SPOILER: Nieuwe nummers top 2000: 20172Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog wat classics:SPOILER: OUT in 20172Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!Miss-Top 2000 van 2017 is houdjemond!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FOK!'er ter plaatse ArnieAlberts kreeg de groetjes door van zowel Annemieke...SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...als van de 'ons zo geliefde' Stefan Stasse!SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De lijst door de jaren heen:SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus? Dit was een eerste ronde he en toppers kunnen op alle ondergronden enigszins fatsoenlijk overwegquote:Op zondag 31 december 2017 11:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Volgens mij speelde ze op een andere ondergrond
Post m nog een keerquote:
Als 2de hoezo?quote:
Alleen als Cielke iets groens aanheeftquote:
Jij Beft nooit Hard?quote:
Nee dus, die reclame duurt zo ellendig lang dat ik al klaar benquote:Op zondag 31 december 2017 10:58 schreef SureD1 het volgende:
[..]
En dan een van de beste countrynummers ooit missen
quote:
Hoe dan.quote:Op zondag 31 december 2017 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
Het is mij gelukt om nog geen enkel Fleetwood Mac nummer te horen in de top 2000![]()
Gerepareerd tijdens onvergetelijk intro.quote:Op zondag 31 december 2017 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
De laatste elke dag zit altijd vol diepte en hoogtepunten.
quote:
Ze waren steeds 's nachts ofzo.quote:
Bertens is geen topperquote:Op zondag 31 december 2017 11:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dus? Dit was een eerste ronde he en toppers kunnen op alle ondergronden enigszins fatsoenlijk overweg
Bij Slayer ging ze harder dan die autistische zolderkamer metalheads die ze in de studio had staanquote:Op zondag 31 december 2017 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hoe was Cielke qua Slayer en Echoes?
Niet vroeg naar bed dan volgend jaarquote:Op zondag 31 december 2017 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze waren steeds 's nachts ofzo.
favo kleur van de meeste stemmers, kennelijkquote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:08 schreef Isorden het volgende:
[..]
Bij Slayer ging ze harder dan die autistische zolderkamer metalheads die ze in de studio had staan
Het café was nogal dood bij Slayer. Allemaal dode figuren. Wel vier headbangers in het DJ-hokje.quote:Op zondag 31 december 2017 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Jaaaa!quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:02 schreef SonicVolcano het volgende:
Knights of Cydonia zou een live versie moeten zijn. Albumversie is wat magertjes.
Ik heb vooral gifjes geplaatst hier tijdens SLAYER dus geen idee.quote:Op zondag 31 december 2017 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Speeddouchenquote:Op zondag 31 december 2017 11:07 schreef Isorden het volgende:
[..]
Nee dus, die reclame duurt zo ellendig lang dat ik al klaar ben
Slayer ging ze harder los dan de zogenaamde metalheads in de studio. Tijdens Echoes kregen we een backstage tour door het gebouw inclusief sterretjesquote:Op zondag 31 december 2017 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb de week daarvoor bijna non-stop Fleetwood Mac geluisterd, dus ik denk dat ik wel weet hoe het nummer gaat.quote:Op zondag 31 december 2017 11:08 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Niet vroeg naar bed dan volgend jaar
quote:Op zondag 31 december 2017 11:09 schreef Kyran het volgende:
[..]
Slayer ging ze harder los dan de zogenaamde metalheads in de studio. Tijdens Echoes kregen we een backstage tour door het gebouw inclusief sterretjes
en tijdens echoes ging ze met sterretjes al het personeel van B&G bedanken, ze is het halve gebouw doorgeweest, zelfs zo ver dat de camera zn signaal verloorquote:
Bij Slayer ging zij het meeste los met een stel halflamme metal-autisten terwijl de rest van het café tegen het raam geplakt stond als een dode orka in de wind, temidden van de rookwolken die er voor het doodgeslagen effect aan toe waren gevoegd.quote:Op zondag 31 december 2017 11:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wel terecht, is een klassiekertje.quote:Op zondag 31 december 2017 11:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Jolene als beste countrynummer hebben
of als ze iets groens uitdoet?quote:Op zondag 31 december 2017 11:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Alleen als Cielke iets groens aanheeft
vind jij dat een goede band dan?quote:Op zondag 31 december 2017 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb de week daarvoor bijna non-stop Fleetwood Mac geluisterd, dus ik denk dat ik wel weet hoe het nummer gaat.
Effe terugkijken dan. Heb 't opgenomen (lol)quote:Op zondag 31 december 2017 11:09 schreef Isorden het volgende:
[..]
en tijdens echoes ging ze met sterretjes al het personeel van B&G bedanken, ze is het halve gebouw doorgeweest, zelfs zo ver dat de camera zn signaal verloor
Geen lang haar, dan ben je zo klaarquote:
Ja, ik! En had op een plaat uit dit uur gestemd ookquote:
Ook goedquote:
quote:
Datzelfde rode stringetje inmiddels?quote:
Klassieker? Ja, maar net zo klassiek als Crazy van Patsy Cline bijvoorbeeld. Het is dat Dolly bekent is in Nederland en de rest niet.quote:Op zondag 31 december 2017 11:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel terecht, is een klassiekertje.
moggequote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef essnhills het volgende:
Een goede morgen deze laatste morgen van 2017
Wel een lekker nummertje om mee te beginnen
Ceequote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef essnhills het volgende:
nee totaal niet. Ik martel mijn oren graag.quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef essnhills het volgende:
Ook met lang haar ben je zo klaar.quote:Op zondag 31 december 2017 11:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Geen lang haar, dan ben je zo klaar
Hey you! Welkomquote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef essnhills het volgende:
Dat is een andere userquote:
Essquote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef essnhills het volgende:
Ja maar het ging nu over douchenquote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ook met lang haar ben je zo klaar.
Ik heb ze 11 keer gehoordquote:Op zondag 31 december 2017 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze waren steeds 's nachts ofzo.
Which begs the question, wat is dan wel het beste countrynummer?quote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klassieker? Ja, maar net zo klassiek als Crazy van Patsy Cline bijvoorbeeld. Het is dat Dolly bekent is in Nederland en de rest niet.
quote:
Die vind ik helemaal niet zo bijzonder eigenlijk, wel een aardig liedje.quote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klassieker? Ja, maar net zo klassiek als Crazy van Patsy Cline bijvoorbeeld. Het is dat Dolly bekent is in Nederland en de rest niet.
Sara en Dreamsquote:
Rhinestone Cowboyquote:Op zondag 31 december 2017 11:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Which begs the question, wat is dan wel het beste countrynummer?
Kutquote:
En dat vindt ie het gek dat ie .... nou ja je weet wel...quote:Op zondag 31 december 2017 11:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sara en Dreams
Essn en Cee.
Je bent wel goed met vrouwennamen he
zo goed ken ik haar nietquote:Op zondag 31 december 2017 11:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Datzelfde rode stringetje inmiddels?
quote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
En dat vindt ie het gek dat ie .... nou ja je weet wel...
Denk dat wereldwijd Joline echt bekender is.quote:Op zondag 31 december 2017 11:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die vind ik helemaal niet zo bijzonder eigenlijk, wel een aardig liedje.
Ik ben het net aan het opzoeken en kom zo met het resultaat volgens Rolling Stone magazine.quote:Op zondag 31 december 2017 11:12 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Which begs the question, wat is dan wel het beste countrynummer?
Dag Ess!quote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ga even een rondje rennen, misschien tot vanmiddag nog even.
quote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mag hoger. Prachtige plaat.quote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Erg bijzonder dat dit zo enorm hoog staat.
Datgene dat ie niet van binnen zag he..quote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Succes met je loop!quote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef Cee het volgende:
Nou, ik ga even een rondje rennen, misschien tot vanmiddag nog even.
En die komen uit Murica, dus die hebben verstand van Kuntrie, aldus Muricaquote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben het net aan het opzoeken en kom zo met het resultaat volgens Rolling Stone magazine.
precies...quote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Datgene dat ie niet van binnen zag he..
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 31 december 2017 11:13 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben het net aan het opzoeken en kom zo met het resultaat volgens Rolling Stone magazine.
Samen met A Thing Called Love en Why not me danquote:
Ik word ook wel ess genoemd, omdat, nouja, mijn username met ess begint.quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef essnhills het volgende:
Land met Trump als president kan ik niet serieus nemenquote:Op zondag 31 december 2017 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die komen uit Murica, dus die hebben verstand van Kuntrie, aldus Murica
Ha die ess!quote:
Mijn diepste verontschuldigingenquote:Op zondag 31 december 2017 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word ook wel ess genoemd, omdat, nouja, mijn username met ess begint.
En Cee wordt ook wel Cee genoemd, omdat, nouja, haar username Cee is
Zolang ie dat niet tijdens de daad doet...quote:Op zondag 31 december 2017 11:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sara en Dreams
Essn en Cee.
Je bent wel goed met vrouwennamen he
quote:
Mijn grap stelenquote:
Dolly?quote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had laatst met m'n vriendin het over dit liedje in de Albert Heijn.. raad eens hoe het kassameisje vervolgens heette
Alles wat fake is is populair momenteel. Fakenews en dus ook faketietenquote:
Dat probeer ik te voorkomenquote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang ie dat niet tijdens de daad doet...
Leuke poging.quote:
acceptedquote:
Pardon?quote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had laatst met m'n vriendin het over dit liedje in de Albert Heijn.. raad eens hoe het kassameisje vervolgens heette
Ja die is ook welquote:Op zondag 31 december 2017 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens Rolling Stone Magazine is Jolene van Dolly nummer 9 in de lijst beste country songs.
En op nummer 1 vinden we: Johnny Cash met Walk the Line.
quote:
Fatima?quote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
I claim it as my ownquote:
de daad? Ja dat weten we..quote:
essnhillsquote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is op de goede weg iddquote:
Kelly Fornication?quote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het enige logische en meest voor de hand liggende antwoordquote:
Ik was al bang dit ik hierin alleen stondquote:
Scar Tissue vind ik bijvoorbeeld mooier. En zo nog wel wat. Mijn favoriet heb ik al eens gepost.quote:Op zondag 31 december 2017 11:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik was al bang dit ik hierin alleen stond
Ik wilde die game hebben!quote:
Hij weetquote:
Dit is algemeen bekend tochquote:
en ik weet dingen die jij nog niet weet.quote:
Dat moeten ze gewoon een keer uitbrengenquote:
Zoalsquote:Op zondag 31 december 2017 11:18 schreef peaceman het volgende:
[..]
en ik weet dingen die jij nog niet weet.
2. Patsy Cline, 'Crazy' (1961)quote:Op zondag 31 december 2017 11:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die is ook wel![]()
![]()
ja
wat zijn nummer 2-10
Daar wil ik heenquote:
moet ik dat nog spellen dan?quote:
Ja inderdaad! Gelukkig kwam niet veel later GTAquote:
#6 mag ook wel in de Top 2000. Maar Country en Americana blijven in Amerika wel érg overrated.quote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2. Patsy Cline, 'Crazy' (1961)
3. Hank Williams, 'I'm So Lonesome I Could Cry' (1949)
4. George Jones, 'He Stopped Loving Her Today' (1980)
5. Jimmie Rodgers, 'Standing on the Corner (Blue Yodel #9)' (1930)
6. Tammy Wynette, 'Stand By Your Man' (1968)
7. Ray Charles, 'You Don’t Know Me' (1962)
8. Merle Haggard, 'Mama Tried' (1968)
9. Dolly Parton, 'Jolene' (1973)
10. Waylon Jennings and Willie Nelson, 'Mammas, Don't Let Your Babies Grow Up to Be Cowboys' (1978)
Hele lijst op https://www.rollingstone.(...)of-all-time-20140601
Hank zou niet misstaan in de lijstquote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2. Patsy Cline, 'Crazy' (1961)
3. Hank Williams, 'I'm So Lonesome I Could Cry' (1949)
4. George Jones, 'He Stopped Loving Her Today' (1980)
5. Jimmie Rodgers, 'Standing on the Corner (Blue Yodel #9)' (1930)
6. Tammy Wynette, 'Stand By Your Man' (1968)
7. Ray Charles, 'You Don’t Know Me' (1962)
8. Merle Haggard, 'Mama Tried' (1968)
9. Dolly Parton, 'Jolene' (1973)
10. Waylon Jennings and Willie Nelson, 'Mammas, Don't Let Your Babies Grow Up to Be Cowboys' (1978)
Hele lijst op https://www.rollingstone.(...)of-all-time-20140601
nopequote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef PippenScottie het volgende:
Iemand nog een Bucket list item te doen voor 2017?
quote:
Ditquote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer draaien in de auto, puur omdat je in Californië bent.
Uhm.quote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef PippenScottie het volgende:
Mijn naamquote:
GTAquote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Ja inderdaad! Gelukkig kwam niet veel later GTA
wat een seriequote:
Voor 2017 ga je niet meer reddenquote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef PippenScottie het volgende:
Een bericht van PippenScottie van het FOK! forum quoten.quote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef PippenScottie het volgende:
Dat kan, hoewel ze in NL niet veel meer optreden.quote:
Ja dat snap ik wel. Al vind ik Johnny Cash geen echte country, dat is eerder proto-rock of zo, zeker in zijn Sun tijd. Later wordt het allemaal wat gladder.quote:Op zondag 31 december 2017 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens Rolling Stone Magazine is Jolene van Dolly nummer 9 in de lijst beste country songs.
En op nummer 1 vinden we: Johnny Cash met Walk the Line.
Een van de beste die ik ooit gezien heb, en kijk veelquote:
Uhmmm, let me checkquote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef PippenScottie het volgende:
Net op tijd!!quote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een bericht van PippenScottie van het FOK! forum quoten.
Het M-woord?quote:
Ik heb überhaupt nooit een bucket list gehadquote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef PippenScottie het volgende:
Je moet gewoon een keer de tijd nemen om Margo Price te luisteren.quote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
#6 mag ook wel in de Top 2000. Maar Country en Americana blijven in Amerika wel érg overrated.
Goed jaar gehad dus!quote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmmm, let me check
Leuke vakanties: Check
Leuke activiteiten met vriendinnen ondernemen: Check
Leuke activiteiten met familie ondernemen: Check
Nieuwe leuke baan: Check
Nieuw leuk huisje: Check
Nieuwe leuke vriend: Check
Nope, I'm good
Ik mis: aantekeningen maken bij de top 2000quote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmmm, let me check
Nope, I'm good
Dat is essnhills of Jolene.quote:
Wel een goede, moet ik toegeven. De eerste plaat was gewoon goedquote:
quote:
Ik nam aan dat dit voor zich sprak eigenlijk. Aangezien ik dit hier posttequote:Op zondag 31 december 2017 11:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik mis: aantekeningen maken bij de top 2000
ik zap meestal bij RHCPquote:Op zondag 31 december 2017 11:19 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer draaien in de auto, puur omdat je in Californië bent.
La Paay zal dat ongetwijfeld vinden ja.quote:
quote:
Haha jammer danquote:Op zondag 31 december 2017 11:22 schreef PippenScottie het volgende:
Hier het Coldplay nummer waar we collectief niet op haten!
Inderdaad! Heb daardoor veel toffe nummers leren kennenquote:
zekerquote:
Nicequote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmmm, let me check
Nope, I'm good
hoeveel blaadjes heb je vol?quote:Op zondag 31 december 2017 11:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik nam aan dat dit voor zich sprak eigenlijk. Aangezien ik dit hier postte
Springfield, dat lijkt me erg stoffig.quote:Op zondag 31 december 2017 11:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dit nummer gaat over de tijd dat Chris Martin in Springfield woonde
Ik haat zelden op Coldplay vind er meestal alleen niets aan, net als Snow Patrol.quote:Op zondag 31 december 2017 11:22 schreef PippenScottie het volgende:
Hier het Coldplay nummer waar we collectief niet op haten!
Tommy "the nightmare" Smith on....quote:Op zondag 31 december 2017 11:23 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Inderdaad! Heb daardoor veel toffe nummers leren kennen
O.a. Plush, White Wedding, Young Turks
Zo erg is RHCP toch niet?quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmmm, let me check
Nope, I'm good
Met je vriend een dochter?quote:Op zondag 31 december 2017 11:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nice
Dit was voor mij 2016 inclusief een dochter. Afstuderen, nieuwe baan, huis kopen, gezond kindje, vakantie naar USA.
2017 was een relatief rustig jaar, even bijkomen.
eens met laatstequote:Op zondag 31 december 2017 11:24 schreef MTheBassman het volgende:
Zelfs ik moet toegeven dat deze wel te pruimen is
Mocht van mij best wel wisselen met Fix You (hoewel beide geen top 10 plek verdienen)
quote:
Dat klinkt ook als een goed jaarquote:Op zondag 31 december 2017 11:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nice
Dit was voor mij 2016 inclusief een dochter. Afstuderen, nieuwe baan, huis kopen, gezond kindje, vakantie naar USA.
2017 was een relatief rustig jaar, even bijkomen.
Dat is wel een topshow jaarquote:Op zondag 31 december 2017 11:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uhmmm, let me check
Nope, I'm good
Jonguhquote:
Hele boekwerken natuurlijkquote:
quote:
Is toch gewoon lekkere muziekquote:
beetje slaapverwekkend meerquote:Op zondag 31 december 2017 11:23 schreef essnhills het volgende:
W
[..]
Zo erg is RHCP toch niet?vind het altijd wel relaxed
Heb je ook het aantal "Oh ja deze" bijgehouden?quote:
Was wel nodig ookquote:Op zondag 31 december 2017 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat klinkt ook als een goed jaar![]()
En na zo'n jaar een beetje rust in de tent is ook niet verkeerd toch?
No shit Sherlock.quote:Op zondag 31 december 2017 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
Blijft wel erbij dat Chris Martin gewoon vals zingt
Daar doen we het voor tochquote:Op zondag 31 december 2017 11:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is wel een topshow jaar
Is ze alweer vergeten.quote:Op zondag 31 december 2017 11:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb je ook het aantal "Oh ja deze" bijgehouden?
dat belooft wat voor volgend jaar...quote:
Mooi vals is niet lelijkquote:Op zondag 31 december 2017 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
Ohquote:
Hij kan niet zingen maar goed dat kan Neils Jong ook niet.quote:Op zondag 31 december 2017 11:25 schreef MTheBassman het volgende:
quote:
Misschien voor volgend jaar een idee, turven hoeveelquote:Op zondag 31 december 2017 11:25 schreef Isorden het volgende:
[..]
Heb je ook het aantal "Oh ja deze" bijgehouden?
is die man niet gewassen dan? Gaat niet best met de zorg.quote:Op zondag 31 december 2017 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij kan niet zingen maar goed dat kan Neils Jong ook niet.
Die staat trouwens smerig hoog met Oude Man
Ik ben een van neiltje dus dat vind ik meer dan primaquote:Op zondag 31 december 2017 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopen op een nog beter 2018 !quote:Op zondag 31 december 2017 11:26 schreef PippenScottie het volgende:
2017 was best een aardig jaar.
Stuk fitter geworden, weer plezier gehad in mijn werk, meer rust met de kleine Pippies.
2016 was dan ook wel weer erg kut
Ik vind Nelis ook wel goed te pruimenquote:Op zondag 31 december 2017 11:27 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik ben een van neiltje dus dat vind ik meer dan prima
Godver dat gestrum ookquote:
Deze man weet!quote:Op zondag 31 december 2017 11:27 schreef Hamlapjes het volgende:MUSE
Allerbeste Muse
StemlijstGENOT
Ssssstquote:
Vooral dankzij de Top 2000 quiz aan het begin van de stemweekquote:Op zondag 31 december 2017 11:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hoe hoog staat Smelly Cat trouwens?quote:Op zondag 31 december 2017 11:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
is die man niet gewassen dan? Gaat niet best met de zorg.
de vroegere nummers wel, daarna was het een beetje allemaal hetzelfdequote:
Je hoort het klapperen van de knopjes er nog tussendoorquote:
2001quote:Op zondag 31 december 2017 11:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Hoe hoog staat Smelly Cat trouwens?
QFTquote:
Zeker! Komt goed!quote:
sowieso geelzuchtquote:Op zondag 31 december 2017 11:27 schreef d4v1d het volgende:
Als je Yellow tijdens de hele zwangerschap draait dan wil ik niet weten welke aandoeningen dat kind heeft.
Welke liedjes kwamen daar langs en hoe hebben die gepresteerd? Duel was ook al zeer ruim gestegen.quote:Op zondag 31 december 2017 11:27 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Vooral dankzij de Top 2000 quiz aan het begin van de stemweek
dacht dat jij sowieso een hekel had aan de strot van Bellamyquote:Op zondag 31 december 2017 11:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Zeker niet hun beste, ik kan dit niet aanhoren
dat was het zekerquote:
Voor mij waren de laatste helft van 2015 en de eerste helft van 2016 echt ruk. En zie mij nu eensquote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Deze man mag mij ook wel eens bespelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop