 'lage prijs'.
Komen nu de top 20 binnen, dan gaat het vanaf nu alleen nog maar harder.
Live vanaf zijn zolderkamer.quote:
Kan alleen maar tegenvallen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Aan de andere kant heeft die man met zijn eigen hype alleen al een munt laten stijgen met 300% in 1 dag. Dus als straks ook zijn product/samenwerkingen leuk zijn zit je gebakken. Ik hodl
Standaard reactie in dit topic.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:59 schreef nickhguitar het volgende:
Misschien een beetje een noob vraag, maar wilde toch graag even jullie mening horen.
Ik gebruik als exchange Crytopia en handel daar met als centrale munt de BTC. De waarde van deze munt schommelt natuurlijk enorm waardoor het lastig is om bij te houden hoeveel winst/verlies je precies maakt. Het zou in principe zo kunnen zijn dat ik bijv. voor 50 euro een munt inkoop, deze in waarde stijgt, maar als ik hem terug verkoop voor BTC ik netto toch verlies heb omdat de BTC wel in waarde is gezakt.
Met deze gedachte zag ik vanmorgen een beetje te kloten, klopt dit wat ik zeg of mis ik iets?
Satoshi ken ik niet:P USD is toch ook helemaal niet aan de orde? Ik reken van BTC naar *aangekochte munt* en dan weer terug. Maar in die tussentijd kan de BTC wel gigantisch wisselen van waarde.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Standaard reactie in dit topic.
alleen in satoshi rekenen!!! maakt niet uit als die instort, gewoon sataoshi!!!!
usd moet je niet aan denken.
usd shitcoin.
En in welke waarde druk je dat uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:01 schreef nickhguitar het volgende:
Maar in die tussentijd kan de BTC wel gigantisch wisselen van waarde.
beter in ETH pair traden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:59 schreef nickhguitar het volgende:
Misschien een beetje een noob vraag, maar wilde toch graag even jullie mening horen.
Ik gebruik als exchange Crytopia en handel daar met als centrale munt de BTC. De waarde van deze munt schommelt natuurlijk enorm waardoor het lastig is om bij te houden hoeveel winst/verlies je precies maakt. Het zou in principe zo kunnen zijn dat ik bijv. voor 50 euro een munt inkoop, deze in waarde stijgt, maar als ik hem terug verkoop voor BTC ik netto toch verlies heb omdat de BTC wel in waarde is gezakt.
Met deze gedachte zag ik vanmorgen een beetje te kloten, klopt dit wat ik zeg of mis ik iets?
Je helpt niet echt ofzo. Heb dus opgezocht dat Satoshi enkel een klein deel van de BTC is, maar dan heb je hetzelfde probleem toch nog steeds als de BTC stijgt/daalt in waarde?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En in welke waarde druk je dat uit.
Juist ja.
Ik snap je probleem vooral niet zo.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je helpt niet echt ofzo. Heb dus opgezocht dat Satoshi enkel een klein deel van de BTC is, maar dan heb je hetzelfde probleem toch nog steeds als de BTC stijgt/daalt in waarde?
Zit ik dan met me 30 REQ..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:03 schreef Predator38 het volgende:
toch maar even 500 REQ erbij gekocht voordat die op huobi komt
misschien voor hodl, misschien voor een quick flip
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
REQ zet de versnelling weer aan.
Dankje Azie.
dat wavecrest visa gebeuren?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:06 schreef RobinaHoed het volgende:
Weet iemand of Tokenpay ook gelinkt is aan dat Wavecrest/Visa gebeuren?
7 minuten geleden op huobi.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:07 schreef Predator38 het volgende:
ik stap ook even in, binnen 1 uur op huobi
hoop dat ik op tijd ben
[..]
Verstandige keuzequote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:43 schreef Predator38 het volgende:
zo te lezen op reddit blijkt dat justin al 6 miljoen TRON verkocht heeft....
MOD.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:10 schreef solidslayer het volgende:
Heb mn TRX ook verkocht, met vies veel winst, waar weer insteken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |