Deze foto is van mei dit jaar. Ze zijn alweer gegroeid. Dankjewel!quote:Op donderdag 28 december 2017 20:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
De mensen op de achtergrond kijken heel moeilijk
Wat worden ze groot Diaan.![]()
Knappe kids hoor
Ik word altijd heel ongemakkelijk van die reclamesquote:
Royalties te vroeg verkocht?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik word altijd zo depressief van dit nummer
Wie?quote:
Je voelt je schuldig dat je er gebruik van gemaakt hebt?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik word altijd heel ongemakkelijk van die reclames
nou nou niet overdrijven...quote:
Slecht voortekenquote:Op donderdag 28 december 2017 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoorde foto van de jongens.... bij deze:oke die herken je echt niet meer terugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Leugensquote:
Gelukkig getrouwd?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:47 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik heb al genoeg dissen voorbij zien komen, maar nog niet rechtstreeksquote:
Het origineel van Racey vind ik leuker.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik vergeet altijd hoe leuk Lay all your love on me is.
Ja sorry, maar ik ben gewoon weer eens een leuke jongen tegen het lijf gelopen in het echte levenquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie?
*vinkt gelijk zelf ook maar af...
Haha nee, ben echt gelukkig getrouwdquote:Op donderdag 28 december 2017 20:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je voelt je schuldig dat je er gebruik van gemaakt hebt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |