tja dat was mijn voorkennis, vandaar mijn conclusiequote:Op donderdag 28 december 2017 20:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja maar dat is meeblerren, dat is toch wel anders
Ah, dat scheelt dan weerquote:
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat is Jantje Smith dan wel niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Hehequote:Op donderdag 28 december 2017 20:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja dat was mijn voorkennis, vandaar mijn conclusie
quote:Op donderdag 28 december 2017 20:43 schreef Diaan73 het volgende:
Ik hoorde foto van de jongens.... bij deze:Diaan fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik hoorde foto van de jongens.... bij deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.
Ik hoorde foto van de jongens.... bij deze:Die 2 ernaast genieten ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
Ik hoorde foto van de jongens.... bij deze:Damn wat worden ze grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Wanneer worden die gedraaid dan?quote:Op donderdag 28 december 2017 20:41 schreef DecoAoreste het volgende:
ABBA heeft ook stiekem nog wel een bult goede platen hoor.
Ik hoorde foto van de jongens.... bij deze:Leuk!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik hoorde foto van de jongens.... bij deze:Jij hebt het ook niet naar je zin zie ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-XOXO-
1. The Day Before You Camequote:Op donderdag 28 december 2017 20:42 schreef MTheBassman het volgende:
Misschien wel top 5 van beste ABBA nummers
Ik hoorde foto van de jongens.... bij deze:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Wat missen we nog in de bingo?quote:
Ik hoorde foto van de jongens.... bij deze:De mensen op de achtergrond kijken heel moeilijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat worden ze groot Diaan.![]()
Knappe kids hoor
I'm just a Soul whose Intentions are Good
15 en bijna 9 nu.quote:
kan nooit veel meer zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat missen we nog in de bingo?
Jij hebt al iemandquote:
Mij dissen met Ringoquote:Op donderdag 28 december 2017 20:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat missen we nog in de bingo?
Nou je het zegt....quote:Op donderdag 28 december 2017 20:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Die 2 ernaast genieten ook
Twan is gewoon bijna volwassenquote:
quote:
ik vergeet altijd hoe leuk Lay all your love on me is.quote:Op donderdag 28 december 2017 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
1. The Day Before You Came
2. Voulez-Vous
3. Lay All Your Love On Me
4. Gimme Gimme Gimme
5. Waterloo
Even uit de losse pols.
*noteert*quote:
Uit mijn hoofd zou ik deze doenquote:Op donderdag 28 december 2017 20:45 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
1. The Day Before You Came
2. Voulez-Vous
3. Lay All Your Love On Me
4. Gimme Gimme Gimme
5. Waterloo
Even uit de losse pols.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |