Joh, dat heet ook wel HODL.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:14 schreef Predator38 het volgende:
eigenlijk moet je +/- 2500 euro in een stuk of 3 a 4 coins stoppen met een goed plan/product erachter
en er 6 maanden niet meer naar kijken, dan ben ik wel eens benieuwd waar de koersen op staan.
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 09:38 schreef ejfaar het volgende:
Mensen die hier trx verkocht hebben zijn toch wel beetje panicsellers. Verwacht deze week nog wel een dikke plus.
Ik ook. Heb op 250 sat gekocht, dus zit nog ruim boven mijn inlegquote:
ik weet niet hoeveel sat, maar heb op $0,03 gekocht, dus ook nog boven inlegquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik ook. Heb op 250 sat gekocht, dus zit nog ruim boven mijn inleg.
ENJ heb ik als enige in verdiept en tot nu toe heel blij mee.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:22 schreef Predator38 het volgende:
keuzes keuzes.......FUN, VEN en ENJ bijkopen of REQ en DRGN
ETH en AEquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:22 schreef Predator38 het volgende:
keuzes keuzes.......FUN, VEN en ENJ bijkopen of REQ en DRGN
scheelt niet veel somsquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:27 schreef Jed1Gam het volgende:
Ik las #695 Onzintopic in plaats van Ontopic.
Volgens mij zit bijna alle TRX handel op Binance? Dat zal er wel iets mee te maken hebben.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:20 schreef Joris5a het volgende:
Hoe kan dat TRX verschil tussen Binance en HitBTC constant zo groot zijn? Op Hit rond de 1700 satoshi en Binance 1050
HitBTC deposits zijn kapot. Er komen geen nieuwe TRX de exchange op dus de prijs wordt kunstmatig hoog gehoudenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:28 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Volgens mij zit bijna alle TRX handel op Binance? Dat zal er wel iets mee te maken hebben.
1 Binance TRX/BTC $1.852.980.000 $0,176513 62.36% Recently
2 Binance TRX/ETH $541.782.000 $0,175379 18.23% Recently
Heb nog de helft rood in mijn Blockfolio, maar wel een ATH en +15% overallquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:39 schreef SugeLucky het volgende:
Alles groen hier vandaag. Shit is aan.
Zodat hij hoopt dat mensen het gaan gebruikenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:43 schreef Predator38 het volgende:
zo te lezen op reddit blijkt dat justin al 6 miljoen TRON verkocht heeft....
HAHAHAHAHA yeah right......quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zodat hij hoopt dat mensen het gaan gebruikenEn er meer vraag naar komt.
Denk dat ie zijn portefeuille ook wil spreidenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:44 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Zodat hij hoopt dat mensen het gaan gebruikenEn er meer vraag naar komt.
kan je mij ook even de winnende Lotto getallen geven van volgende week?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:50 schreef Kerol het volgende:
Ik zei het een aantal dagen geleden, SIA en Bytecoin zullen moon gaan, en wat is er gebeurd..
Allemaal een 'lage prijs'.
Komen nu de top 20 binnen, dan gaat het vanaf nu alleen nog maar harder.
Doge kopen dusquote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:50 schreef Kerol het volgende:
Ik zei het een aantal dagen geleden, SIA en Bytecoin zullen moon gaan, en wat is er gebeurd..
Allemaal een 'lage prijs'.
Komen nu de top 20 binnen, dan gaat het vanaf nu alleen nog maar harder.
Live vanaf zijn zolderkamer.quote:
Kan alleen maar tegenvallen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:57 schreef BlauweTijger het volgende:
Aan de andere kant heeft die man met zijn eigen hype alleen al een munt laten stijgen met 300% in 1 dag. Dus als straks ook zijn product/samenwerkingen leuk zijn zit je gebakken. Ik hodl
Standaard reactie in dit topic.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:59 schreef nickhguitar het volgende:
Misschien een beetje een noob vraag, maar wilde toch graag even jullie mening horen.
Ik gebruik als exchange Crytopia en handel daar met als centrale munt de BTC. De waarde van deze munt schommelt natuurlijk enorm waardoor het lastig is om bij te houden hoeveel winst/verlies je precies maakt. Het zou in principe zo kunnen zijn dat ik bijv. voor 50 euro een munt inkoop, deze in waarde stijgt, maar als ik hem terug verkoop voor BTC ik netto toch verlies heb omdat de BTC wel in waarde is gezakt.
Met deze gedachte zag ik vanmorgen een beetje te kloten, klopt dit wat ik zeg of mis ik iets?
Satoshi ken ik niet:P USD is toch ook helemaal niet aan de orde? Ik reken van BTC naar *aangekochte munt* en dan weer terug. Maar in die tussentijd kan de BTC wel gigantisch wisselen van waarde.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Standaard reactie in dit topic.
alleen in satoshi rekenen!!! maakt niet uit als die instort, gewoon sataoshi!!!!
usd moet je niet aan denken.
usd shitcoin.
En in welke waarde druk je dat uit.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:01 schreef nickhguitar het volgende:
Maar in die tussentijd kan de BTC wel gigantisch wisselen van waarde.
beter in ETH pair traden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:59 schreef nickhguitar het volgende:
Misschien een beetje een noob vraag, maar wilde toch graag even jullie mening horen.
Ik gebruik als exchange Crytopia en handel daar met als centrale munt de BTC. De waarde van deze munt schommelt natuurlijk enorm waardoor het lastig is om bij te houden hoeveel winst/verlies je precies maakt. Het zou in principe zo kunnen zijn dat ik bijv. voor 50 euro een munt inkoop, deze in waarde stijgt, maar als ik hem terug verkoop voor BTC ik netto toch verlies heb omdat de BTC wel in waarde is gezakt.
Met deze gedachte zag ik vanmorgen een beetje te kloten, klopt dit wat ik zeg of mis ik iets?
Je helpt niet echt ofzo. Heb dus opgezocht dat Satoshi enkel een klein deel van de BTC is, maar dan heb je hetzelfde probleem toch nog steeds als de BTC stijgt/daalt in waarde?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:02 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
En in welke waarde druk je dat uit.
Juist ja.
Ik snap je probleem vooral niet zo.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Je helpt niet echt ofzo. Heb dus opgezocht dat Satoshi enkel een klein deel van de BTC is, maar dan heb je hetzelfde probleem toch nog steeds als de BTC stijgt/daalt in waarde?
Zit ik dan met me 30 REQ..quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:03 schreef Predator38 het volgende:
toch maar even 500 REQ erbij gekocht voordat die op huobi komt
misschien voor hodl, misschien voor een quick flip
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:06 schreef Insomnia2.0 het volgende:
REQ zet de versnelling weer aan.
Dankje Azie.
dat wavecrest visa gebeuren?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:06 schreef RobinaHoed het volgende:
Weet iemand of Tokenpay ook gelinkt is aan dat Wavecrest/Visa gebeuren?
7 minuten geleden op huobi.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:07 schreef Predator38 het volgende:
ik stap ook even in, binnen 1 uur op huobi
hoop dat ik op tijd ben
[..]
Verstandige keuzequote:Op zaterdag 6 januari 2018 10:43 schreef Predator38 het volgende:
zo te lezen op reddit blijkt dat justin al 6 miljoen TRON verkocht heeft....
MOD.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:10 schreef solidslayer het volgende:
Heb mn TRX ook verkocht, met vies veel winst, waar weer insteken?
lekker 10x per dag shillenquote:
Net als iedereen in dit topic.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekker 10x per dag shillenecht wtf
Ik neig naar het vergroten van mijn VEN asset.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:10 schreef solidslayer het volgende:
Heb mn TRX ook verkocht, met vies veel winst, waar weer insteken?
Iemand vraagt waar in te steken, ik geef antwoord. Voor zuurheid verwijs ik je graag door naar KLB.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:12 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lekker 10x per dag shillenecht wtf
Wat shillt de user die je quote dan?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:12 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Net als iedereen in dit topic.
Heb ik ook gedaan.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:13 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik neig naar het vergroten van mijn VEN asset.
hier verkochtquote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:17 schreef Skv het volgende:
Ik hodl mijn Trx. Sowieso niet verkopen op een low.
jaartje.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Goed product hebben die op korte termijn.
wauw.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand vraagt waar in te steken, ik geef antwoord. Voor zuurheid verwijs ik je graag door naar KLB.
'low'quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:17 schreef Skv het volgende:
Ja, zo bedoel ik het ook niet.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'low'
Kijk even op de 7d grafiek.
Geen zorgen.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:17 schreef Skv het volgende:
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:20 schreef Glazenmaker het volgende:
Wat moet je in vredesnaam met trx en ven als je ook xrp kan kopen?
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:20 schreef Glazenmaker het volgende:
Dat kan sinds gisteren met Delta welquote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:23 schreef Mattt het volgende:
Weet iemand hier of het mogelijk is om blockfolio over te zetten naar een nieuwe telefoon 1op1?
Zie geen export/import database in de app staan
Erg lastig om de juiste keuze te maken. Tijdrovende klus in de huidige markt.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:07 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Echt he. Eerst was ik bang dat de bubbel barstte, nu hoop ik dat de bubbel gaat barsten.
Volgens zijn twitter was het niet van hemzelf maar van iemand anders. Maakt het er niet echt duidelijker/beter van.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geen zorgen.
Justin had zelf een enorme hoeveelheid coins, dat was een enorme kritiek op hem. Hij zei laatst op twitter nog dat hij niet zou verkopen. Heeft hij alles buiten de deur gedaan of een beetje? Ik snap alle haat en ophef op TRX de afgelopen dagen echt niet.
En dat shillen is onzin, de Chinese cultuur is echt heel anders. In China werkt dit, wij kijken alleen gewoon met andere ogen naar hem toe. Je moet er vanuit gaan dat TRX geen westerse ambities heeft. De munt is alleen voor de enorme markt daar. De code is goed en er wordt onwijs hard gewerkt door het team. Dit is was ik heb vernomen.
Dit. Ik ben geneigd meer naar het daytraden te gaan dan weken wachten op een announcement.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:26 schreef hodlwave het volgende:
De mooiste manier is imo tevreden zijn met kleine winst op shitcoins die je hebt en te hodlen op de veelbelovende projecten.
Check de Reddit maar.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Geen zorgen.
Justin had zelf een enorme hoeveelheid coins, dat was een enorme kritiek op hem. Hij zei laatst op twitter nog dat hij niet zou verkopen. Heeft hij alles buiten de deur gedaan of een beetje? Ik snap alle haat en ophef op TRX de afgelopen dagen echt niet.
En dat shillen is onzin, de Chinese cultuur is echt heel anders. In China werkt dit, wij kijken alleen gewoon met andere ogen naar hem toe. Je moet er vanuit gaan dat TRX geen westerse ambities heeft. De munt is alleen voor de enorme markt daar. De code is goed en er wordt onwijs hard gewerkt door het team. Dit is was ik heb vernomen.
Nee true, maar hij kan moeilijk zeggen ja hoi ik heb mijn eigen munt verkochtquote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:27 schreef Jurian95 het volgende:
Volgens zijn twitter was het niet van hemzelf maar van iemand anders. Maakt het er niet echt duidelijker/beter van.
Tokenpay gaat een bank overnemen in Zwitserlandquote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:06 schreef RobinaHoed het volgende:
Weet iemand of Tokenpay ook gelinkt is aan dat Wavecrest/Visa gebeuren?
Precies. Nog even dalen en ik koop gewoon wat bij.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:28 schreef Skv het volgende:
Ik hoop dat de dip beperkt blijft. Volgende week aankondigingen van nieuwe partnerships. Dus koers zal dan wel weer wat stijgen.
SOurce code net vrijgegeven.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:29 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Precies. Nog even dalen en ik koop gewoon wat bij.
Nice. Wat gaat dat doen met de koers denk je?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:30 schreef Skv het volgende:
[..]
SOurce code net vrijgegeven.Check twitter.
Geld maken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:20 schreef Glazenmaker het volgende:
Daar livestreamed hij nu weer vanuit, zie link hierboven. Maar hij is wel iemand die lekker simpel praat tegen 226k viewers. Ik vind het wel mooi allemaal. Kritiek is makkelijk geven.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:32 schreef spierbal het volgende:
an wat was die announcement een tegenvaller. Op z'n zolderkamer.
Is het een reaguurder?
Dat is niet nu hoorquote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar livestreamed hij nu weer vanuit, zie link hierboven. Maar hij is wel iemand die lekker simpel praat tegen 226k viewers. Ik vind het wel mooi allemaal. Kritiek is makkelijk geven.
Dat is het filmpje van gisteravond man.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Daar livestreamed hij nu weer vanuit, zie link hierboven. Maar hij is wel iemand die lekker simpel praat tegen 226k viewers. Ik vind het wel mooi allemaal. Kritiek is makkelijk geven.
Als je het te serieus aanpakt met een internationaal bedrijf en pratende pakken wordt je ook weer uitgekotst hier. Neem de woordjes ripple en xrp maar eens in de mond.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:32 schreef spierbal het volgende:
TRX komt wel goed. Nu de laagste munt op binance. Veel mensen denken dan ff met relatief weinig geld, veel tokens te kunnen bemachtigen en bij een stijging winst te maken.
Volgende pump haal ik het eruit tenzij het er wat professioneler uit gaat zien.
Man wat was die announcement een tegenvaller. Op z'n zolderkamer.
Is het een reaguurder?
Hij is 0,1% gedaald na een x20. Je kan ook overdrijvenquote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Ja, zo bedoel ik het ook niet.Maar vrij laat in een bearbeweging stap ik niet uit.
Stabiel in top 10 man!!1!1!!11!+quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
'low'
Kijk even op de 7d grafiek.
anders valt het kaartenhuis in elkaar.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:33 schreef Predator38 het volgende:
waarom kan ik geen USDT kopen op Binance ?
Trololololquote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:20 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik weet dat het zinloos, maar waarom is xrp aanprijzen trololo? Hele topics worden volgespammed met ven, waves en trx zonder ook maar enige onderbouwing, maar een van de grootste munten is een trollmunt.quote:
Dat gevoel duurt meestal 1 dag.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:43 schreef Predator38 het volgende:
posities uitgebreid in: ENJ, REQ en VEN
nu ben ik er even klaar mee
Hoeveel heb je er ingepompt?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:48 schreef Predator38 het volgende:
[..]
dat heb ik nu al ....maar ik wil ook niet teveel geld erin pompen
Dit topic is voor Crypto.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik weet dat het zinloos, maar waarom is xrp aanprijzen trololo? Hele topics worden volgespammed met ven, waves en trx zonder ook maar enige onderbouwing, maar een van de grootste munten is een trollmunt.
2750 maar ""helaas" niet in potentiële goedkope 200%+ in 1 dag "moon coins"quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:49 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoeveel heb je er ingepompt?
Ik ken het gevoel
Dat werkt altijd vrij goed ja. Daarom is XRP ook zo geweldig.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:51 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik wil BTC versturen van Bittrex naar Kraken, is het dan verstandig om het eerst om te zetten naar Ripple en het dan te versturen? Ivm snelheid enzo, of zeg ik dan wat doms?
Jep, Ripple of LTCquote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:51 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik wil BTC versturen van Bittrex naar Kraken, is het dan verstandig om het eerst om te zetten naar Ripple en het dan te versturen? Ivm snelheid enzo, of zeg ik dan wat doms?
Nee hoor.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:51 schreef DrSnuggle het volgende:
Omdat je dan een goed vergelijk kan maken tussen exchanges. Bijvoorbeeld op exchange x staat de btc koers iets hoger, dus staat de dollar koers van de alts ook hoger.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:05 schreef betyar het volgende:
Waarom rekenen mensen in satoshi? Beetje onzinnig? Uiteindelijk gaat het toch gewoon om dollars?
Als je ripple tegenover ven zet en wilt vergelijken heb je echt geen ene kut van begrepen en moet je jezelf gewoon weggooien in cryptoland.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 11:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik weet dat het zinloos, maar waarom is xrp aanprijzen trololo? Hele topics worden volgespammed met ven, waves en trx zonder ook maar enige onderbouwing, maar een van de grootste munten is een trollmunt.
Kijk dat zijn nog eens argumenten.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als je ripple tegenover ven zet en wilt vergelijken heb je echt geen ene kut van begrepen en moet je jezelf gewoon weggooien in cryptoland.
Ja ben wel een beetje klaar met al die kut noobs en hun ripple shill praktijken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk dat zijn nog eens argumenten.
Eensquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:07 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Als je ripple tegenover ven zet en wilt vergelijken heb je echt geen ene kut van begrepen en moet je jezelf gewoon weggooien in cryptoland.
nou nouquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja ben wel een beetje klaar met al die kut noobs en hun ripple shill praktijken.
Thxquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:06 schreef Patroon het volgende:
[..]
Omdat je dan een goed vergelijk kan maken tussen exchanges. Bijvoorbeeld op exchange x staat de btc koers iets hoger, dus staat de dollar koers van de alts ook hoger.
Iedere dag weer wakkert iemand dit aan en iedere dag weer is er uitleg gegeven over waarom XRP geen goed idee is long term. Kunnen niet bezig blijven natuurlijk, dus niet raar opkijken als mensen er een beetje genoeg van hebben. Als je in XRP wil zitten, prima lekker doen, maar kom niet steeds weer de discussie opzoeken.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:08 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Kijk dat zijn nog eens argumenten.
Die moeten we hebben. Panicsellers leveren geld op.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:06 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Mensen die na een dip meteen sellen
Geef dan gewoon geld aan een asiel.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:10 schreef Jed1Gam het volgende:
Bij de volgende dip koop ik wat Doge, klein bedragje 200$.
De winst + inleg geef ik in december weg aan een asiel,als Doge dan nog bestaat.
Waar zit jij niet inquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:12 schreef UtopiaVolger het volgende:
Mijn PAY, PROPY en CRED gaan helemaal niet goed.Overall ATH, dankzij DRGN uiteraard.
Vind je het gek nadat de tenx kaart (tijdelijk) geblokkeerd is. Na dat nieuws zou ik meteen hebben verkocht. Overigens verwacht ik meer van Monaco.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:12 schreef UtopiaVolger het volgende:
Mijn PAY, PROPY en CRED gaan helemaal niet goed.Overall ATH, dankzij DRGN uiteraard.
Ik heb geen tijd om al het nieuws rondom al mijn coins bij te houden.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:14 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Vind je het gek nadat de tenx kaart (tijdelijk) geblokkeerd is. Na dat nieuws zou ik meteen hebben verkocht. Overigens verwacht ik meer van Monaco.
iedere dag wordt dezelfde fud verspreidt door de occupy wall Street crypto anarchistsquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Iedere dag weer wakkert iemand dit aan en iedere dag weer is er uitleg gegeven over waarom XRP geen goed idee is long term. Kunnen niet bezig blijven natuurlijk, dus niet raar opkijken als mensen er een beetje genoeg van hebben. Als je in XRP wil zitten, prima lekker doen, maar kom niet steeds weer de discussie opzoeken.
Hodl dan maar.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:15 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd om al het nieuws rondom al mijn coins bij te houden.
Lekker HODL en over een half jaar beter gepresteerd hebben dan de daytradersquote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:15 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
daarom niet meer dan een handvol coin holden, anders word je gek.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:15 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik heb deze vraag al eerder gesteld hier en de antwoorden zijn nooit verder gekomen dan gescheld.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ja ben wel een beetje klaar met al die kut noobs en hun ripple shill praktijken.
Maar waarom dan?quote:
Apart XRP topic?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:12 schreef Kyran het volgende:
[..]
Iedere dag weer wakkert iemand dit aan en iedere dag weer is er uitleg gegeven over waarom XRP geen goed idee is long term. Kunnen niet bezig blijven natuurlijk, dus niet raar opkijken als mensen er een beetje genoeg van hebben. Als je in XRP wil zitten, prima lekker doen, maar kom niet steeds weer de discussie opzoeken.
Wat gaat er mis?quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:15 schreef Predator38 het volgende:
waarom kan ik geen USDT traden op Binance ???
quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Lekker HODL en over een half jaar beter gepresteerd hebben dan de daytraders
Ja doe ik idd, moet weer goed komen gofferdomme zit een hoop in.quote:
Pre minded, centraal, eigenlijk gewoon een fiat substituut in een nieuw technologisch jasje.quote:Op zaterdag 6 januari 2018 12:17 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb deze vraag al eerder gesteld hier en de antwoorden zijn nooit verder gekomen dan gescheld.
[..]
Maar waarom dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |