Dollar, plus minus ja.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Je verdeelt 1100 euro over 11 coins?
Doe eens gek, hold eens wat langer dan 5 minuten.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:45 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Was uitverkoop. Ik heb nog goede hoop.
Ik moet wel eerlijk bekennen, toen ik je eerst hoorde shillen over DRGN dacht ik echt gast...wat een coin. Maar toch respect dat je die hebt opgepikt en zo'n mooi rendement op heb gemaaktquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:49 schreef UtopiaVolger het volgende:
Nummertje is weg?
[..]
Dollar, plus minus ja.
Te veel exchange wildgroei, ik hou het allemaal niet meer bijquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:49 schreef Predator38 het volgende:
wat zijn die exchanges toch allemaal aan het doen:
Bitgrail:
ETH deposit under maintenance
Daar heb ik Dragonchain voor, leuk dat Patroon het nog even vermeld.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Doe eens gek, hold eens wat langer dan 5 minuten.
echt elke exchange heeft wel iets of is downquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te veel exchange wildgroei, ik hou het allemaal niet meer bij
Still going strong!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:50 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ik moet wel eerlijk bekennen, toen ik je eerst hoorde shillen over DRGN dacht ik echt gast...wat een coin. Maar toch respect dat je die hebt opgepikt en zo'n mooi rendement op heb gemaakt
Behalve Bittrexquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:51 schreef Predator38 het volgende:
[..]
echt elke exchange heeft wel iets of is down
Dat is al dagen zo bij Bitgrail. Gelukkig staat XRB sinds vandaag op KuCoin.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:49 schreef Predator38 het volgende:
wat zijn die exchanges toch allemaal aan het doen:
Bitgrail:
ETH deposit under maintenance
Lekker veilig wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:49 schreef UtopiaVolger het volgende:
Nummertje is weg?
[..]
Dollar, plus minus ja.
DRGN was een meesterzet iddquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:52 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Still going strong!En zo snel had ik het ook niet verwacht hoor. Maar uiteindelijk wel.
Nog zo'n pareltje, POE. Fucking geweldig.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekker veilig wel.
Net optijd POE gekocht, nu al dik +40%
De rest ging weg.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:51 schreef alilami het volgende:
Goede tt. Is dit het eerste topic waar de serieuzen gaan vertrekken?
POE doet het echt heel goed ja, heb FOMO maar ik wil geen risico's nemen....quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:52 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lekker veilig wel.
Net optijd POE gekocht, nu al dik +40%
Hold momenteel gewoon 4 coins. Minimale spreiding, lekker high riskquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:53 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nog zo'n pareltje, POE. Fucking geweldig.
DRGN gaat nog x10 dit jaar.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:54 schreef Chaes het volgende:
Ik heb momenteel XRB, XLM en VEN, en een restje TRX.
Raden jullie aan één te verkopen en bijv. in REQ/DRGN/ENG te gaan?
Wat is er om 02:00 uur?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:54 schreef Patroon het volgende:
Wat gaan we doen met TRX vanavond jongens? Kruipt weer aardig op...ik denk dat ik er vlak voor de nacht uitga en blijf om 2:00 uur wakker om de announcement te kijken. Is die goed, dan stap ik gelijk weer in...valt ie tegen prima..
met forum.fok.nlquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Aankondiging van partnerschap met "grote" partij
Sell the news. Even kijken of ik een stop loss kan instellen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:58 schreef Patroon het volgende:
[..]
Aankondiging van partnerschap met "grote" partij
Er is ook een ETH pair.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:59 schreef Predator38 het volgende:
kan ik Raiblocks kopen met ETH op Kucoin ???
ik zie alleen maar BTC trade staan nml
Is toch om 3?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:54 schreef Patroon het volgende:
Wat gaan we doen met TRX vanavond jongens? Kruipt weer aardig op...ik denk dat ik er vlak voor de nacht uitga en blijf om 2:00 uur wakker om de announcement te kijken. Is die goed, dan stap ik gelijk weer in...valt ie tegen prima..
quote:Op donderdag 14 december 2017 15:31 schreef Patroon het volgende:
grrr ik voel fomo...ripple net nog 0.00003604 en nu alweer 0.00004300...maar ga niet ath instappen..
wijze les: Niet proberen op elke trein te springen...er komt wel weer één voorbij.
haha die websitequote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:57 schreef Jed1Gam het volgende:
Alles gaat nog x10, zelf Doge.![]()
Misschien nog eens Doge kopen voordat ie de cent aantikt, *ooh is al gebeurd.
Kan niet op Binance, pffffquote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:59 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Sell the news. Even kijken of ik een stop loss kan instellen.
haha jij haalt ze van ver terug. Wat ik mij nog kan heugen heb ik Ripple op 70 cent ofzo gekocht. Heb met 150 dollar 450 dollar winst gemaakt en verkocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 20:59 schreef alilami het volgende:
Net tijdens de dip XRP gekocht, ja?
[..]
Prima team achter het hele gebeuren. Schommelt nog wel een beetje. Hoeveel er in gestoken?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:01 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik ben zojuist in AST gestapt ... puur even een gokje op basis van de week/daggrafiek.
Staat rank 125 op coinmarketcap. Heeft lange tijd gesudderd en is sinds afgelopen nacht ineens verdubbeld. Zou zo maar eens lekker kunnen gaan doorzetten de komende uren/dagen.
Verder trouwens 0,0 onderzoek gedaan naar de achtergrond van de munt.
TIP TIPquote:Op vrijdag 5 januari 2018 18:46 schreef q420856 het volgende:
Zo, blockfolio removal uitgevoerd. Damn die app is traag. Iemand een beter alternatief?
Een kleine en dan allemaal shitcoins kopenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Aangezien je op de grote exchanges nu geen account kunt maken door de drukte, welke moet ik dan kiezen?
Waves DEX, die hebben de beste shitcoins en het laagste volume.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:08 schreef H0D3NPYL het volgende:
Aangezien je op de grote exchanges nu geen account kunt maken door de drukte, welke moet ik dan kiezen?
Resultaten uit het verleden...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Lol... ik hou m'n 1500 Tethers nog even vast.
PS, er zijn nu 6 coins die elk meer waard zijn dan de complete markt in 2014.
Genoeg.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:14 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoeveel euro's heb jij opgehaald met dit hele gebeuren?
Maar stapten er in deze voorgaande jaren ook zoveel mensen in dat bijna alle grote exchanges een registratiestop hebben ingevoerd?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:10 schreef Fred09 het volgende:
[..]
Een kleine en dan allemaal shitcoins kopen
Ik wil ook Ripple halen. Bitstamp moet nog goedgekeurd worden maar dat gaat nog even duren vrees ik.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:10 schreef Zith het volgende:
[..]
Waves DEX, die hebben de beste shitcoins en het laagste volume.
Die eeuwige grafiekjes ook, net als die bubbel-grafiek die je elke maand wel opnieuw op een of andere manier in een coin kunt plakken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik plak hem gewoon op de complete markt. Tijdbom it is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Die eeuwige grafiekjes ook, net als die bubbel-grafiek die je elke maand wel opnieuw op een of andere manier in een coin kunt plakken.
Je bent zelf een tijdbom.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik plak hem gewoon op de complete markt. Tijdbom it is.
die tethers van je zijn een tijdbomquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik plak hem gewoon op de complete markt. Tijdbom it is.
Heb je die Ethers verkocht? Je lijkt Charlie wel.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:11 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:First and foremost, I am a crypto investor, a tech enthusiast, and a developer. I have recently invested in whatever Reddit has been shilling, which includes TRON. Now, don't get me wrong, this coin has gotten me great returns thus far, but after a closer examination of its whitepaper and marketing, I am seriously doubting the legitimacy of this project.
Here are some specifics about the marketing that have caught my attention:
the amount of futuristic buzzwords and abbreviations like "Great Voyage" or "Star Trek" to capture attention
the recent partnership with game.com, which appears impressive, but is a shitty website recently created to promote TRON. Its only game, Cryptodoggies, is very superficial with almost no feature except the ability to purchase virtual pets with TRON. Take a look for yourself.
In its whitepaper:
35% of coins go to the founders, while 10% of the initial coins go to Peiwo, a startup recently created by the founder of TRON.
TRON claims that Peiwo is China's largest music content community with 10 million users and 1 million daily users, and will soon support TRX. This is a blatant lie; Peiwo is similar to game.com, a buzzword startup created by Justin to campaign this coin. Its App Store release only has 2,000 total reviews. Again, you can take my word or do some Googling for yourself.
Anyways, I encourage you all to do some research on this coin, and let me know if you agree or disagree!
Edit: upon some further digging, I have found similar concerns from other Redditors that didn't seem to raise any attention: https://www.reddit.com/r/(...)_claim_of_10m_users/
heb je telegram?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
die tethers van je zijn een tijdbom
Niemand wordt nu nog rijk van minen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Welnee.
Ik word gewoon weer rijk met mijnen.
Ongeveer 40% van het totaal. De resterende Ethjes gaan er niet lager dan 2500 uit.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:21 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Heb je die Ethers verkocht? Je lijkt Charlie wel.
Ik ben bang dat ik die conclusie ook wel ga trekken na een dagquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:22 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Niemand wordt nu nog rijk van minen.
Heel weinig hoor (¤ 150,-quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:06 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Prima team achter het hele gebeuren. Schommelt nog wel een beetje. Hoeveel er in gestoken?
Naja, het is wel een interessante manier om je huis te verwarmen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik die conclusie ook wel ga trekken na een dag
Die hype op reddit met die doggy ethercopycat site ging ook elke proportie te boven. Er is maar 1 doggy en dat is Doge.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:22 schreef Chaes het volgende:
Voor iedereen die in TRX zit of in TRX wil stappen:
zag deze post op reddit.
[..]
die is nog niet te koop toch?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:27 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ga toch maar een BTC in Universa steken als de prijs me wat aanstaat.
Dat is zeker waar. En een vuurdoop voor die mooie nieuwe gpu kan ook geen kwaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:24 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Naja, het is wel een interessante manier om je huis te verwarmen.
Heel topicquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:27 schreef UtopiaVolger het volgende:
Hier is de tussenstand van mijn 1100 dollar kostende avontuur: BTC / Met 1100 dollar gokkken op Bittrex tijdens ALT slachting.
Gisterenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:30 schreef Xeor het volgende:
Zijn er hier meer die PAC hebben gekocht vandaag ?
Bijna alle alts die ik kocht waren ongeveer -30% gegaan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:30 schreef Predator38 het volgende:
alt slachting ???? dat valt toch best mee ?
Gaat 1 dagje omlaag en dat noemt men een slachting, beetje overdrevenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:30 schreef Predator38 het volgende:
Hahaha ja... Nu wil ik het in de gaten houden ook.quote:
Clickbait. Is goed voor Fok!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:31 schreef Blik het volgende:
[..]
Gaat 1 dagje omlaag en dat noemt men een slachting, beetje overdreven
En hopsakee + 20% in een half uurtje.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:01 schreef Moogwai10 het volgende:
Ik ben zojuist in AST gestapt ... puur even een gokje op basis van de week/daggrafiek.
Staat rank 125 op coinmarketcap. Heeft lange tijd gesudderd en is sinds afgelopen nacht ineens verdubbeld. Zou zo maar eens lekker kunnen gaan doorzetten de komende uren/dagen.
die was terug gevallen vanmiddag tot 14 cent, zit teveel potentie inquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:35 schreef Jed1Gam het volgende:
FUN nog rond de 0,18 cent, verbaasd me dat die nog niet is teruggevallen.
Hoezo?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:35 schreef Jed1Gam het volgende:
FUN nog rond de 0,18 cent, verbaasd me dat die nog niet is teruggevallen.
LSK?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:35 schreef Predator38 het volgende:
pffff teveel interessante coins....ik heb nog 1.4 ETH over om te investeren.....in principe voor long term, ik zit nu in VEN en FUN
Ooh ok dat had ik niet meegekregen. Goed te zien dat het redelijk weerstand biedt.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:36 schreef Predator38 het volgende:
[..]
die was terug gevallen vanmiddag tot 14 cent, zit teveel potentie in
en waarschijnlijk veel hodl
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:35 schreef Predator38 het volgende:
pffff teveel interessante coins....ik heb nog 1.4 ETH over om te investeren.....in principe voor long term, ik zit nu in VEN en FUN
Alleen wel jammer dat hun wallet op Bittrex al 2 dagen in onderhoud is.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:37 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ooh ok dat had ik niet meegekregen. Goed te zien dat het redelijk weerstand biedt.
Ik weet nog steeds niet wat het nou isquote:
Het is Modum x10quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat het nou is
Modum trouwens. Topproject.
Kan je mij uitleggen waarom je all-on bent op ETN : ')?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:39 schreef g60forced het volgende:
yes mijn ALL IN gok op ETN draait lekker... nu zo''n 10K coins
vandaag ging hij weer over de 0.10... ik moet sterk zijn om bij 1 of 6 niet te verkopen
denk realistisch gezien dat 10 haalbaar iseen ton ophalen lijk me best leuk...
helaas zat ik niet in de ICO kwam er telaat achter anders had ik nu 100K ETN gehad!
(meteen toen ik erover las wist ik dit gaat em worden, niks anders intresseert me)
PS: ben dan ook geen TRADER maar een HODLER
Als ik snel op coinmarketcap kijk is dat één van de honderden coins waar je ooit wellicht rijk mee kan worden als het ooit wellicht gaat worden opgepakt.quote:
Zoals 90% van de users hier.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:01 schreef Moogwai10 het volgende:
Snel kopen danquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:52 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Als ik snel op coinmarketcap kijk is dat één van de honderden coins waar je ooit wellicht rijk mee kan worden als het ooit wellicht gaat worden opgepakt.
Net gedaanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Want geen leven hihihihihihihihihi.
Utopia
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:57 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Net gedaan
Succes ermeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pak een drankje en wacht tot 3:00.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:56 schreef spierbal het volgende:
Zo maar eens even een sell order zetten op 2000sats voor TRX
In verhouding tot de shitcoins die allen tig keer over de kop gingen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:59 schreef spierbal het volgende:
Trouwens mensen die klagen dat req niet stijgen.
Gewoon een lege blik geven en ja knikken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Vandaag tijdens de vrijmibo gehoord:
"Ja de bitcoin gaat weer omhoog he"
"Nee je moet in Ripple tegenwoordig"
Bij order history wellicht?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:06 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kan je bij bittrex ook ergens zien waar je nog orders open hebt staan die nog niet zijn opgepakt? Want heb nu 0.024 BTC op 'reserved' maar ik heb geen idee waar.
Onder het kopje "Orders"quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:06 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kan je bij bittrex ook ergens zien waar je nog orders open hebt staan die nog niet zijn opgepakt? Want heb nu 0.024 BTC op 'reserved' maar ik heb geen idee waar.
GeertCoin gehyped natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gewoon een lege blik geven en ja knikken.
Waarom nu uitgestapt? Verwacht dat het de komende uren nog stijgt zo voor de announcement.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:07 schreef Kyran het volgende:
Alle TRX verkocht, ingestapt op 344sat, uitgestapt op 1440.
Prima hype meegepakt, leuke marketing, maar Justin Sun is mij net iets te vaak aan het spammen op Twitter laatste tijd. Mensen denken dat ze met Alibaba in zee gaan (verzinnen ze zelf), maar als dat niet zo is kan het alleen maar tegenvallen. Denk ook niet dat ze dat vandaag al bekend gaan maken, dus dan valt het sowieso tegen (ook al zei Justin duidelijk dat het volgende week was). In combinatie met wat meer achtergrond informatie is het leuk geweest zoBijna 420%
De winst is binnen, hij kan naar de kroeg.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:08 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Waarom nu uitgestapt? Verwacht dat het de komende uren nog stijgt zo voor de announcement.
Dat doe ik altijd al als mensen tegen me pratenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Geen risico willen lopenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:08 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Waarom nu uitgestapt? Verwacht dat het de komende uren nog stijgt zo voor de announcement.
Precies. Ik daarom ook 50% eruit. Met de rest kijk ik het even aan vannacht. Heb net goedkoop ADA bijgekocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen risico willen lopenBTC schoot weer omhoog, dus winst gepakt en geen risico gelopen om een nieuwe dikke dip. Ging er sowieso uit vandaag, en 420% mag ik niet klagen en moet ik niet te greedy zijn.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen risico willen lopenBTC schoot weer omhoog, dus winst gepakt en geen risico gelopen om een nieuwe dikke dip. Ging er sowieso uit vandaag, en 420% mag ik niet klagen en moet ik niet te greedy zijn.
Ik heb ook 100 ADA zie ikquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Precies. Ik daarom ook 50% eruit. Met de rest kijk ik het even aan vannacht. Heb net goedkoop ADA bijgekocht.
24 december al haha. Niet normaal!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:30 schreef Xeor het volgende:
Zijn er hier meer die PAC hebben gekocht vandaag ?
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Totaal niet nee, zeker na vanavond.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:17 schreef Thieske het volgende:
[..]
Haha, jij hebt echt geen idee meer wat je allemaal hebt he?![]()
Iemand? Wtf?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Ik heb blijkbaar random FUN gekocht, hoe dan? Ik kijk bij m'n orders en zie ineens 700 extra, terwijl ik die kosten niet eens had eigenlijk in ETH. Bug?
Fun is een leuke coin... Leuke spelletjes hebben ze binnenkort.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Iemand? Wtf?
Ik heb ook meer kosten gemaakt dan dat ik funds had, > onmogelijk.
Op Binance? F5 soms zie het aantal staan van de vorige coin waar je naar keek.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:20 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Iemand? Wtf?
Ik heb ook meer kosten gemaakt dan dat ik funds had, > onmogelijk.
Ik heb tussentijds ook niet uitgecashed
I like this.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:21 schreef Patroon het volgende:
Vanavond met 350 dollar fiat extra FUN en ADA gekocht. Staat nog een buy order voor VEN. Als straks alles weer moon gaat, gaat die 350 ook weer mee omhoog...de multiplier. Ga nu gewoon bij elke dip fiat erbij steken
Nee ik heb het echt. Ik had X hoeveelheid geld in crypto gestopt. Maar heb blijkbaar een "extra" trade gemaakt waardoor ik 65 euro boven dat bedrag zit, wat dus niet kan.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:21 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Op Binance? F5 soms zie het aantal staan van de vorige coin waar je naar keek.
Winst die je eerder uitgecasht hebt, of nieuwe input?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:21 schreef Patroon het volgende:
Vanavond met 350 dollar fiat extra FUN en ADA gekocht. Staat nog een buy order voor VEN. Als straks alles weer moon gaat, gaat die 350 ook weer mee omhoog...de multiplier. Ga nu gewoon bij elke dip fiat erbij steken
Dan heb je gewoon niet opgelet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:23 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nee ik heb het echt. Ik had X hoeveelheid geld in crypto gestopt. Maar heb blijkbaar een "extra" trade gemaakt waardoor ik 65 euro boven dat bedrag zit, wat dus niet kan.
Heb ook daadwerkelijk een order uitgevoerd die ik volgens mij nooit geplaatst heb![]()
Mind = blown
Wat rook je? Dat wil ik ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe komt dat geld er dan?
Ik heb niks gestort, had maximaal X hoeveelheid. Zit ik nu 65 boven
Die ene keer toen je dronken wasquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:25 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe komt dat geld er dan?
Ik heb niks gestort, had maximaal X hoeveelheid. Zit ik nu 65 boven
Nieuw. Had nog niets uitlaten keren. Heb er nu 1k eigen geld in en stack op 4.3Kquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:24 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Winst die je eerder uitgecasht hebt, of nieuwe input?
Hoe lang doe je dit nu als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:26 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nieuw. Had nog niets uitlaten keren. Heb er nu 1k eigen geld in en stack op 4.3K
Zou ik thuis niet mee aan hoeven komen...ja de boel daalt dus ik zet er nog ff wat spaargeld bijquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:21 schreef Patroon het volgende:
Als je portfolio een dag niet 200% is gestegen slaap jij buiten?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:27 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Zou ik thuis niet mee aan hoeven komen...
eigen rekeningen en spaargeld....heeft ze niks mee te makenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:27 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Zou ik thuis niet mee aan hoeven komen...ja de boel daalt dus ik zet er nog ff wat spaargeld bij
6 november begonnen. Maar dat errst vooral in btc, ltc en eth. Dat ging eerst niet zo hard.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:26 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Hoe lang doe je dit nu als ik vragen mag?
Geld van vanavond is inleg van mijn vrouw. Die wilde ook graag wat bijdragenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:27 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Zou ik thuis niet mee aan hoeven komen...ja de boel daalt dus ik zet er nog ff wat spaargeld bij
3.4 biljoen coins?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:29 schreef Mender het volgende:
https://coinmarketcap.com/currencies/paccoin/
wtf is dit nou weer
Bij mij geen enkele alt achteruit gegaan inddquote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:30 schreef Predator38 het volgende:
ENJ doen!!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:42 schreef Kyran het volgende:
Twijfel twijfel, XRP er nu uit. Ruimte voor of SUB of ENJ. Beide potentie, kan niet kiezen
Toch niet wachten op de announcement ?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:00 schreef Patroon het volgende:
Net 50% TRX verkocht op 1400. Te vaak een dip meegemaakt na het news.
Moon. Gaat in maart geswapt worden. Elke 1000 CAP = 1 CAP.quote:
Nee. Gaat te vaak fout. Zelfs bij goed nieuws zag ik het wel dalen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Toch niet wachten op de announcement ?
Veel vertrouwen in dus voor de komende weken/maanden?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:32 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Moon. Gaat in maart geswapt worden. Elke 1000 CAP = 1 CAP.
De spanning en prijs drijft op in aanloop van het nieuws. Je verkoopt dan ook net vóór het nieuws, noob.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee. Gaat te vaak fout. Zelfs bij goed nieuws zag ik het wel dalen.
Ik! Zeker een leuke coin. Gaan Minecraft integreren. Ik heb hem als hodl inddquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:34 schreef Predator38 het volgende:
wie zit er in ENJ en heeft hun site/roadmap gelezen ????
potentiële hodl lijkt mij ...?!
Ik ga niet hodlen, maximale winst eruit halen en dumpen!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:33 schreef Chaes het volgende:
[..]
Veel vertrouwen in dus voor de komende weken/maanden?
Ik niet, maar Aziaten wel... Dus zal wel moonenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:33 schreef Chaes het volgende:
[..]
Veel vertrouwen in dus voor de komende weken/maanden?
Hahah, ik had 'm vannacht van de hand gedaan. Leek vanochtend een goede zet te zijn geweest. Daarna was het huilen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Verium eruit gooien was mijn slechtste beslissing vandaag.
alles wat goedkoop is mooned wel een keer......je moet net de mazzel hebben om erin te zitten enquote:
Kopen kopen kopen, niet kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:30 schreef Syd het volgende:
Tron![]()
[ afbeelding ]
https://twitter.com/justinsuntron
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ga niet hodlen, maximale winst eruit halen en dumpen!
Ben eigenlijk niet van plan meer geld in te leggen de komende weken. En de coins die ik nu heb zijn best veelbelovend denk ik (XRB XLM VEN, beetje TRX en CND). Dus even toekijken denk ik :pquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:35 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik niet, maar Aziaten wel... Dus zal wel moonen
Haha nee dat niet maar ze begrijpt het niet en denkt dat het weggegooid geld is. Hoop zo hard het tegendeel te bewijzen!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:28 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Als je portfolio een dag niet 200% is gestegen slaap jij buiten?
Het is ook niet mogelijk om overal in te stappen en moet je ook niet willen. Zeg ikquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:37 schreef Chaes het volgende:
[..]
[..]
Ben eigenlijk niet van plan meer geld in te leggen de komende weken. En de coins die ik nu heb zijn best veelbelovend denk ik (XRB XLM VEN, beetje TRX en CND). Dus even toekijken denk ik :p
XRB laag ingekocht?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:37 schreef Chaes het volgende:
[..]
[..]
Ben eigenlijk niet van plan meer geld in te leggen de komende weken. En de coins die ik nu heb zijn best veelbelovend denk ik (XRB XLM VEN, beetje TRX en CND). Dus even toekijken denk ik :p
Ja dat is wel zo, ga wel gezamelijk spaargeld in UTN pompen straks.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:28 schreef Predator38 het volgende:
[..]
eigen rekeningen en spaargeld....heeft ze niks mee te maken
Af en toe een paar satoshi winst er vanaf halen en d'r een 'gratis' bosje bloemen geven kan toch wel? Dan is ze binnen no time je cheerleader.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:37 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Haha nee dat niet maar ze begrijpt het niet en denkt dat het weggegooid geld is. Hoop zo hard het tegendeel te bewijzen!
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:29 schreef Patroon het volgende:
[..]
Geld van vanavond is inleg van mijn vrouw. Die wilde ook graag wat bijdragen
Mijn vrouw is juist degene die altijd zei bij dips..rustig laten staan.
Je vrouw wil toch ook altijd naar de sale? Dit is hetzelfde.
Terwijl ze zelf weer net een nieuw paar schoenen heeft gekocht?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:37 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Haha nee dat niet maar ze begrijpt het niet en denkt dat het weggegooid geld is. Hoop zo hard het tegendeel te bewijzen!
Als hondenmuntjes het kunnen, dan drakenmuntjes zeker.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk die blauwe draak dan!
En dat boek!
gmt+8. Wat is dan Nederlandse tijd van die announcement. Snap die tijden nooitquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Als hondenmuntjes het kunnen, dan drakenmuntjes zeker.
3:00 vannacht ofzoquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:42 schreef spierbal het volgende:
[..]
gmt+8. Wat is dan Nederlandse tijd van die announcement. Snap die tijden nooit
Dat dusquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk die blauwe draak dan!
En dat boek!
Heb er net 1000 van gekocht, moooooooonquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:44 schreef triviaal het volgende:
wat vinden jullie van verge?
gaat het nog wat doen of beter dumpen?
Nooit doen. Krijg je gezeik van.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:39 schreef MGeraads het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, ga wel gezamelijk spaargeld in UTN pompen straks.
Aankondiging dat TRX met de lokale schoenmaker gaat samenwerken ipv AliBaba en de koers in elkaar dondert.quote:
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:46 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Aankondiging dat TRX met de lokale schoenmaker gaat samenwerken ipv AliBabi en de koers in elkaar dondert.
als jij het zegt maat zal het wel kloppemquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:44 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Heb er net 1000 van gekocht, moooooooon
Wat is TRX? Verge? Dan doe ik die zo nog wegquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:46 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Aankondiging dat TRX met de lokale schoenmaker gaat samenwerken ipv AliBaba en de koers in elkaar dondert.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:46 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Aankondiging dat TRX met de lokale schoenmaker gaat samenwerken ipv AliBaba en de koers in elkaar dondert.
Naar mij luisteren zodra ik keihard ga roepen dat je moet verkopen en dat je echt gigantisch dom en naïef bent als je dat niet doet.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:44 schreef triviaal het volgende:
wat vinden jullie van verge?
gaat het nog wat doen of beter dumpen?
Netjesquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:47 schreef Chaes het volgende:
[..]
Nee, gratis gekregen van een maat die 85k+ XRB coins heeft... (gekregen toen het op 8$ stond)
quote:
gmt+8. Wat is dan Nederlandse tijd van die announcement. Snap die tijden nooitquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
toen kende ik je nog niet nattekat!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar mij luisteren zodra ik keihard ga roepen dat je moet verkopen en dat je echt gigantisch dom en naïef bent als je dat niet doet.
Dat was trouwens met kerst.
Beste cadeau in tijden zekerquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:47 schreef Chaes het volgende:
[..]
Nee, gratis gekregen van een maat die 85k+ XRB coins heeft... (gekregen toen het op 8$ stond)
Bier heeft altijd meer potentiequote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:48 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik denk dat rdd meer potentie heeft maar bier
Dan wordt het lastig...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:48 schreef triviaal het volgende:
[..]
toen kende ik je nog niet nattekat!
iets met mosterd na de maaltijd hehe
Lekker fucking belangrijk, mijn slaap is belangrijker dan die announcement.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:48 schreef spierbal het volgende:
[..]
[..]
gmt+8. Wat is dan Nederlandse tijd van die announcement. Snap die tijden nooit
Thnx
Hmm sell order 2000 sats even verhogen dan maar denk ik.
spreek je morgen wel als ik mijn nieuwe auto ga kopen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:46 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Zo, dat is flink praat.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker fucking belangrijk, mijn slaap is belangrijker dan die announcement.
wat snap jij niet aan een sell order?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:50 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Lekker fucking belangrijk, mijn slaap is belangrijker dan die announcement.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:50 schreef spierbal het volgende:
[..]
spreek je morgen wel als ik mijn nieuwe auto ga kopen.
Misschien koop ik wel een Bentley, misschien koop in wel een Honda.
Dit gaat de trigger worden voor een enorme selloff dit weekend voor altcoins wat Bitcoin naar de 20k toe gaat pumpenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:46 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Die aankondiging is volgende week pas, volgens mij is het meer een Q&A dingetje vannachtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:46 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Je post alleen 'wat vinden jullie van...?' posts?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:50 schreef triviaal het volgende:
wat vinden jullie van TRX?
is dat een hodl?
Iedereen is bij elk 'nieuws' aan het schuimbekken en de markt reageert direct. Dus hier zal vast ook een kleine opleving zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die aankondiging is volgende week pas, volgens mij is het meer een Q&A dingetje vannacht
Omdat sell on the news. Een dump is onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:52 schreef Sala-adin het volgende:
Vanwaar al die FUD op trx? Ze gaan gwn goed man alleen Justin mag wel rustig doen op twitter
gast, ik heb het letterlijk twee keer gepost.....quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je post alleen 'wat vinden jullie van...?' posts?
Mijn buy staat al sinds gisteren klaarquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat sell on the news. Een dump is onvermijdelijk.
Even wachten tot na de aankondiging, maar dan kan het natuurlijk ook al te laat zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:50 schreef triviaal het volgende:
wat vinden jullie van TRX?
is dat een hodl?
Ik zie een verandering in de trend.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:53 schreef triviaal het volgende:
[..]
gast, ik heb het letterlijk twee keer gepost.....
Interessant, ik ben er ook veel te veel mee bezig. En ik koop ook teveel door hier en Twitte en Reddit. Ik FOMO alles.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:51 schreef Patroon het volgende:
https://www.rtlz.nl/crypt(...)e-tijd-naar-de-koers
Dat had ik in 2013 (?) allemaal apps installeren die gingen loeien als litecoin of btc - of + 10 % deed. Dat was niet best voor mijn nachtrust.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:51 schreef Patroon het volgende:
Leave Justin Bieber Alonequote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:52 schreef Sala-adin het volgende:
Vanwaar al die FUD op trx? Ze gaan gwn goed man alleen Justin mag wel rustig doen op twitter
TRX is gwn minimaal 6 maanden hold net als ADA, ICX en QSPquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat sell on the news. Een dump is onvermijdelijk.
Op jouw totale postaantal is dat veelquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:53 schreef triviaal het volgende:
[..]
gast, ik heb het letterlijk twee keer gepost.....
Bestaan daar apppssss voor?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat had ik in 2013 (?) allemaal apps installeren die gingen loeien als litecoin of btc - of + 10 % deed. Dat was niet best voor mijn nachtrust.
ik leer snel...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:54 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Ik zie een verandering in de trend. [ afbeelding ]
Het gevoel de boot te missen, kent hij wel. Hij heeft daar nog een mooie anekdote over. Schuijn woonde in 2010 in een studentenhuis en verzamelde met huisgenoten driehonderd euro aan statiegeld door lege kratjes bier.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:51 schreef Patroon het volgende:
Komt goedquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:57 schreef triviaal het volgende:
[..]
haha daar heb je een punt... maar dat verandert snel
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het gevoel de boot te missen, kent hij wel. Hij heeft daar nog een mooie anekdote over. Schuijn woonde in 2010 in een studentenhuis en verzamelde met huisgenoten driehonderd euro aan statiegeld door lege kratjes bier.
"We stonden even op het punt om er Bitcoin van te kopen, maar uiteindelijk zijn we met z’n allen onbeperkt gaan wokken. Stom, want dat zou nu vele miljoenen waard zijn".
en dan nog hadden ze die bitcoins allang verkocht voor een krat bier.....quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het gevoel de boot te missen, kent hij wel. Hij heeft daar nog een mooie anekdote over. Schuijn woonde in 2010 in een studentenhuis en verzamelde met huisgenoten driehonderd euro aan statiegeld door lege kratjes bier.
"We stonden even op het punt om er Bitcoin van te kopen, maar uiteindelijk zijn we met z’n allen onbeperkt gaan wokken. Stom, want dat zou nu vele miljoenen waard zijn".
dan moet het wel de allerbeste wok ooit zijn geweest (hoop ik voor hem)quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Briljant.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En ze hebben nu een mooie anekdote.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:00 schreef triviaal het volgende:
[..]
dan moet het wel de allerbeste wok ooit zijn geweest (hoop ik voor hem)
een mooi verhaal is ook wat waard natuurlijk..................quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:02 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En ze hebben nu een mooie anekdote.
Iedereen zegt 'als...dan...', maar zelfs als je ze gekocht had, dan geloof ik niet dat je had durven blijven zittenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
10 minuten geleden had je toch je eerste biertje opengetrokken?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:05 schreef UtopiaVolger het volgende:
dronken propy naar van etherdelta afhalen ja goed idee dankje
Ik zit nu nog op gekochte BTC van 300 dollar per stuk maar ik kan je vertellen dat dat de nodige moeite gekost heeft en nog steeds kost.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen zegt 'als...dan...', maar zelfs als je ze gekocht had, dan geloof ik niet dat je had durven blijven zitten
ik drink nooitquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:07 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
10 minuten geleden had je toch je eerste biertje opengetrokken?
vooral niet na het mtgox verhaalquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:05 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen zegt 'als...dan...', maar zelfs als je ze gekocht had, dan geloof ik niet dat je had durven blijven zitten
Blockfolio heeft alerts die je in kunt stellen. Werkt alleen niet altijd even goed helaas.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:56 schreef UtopiaVolger het volgende:
ik wil loeiapp voor dragonchain wie
Ja klopt maar die loeien ook niet enzo. Hij zei loeien. Ik wil ook loeiquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Blockfolio heeft alerts die je in kunt stellen. Werkt alleen niet altijd even goed helaas.
¤36 hier. Nog niet verkocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:08 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik zit nu nog op gekochte BTC van 300 dollar per stuk maar ik kan je vertellen dat dat de nodige moeite gekost heeft en nog steeds kost.
Dat moet helemaal zo zijn als je nog eerder ingekocht hebt.
Bedoel je nou dat je ooit een hele Bitcoin heb gekocht voor 36 euro?quote:
maart 2013.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:13 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Bedoel je nou dat je ooit een hele Bitcoin heb gekocht voor 36 euro?
ik ookquote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:15 schreef Kyran het volgende:
Wat een bagger de laatste paar pagina's .... echt 0.0 zinnige post. Niet dat ik altijd iets zinnigs post, maar dit is wel beetje over the top.
Ben wel voor een extra topic waar je meer inhoudelijke discussies kan voeren.
was effe paar uur hoeren neuken en coke snuiven, maar heb niets gemist in de tussentijd zie ik inderdaad.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:15 schreef Kyran het volgende:
Wat een bagger de laatste paar pagina's .... echt 0.0 zinnige post. Niet dat ik altijd iets zinnigs post, maar dit is wel beetje over the top.
Het is vrijdagavond in een SC, wat verwacht je?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 23:15 schreef Kyran het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |