Die aankondiging is volgende week pas, volgens mij is het meer een Q&A dingetje vannachtquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:46 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Aankondiging dat TRX met de lokale schoenmaker gaat samenwerken ipv AliBaba en de koers in elkaar dondert.
Je post alleen 'wat vinden jullie van...?' posts?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:50 schreef triviaal het volgende:
wat vinden jullie van TRX?
is dat een hodl?
Iedereen is bij elk 'nieuws' aan het schuimbekken en de markt reageert direct. Dus hier zal vast ook een kleine opleving zijn.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:51 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die aankondiging is volgende week pas, volgens mij is het meer een Q&A dingetje vannacht
Omdat sell on the news. Een dump is onvermijdelijk.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:52 schreef Sala-adin het volgende:
Vanwaar al die FUD op trx? Ze gaan gwn goed man alleen Justin mag wel rustig doen op twitter
gast, ik heb het letterlijk twee keer gepost.....quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:51 schreef D. het volgende:
[..]
Je post alleen 'wat vinden jullie van...?' posts?
Mijn buy staat al sinds gisteren klaarquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat sell on the news. Een dump is onvermijdelijk.
Even wachten tot na de aankondiging, maar dan kan het natuurlijk ook al te laat zijnquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:50 schreef triviaal het volgende:
wat vinden jullie van TRX?
is dat een hodl?
Ik zie een verandering in de trend.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:53 schreef triviaal het volgende:
[..]
gast, ik heb het letterlijk twee keer gepost.....
Interessant, ik ben er ook veel te veel mee bezig. En ik koop ook teveel door hier en Twitte en Reddit. Ik FOMO alles.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:51 schreef Patroon het volgende:
https://www.rtlz.nl/crypt(...)e-tijd-naar-de-koers
Dat had ik in 2013 (?) allemaal apps installeren die gingen loeien als litecoin of btc - of + 10 % deed. Dat was niet best voor mijn nachtrust.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:51 schreef Patroon het volgende:
Leave Justin Bieber Alonequote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:52 schreef Sala-adin het volgende:
Vanwaar al die FUD op trx? Ze gaan gwn goed man alleen Justin mag wel rustig doen op twitter
TRX is gwn minimaal 6 maanden hold net als ADA, ICX en QSPquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat sell on the news. Een dump is onvermijdelijk.
Op jouw totale postaantal is dat veelquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:53 schreef triviaal het volgende:
[..]
gast, ik heb het letterlijk twee keer gepost.....
Bestaan daar apppssss voor?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:55 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dat had ik in 2013 (?) allemaal apps installeren die gingen loeien als litecoin of btc - of + 10 % deed. Dat was niet best voor mijn nachtrust.
ik leer snel...quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:54 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Ik zie een verandering in de trend. [ afbeelding ]
Het gevoel de boot te missen, kent hij wel. Hij heeft daar nog een mooie anekdote over. Schuijn woonde in 2010 in een studentenhuis en verzamelde met huisgenoten driehonderd euro aan statiegeld door lege kratjes bier.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:51 schreef Patroon het volgende:
Komt goedquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:57 schreef triviaal het volgende:
[..]
haha daar heb je een punt... maar dat verandert snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |