Ohja...dat moet ik ook nog ergens combinerenquote:
Ja maar Gretz we weten wel dat je daar niet van houdquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:24 schreef Gretzl het volgende:
Ik zie liever een door FM geïnspireerde groep als Haim met een paar nummers in de lijst dan dat er nog meer tracks uit de jaren 70 in de lijst komen
Stemmen maaaaaarquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:24 schreef SonicVolcano het volgende:
Er moet meer Sweet in. Of Mud. Meer glamrock.
De enige jaren 70 artiesten die écht noteringen (erbij) zouden MOETEN hebben zijn Emmylou Harris en Diana Ross (ook al is die ook wel flink 60s)quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:24 schreef Gretzl het volgende:
Ik zie liever een door FM geïnspireerde groep als Haim met een paar nummers in de lijst dan dat er nog meer tracks uit de jaren 70 in de lijst komen
Heb het meeste schaatsen gemist helaas.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja...dat moet ik ook nog ergens combineren
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Coldplay eruit, Fleetwood erin
Gewoon combinerenquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb het meeste schaatsen gemist helaas.
Maar goed, Top 2000 is belangrijker.
Schaatsen op beeld, T2k op geluid...denk ik, supermarkt sla ik wel over, lang leven thuisbezorgd.nlquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb het meeste schaatsen gemist helaas.
Maar goed, Top 2000 is belangrijker.
Le master trolequote:
18x natuurlijk wel een beetje weinig voor zo'n legendarische bandquote:
Komt uit Venlo hequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:26 schreef DecoAoreste het volgende:
Cielke is fan van Rowwen Hèze. Hm.
Vooral Kendrick. Met Kanye heb ik niet veel.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:26 schreef Reversum het volgende:
Kendrick Lamar en Kanye West moeten er vaker in. Zo.
Kleintje Pils is de belangrijkste reden dat ik niet vaker naar schaatswedstrijden ga.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ik schaatsen kijk, wil ik Kleintje Pils ook horen.
Oh fuck, dat is zometeen alweer zeker.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ik schaatsen kijk, wil ik Kleintje Pils ook horen.
Met die laatste Kanye niet zoveel?quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral Kendrick. Met Kanye heb ik niet veel.
Zo ken ik je weer. Weg met die onzinquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Deze man spreekt wijze woorden!quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vaker in de openhaard bedoelt ie.quote:
Ik ook niet, maar toch heb ik er op gestemd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef Djeez het volgende:
Nee, hier heb ik niks mee
Ik versta er ook geen reet van
Normaalquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Waren Achterhoekers maar zo trots als Limburgers.
Hoi, Brabo hier.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef Kyran het volgende:
Staat echt teveel NL meuk in de lijst .... allemaal van die regiostemmers.
Half Den Haag staat er in, maar daar heb ik echt niet op gestemd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef Kyran het volgende:
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef MTheBassman het volgende:
Oke ik heb beloofd provinciemuziek een kans te geven dus bij deze.
Even genoteerd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het origineel (On Raglan Road) is ook mooi.
Robot Stofzuuuuugquote:
Altijd he.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze man spreekt wijze woorden!
"Dit is weggegooid geluk"quote:
Trots zit in je hart, dat komt niet uit je mond.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Waren Achterhoekers maar zo trots als Limburgers.
Kendrick voor teksten en muziek, Kanye alleen voor de muziekquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mja deze kibbelt maar wat door. Niks slechts maar ook niks bijzonders.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook.
Tot zover de kans. Ik vind het niks(en er zijn dingen van Rowwen die ik wel tof vind)
Tip: ga niet NS bellen omdat je denkt tijd over te hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:28 schreef BillDauterive het volgende:
Bah, ik heb te snel boodschappen gedaan.Rowwen Heze
ook niet heel veel met Kendrick, althans minder dan bijna iedereen die kwijlend met m wegloopt. DAMN vind ik ook niet zo indrukwekkend.quote:
Inderdaad, want uit die monden komt toch niks nuttigs.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:28 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Trots zit in je hart, dat komt niet uit je mond.
Gister stond Bökkers in Paradiso, ik ging naar Melkweg maar zat patat bij De Prins te eten met allemaal van die fans om me heen, typisch volkquote:
Zonder twijfel, dat kan ik nog wel vergeven van haarquote:
Je had nog wel een paar nummers boodschappen kunnen doen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:28 schreef BillDauterive het volgende:
Bah, ik heb te snel boodschappen gedaan.Rowwen Heze
en Wildersquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:29 schreef laxus13 het volgende:
Haten op Limburg (kan alleen bij Gé Reinders)![]()
good kid heeft alleen maar goede nummers. Echt genot.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:29 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ook niet heel veel met Kendrick, althans minder dan bijna iedereen die kwijlend met m wegloopt. DAMN vind ik ook niet zo indrukwekkend.
good kid & TPAB zitten natuurlijk wel gewoon erg goed in elkaar. paar erg goede momenten wel.
Nooit meer naar de kutshow, in zo'n achterlijke feesttent!quote:
Verdommequote:Op zaterdag 30 december 2017 15:29 schreef djenneke het volgende:
Waarom doen die Limburgers alsof ze Ierse roots hebben?
Ook wel logisch. De Friezen horen Rowwen Heze en stemmen De Kast in de top 2000, de Drenthenaren stemmen daarop weer Daniel Lohues in de top 2000 en dan stemmen de Brabanders weer op Guus Meeuwis, de Zeeuwen op Bløf en de achterhoekers op Normaal.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef Kyran het volgende:
En die woongroep en die camper waar ze in rijdt weet je al?quote:
Omdat je ze net als met Ieren niet kan verstaan.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:29 schreef djenneke het volgende:
Iedereen die bier drinkt heeft Ierse roots.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:29 schreef djenneke het volgende:
Normaal is puur goud. Mooi dialect ook.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdomme
Ik heb ook echt geen zin in Normaal straks. Hopelijk staan die 2x in de nacht met hun flauwekul
Njet.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdomme
Ik heb ook echt geen zin in Normaal straks. Hopelijk staan die 2x in de nacht met hun flauwekul
En Neet uut Lottum.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:29 schreef laxus13 het volgende:
Haten op Limburg (kan alleen bij Gé Reinders)![]()
Slaat toch helemaal nergens op, vooral Oerend Hard. Deurdonderen tolereer ik een klein beetje.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Normaal is puur goud. Mooi dialect ook.
Inderdaad. Hoe gaan we daar doorheen komen.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Verdomme
Ik las het, lullig weerquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:29 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tip: ga niet NS bellen omdat je denkt tijd over te hebben.
quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:30 schreef Cee het volgende:
Cielke is toch wel een beetje mijn spirit animal aan het worden.
Die komen gelukkig ook niet uit lottemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |