quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:35 schreef Predator38 het volgende:
pffff teveel interessante coins....ik heb nog 1.4 ETH over om te investeren.....in principe voor long term, ik zit nu in VEN en FUN
Alleen wel jammer dat hun wallet op Bittrex al 2 dagen in onderhoud is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:37 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ooh ok dat had ik niet meegekregen. Goed te zien dat het redelijk weerstand biedt.
Ik weet nog steeds niet wat het nou isquote:
Het is Modum x10quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat het nou is
Modum trouwens. Topproject.
Kan je mij uitleggen waarom je all-on bent op ETN : ')?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:39 schreef g60forced het volgende:
yes mijn ALL IN gok op ETN draait lekker... nu zo''n 10K coins
vandaag ging hij weer over de 0.10... ik moet sterk zijn om bij 1 of 6 niet te verkopen
denk realistisch gezien dat 10 haalbaar iseen ton ophalen lijk me best leuk...
helaas zat ik niet in de ICO kwam er telaat achter anders had ik nu 100K ETN gehad!
(meteen toen ik erover las wist ik dit gaat em worden, niks anders intresseert me)
PS: ben dan ook geen TRADER maar een HODLER
Als ik snel op coinmarketcap kijk is dat één van de honderden coins waar je ooit wellicht rijk mee kan worden als het ooit wellicht gaat worden opgepakt.quote:
Zoals 90% van de users hier.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:01 schreef Moogwai10 het volgende:
Verder trouwens 0,0 onderzoek gedaan naar de achtergrond van de munt.
Snel kopen danquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:52 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Als ik snel op coinmarketcap kijk is dat één van de honderden coins waar je ooit wellicht rijk mee kan worden als het ooit wellicht gaat worden opgepakt.
Net gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:57 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Net gedaan
Succes ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pak een drankje en wacht tot 3:00.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:56 schreef spierbal het volgende:
Zo maar eens even een sell order zetten op 2000sats voor TRX
In verhouding tot de shitcoins die allen tig keer over de kop gingen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:59 schreef spierbal het volgende:
Trouwens mensen die klagen dat req niet stijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |