Die hebben we inderdaad niet beteikt.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Jullie hebben de groepsfase van die EL toch helemaal niet beteikt?
Wat niet?quote:
Mooie lijst was dat.quote:
Stiekem wel hèquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ben toch wel een beetje een liefhebber van dit bandje
Vind dit serieus mooiquote:
Oh ik vind de snik in die stem wel mooi, muzikaal vind ik hier inderdaad weinig aan, doe mij maar Lea, Scarlet Ribbons of Why?quote:
Noem een mooier duo dan Nederlandse clubs en onbekende, toch zeer lastige Oostblokclubsquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die hebben we inderdaad niet beteikt.
Kan een keer gebeuren, dat Osijek was ook wel een gevaarlijke tegenstander. Stuk beter dan Napoli.
Smakelijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo maar even wat kibbeling halen
De White Stripes?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Noem een mooier duo dan Nederlandse clubs en onbekende, toch zeer lastige Oostblokclubs
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:33 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zo maar even wat kibbeling halen
Lucas en Gea.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:33 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Noem een mooier duo dan Nederlandse clubs en onbekende, toch zeer lastige Oostblokclubs
Waarom de behoefte dat te vragen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:29 schreef djenneke het volgende:
[..]
Waarom de behoefte dit te delen?
Het kan, als je uit Volendam komt. Dan kan sowieso een heleboel dat normaal niet acceptabel isquote:
Is wel vrij moeilijk als je een Amerikaan bent.quote:
ja staat Ulysses erin?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:34 schreef SonicVolcano het volgende:
Straks Franz Ferdinand genotEn op gestemd natuurlijk.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het kan, als je uit Volendam komt. Dan kan sowieso een heleboel dat normaal niet acceptabel is
Omdat ik het niet snap. Maar ergens dat wel wil begrijpen. Dan klopt mijn wereldbeeld weer een beetje.quote:
Ja, Glycerine was geen best nummerquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen dachten we nog dat Bush het ergste was dat de wereld kon overkomen.
Hahaha, wat naief.
VERDOMMEquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:34 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het kan, als je uit Volendam komt. Dan kan sowieso een heleboel dat normaal niet acceptabel is
Al die protestplaten, en nu is er bijna niks.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toen dachten we nog dat Bush het ergste was dat de wereld kon overkomen.
Hahaha, wat naief.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
dit vind ik dus erger dan die volendam aids van net
Rockgitaren altijd +1quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
quote:
Alleen Prophets of Ragequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Al die protestplaten, en nu is er bijna niks.
jaja. tot aan kings of leon. das wel weer AIDSquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Lekker blokje ook, hierna Arctic Monkeys
Ik heb hier ook weinig mee.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Kan nooit genoeg gezegd worden hoor.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef peaceman het volgende:
[..]Nederland is een sma...
ach laat ook maar
Hoi Chai.quote:
De wereld is volgevreten en moe lijkt hetquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Al die protestplaten, en nu is er bijna niks.
Neil Young.quote:
Ik mis een nummer als No Scrubs.quote:
En er is er nog eentje maar ik kom er effe niet opquote:
hou niet van pop-punk. een van de naarste dingen die er zijn.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef Hamlapjes het volgende:
Lekker blokje ook, hierna Arctic Monkeys
NOFX dan?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:35 schreef MTheBassman het volgende:
Dit soort Punk bandjes ben ik nooit echt een fan van geweestalleen boulevard is wel mooi
of Waterfallsquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik mis een nummer als No Scrubs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |