quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Annemieke fantastisch en het is een doodzonde dat ze doordeweeks straks nog maar twee uurtjes op vrijdag te horen is. Hopelijk hebben ze snel meer ruimte voor haar.
hopelijk wint avro tros de zaak en krijgt ze in ieder geval de donderdag erbijquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind Annemieke fantastisch en het is een doodzonde dat ze doordeweeks straks nog maar twee uurtjes op vrijdag te horen is. Hopelijk hebben ze snel meer ruimte voor haar.
Vertel dat verhaal nog eens, Herbert.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:15 schreef Fred_B het volgende:
Dit gaat niet over de vader van Voeckler toch?
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goed, maar oh zo heftig werk lijkt me.
Dat moet haast wel, ze is volgens mij zeer goed ontvangen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat moet na dat aankomende ontslag van Gijs toch lukken zou je denkenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Nee, Fokkers he.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Lopen de DM's al binnen?
Bij Rod was het de Atlantic Crossing waar het mis gingquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je moet ook niet gaan zeilen over het HOLY WATER
PEE ES VEE IS LANDSKAMPIOEN GEWORDENquote:
Las ergens dat ze in haar tijdslot een marktaandeel van 12.5% haaldequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, ze is volgens mij zeer goed ontvangen.
Alle respect van mij ervoor. Sowieso mensen in de zorg:quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:16 schreef Kyran het volgende:
[..]![]()
Meestal goed te doen, maar bij dit soort jonge patienten toch echt even 10x slikken, stapje terug doen en dan weer verder.
Die middagquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEE ES VEE IS LANDSKAMPIOEN GEWORDEN
HET IS NIET TE GELOVEN
HET IS
NIET
TE
GELOVEN
quote:
Zo makkelijk zou het kunnen zijn.... Gijs eruit, Annemieke voor in de plaats. Klaar, slotje, niets meer aan doen.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:16 schreef djenneke het volgende:
[..]
Dat moet na dat aankomende ontslag van Gijs toch lukken zou je denken
Waarom die overacting?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HET IS NIET TE GELOVEN
HET IS
NIET
TE
GELOVEN
Het is gewoon betere werkradio dan Rob, die af en toe iets teveel obscure oude meuk er doorheen jastequote:Op vrijdag 29 december 2017 14:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Las ergens dat ze in haar tijdslot een marktaandeel van 12.5% haalde
ja dat was dan wel goed natuurlijkquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HET IS NIET TE GELOVEN
HET IS
NIET
TE
GELOVEN
Top middag.quote:
En dan kan Rob weer van 2 tot 4 komenquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zo makkelijk zou het kunnen zijn.... Gijs eruit, Annemieke voor in de plaats. Klaar, slotje, niets meer aan doen.
Ik weet niet wat mooier is, dat of Bryan Smeetsquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
HET IS NIET TE GELOVEN
HET IS
NIET
TE
GELOVEN
Bijna net zo makkelijk mee in slaap vallen als met DS.quote:
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Alle respect van mij ervoor. Sowieso mensen in de zorg:![]()
![]()
![]()
![]()
zet m in een spoilerquote:
Even afvinken..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |