Genoeg.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoeveel euro's heb jij opgehaald met dit hele gebeuren?
Maar stapten er in deze voorgaande jaren ook zoveel mensen in dat bijna alle grote exchanges een registratiestop hebben ingevoerd?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Lol... ik hou m'n 1500 Tethers nog even vast.
PS, er zijn nu 6 coins die elk meer waard zijn dan de complete markt in 2014.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:10 schreef Fred09 het volgende:
[..]
Een kleine en dan allemaal shitcoins kopen
Ik wil ook Ripple halen. Bitstamp moet nog goedgekeurd worden maar dat gaat nog even duren vrees ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Waves DEX, die hebben de beste shitcoins en het laagste volume.
Die eeuwige grafiekjes ook, net als die bubbel-grafiek die je elke maand wel opnieuw op een of andere manier in een coin kunt plakken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik plak hem gewoon op de complete markt. Tijdbom it is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Die eeuwige grafiekjes ook, net als die bubbel-grafiek die je elke maand wel opnieuw op een of andere manier in een coin kunt plakken.
Je bent zelf een tijdbom.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik plak hem gewoon op de complete markt. Tijdbom it is.
die tethers van je zijn een tijdbomquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik plak hem gewoon op de complete markt. Tijdbom it is.
Heb je die Ethers verkocht? Je lijkt Charlie wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:First and foremost, I am a crypto investor, a tech enthusiast, and a developer. I have recently invested in whatever Reddit has been shilling, which includes TRON. Now, don't get me wrong, this coin has gotten me great returns thus far, but after a closer examination of its whitepaper and marketing, I am seriously doubting the legitimacy of this project.
Here are some specifics about the marketing that have caught my attention:
the amount of futuristic buzzwords and abbreviations like "Great Voyage" or "Star Trek" to capture attention
the recent partnership with game.com, which appears impressive, but is a shitty website recently created to promote TRON. Its only game, Cryptodoggies, is very superficial with almost no feature except the ability to purchase virtual pets with TRON. Take a look for yourself.
In its whitepaper:
35% of coins go to the founders, while 10% of the initial coins go to Peiwo, a startup recently created by the founder of TRON.
TRON claims that Peiwo is China's largest music content community with 10 million users and 1 million daily users, and will soon support TRX. This is a blatant lie; Peiwo is similar to game.com, a buzzword startup created by Justin to campaign this coin. Its App Store release only has 2,000 total reviews. Again, you can take my word or do some Googling for yourself.
Anyways, I encourage you all to do some research on this coin, and let me know if you agree or disagree!
Edit: upon some further digging, I have found similar concerns from other Redditors that didn't seem to raise any attention: https://www.reddit.com/r/(...)_claim_of_10m_users/
heb je telegram?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die tethers van je zijn een tijdbom
Niemand wordt nu nog rijk van minen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee.
Ik word gewoon weer rijk met mijnen.
Ongeveer 40% van het totaal. De resterende Ethjes gaan er niet lager dan 2500 uit.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:21 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Heb je die Ethers verkocht? Je lijkt Charlie wel.
Ik ben bang dat ik die conclusie ook wel ga trekken na een dagquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niemand wordt nu nog rijk van minen.
Heel weinig hoor (¤ 150,-quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Prima team achter het hele gebeuren. Schommelt nog wel een beetje. Hoeveel er in gestoken?
Naja, het is wel een interessante manier om je huis te verwarmen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik die conclusie ook wel ga trekken na een dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |