SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan kom ik nog even met wat persoonlijke Propaganda van 3 plaatjes die echt veeeeel te ver onderaan staan voor waar ze horen te staan. De eerste is Duel van Propaganda (1995 in 2016) waarvan ik gewoon even roep dat ie teveel genot is om de Top 2000 uit te zien gaan.
De tweede is misschien wel de belangrijkste. Strange Fruit van Billie Holiday (1989 in 2016) is het laatste vooroorlogse liedje in de lijst en gaat bovendien over een belangrijk onderwerp – die tekst is niet mis. Als je de lijst een beetje van zijn charme wil laten behouden stem je gewoon hierop. Punt.
De derde is Daydream Believer van de Monkees. Om twee redenen. Allereerst moet dat prutswerk I’m A Believer niet hun enige notering zijn. Ten tweede horen dit soort klassieke 60s acts weldegelijk ergens onderin de lijst rond te hangen. Dus waarom niet Daydream Believer van de Monkees (1987 in 2016)
Nog een ander ding wat vorig jaar punt van discussie was is de schandalig lage notering van 60's classics als A Whiter Shade of Pale en Nights In White Satin. Misschien niet zo nijpend als de vorige gevallen, maar dit zijn met recht legendarische platen die hun status van uberklassieker wat ons betreft toch niet mogen verliezen. Absoluut iets om over na te denken.
Wanneer?
Maandag 25 december 09:00 tot en met Zondag 31 december 23:59.
De lijst van 2017
Die is hier te bekijken!
Presentatie
De presentatie is dit jaar in handen van:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Annemieke Schollaardt
16.00 - 18.00 uur Ruud de Wild
18.00 - 20.00 uur Wouter van der Goes
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 00.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Evelien de Bruijn
02.00 - 04.00 uur Cielke Sijben
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen. In een verneukte 2016 uitgave, dat dan weer wel.
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2017 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio (en tot 2 uur in het cafe) via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway, waar men Cultura24 1 op 1 naar omzet!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
De stemweek was van 1 t/m 8 december
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Staat ie in de top 2000?
Hopelijk kunnen we ook dit jaar genieten van een site met schijtlollige gifjes waarin je kunt zien welke liedjes de lijst hebben gehaald. Als het goed is zijn dit er precies 2000. De site is online op www.staatieindetop2000.nl
Ook in 2017 hebben een aantal FOK!kers voor jou deze site afgespeurd en deze nieuwe nummers en afvallers gevonden:SPOILER: Nieuwe nummers top 2000: 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OUT in 2017Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog wat classics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!Miss-Top 2000 van 2017 is houdjemond!die de lijst zelf op is gaan halen in het Top 2000-café!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Annemieke gaf vanaf de wachtplaats buiten de groetjes door aan ArnieAlberts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De lijst door de jaren heen: "Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
donker is goedquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:18 schreef OscarMopperkont het volgende:
Krijg ik net dat nieuws over mijn moeder, krijg je nu Live.....
Live is erger
* OscarMopperkont loves dark humorOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Van de 3 hitjes van Throwing Copper vind ik dit wel ruim de minste, maar heel vervelend is ie niet[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
FEAR IS NOT THE END OF THIS!|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
strijdt om de 1e plek qua irritatie!quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:18 schreef BillDauterive het volgende:
Dit lied valt toch wel mee?
Het is in ieder geval geen Overcome.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Nog altijd Koerts beste woordgrap ooit.quote:
(En hij heeft er veel gemaakt)Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
Annemieke en Jasper in 1 uur, wat een genot weer allemaalquote:
"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
daar sluit ik me graag bij aanquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alle respect van mij ervoor. Sowieso mensen in de zorg:![]()
![]()
![]()
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Die staan er 2x inquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:20 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
zit effe te kijken, maar als zoiets er in staat. wtf staat Alice in Chains er niet in[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nog steeds een geweldig fragmentquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:20 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nog altijd Koerts beste woordgrap ooit.
(En hij heeft er veel gemaakt)
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
White, Discussion is ook wel lekker.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
TT
Jup ik zou het niet willen doen maar mensen die het wel willen, topquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Veels te weinig ja. Sowieso Them Bones en Sickman erin.quote:"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Mensen in de zorg
Graaiers in de zorg
Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses![]()
Check My Brainquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Veels te weinig ja. Sowieso Them Bones en Sickman erin.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Preciesquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:17 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
En dan kan Rob weer van 2 tot 4 komenMake love, not war ☮![]()
Dat zijn geen mensenquote:
I love music |Ajax forever
dit dan wel. en zoveel meerquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:21 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Veels te weinig ja. Sowieso Them Bones en Sickman erin.![]()
Vandaar ook de splitsingquote:
Californiaaaa I'm fiiiineeeequote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Annemieke >>> Rob
zonder enige twijfel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
This shitty guitar never plays the chords I want it to play. It only knows three chords, but let's see what happens. This is for all you lovely, crazy people out there"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Goede cover van Elvis dit.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Ready Freddie?Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Schattig he?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef djenneke het volgende:
Annemieke lachte om haar eigen matige grap
Ik ken het gevoel.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef djenneke het volgende:
Annemieke lachte om haar eigen matige grap![]()
Jantje Contantje toch?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Isorden het volgende:
This shitty guitar never plays the chords I want it to play. It only knows three chords, but let's see what happens. This is for all you lovely, crazy people out there![]()
Geschreven in bad. Wat een baas.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Annemieke >>> Rob
zonder enige twijfelDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Robbertje matten met de wouten![]()
Hij's gek jongens.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Annemieke >>> Rob
zonder enige twijfelHet blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Moet altijd wel een beetje denken aan Jim die dit deed bij Idols.
Veel van mijn klasgenootjes hadden die avond hun eerste natte broekje.Koel en donker bewaren![]()
Qua uiterlijk swsquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Annemieke >>> Rob
zonder enige twijfel
Lekker nummertje weer van Freddy Mercurius en co![]()
Gatverdammequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Guanabana het volgende:
Veel van mijn klasgenootjes hadden die avond hun eerste natte broekje.![]()
Daar had ik nou geen last vanquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Guanabana het volgende:
Veel van mijn klasgenootjes hadden die avond hun eerste natte broekje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Veel beter dan het origineel van Michael Bublé
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De jongens ook?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Guanabana het volgende:
Veel van mijn klasgenootjes hadden die avond hun eerste natte broekje.
Heb jij ook op Jamai gestemd?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar had ik nou geen last van![]()
Ik vind de muziek vandaag erg goed. Buiten die draak van Kensington nauwelijks vervelende liedjes gehoord.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Guanabana het volgende:
Veel van mijn klasgenootjes hadden die avond hun eerste natte broekje.
Even klappen.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Yep. Rob wil iets te veel zijn eigen mening doordrukken en daar is an sich niets mis mee, maar hij wil daarmee iets te veel ook zeggen dat mensen die zijn mening niet delen nitwits zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Annemieke >>> Rob
zonder enige twijfel![]()
Alles wal inderdaad gewoon prima te doen tot puur genietenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de muziek vandaag erg goed. Buiten die draak van Kensington nauwelijks vervelende liedjes gehoord.
Rellende_Rotscholier
![]()
De waarheid mag gezegd worden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep. Rob wil iets te veel zijn eigen mening doordrukken en daar is an sich niets mis mee, maar hij wil daarmee iets te veel ook zeggen dat mensen die zijn mening niet delen nitwits zijn.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
en de transgenders dan?quote:I love music |Ajax forever
Het is ook nooit goed he...quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ja tuurlijk.
maar als Gijs dit had gedaan hadden we gekotst ---> female PRIVILEGE"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Ja klopt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep. Rob wil iets te veel zijn eigen mening doordrukken en daar is an sich niets mis mee, maar hij wil daarmee iets te veel ook zeggen dat mensen die zijn mening niet delen nitwits zijn.
___
Oja Always was ook wel een draak vandaag
___
Just a little bit of pizza in my heart
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze mag nog niet eens in de schaduw van Rob staan, die irritante tante Sidonia met d'r lijzige kutstem...quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Annemieke >>> Rob
zonder enige twijfel
Zo, even mee mopperen...![]()
![]()
Waarom staat The Devil Made Me Do It er eigenlijk niet in?
Ja maar een paar mindere nummers erinquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Alles wal inderdaad gewoon prima te doen tot puur genieten![]()
Deze
1 van mijn favoriete Earring nummers
groetjes annie naal en leo euter.... ha ha haOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Terechte klachtquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat The Devil Made Me Do It er eigenlijk niet in?"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Maar ze draait wel betere platen en is niet zo'n lulkousquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mag nog niet eens in de schaduw van Rob staan, die irritante tante Sidonia met d'r lijzige kutstem...
Zo, even mee mopperen...[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb de lijst eens bekeken en merk dat ik morgen echt over mijn stem-liedjes heen ga struikelen overdag. Hoef gelukkig alleen naar de markt en dan 's avonds de popquiz.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de muziek vandaag erg goed. Buiten die draak van Kensington nauwelijks vervelende liedjes gehoord.![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mag nog niet eens in de schaduw van Rob staan, die irritante tante Sidonia met d'r lijzige kutstem...
Zo, even mee mopperen...zo spreekt men niet over onze Godin
![]()
Verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ja tuurlijk.
maar als Gijs dit had gedaan hadden we gekotst ---> female PRIVILEGE
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Oneens...quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ze draait wel betere platen en is niet zo'n lulkous![]()
Een van de beste Earrings
Un dann rettet kein Kavallerie,
Deze blijft mooi
Goden bestaan niet...quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef alopio het volgende:
[..]zo spreekt men niet over onze Godin
![]()
![]()
Only time will bring peace to me, but now I just hate
Net iemand op de radio 2 app: "Net mijn bouvier een rimbeurt gegeven"
Ik hoop heel erg op een typfout![]()
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
ik zit er vaak onder maar niet tijdens dezequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken deze niet. Het was comfortabel onder mijn steen.Same shit, different day
SC hopper present![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Waarom is Golden Earring met een -s hier?
Anyways, Golden Earring(s) genot
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Godverdommequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik hoop heel erg op een typfout
Tranenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
![]()
![]()
Popquiz in Nijmegen toevallig?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de lijst eens bekeken en merk dat ik morgen echt over mijn stem-liedjes heen ga struikelen overdag. Hoef gelukkig alleen naar de markt en dan 's avonds de popquiz.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
![]()
![]()
Ze begonnen als Earrings, op een gegeven moment is die s verdwenenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
Anyways, Golden Earring(s) genot"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"![]()
Van de Earrings swsquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Fred_B het volgende:
Misschien wel de beste van de Earrings.
Dat was tijdens Diaan haar eerste huwelijk...quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Only time will bring peace to me, but now I just hateI love music |Ajax forever
Gatverdammequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
![]()
![]()
Koel en donker bewaren![]()
In den beginne waren er de Golden Earrings...quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
Anyways, Golden Earring(s) genot![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef alopio het volgende:
Wel een van de betere van de oorringetjes![]()
Dit is nog uit het Feijenoord-tijdperk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
Anyways, Golden Earring(s) genotDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Zo heetten ze eerstquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
Anyways, Golden Earring(s) genot
Jan de Bouvier?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
wie?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is nog uit het Feijenoord-tijdperk.![]()
Toen ze daar nog wel eens kampioen werden?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is nog uit het Feijenoord-tijdperk.
jammer dat dit soort grapjes tegenwoordig niet meer kunnen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
racistquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen ze daar nog wel eens kampioen werden?
jammer dat dit soort grapjes tegenwoordig niet meer kunnen![]()
Nee, in een schubbekuttevenerig dorpje hier in Brabant. Very very local. Maar wel very very gezellig. Helemaal a la Top 2000 ingericht.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Popquiz in Nijmegen toevallig?![]()
Fun fact: Golden Earring heeft in Anouk's eerste album gespeeld voor de instrumentatie
Anilingus met een net woord.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Je maakt hem toch maar zie ikquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen ze daar nog wel eens kampioen werden?
jammer dat dit soort grapjes tegenwoordig niet meer kunnen![]()
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:27 schreef djenneke het volgende:
Waarom plaatsen mensen zoiets uberhaupt?
Mensen zijn raar.Haters can be so lame and vicious
je was ff plassen?quote:I love music |Ajax forever
Ik ben zo iemand die gaat zitten factchecken dus even teruggekeken, de bouvier krijgt gewoon een trimbeurt, dus het was #fakenews.![]()
Naakt ingespeeld?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:27 schreef MTheBassman het volgende:
Fun fact: Golden Earring heeft in Anouk's eerste album gespeeld voor de instrumentatie![]()
eentje maarquote:![]()
BaasUn dann rettet kein Kavallerie,
Dat hoort zo.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
dat waren annie en leo niet toch?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wij jou niet... hi ha hoquote:
GeintjeHaters can be so lame and vicious
#EXPOSEDquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:28 schreef Cee het volgende:
Ik ben zo iemand die gaat zitten factchecken dus even teruggekeken, de bouvier krijgt gewoon een trimbeurt, dus het was #fakenews.![]()
Uiteraard, want een Feyenoord grap hoort erbij tijdens de Top 2000quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waarom de behoefte dit te delen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:28 schreef Cee het volgende:
Ik ben zo iemand die gaat zitten factchecken dus even teruggekeken, de bouvier krijgt gewoon een trimbeurt, dus het was #fakenews.I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
#FAKENEWS #TRUMP #CNNquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:28 schreef Cee het volgende:
Ik ben zo iemand die gaat zitten factchecken dus even teruggekeken, de bouvier krijgt gewoon een trimbeurt, dus het was #fakenews.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
is het niet van Earrings naar Earring gegaan toen Barry Hay er bij kwam
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Zat Jasper nou te sjansen met een vrouw?
hoeveelste staan ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard, want een Feyenoord grap hoort erbij tijdens de Top 2000I love music |Ajax forever
Ja, nu is de grap voor ons voorgoed verpestquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarom de behoefte dit te delen?
Ja die had er al eenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:29 schreef Koen66 het volgende:
is het niet van Earrings naar Earring gegaan toen Barry Hay er bij kwamUn dann rettet kein Kavallerie,
Weet ik niet meer, ik kijk altijd alleen naar de nummer 1 op de ranglijst...quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goede herinneringen. Leuke woordspeling weer.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
The Cats werden nooit The Cat
Verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:28 schreef Cee het volgende:
Ik ben zo iemand die gaat zitten factchecken dus even teruggekeken, de bouvier krijgt gewoon een trimbeurt, dus het was #fakenews.Sorry, was te mooi om waar te zijn
Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik doe toch altijd ff fullscreen in de stream als Annemieke in beeld is
Ik wil morgen nog even haring happen in de stad, moet even een geschikt tijdstip vinden.;(|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
zo jammer dit broertje!quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, ik kijk altijd alleen naar de nummer 1 op de ranglijst...I love music |Ajax forever
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:30 schreef MTheBassman het volgende:
Ik doe toch altijd ff fullscreen in de tream als Annemieke in beeld is
dan had Piet Veerman moeten vertrekkenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Cats werden nooit The CatSame shit, different day
SC hopper present![]()
PIEEEEEEEEEEEP|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
One Way Wind vind ik niet zo van de Cats maar wel hun échte klassieker natuurlijk. Vrij bizar dat ie ineens weer zover boven Lea staat[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
paling en haring...... nou ze weten in elk geval hoe ze het duur moeten doenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Jullie hebben de groepsfase van die EL toch helemaal niet bereikt?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, ik kijk altijd alleen naar de nummer 1 op de ranglijst...De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Die was toch sailing homequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan had Piet Veerman moeten vertrekkenUn dann rettet kein Kavallerie,
Ja, anders wordt het zo'n rotzooi.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:30 schreef MTheBassman het volgende:
Ik doe toch altijd ff fullscreen in de stream als Annemieke in beeld is![]()
Wie houd er ook zo van KetsenFor you, there'll be no more crying.
Dedicated to Piet PaulusmaThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Kwam ie onderweg die Rot Steward tegenquote:Haters can be so lame and vicious
WTF, ik zei dit niet omdat dit nummer kwamquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil morgen nog even haring happen in de stad, moet even een geschikt tijdstip vinden.;(![]()
LOEMINADIE
Die hebben we inderdaad niet beteikt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jullie hebben de groepsfase van die EL toch helemaal niet beteikt?
Kan een keer gebeuren, dat Osijek was ook wel een gevaarlijke tegenstander. Stuk beter dan Napoli.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wat niet?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ben toch wel een beetje een liefhebber van dit bandje
Mooie lijst was dat.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Stiekem wel hèquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ben toch wel een beetje een liefhebber van dit bandje
ik heb hier wel een beetje paling aan..I love music |Ajax forever
Vind dit serieus mooiquote:
Ik luister even Check My Brain hoor
Oh ik vind de snik in die stem wel mooi, muzikaal vind ik hier inderdaad weinig aan, doe mij maar Lea, Scarlet Ribbons of Why?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Noem een mooier duo dan Nederlandse clubs en onbekende, toch zeer lastige Oostblokclubsquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben we inderdaad niet beteikt.
Kan een keer gebeuren, dat Osijek was ook wel een gevaarlijke tegenstander. Stuk beter dan Napoli."Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Zo maar even wat kibbeling halen
Smakelijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
De White Stripes?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Noem een mooier duo dan Nederlandse clubs en onbekende, toch zeer lastige Oostblokclubs[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Als OneWay Wint, wie verliest er dan?Un dann rettet kein Kavallerie,
Lucas en Gea.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Noem een mooier duo dan Nederlandse clubs en onbekende, toch zeer lastige OostblokclubsDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Waarom de behoefte dat te vragen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarom de behoefte dit te delen?![]()
Net op de WC was er ook wel wat one way windHaters can be so lame and vicious
Ik ga effe iets roepen
Ik heb liever nog een keer de Cats dan deze rommel[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Straks Franz Ferdinand genotEn op gestemd natuurlijk.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
JAAAAAA![]()
![]()
Idiot America
Het kan, als je uit Volendam komt. Dan kan sowieso een heleboel dat normaal niet acceptabel isquote:
I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Groene Dag genot![]()
![]()
Is wel vrij moeilijk als je een Amerikaan bent.quote:
Oke sorry
ja staat Ulysses erin?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Straks Franz Ferdinand genotEn op gestemd natuurlijk.
Toen dachten we nog dat Bush het ergste was dat de wereld kon overkomen.
Hahaha, wat naief.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het kan, als je uit Volendam komt. Dan kan sowieso een heleboel dat normaal niet acceptabel is![]()
![]()
![]()
Omdat ik het niet snap. Maar ergens dat wel wil begrijpen. Dan klopt mijn wereldbeeld weer een beetje.quote:I'm just a Soul whose Intentions are Good![]()
Ja, Glycerine was geen best nummerquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaha, wat naief.
Evenstar
![]()
Also known as Kyran or Theoden![]()
Volume op standje "unithoofd komt zo lang om te kijken wtf er aan de hand is"![]()
VERDOMMEquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het kan, als je uit Volendam komt. Dan kan sowieso een heleboel dat normaal niet acceptabel is[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Al die protestplaten, en nu is er bijna niks.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hahaha, wat naief.![]()
Dit soort Punk bandjes ben ik nooit echt een fan van geweestalleen boulevard is wel mooi
Green Day, mehhh..|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
dit vind ik dus erger dan die volendam aids van net
Rockgitaren altijd +1quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
dit vind ik dus erger dan die volendam aids van netKoel en donker bewaren![]()
quote:Nederland is een sma...
ach laat ook maar
Als Bush dit losmaakte in Green Day, dan ben ik eens benieuwd wat Trump gaat doen voor hun creativiteit, gaat RATM vormen aannemen denk ik...![]()
Alleen Prophets of Ragequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Al die protestplaten, en nu is er bijna niks.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
jaja. tot aan kings of leon. das wel weer AIDSquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Lekker blokje ook, hierna Arctic Monkeys![]()
Ik heb hier ook weinig mee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
dit vind ik dus erger dan die volendam aids van netDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Die frontman is wel een creatieve geest. Wel eens een docu over hem/de band gezien.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Kan nooit genoeg gezegd worden hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef peaceman het volgende:
[..]Nederland is een sma...
ach laat ook maar"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
Hoi Chai.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
De wereld is volgevreten en moe lijkt hetquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Al die protestplaten, en nu is er bijna niks.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Neil Young.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Rellende_Rotscholier
![]()
Ik mis een nummer als No Scrubs.quote:Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
En er is er nog eentje maar ik kom er effe niet opquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
hou niet van pop-punk. een van de naarste dingen die er zijn.quote:
(en nee bands als WEEZER bedoel ik hier niet mee ofzo)![]()
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Lekker blokje ook, hierna Arctic Monkeys![]()
![]()
![]()
![]()
NOFX dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef MTheBassman het volgende:
Dit soort Punk bandjes ben ik nooit echt een fan van geweestalleen boulevard is wel mooi
![]()
of Waterfallsquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis een nummer als No Scrubs.![]()
Deze
Green Day behoren tot de selecte groep jeugdhelden die ik nog nooit live heb gezien. Blijf een fijn bandje dat de tand des tijds uitstekend heeft doorstaan. Vooral de nummers op American Idiot.Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well![]()
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
Hier begrijp ik dan weer niks van.Un dann rettet kein Kavallerie,
Rellende_Rotscholier
![]()
We're Arctic Monkeys, don't believe the hype.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.![]()
Die zijn ook wel echt stukken beter. Dit vind ik echt mindless raggenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:36 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
hou niet van pop-punk. een van de naarste dingen die er zijn.
(en nee bands als WEEZER bedoel ik hier niet mee ofzo)"Elke wasbeer hep een staart, maar niet elke staart hep een wasbeer."![]()
JAAAA
"I Bet You Look Good on the Dancefloor" is de single waarmee de Arctic Monkeys in 2005 doorbraken.
In het Verenigd Koninkrijk behaalde de single de nummer 1 positie. In Nederland werd het een minder grote hit en in Vlaanderen helemaal geen. Toch geldt dit zowel in het Verenigd Koninkrijk als in Nederland als het bekendste nummer van de Arctic Monkeys. Ook geldt het nummer als één van de belangrijkste singles uit de jaren '00.
Het nummer gaat over de uitgaanscultuur in de Britse suburbs, waar 'I bet you look good on the dancefloor' een mogelijke openingszin is. Het nummer is echter voornamelijk bedoeld om deze cultuur te bekritiseren, omdat de diepgang en de romantiek er geheel zouden ontbreken; 'there is no love no, no montague's or capulets/just banging tunes and dj-sets, dirty dancefloors and dreams of naughtiness'.
Lyrics
Stop making the eyes at me
I'll stop making the eyes at you
And what it is that surprises me
Is that I don't really want you to
And your shoulders are frozen (cold as the night)
Oh but you're an explosion (you're dynamite)
Your name isn't Rio, but I don't care for sand
Lighting the fuse might result in a bang, with a bang-go!
I bet that you look good on the dance floor
I don't know if your looking for romance or
I don't know what you're looking for
I said I bet that you look good on the dance floor
Dancing to electro-pop like a robot from 1984
From 1984!
I wish you'd stop ignoring me
Because you're sending me to despair
Without a sound yeah you're calling me
And I don't think it's very fair
That your shoulders are frozen (cold as the night)
Oh but you're an explosion (you're dynamite)
Your name isn't Rio, but I don't care for sand
Lighting the fuse might result in a bang, with a bang-go!
I bet that you look good on the dance floor
From 1984!
Oh there ain't no love no, Montagues or Capulets
Just banging tunes 'n' DJ sets 'n'
Dirty dance floors and dreams of naughtiness!
Well I bet that you look good on the dance floor
From 1984!
GENIETEN.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Forum Opties Forumhop: Hop naar: