Gewoon een lege blik geven en ja knikken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:05 schreef Wereldgozer het volgende:
Vandaag tijdens de vrijmibo gehoord:
"Ja de bitcoin gaat weer omhoog he"
"Nee je moet in Ripple tegenwoordig"
Bij order history wellicht?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:06 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kan je bij bittrex ook ergens zien waar je nog orders open hebt staan die nog niet zijn opgepakt? Want heb nu 0.024 BTC op 'reserved' maar ik heb geen idee waar.
Onder het kopje "Orders"quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:06 schreef UtopiaVolger het volgende:
Kan je bij bittrex ook ergens zien waar je nog orders open hebt staan die nog niet zijn opgepakt? Want heb nu 0.024 BTC op 'reserved' maar ik heb geen idee waar.
GeertCoin gehyped natuurlijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Gewoon een lege blik geven en ja knikken.
Waarom nu uitgestapt? Verwacht dat het de komende uren nog stijgt zo voor de announcement.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:07 schreef Kyran het volgende:
Alle TRX verkocht, ingestapt op 344sat, uitgestapt op 1440.
Prima hype meegepakt, leuke marketing, maar Justin Sun is mij net iets te vaak aan het spammen op Twitter laatste tijd. Mensen denken dat ze met Alibaba in zee gaan (verzinnen ze zelf), maar als dat niet zo is kan het alleen maar tegenvallen. Denk ook niet dat ze dat vandaag al bekend gaan maken, dus dan valt het sowieso tegen (ook al zei Justin duidelijk dat het volgende week was). In combinatie met wat meer achtergrond informatie is het leuk geweest zoBijna 420%
De winst is binnen, hij kan naar de kroeg.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:08 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Waarom nu uitgestapt? Verwacht dat het de komende uren nog stijgt zo voor de announcement.
Dat doe ik altijd al als mensen tegen me pratenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Geen risico willen lopenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:08 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Waarom nu uitgestapt? Verwacht dat het de komende uren nog stijgt zo voor de announcement.
Precies. Ik daarom ook 50% eruit. Met de rest kijk ik het even aan vannacht. Heb net goedkoop ADA bijgekocht.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen risico willen lopenBTC schoot weer omhoog, dus winst gepakt en geen risico gelopen om een nieuwe dikke dip. Ging er sowieso uit vandaag, en 420% mag ik niet klagen en moet ik niet te greedy zijn.
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:10 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen risico willen lopenBTC schoot weer omhoog, dus winst gepakt en geen risico gelopen om een nieuwe dikke dip. Ging er sowieso uit vandaag, en 420% mag ik niet klagen en moet ik niet te greedy zijn.
Ik heb ook 100 ADA zie ikquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:12 schreef Patroon het volgende:
[..]
Precies. Ik daarom ook 50% eruit. Met de rest kijk ik het even aan vannacht. Heb net goedkoop ADA bijgekocht.
24 december al haha. Niet normaal!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:30 schreef Xeor het volgende:
Zijn er hier meer die PAC hebben gekocht vandaag ?
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:06 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Totaal niet nee, zeker na vanavond.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:17 schreef Thieske het volgende:
[..]
Haha, jij hebt echt geen idee meer wat je allemaal hebt he?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |