Nooit jammer genoegquote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dacht dat deze altijd live werd gedraaid
Fijn om dat stokje over te kunnen dragenquote:Op donderdag 28 december 2017 20:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
daar hebben we nu esshills voor
Was het maar zo'n feest.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
denk dat ik toch maar hetero ga worden
Die gaat de meiden/jongens/genderneutralen van zich af moeten slaan over een paar jaarquote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
Twan wil graag dat ik een mooie foto van hem post. Bij deze:
[ afbeelding ]
En ze draaien ook alle lange versies van platen.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Knapperd hoor!quote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Diaan73 het volgende:
Twan wil graag dat ik een mooie foto van hem post. Bij deze:
[ afbeelding ]
Ik heb tegen beter weten in op Some Girls van Racey gestemd.... 1 van de 33 uit mijn lijst die het niet gered hebbenquote:
Ja, ze spelen nu in de Radio 2-studio.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
blijft bij denken hoor... hij is veuls te jongquote:
ik dacht dat je net een vriend had? Of is het idd had?quote:
Vooral de genderneutralen.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die gaat de meiden/jongens/genderneutralen van zich af moeten slaan over een paar jaar
Daar sta ik om bekend. Want ja, de waarheid is hard enzo.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef djenneke het volgende:
[..]
Jij spreekt altijd de waarheid
Zonde jaquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij zit niet op Fok!Te ouderwets zegt hij.
En dan mag ik niet mijn waardering uitspreken over andere leuke jongens?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht dat je net een vriend had? Of is het idd had?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |