Goden bestaan niet...quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef alopio het volgende:
[..]zo spreekt men niet over onze Godin
ik zit er vaak onder maar niet tijdens dezequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Guanabana het volgende:
Ik ken deze niet. Het was comfortabel onder mijn steen.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net iemand op de radio 2 app: "Net mijn bouvier een rimbeurt gegeven"
Ik hoop heel erg op een typfout![]()
Godverdommequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Tranenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Popquiz in Nijmegen toevallig?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb de lijst eens bekeken en merk dat ik morgen echt over mijn stem-liedjes heen ga struikelen overdag. Hoef gelukkig alleen naar de markt en dan 's avonds de popquiz.
Waarschijnlijk nietquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ze begonnen als Earrings, op een gegeven moment is die s verdwenenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
Waarom is Golden Earring met een -s hier?
Anyways, Golden Earring(s) genot
Van de Earrings swsquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Fred_B het volgende:
Misschien wel de beste van de Earrings.
Dat was tijdens Diaan haar eerste huwelijk...quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
Only time will bring peace to me, but now I just hate
Gatverdammequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
In den beginne waren er de Golden Earrings...quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef alopio het volgende:
Wel een van de betere van de oorringetjes
Dit is nog uit het Feijenoord-tijdperk.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
Zo heetten ze eerstquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef MTheBassman het volgende:
Jan de Bouvier?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
wie?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is nog uit het Feijenoord-tijdperk.
Toen ze daar nog wel eens kampioen werden?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is nog uit het Feijenoord-tijdperk.
racistquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen ze daar nog wel eens kampioen werden?
jammer dat dit soort grapjes tegenwoordig niet meer kunnen
Nee, in een schubbekuttevenerig dorpje hier in Brabant. Very very local. Maar wel very very gezellig. Helemaal a la Top 2000 ingericht.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Popquiz in Nijmegen toevallig?
Anilingus met een net woord.quote:
Je maakt hem toch maar zie ikquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen ze daar nog wel eens kampioen werden?
jammer dat dit soort grapjes tegenwoordig niet meer kunnen
Dat sowiesoquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:27 schreef djenneke het volgende:
Waarom plaatsen mensen zoiets uberhaupt?
Mensen zijn raar.
je was ff plassen?quote:
Naakt ingespeeld?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:27 schreef MTheBassman het volgende:
Fun fact: Golden Earring heeft in Anouk's eerste album gespeeld voor de instrumentatie
eentje maarquote:
Dat hoort zo.quote:
dat waren annie en leo niet toch?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wij jou niet... hi ha hoquote:
#EXPOSEDquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:28 schreef Cee het volgende:
Ik ben zo iemand die gaat zitten factchecken dus even teruggekeken, de bouvier krijgt gewoon een trimbeurt, dus het was #fakenews.
Uiteraard, want een Feyenoord grap hoort erbij tijdens de Top 2000quote:
Waarom de behoefte dit te delen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:28 schreef Cee het volgende:
Ik ben zo iemand die gaat zitten factchecken dus even teruggekeken, de bouvier krijgt gewoon een trimbeurt, dus het was #fakenews.
#FAKENEWS #TRUMP #CNNquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:28 schreef Cee het volgende:
hoeveelste staan ze eigenlijk?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Uiteraard, want een Feyenoord grap hoort erbij tijdens de Top 2000
Ja, nu is de grap voor ons voorgoed verpestquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarom de behoefte dit te delen?
Ja die had er al eenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:29 schreef Koen66 het volgende:
is het niet van Earrings naar Earring gegaan toen Barry Hay er bij kwam
Weet ik niet meer, ik kijk altijd alleen naar de nummer 1 op de ranglijst...quote:
Verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:28 schreef Cee het volgende:
zo jammer dit broertje!quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, ik kijk altijd alleen naar de nummer 1 op de ranglijst...
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:30 schreef MTheBassman het volgende:
Ik doe toch altijd ff fullscreen in de tream als Annemieke in beeld is
dan had Piet Veerman moeten vertrekkenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
The Cats werden nooit The Cat
Jullie hebben de groepsfase van die EL toch helemaal niet bereikt?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, ik kijk altijd alleen naar de nummer 1 op de ranglijst...
Die was toch sailing homequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan had Piet Veerman moeten vertrekken
Ja, anders wordt het zo'n rotzooi.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:30 schreef MTheBassman het volgende:
Ik doe toch altijd ff fullscreen in de stream als Annemieke in beeld is
Kwam ie onderweg die Rot Steward tegenquote:
WTF, ik zei dit niet omdat dit nummer kwamquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:30 schreef Dagoduck het volgende:
Ik wil morgen nog even haring happen in de stad, moet even een geschikt tijdstip vinden.;(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |