Deze foto is van mei dit jaar. Ze zijn alweer gegroeid. Dankjewel!quote:Op donderdag 28 december 2017 20:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
De mensen op de achtergrond kijken heel moeilijk
Wat worden ze groot Diaan.![]()
Knappe kids hoor
Ik word altijd heel ongemakkelijk van die reclamesquote:
Royalties te vroeg verkocht?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik word altijd zo depressief van dit nummer
Wie?quote:
Je voelt je schuldig dat je er gebruik van gemaakt hebt?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word altijd heel ongemakkelijk van die reclames
nou nou niet overdrijven...quote:
Slecht voortekenquote:Op donderdag 28 december 2017 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoorde foto van de jongens.... bij deze:oke die herken je echt niet meer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Leugensquote:
Gelukkig getrouwd?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb al genoeg dissen voorbij zien komen, maar nog niet rechtstreeksquote:
Het origineel van Racey vind ik leuker.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vergeet altijd hoe leuk Lay all your love on me is.
Ja sorry, maar ik ben gewoon weer eens een leuke jongen tegen het lijf gelopen in het echte levenquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie?
*vinkt gelijk zelf ook maar af...
Haha nee, ben echt gelukkig getrouwdquote:Op donderdag 28 december 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je voelt je schuldig dat je er gebruik van gemaakt hebt?
daar hebben we nu esshills voorquote:Op donderdag 28 december 2017 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg dissen voorbij zien komen, maar nog niet rechtstreeks
Oh en mij uitlachen omdat ik een heel bekend nummer niet kenAl wordt dat gelukkig steeds minder
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Gelukkig getrouwd?
Ik ben ook een goedkope stoephoer.
die is ook leuk ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Het origineel van Racey vind ik leuker.
Bestaat dat?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
[..]
Haha nee, ben echt gelukkig getrouwd
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:48 schreef cafca het volgende:
[..]
Het origineel van Racey vind ik leuker.
Tijd gaat snel, voor je het weet is ie het huis uitquote:
Vind het gewoon belachelijk eigenlijk, dat het bestaatquote:
Als ik een heel bekend nummer niet ken houd ik me doorgaans wijselijk stil.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh en mij uitlachen omdat ik een heel bekend nummer niet kenAl wordt dat gelukkig steeds minder
Hoe heet ie op FOK?!quote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
Twan wil graag dat ik een mooie foto van hem post. Bij deze:
[ afbeelding ]
quote:
Hij leest meequote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
denk dat ik toch maar hetero ga wordenquote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg: leugensquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Nooit jammer genoegquote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dacht dat deze altijd live werd gedraaid
Fijn om dat stokje over te kunnen dragenquote:Op donderdag 28 december 2017 20:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar hebben we nu esshills voor
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat ik toch maar hetero ga worden
Die gaat de meiden/jongens/genderneutralen van zich af moeten slaan over een paar jaarquote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
En ze draaien ook alle lange versies van platen.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knapperd hoor!quote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb tegen beter weten in op Some Girls van Racey gestemd.... 1 van de 33 uit mijn lijst die het niet gered hebbenquote:
Ja, ze spelen nu in de Radio 2-studio.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
blijft bij denken hoor... hij is veuls te jongquote:
ik dacht dat je net een vriend had? Of is het idd had?quote:
Vooral de genderneutralen.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat de meiden/jongens/genderneutralen van zich af moeten slaan over een paar jaar
Daar sta ik om bekend. Want ja, de waarheid is hard enzo.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij spreekt altijd de waarheid
Zonde jaquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij zit niet op Fok!Te ouderwets zegt hij.
En dan mag ik niet mijn waardering uitspreken over andere leuke jongens?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht dat je net een vriend had? Of is het idd had?
die komt nog wel eens op de registratiepagina en dan komt er meteen een alarmbel bij Dannyquote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb tegen beter weten in op Some Girls van Racey gestemd.... 1 van de 33 uit mijn lijst die het niet gered hebben
Verstandigquote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als ik een heel bekend nummer niet ken houd ik me doorgaans wijselijk stil.
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat ik toch maar hetero ga worden
"Weet ik" zegt Twan.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat de meiden/jongens/genderneutralen van zich af moeten slaan over een paar jaar
Is Ed Kowalczyk erbij?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ze spelen nu in de Radio 2-studio.
Daar kun je wel wat mee op secondlove.nlquote:Op donderdag 28 december 2017 20:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar sta ik om bekend. Want ja, de waarheid is hard enzo.
Dat liedjes zingen valt niet altijd goed. Lay All Your Love On me was prima, maar toen ze I'm Going Home ging zingen was het snel afgelopen.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht dat je net een vriend had? Of is het idd had?
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit wordt een korte relatiequote:Op donderdag 28 december 2017 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan mag ik niet mijn waardering uitspreken over andere leuke jongens?
oke nu word de twijfel om hetero te worden minder met zo'n ego.quote:
Het werkt bij Lola!quote:Op donderdag 28 december 2017 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
Volgende keer zet ik bij mijn stem dat die live-versie moeten draaien hoor.
hmm hij houdt je nu al niet tevreden dus...jammerquote:Op donderdag 28 december 2017 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan mag ik niet mijn waardering uitspreken over andere leuke jongens?
Haha mooie zelfverzekerdheidquote:
kloptquote:
33quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb tegen beter weten in op Some Girls van Racey gestemd.... 1 van de 33 uit mijn lijst die het niet gered hebben
Afspreken met dames, adres vragen en dan briefjes sturen naar d'r man enzoquote:Op donderdag 28 december 2017 20:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar kun je wel wat mee op secondlove.nl
Usain Bolt ook niet.quote:
scherp!quote:Op donderdag 28 december 2017 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat liedjes zingen valt niet altijd goed. Lay All Your Love On me was prima, maar toen ze I'm Going Home ging zingen was het snel afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |