ENJ doen!!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 21:42 schreef Kyran het volgende:
Twijfel twijfel, XRP er nu uit. Ruimte voor of SUB of ENJ. Beide potentie, kan niet kiezen
Toch niet wachten op de announcement ?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:00 schreef Patroon het volgende:
Net 50% TRX verkocht op 1400. Te vaak een dip meegemaakt na het news.
Moon. Gaat in maart geswapt worden. Elke 1000 CAP = 1 CAP.quote:
Nee. Gaat te vaak fout. Zelfs bij goed nieuws zag ik het wel dalen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Toch niet wachten op de announcement ?
Veel vertrouwen in dus voor de komende weken/maanden?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:32 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Moon. Gaat in maart geswapt worden. Elke 1000 CAP = 1 CAP.
De spanning en prijs drijft op in aanloop van het nieuws. Je verkoopt dan ook net vóór het nieuws, noob.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:33 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nee. Gaat te vaak fout. Zelfs bij goed nieuws zag ik het wel dalen.
Ik! Zeker een leuke coin. Gaan Minecraft integreren. Ik heb hem als hodl inddquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:34 schreef Predator38 het volgende:
wie zit er in ENJ en heeft hun site/roadmap gelezen ????
potentiële hodl lijkt mij ...?!
Ik ga niet hodlen, maximale winst eruit halen en dumpen!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:33 schreef Chaes het volgende:
[..]
Veel vertrouwen in dus voor de komende weken/maanden?
Ik niet, maar Aziaten wel... Dus zal wel moonenquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:33 schreef Chaes het volgende:
[..]
Veel vertrouwen in dus voor de komende weken/maanden?
Hahah, ik had 'm vannacht van de hand gedaan. Leek vanochtend een goede zet te zijn geweest. Daarna was het huilen.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:34 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Verium eruit gooien was mijn slechtste beslissing vandaag.
alles wat goedkoop is mooned wel een keer......je moet net de mazzel hebben om erin te zitten enquote:
Kopen kopen kopen, niet kijken.quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:30 schreef Syd het volgende:
Tron![]()
[ afbeelding ]
https://twitter.com/justinsuntron
quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:35 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik ga niet hodlen, maximale winst eruit halen en dumpen!
Ben eigenlijk niet van plan meer geld in te leggen de komende weken. En de coins die ik nu heb zijn best veelbelovend denk ik (XRB XLM VEN, beetje TRX en CND). Dus even toekijken denk ik :pquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:35 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ik niet, maar Aziaten wel... Dus zal wel moonen
Haha nee dat niet maar ze begrijpt het niet en denkt dat het weggegooid geld is. Hoop zo hard het tegendeel te bewijzen!quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:28 schreef deTributeBand het volgende:
[..]
Als je portfolio een dag niet 200% is gestegen slaap jij buiten?
Het is ook niet mogelijk om overal in te stappen en moet je ook niet willen. Zeg ikquote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:37 schreef Chaes het volgende:
[..]
[..]
Ben eigenlijk niet van plan meer geld in te leggen de komende weken. En de coins die ik nu heb zijn best veelbelovend denk ik (XRB XLM VEN, beetje TRX en CND). Dus even toekijken denk ik :p
XRB laag ingekocht?quote:Op vrijdag 5 januari 2018 22:37 schreef Chaes het volgende:
[..]
[..]
Ben eigenlijk niet van plan meer geld in te leggen de komende weken. En de coins die ik nu heb zijn best veelbelovend denk ik (XRB XLM VEN, beetje TRX en CND). Dus even toekijken denk ik :p
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |