Normaalquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Waren Achterhoekers maar zo trots als Limburgers.
Hoi, Brabo hier.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef Kyran het volgende:
Staat echt teveel NL meuk in de lijst .... allemaal van die regiostemmers.
Half Den Haag staat er in, maar daar heb ik echt niet op gestemd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef Kyran het volgende:
Staat echt teveel NL meuk in de lijst .... allemaal van die regiostemmers.
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef MTheBassman het volgende:
Oke ik heb beloofd provinciemuziek een kans te geven dus bij deze.
Even genoteerd.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het origineel (On Raglan Road) is ook mooi.
Robot Stofzuuuuugquote:
Altijd he.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Deze man spreekt wijze woorden!
"Dit is weggegooid geluk"quote:
Trots zit in je hart, dat komt niet uit je mond.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Waren Achterhoekers maar zo trots als Limburgers.
Kendrick voor teksten en muziek, Kanye alleen voor de muziekquote:Op zaterdag 30 december 2017 15:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Vooral Kendrick. Met Kanye heb ik niet veel.
Mja deze kibbelt maar wat door. Niks slechts maar ook niks bijzonders.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ook.
Tot zover de kans. Ik vind het niks(en er zijn dingen van Rowwen die ik wel tof vind)
Tip: ga niet NS bellen omdat je denkt tijd over te hebben.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:28 schreef BillDauterive het volgende:
Bah, ik heb te snel boodschappen gedaan.Rowwen Heze
ook niet heel veel met Kendrick, althans minder dan bijna iedereen die kwijlend met m wegloopt. DAMN vind ik ook niet zo indrukwekkend.quote:
Inderdaad, want uit die monden komt toch niks nuttigs.quote:Op zaterdag 30 december 2017 15:28 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Trots zit in je hart, dat komt niet uit je mond.
Gister stond Bökkers in Paradiso, ik ging naar Melkweg maar zat patat bij De Prins te eten met allemaal van die fans om me heen, typisch volkquote:
Zonder twijfel, dat kan ik nog wel vergeven van haarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |