Ik word ook wel ess genoemd, omdat, nouja, mijn username met ess begint.quote:
quote:Op zondag 31 december 2017 11:11 schreef essnhills het volgende:
Een goede morgen deze laatste morgen van 2017
Wel een lekker nummertje om mee te beginnen
Land met Trump als president kan ik niet serieus nemenquote:Op zondag 31 december 2017 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En die komen uit Murica, dus die hebben verstand van Kuntrie, aldus Murica
Ha die ess!quote:
Mijn diepste verontschuldigingenquote:Op zondag 31 december 2017 11:14 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik word ook wel ess genoemd, omdat, nouja, mijn username met ess begint.
En Cee wordt ook wel Cee genoemd, omdat, nouja, haar username Cee is
Zolang ie dat niet tijdens de daad doet...quote:Op zondag 31 december 2017 11:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Sara en Dreams
Essn en Cee.
Je bent wel goed met vrouwennamen he
quote:
Mijn grap stelenquote:
Dolly?quote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had laatst met m'n vriendin het over dit liedje in de Albert Heijn.. raad eens hoe het kassameisje vervolgens heette
Alles wat fake is is populair momenteel. Fakenews en dus ook faketietenquote:
Dat probeer ik te voorkomenquote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef D. het volgende:
[..]
Zolang ie dat niet tijdens de daad doet...
Leuke poging.quote:
acceptedquote:
Pardon?quote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Had laatst met m'n vriendin het over dit liedje in de Albert Heijn.. raad eens hoe het kassameisje vervolgens heette
Ja die is ook welquote:Op zondag 31 december 2017 11:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens Rolling Stone Magazine is Jolene van Dolly nummer 9 in de lijst beste country songs.
En op nummer 1 vinden we: Johnny Cash met Walk the Line.
quote:
Fatima?quote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
I claim it as my ownquote:
de daad? Ja dat weten we..quote:
essnhillsquote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij is op de goede weg iddquote:
Kelly Fornication?quote:Op zondag 31 december 2017 11:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is het enige logische en meest voor de hand liggende antwoordquote:
Ik was al bang dit ik hierin alleen stondquote:
Scar Tissue vind ik bijvoorbeeld mooier. En zo nog wel wat. Mijn favoriet heb ik al eens gepost.quote:Op zondag 31 december 2017 11:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik was al bang dit ik hierin alleen stond
Hij weetquote:
Dit is algemeen bekend tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |