quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Annemieke >>> Rob
zonder enige twijfel
Hij's gek jongens.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Annemieke >>> Rob
zonder enige twijfel
Qua uiterlijk swsquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Annemieke >>> Rob
zonder enige twijfel
Gatverdammequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Guanabana het volgende:
Moet altijd wel een beetje denken aan Jim die dit deed bij Idols.
Veel van mijn klasgenootjes hadden die avond hun eerste natte broekje.
Daar had ik nou geen last vanquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Guanabana het volgende:
De jongens ook?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Guanabana het volgende:
Heb jij ook op Jamai gestemd?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar had ik nou geen last van
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Guanabana het volgende:
Yep. Rob wil iets te veel zijn eigen mening doordrukken en daar is an sich niets mis mee, maar hij wil daarmee iets te veel ook zeggen dat mensen die zijn mening niet delen nitwits zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Annemieke >>> Rob
zonder enige twijfel
Alles wal inderdaad gewoon prima te doen tot puur genietenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de muziek vandaag erg goed. Buiten die draak van Kensington nauwelijks vervelende liedjes gehoord.
De waarheid mag gezegd worden.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep. Rob wil iets te veel zijn eigen mening doordrukken en daar is an sich niets mis mee, maar hij wil daarmee iets te veel ook zeggen dat mensen die zijn mening niet delen nitwits zijn.
en de transgenders dan?quote:
Het is ook nooit goed he...quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ja tuurlijk.
maar als Gijs dit had gedaan hadden we gekotst ---> female PRIVILEGE
Ja klopt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep. Rob wil iets te veel zijn eigen mening doordrukken en daar is an sich niets mis mee, maar hij wil daarmee iets te veel ook zeggen dat mensen die zijn mening niet delen nitwits zijn.
Ze mag nog niet eens in de schaduw van Rob staan, die irritante tante Sidonia met d'r lijzige kutstem...quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Annemieke >>> Rob
zonder enige twijfel
Ja maar een paar mindere nummers erinquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:24 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Alles wal inderdaad gewoon prima te doen tot puur genieten
Terechte klachtquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:24 schreef Dagoduck het volgende:
Waarom staat The Devil Made Me Do It er eigenlijk niet in?
Maar ze draait wel betere platen en is niet zo'n lulkousquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mag nog niet eens in de schaduw van Rob staan, die irritante tante Sidonia met d'r lijzige kutstem...
Zo, even mee mopperen...
Ik heb de lijst eens bekeken en merk dat ik morgen echt over mijn stem-liedjes heen ga struikelen overdag. Hoef gelukkig alleen naar de markt en dan 's avonds de popquiz.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind de muziek vandaag erg goed. Buiten die draak van Kensington nauwelijks vervelende liedjes gehoord.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ze mag nog niet eens in de schaduw van Rob staan, die irritante tante Sidonia met d'r lijzige kutstem...
Zo, even mee mopperen...
Verschil moet er zijn.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
ja tuurlijk.
maar als Gijs dit had gedaan hadden we gekotst ---> female PRIVILEGE
Oneens...quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar ze draait wel betere platen en is niet zo'n lulkous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |