die komt nog wel eens op de registratiepagina en dan komt er meteen een alarmbel bij Dannyquote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij zit niet op Fok!Te ouderwets zegt hij.
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb tegen beter weten in op Some Girls van Racey gestemd.... 1 van de 33 uit mijn lijst die het niet gered hebben
Verstandigquote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als ik een heel bekend nummer niet ken houd ik me doorgaans wijselijk stil.
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat ik toch maar hetero ga worden
"Weet ik" zegt Twan.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat de meiden/jongens/genderneutralen van zich af moeten slaan over een paar jaar
Is Ed Kowalczyk erbij?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ze spelen nu in de Radio 2-studio.
Daar kun je wel wat mee op secondlove.nlquote:Op donderdag 28 december 2017 20:51 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Daar sta ik om bekend. Want ja, de waarheid is hard enzo.
Dat liedjes zingen valt niet altijd goed. Lay All Your Love On me was prima, maar toen ze I'm Going Home ging zingen was het snel afgelopen.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht dat je net een vriend had? Of is het idd had?
Hij heeft wel gelijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij zit niet op Fok!Te ouderwets zegt hij.
Dit wordt een korte relatiequote:Op donderdag 28 december 2017 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan mag ik niet mijn waardering uitspreken over andere leuke jongens?
oke nu word de twijfel om hetero te worden minder met zo'n ego.quote:
Het werkt bij Lola!quote:Op donderdag 28 december 2017 20:51 schreef Dagoduck het volgende:
Volgende keer zet ik bij mijn stem dat die live-versie moeten draaien hoor.
hmm hij houdt je nu al niet tevreden dus...jammerquote:Op donderdag 28 december 2017 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
En dan mag ik niet mijn waardering uitspreken over andere leuke jongens?
Haha mooie zelfverzekerdheidquote:
kloptquote:
33quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb tegen beter weten in op Some Girls van Racey gestemd.... 1 van de 33 uit mijn lijst die het niet gered hebben
Afspreken met dames, adres vragen en dan briefjes sturen naar d'r man enzoquote:Op donderdag 28 december 2017 20:51 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar kun je wel wat mee op secondlove.nl
Usain Bolt ook niet.quote:
scherp!quote:Op donderdag 28 december 2017 20:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat liedjes zingen valt niet altijd goed. Lay All Your Love On me was prima, maar toen ze I'm Going Home ging zingen was het snel afgelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |