quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:14 schreef Cee het volgende:
Als ik ooit met een Chinees trouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses. Ik laat mezelf wel uit.veeg me op
Als ik ooit met een Chinees trouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses. Ik laat mezelf wel uit.![]()
![]()
![]()
Make love, not war ☮
Geen arts, werk in de radiotherapie (laborant), dus voeren de bestralingen uit en doen alle voorbereidingen.quote:
Als ik ooit met een Chinees trouw.prettige vaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses. Ik laat mezelf wel uit.
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Annemieke godin hèquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:14 schreef MTheBassman het volgende:
Zo verfrissend om geen gelul door de intro te horen
Mooi nummertje trouwens
Als ik ooit met een Chinees trouw.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn excuses. Ik laat mezelf wel uit.![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.
Foeiquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:14 schreef Gretzl het volgende:
Een van de meest slaapverwekkende nummers die ik ken
Ah oke.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen arts, werk in de radiotherapie (laborant), dus voeren de bestralingen uit en doen alle voorbereidingen.
was bij mij volgens mij nog een half jaar tot bedrijven door hadden dat ze mij niet meer moesten hebben.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:06 schreef djenneke het volgende:
[..]
Het wordt nu na 2 jaar uitgeschreven zijn pas minder. Maar ja, zo erg is het nou ook allemaal weer niet. Gewoon irritant. Zoals spam in je mailbox dat ook is.
kutquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Was er maar een Cure voor kanker
Heeft je moeder leukemie overleefd, vandaag weer te horen gekregen dat ze kanker heeft
Ik vind Annemieke fantastisch en het is een doodzonde dat ze doordeweeks straks nog maar twee uurtjes op vrijdag te horen is. Hopelijk hebben ze snel meer ruimte voor haar.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:14 schreef MTheBassman het volgende:
Zo verfrissend om geen gelul door de intro te horen
Mooi nummertje trouwens
best welquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:14 schreef MTheBassman het volgende:
Annemieke met een matrozenhoedje op vind ik best wel een leuk beeld
Goed, maar oh zo heftig werk lijkt me.quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:14 schreef Kyran het volgende:
[..]
Geen arts, werk in de radiotherapie (laborant), dus voeren de bestralingen uit en doen alle voorbereidingen.
Lopen de DM's al binnen?quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:14 schreef asco het volgende:
No joke, maar ze lijkt op mijn nichtje van 21 en die is vrijgezel.
Wel mooie leeftijdquote:Op vrijdag 29 december 2017 14:14 schreef asco het volgende:
No joke, maar ze lijkt op mijn nichtje van 21 en die is vrijgezel.
quote:Op vrijdag 29 december 2017 14:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
Was er maar een Cure voor kanker
Heeft je moeder leukemie overleefd, vandaag weer te horen gekregen dat ze kanker heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |