Die hype op reddit met die doggy ethercopycat site ging ook elke proportie te boven. Er is maar 1 doggy en dat is Doge.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:22 schreef Chaes het volgende:
Voor iedereen die in TRX zit of in TRX wil stappen:
zag deze post op reddit.
[..]
die is nog niet te koop toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:27 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga toch maar een BTC in Universa steken als de prijs me wat aanstaat.
Dat is zeker waar. En een vuurdoop voor die mooie nieuwe gpu kan ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, het is wel een interessante manier om je huis te verwarmen.
Heel topicquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:27 schreef UtopiaVolger het volgende:
Hier is de tussenstand van mijn 1100 dollar kostende avontuur: BTC / Met 1100 dollar gokkken op Bittrex tijdens ALT slachting.
Gisterenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:30 schreef Xeor het volgende:
Zijn er hier meer die PAC hebben gekocht vandaag ?
Bijna alle alts die ik kocht waren ongeveer -30% gegaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:30 schreef Predator38 het volgende:
alt slachting ???? dat valt toch best mee ?
Gaat 1 dagje omlaag en dat noemt men een slachting, beetje overdrevenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:30 schreef Predator38 het volgende:
alt slachting ???? dat valt toch best mee ?
Hahaha ja... Nu wil ik het in de gaten houden ook.quote:
Clickbait. Is goed voor Fok!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Gaat 1 dagje omlaag en dat noemt men een slachting, beetje overdreven
En hopsakee + 20% in een half uurtje.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:01 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik ben zojuist in AST gestapt ... puur even een gokje op basis van de week/daggrafiek.
Staat rank 125 op coinmarketcap. Heeft lange tijd gesudderd en is sinds afgelopen nacht ineens verdubbeld. Zou zo maar eens lekker kunnen gaan doorzetten de komende uren/dagen.
Verder trouwens 0,0 onderzoek gedaan naar de achtergrond van de munt.
die was terug gevallen vanmiddag tot 14 cent, zit teveel potentie inquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:35 schreef Jed1Gam het volgende:
FUN nog rond de 0,18 cent, verbaasd me dat die nog niet is teruggevallen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:35 schreef Jed1Gam het volgende:
FUN nog rond de 0,18 cent, verbaasd me dat die nog niet is teruggevallen.
LSK?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:35 schreef Predator38 het volgende:
pffff teveel interessante coins....ik heb nog 1.4 ETH over om te investeren.....in principe voor long term, ik zit nu in VEN en FUN
Ooh ok dat had ik niet meegekregen. Goed te zien dat het redelijk weerstand biedt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:36 schreef Predator38 het volgende:
[..]
die was terug gevallen vanmiddag tot 14 cent, zit teveel potentie in
en waarschijnlijk veel hodl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |