Graagquote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef Linus_van_Pelt het volgende: [..] Tijdje terug schreef iemand een stuk in een krant over de mensen rond hem heen in Het Gooi, mensen die geen zin hadden in Wilders maar wel weglopen met Baudet. Racisme, arrogantie en egoïsme zijn de drijfveren. Ik zal even kijken of ik dat opiniestuk nog terug kan vinden.
Je doet nogal wat aannames hierquote:Op woensdag 27 december 2017 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt je hele kerstmaaltijd besteld bij Tesco maar er zat geen kalkoen bij?
Het behalen van 2% van de stemmen vind ik nauwelijks getuigen van populariteit, maar soit.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Perrin had het al opgeduikeld.
[..]
Als mijn partner een voor mij ongenode gast het huis binnen laten doet, op wie mag ik dan boos wezen op die gast of op mijn partner?quote:Op woensdag 27 december 2017 12:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet meedoen met boos zijn op de buitenlanders. Pas dan komt het goed.
En dan aannemen dat je bij je laatste bestelling bij Tesco voor kerst ook kalkoen meebestelt lijkt me niet zo heel vreemdquote:Op woensdag 27 december 2017 14:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je doet nogal wat aannames hier
Ik heb nooit gezegd dat we onze hele kerstmaaltijd bij Tesco besteld hebben. Sowieso niet iets wat ik zou doen maar het is wel prettig om als je ergens 3 weken bent een gevulde voorraad, koel en vrieskast te hebben.
Het is al boven het landelijk gemiddelde en aangezien het echte VVD-gemeentes zijn, is het best mogelijk dat er een hele grote groep mensen wonen die inmiddels een overstap wagen (of er serieus over nadenken) en dat Huff dat om zich heen merkt.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het behalen van 2% van de stemmen vind ik nauwelijks getuigen van populariteit, maar soit.
Ik gun een ieder zijn eigen vorm van minachting van anderen, hysterie en fake-news.
Kijkt jij die?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:57 schreef skysherrif het volgende:
Jezus wat toevallig.
Net nu ik Icarus kijkt stapt de man waar het over gaat op
Op dit moment komt Lola van The Kinks voorbij in de Top-2000quote:Op woensdag 27 december 2017 14:57 schreef skysherrif het volgende:
Jezus wat toevallig.
Net nu ik Icarus kijkt stapt de man waar het over gaat op
Lekker uurtje nu hoor, dont answer me, lovely day en i want you straks.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Op dit moment komt Lola van The Kinks voorbij in de Top-2000
"I'm not dumb but i can't understand why she walks like a woman but talks like a man"quote:Op woensdag 27 december 2017 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Op dit moment komt Lola van The Kinks voorbij in de Top-2000
Er is trouwens een nieuwe snijtafel onlinequote:Op woensdag 27 december 2017 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
"I'm not dumb but i can't understand why she talks like a woman but walks like a man"
whehe.
Juist erg vooruitstrevend. The Kinks zongen over seks met travestieten toen je als band nog van de radio verbannen kon worden als je één vies woordje zei.quote:
Hoezee!quote:Op woensdag 27 december 2017 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er is trouwens een nieuwe snijtafel online
Elke laatste woensdag van de maand is het streven, geloof ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezee!
De productie wordt opgevoerd de laatste tijd, heb ik het idee. Eerder postte Janssen altijd ééns per twee/drie maanden en nu elke paar weken.
Lola:quote:Op woensdag 27 december 2017 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
"I'm not dumb but i can't understand why she walks like a woman but talks like a man"
whehe.
Is dat de man die zijn vrouw en kinderen verliet om ergens anders fulltime een zes-jarig meisje te zijn?quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 15:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is dat de man die zijn vrouw en kinderen verliet om ergens anders fulltime een zes-jarig meisje te zijn?
Het zou een typetje van Paul de Leeuw kunnen zijn..quote:Op woensdag 27 december 2017 15:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het zal je vader of man maar zijn...
Hij lijkt op Theo van Rembo & Remboquote:Op woensdag 27 december 2017 15:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zou een typetje van Paul de Leeuw kunnen zijn..
[ afbeelding ]
Behalve zijn (ex)vrouw en kinderen.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:31 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ze lijken alledrie content.
Dus ach.
Verder heeft niemand hier last van en ik verwacht ook geen epidemie.
Wel met 30 kilootjes extra danquote:
Dank!!!!quote:Op woensdag 27 december 2017 14:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Perrin had het al opgeduikeld.
[..]
Ach, zijn vrouw heeft hem er praktisch uitgezet begrijp ik, dus zo veel medelijden heb ik niet met haar.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het zal je vader of man maar zijn...
Dat is waar.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Behalve zijn (ex)vrouw en kinderen.
Dat gedeelte had ik inderdaad gemist, al zal ik haar kant ook wel willen horen. Er zit nogal een verschil tussen een transgender zijn en trans zijn die graag een kind wil zijn. Je man en vader van je kinderen zal maar met zo'n verhaal komen opeens, probeer dan maar eens begripvol te blijven.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, zijn vrouw heeft hem er praktisch uitgezet begrijp ik, dus zo veel medelijden heb ik niet met haar.
Dit is gewoon aso.quote:“I can’t deny I was married. I can’t deny I have children. But I’ve moved forward now and I’ve gone back to being a child,”
Ik heb ook medelijden met partners en kinderen die verlaten worden door iemand die zomaar vertrekt.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar is m.i. niet anders dan een vader die met de noorderzon vertrekt en niets meer laat horen en geen verantwoordelijkheid meer draagt.
Al het andere wat er bijkomt is sociale stigma, en dat is niet de schuld van die man.
En over al die vaders zijn er ook geen spannende tabloid-artikelen.
Ik vermoed dat er wel wat meer achter zit dan "gewoon aso". Er zijn mensen die zich niet thuis voelen in hun lichaam en dat kan zich op veel manieren uiten. Ik zou zeggen dat die man vooral (psychische) hulp nodig heeft.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat gedeelte had ik inderdaad gemist, al zal ik haar kant ook wel willen horen. Er zit nogal een verschil tussen een transgender zijn en trans zijn die graag een kind wil zijn. Je man en vader van je kinderen zal maar met zo'n verhaal komen opeens, probeer dan maar eens begripvol te blijven.
[..]
Dit is gewoon aso.
Ik ook.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb ook medelijden met partners en kinderen die verlaten worden door iemand die zomaar vertrekt.
Waarom zou eenduidig? Het kan toch ook én sneu zijn voor de kinderen én voor de vader? Al dan niet in gelijke mate?quote:Op woensdag 27 december 2017 15:46 schreef Volkorenbrood het volgende:
Het feit dat hij een partner en kinderen heeft werpt inderdaad een ander licht op de zaak.
Dat vind ik ook sneu voor hen en onverantwoordelijk van de vader.
Ja, natuurlijk is dat zo. Als een kind in een wasmachine klimt en hij gaat vanzelf aan is dat ook sneu. Verder niet zo relevant, allebei.quote:Vind die spannenddoenerij en invasie in persoonlijke levens van de tabloids (al dan niet vrijwillig) sneu.
Zoals ik al zei, als een vader weggaat met andere redenen is het ook sneu en onverantwoordelijk.
Dat kan inderdaad.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er wel wat meer achter zit dan "gewoon aso". Er zijn mensen die zich niet thuis voelen in hun lichaam en dat kan zich op veel manieren uiten. Ik zou zeggen dat die man vooral (psychische) hulp nodig heeft.
Volgens mij heb ik niet anders beweerd?quote:Op woensdag 27 december 2017 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou eenduidig? Het kan toch ook én sneu zijn voor de kinderen én voor de vader? Al dan niet in gelijke mate?
Het heerst hequote:Op woensdag 27 december 2017 15:54 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://nos.nl/artikel/2209489-griepepidemie-in-nederland.html
Viel me al op dat iedereen ziek is.
Milde epidemiequote:
Moet hem nog kijken, weet niet of ze dat toegeven, maar ze gaan eigenlijk altijd "ALL IN". Het is vooral ook vermaak imo, het is niet dat ze er echt heel veel onderzoek bij doen.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vind de Snijtafel van deze maand trouwens niet van hetzelfde niveau als die van de vorige paar weken. De kritiek op het interview vind ik terecht, maar ze gaat te kort door de bocht wanneer ze zonder veel informatie de analyse van extreem-links door de AIVD wegwimpelen.
Of "wat" ?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:07 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand goed met die- en dat?
'''dat ik beschik over voldoende capaciteiten en doorzettingsvermogen die daarvoor vereist is."
Vermoedelijk is het toch; dat daarvoor vereist is?
Misschien is dat ook wel zo, maar normaal heb ik niet het gevoel dat het hun argumentatie deert en dat doet het nu wel.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet hem nog kijken, weet niet of ze dat toegeven, maar ze gaan eigenlijk altijd "ALL IN". Het is vooral ook vermaak imo, het is niet dat ze er echt heel veel onderzoek bij doen.
Lijkt mij niet, 'is' moet ook gecorrigeerd worden naar 'zijn' omdat capaciteiten meervoud is.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben al een jaar niet meer ziek geweest. Normaliter ben ik bij elke griepgolf de lul. Ben zelfs niet verkouden geweest.
Hopelijk nog een jaar.
Het was geen kalkoen maar wel een dikke vogel tegen de auto vanmiddag. Geloof dat het beestje overleden is.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:25 schreef Perrin het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, ook rotte kalkoenen.
[ afbeelding ]
Nee maar het is dat inderdaad, omdat het "het doorzettingsmerogen" is.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:07 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand goed met die- en dat?
'''dat ik beschik over voldoende capaciteiten en doorzettingsvermogen die daarvoor vereist is."
Vermoedelijk is het toch; dat daarvoor vereist is?
Ja das logisch.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, 'is' moet ook gecorrigeerd worden naar 'zijn' omdat capaciteiten meervoud is.
RIP. Ik had een oom (vzmh) die daarvoor zou remmen, dat beest in de achterbak zou gooien en 'm in de oven zou gooienquote:Op woensdag 27 december 2017 16:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het was geen kalkoen maar wel een dikke vogel tegen de auto vanmiddag. Geloof dat het beestje overleden is.
Stoer van haar en hopelijk leren sportbestuurders eens dat ze niet alleen voor het geld moeten gaan.quote:On Christmas Eve Muzychuk said she would not attend the tournament, citing the kingdom’s restrictions on the movement of women.
“I am going to lose two world champion titles - one by one,” she wrote on Facebook.
“Just because I decided not to go to Saudi Arabia. Not to play by someone’s rules, not to wear abaya, not to be accompanied getting outside and altogether not to feel myself a secondary creature,” she said.
“Exactly one year ago I won these two titles and was about the happiest person in the chess world but this time I feel really bad. I am ready to stand for my principles and skip the event, where in five days I was expected to earn more than I do in a dozen of events combined.”
x
Geenstijl-verhaalquote:Op woensdag 27 december 2017 16:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De regerend wereldkampioene schaken zal niet afreizen naar SA.
[..]
Stoer van haar en hopelijk leren sportbestuurders eens dat ze wat minder geld moeten graaien.
Kan het niet altijd slechter?quote:Op woensdag 27 december 2017 15:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zou een typetje van Paul de Leeuw kunnen zijn..
[ afbeelding ]
Fout volk, sportbestuurder, of het nu voetbal, formule 1 of schaken isquote:Op woensdag 27 december 2017 16:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De regerend wereldkampioene schaken zal niet afreizen naar SA.
[..]
Stoer van haar en hopelijk leren sportbestuurders eens dat ze niet alleen voor het geld moeten gaan.
Zal die afstand een of twee keer worden gereden?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:34 schreef skysherrif het volgende:
Mannen 500m schaatsten straks wordt wel genot.
Oh Piet: gister Cote de Boeuf gehad als kerstdiner die compleet drooggegaard was. Tragisch was dat.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Fout volk, sportbestuurder, of het nu voetbal, formule 1 of schaken is
Het is maar 2x 250 meter.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:34 schreef skysherrif het volgende:
Mannen 500m schaatsten straks wordt wel genot.
Ik meen gewoon maar 1 keer, even checken tho.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zal die afstand een of twee keer worden gereden?
volgens https://nos.nl/artikel/22(...)st-op-500-meter.htmlquote:Er wordt nog maar één 500 meter gereden. Wat betekent dat?
"Alles moet kloppen. Je kan je nu helemaal geen foutjes meer permitteren. Op de Spelen rijden we ook maar één keer. Dat betekent dat de loting uiteindelijk doorslaggevend wordt voor sommigen."
Dat maakt het wel extra spannend, met zoveel favorieten zal je ook geen aanwijsplek krijgen als je op je bek gaat.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik meen gewoon maar 1 keer, even checken tho.
Op de OS is het immers ook maar 1 keer.
Volg schaatsen niet zo op de voet, maar ik neem aan dat Ntab, Verbij en Nuis de grote favorieten zijn?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat maakt het wel extra spannend, met zoveel favorieten zal je ook geen aanwijsplek krijgen als je op je bek gaat.
Ronald Mulder lijkt mij een grotere favoriet dan Kjeld.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volg schaatsen niet zo op de voet, maar ik neem aan dat Ntab, Verbij en Nuis de grote favorieten zijn?
Echt? Dat de muldertjes een beetje uit vorm zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ronald Mulder heeft meer kans dan Kjeld.
We hebben ook nog Otterspeer, wereldkampioen Smeekens en olympisch kampioen Michel Mulder.
Michel is nog steeds aan het kwakkelen inderdaad, Ronald is gewoon goed dit seizoen.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Echt? Dat de muldertjes een beetje uit vorm zijn.
Kjeld is zeker meer de 1000/1500m manquote:Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Michel is nog steeds aan het kwakkelen inderdaad, Ronald is gewoon goed dit seizoen.
Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kjeld is zeker meer de 1000/1500m man
Het is ook makkelijk schieten op Jenny Douwes. Haast in elke zin zegt ze wel iets wat niet waar is, het lijkt gewoon niet zo'n slimme vrouw. Vind wel dat ze goed ontleden waar de zwakke plekken liggen.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vind de Snijtafel van deze maand trouwens niet van hetzelfde niveau als die van de vorige paar weken. De kritiek op het interview vind ik terecht, maar ze gaat te kort door de bocht wanneer ze zonder veel informatie de analyse van extreem-links door de AIVD wegwimpelen.
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Oh Piet: gister Cote de Boeuf gehad als kerstdiner die compleet drooggegaard was. Tragisch was dat.
We hebben er maar dunne plakjes van gesneden met de snijmachine, dan is het nog wat voor op brood.quote:
Dat laatste lijkt me geen reden om bepaalde dingen niet meer te zeggen, hoe onfortuinlijk het ook is dat sommige mensen en groepen enthousiast misbruik maken van bepaalde informatie en formuleringen. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk schieten op Jenny Douwes. Haast in elke zin zegt ze wel iets wat niet waar is, het lijkt gewoon niet zo'n slimme vrouw. Vind wel dat ze goed ontleden waar de zwakke plekken liggen.
En ze wimpelen die analyse niet weg, toch? Er wordt gezegd dat het suggestief is om twee actiegroepen te noemen bij naam, naast een analyse van "omvangrijke gewelddadige openbare ordeproblemen zoals in de VS en in Duitsland". Wat er staat is niet feitelijk onjuist en volgens mij is dat ook niet het argument van de Snijtafel. Maar dat het suggestief is om dat zo te doen kan je zeker betogen en daar ben ik het ook mee eens. Als ik dit lees zonder 'voorkennis' zou ik ook denken dat die ordeproblemen vooral verwacht kunnen worden van die twee organisaties, terwijl zeker KOZP volgens mij volkomen vreedzaam te werk gaat.
En Wierd Duk, die in de video al genoemd werd, heeft er toe geleid dat allerlei al dan niet rechtse sites de bewering (geciteerd) hebben overgenomen. Zo ontstaat dus het beeld dat een vreedzame actiegroep tegen Zwarte Piet een terreurorganisatie is.
Oh ja?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Een groep als KOZP voldoet wel degelijk aan die criteria. Ze zuigen en provoceren voortdurend en zijn overduidelijk op zoek naar een confrontatie. Daarnaast zijn ze ook overduidelijk een stuk radicaler dan een paar jaar terug.
(..) bepaalde fracties binnen KOZP sturen overduidelijk aan op rellen (mogelijk tussen de kinderen).
Voormalig journalist van VN Natasha Gerson beschreef in een artikel hoe op beelden (van Kevin Roberson) te zien is hoe Roberson tijdens de blokkade in Friesland twintig minuten aan het zuigen en provoceren was bij de randdebielen die de snelweg blokkeerden in de hoop dat hij een klap zou krijgen (toen hij die niet kreeg werden die er maar bij verzonnen), ze zingen hoorbaar 'fuck the police' naar de agenten die hun bus begeleiden, leggen uit het niks de link tussen extreem-rechts en de politie waar de politie bij is en komen met andere compleet gestoorde beschuldigingen die overduidelijk tot doel hebben om woede op te wekken. Nu kan je zeggen dat ze uiteindelijk niemand kwaad doen en dat dit soort gedrag maar genegeerd moet worden, maar dit gedrag is niet het gedrag van een groepje dat alleen maar vreedzaam aandacht wil vragen voor hun zaak. Er zijn gewoon mensen binnen die organisatie die hoogstwaarschijnlijk uit zijn op ongein.quote:
Jij nomineert mij niet, en omgekeerd ook niet. Capice.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:37 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is Piet hier alleen maar om nog wat nominaties binnen te slepen.
Klep dicht, mafklapper.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jij nomineert mij niet, en omgekeerd ook niet. Capice.
Je zou zeggen dat ie nu wel genoeg miljarden voor 1 mens heeft en dat de lonen van zijn slaafjes dus wel omhoog kunnen.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Nou gefeliciflapstaart meneer de uitbuiter van zijn eigen werknemers.
Zonder bol.com zat Amazon ook in Nederland en was Bezos nog rijker.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Nou gefeliciflapstaart meneer de uitbuiter van zijn eigen werknemers.
Hij is natuurlijk geen miljardair geworden door cadeautjes uit te delen.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ie nu wel genoeg miljarden voor 1 mens heeft en dat de lonen van zijn slaafjes dus wel omhoog kunnen.
En wanneer is stinkend rijk stinkend rijk genoeg?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk geen miljardair geworden door cadeautjes uit te delen.
Dat bepaalt de stinkend rijke zelf.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
En wanneer is stinkend rijk stinkend rijk genoeg?
Ze willen helaas allemaal nóg meer miljarden: verslaafd aan geld.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat bepaalt de stinkend rijke zelf.
Dit heeft toch gewoon te maken met de hogere beurskoers? Zegt niets over de cash die hij heeft. Multinationals met een waarde van x miljard hebben ook geen miljarden cash op de bank.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
En wanneer is stinkend rijk stinkend rijk genoeg?
Maakt het voor de discussie dan uit waar zijn geld precies in is belegd? Of telt alleen cash op de spaarrekening?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Dit heeft toch gewoon te maken met de hogere beurskoers? Zegt niets over de cash die hij heeft. Multinationals met een waarde van x miljard hebben ook geen miljarden cash op de bank.
Het maakt voor de discussie uit of iemand meer bezittingen heeft gekregen, of dat bestaande bezittingen in waarde zijn gestegen.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maakt het voor de discussie dan uit waar zijn geld precies in is belegd? Of telt alleen cash op de spaarrekening?
Nou, als jij het hebt over hogere lonen wel ja. Anders zijn het bepaald geen overlappende cirkels.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:16 schreef Perrin het volgende:
[..]
Maakt het voor de discussie dan uit waar zijn geld precies in is belegd? Of telt alleen cash op de spaarrekening?
Een succesvolle onderneming heeft nou eenmaal waarde. Of moet hij verplicht zijn onderneming overdragen?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
Zo rijk zijn als Bezos is immoreel. Er is werkelijk geen reden te bedenken waarom iemand in zijn eentje miljarden zou moeten bezitten.
Terwijl hij ondertussen zijn werknemers nog steeds hongerloontjes betaalt.. Een echte hedendaagse Scrooge.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:23 schreef Mystikvm het volgende:
Zo rijk zijn als Bezos is immoreel. Er is werkelijk geen reden te bedenken waarom iemand in zijn eentje miljarden zou moeten bezitten.
Hij "moet" niks. Het bezitten van een grote onderneming is zijn eigen zaak. Maar los van de enorme geprojecteerde waarde van zijn onderneming bezit deze man natuurlijk ook grote sommen contant geld. Hij zal zich niet uit laten betalen met een modaal salaris. Ik vind dat er grenzen van moraliteit worden overschreden op het moment dat je meer geld aan het verdienen bent dan je logischerwijs ooit nodig gaat hebben.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:24 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een succesvolle onderneming heeft nou eenmaal waarde. Of moet hij verplicht zijn onderneming overdragen?
Waarom wordt en dan zo zuur gereageerd op die vent zelf? Verder zit er nogal een normatief element in - meer dan je ooit nodig gaat hebben. Aldus wie?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij "moet" niks. Het bezitten van een grote onderneming is zijn eigen zaak. Maar los van de enorme geprojecteerde waarde van zijn onderneming bezit deze man natuurlijk ook grote sommen contant geld. Hij zal zich niet uit laten betalen met een modaal salaris. Ik vind dat er grenzen van moraliteit worden overschreden op het moment dat je meer geld aan het verdienen bent dan je logischerwijs ooit nodig gaat hebben.
Dat is overigens niet de schuld van Bezos zelf. Het is het systeem wat mensen puissant rijk maakt, waarna puissant rijke mensen het systeem maken. Zie de tax cut in de VS. Bezos kan zijn vermogen straks belastingvrij laten erven door zijn nabestaanden.
Jij zou wel een miljardje of 10 zinvol kunnen besteden? En 100 miljard?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom wordt en dan zo zuur gereageerd op die vent zelf? Verder zit er nogal een normatief element in - meer dan je ooit nodig gaat hebben. Aldus wie?
Amen. Ze horen uitgelachen te worden om hun geldverslaving.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
Bezos is natuurlijk maar één voorbeeld. Niet één van de allerrijksten heeft een goede reden om zoveel geld en bezittingen te hebben, moreel gezien. Natuurlijk mag je meerdere huizen van ettelijke miljoenen kopen van je geld, je bent alleen een grotesk immorele zak als je dat doet.
In plaats van deze mensen te bewonderen zouden ze verguisd moeten worden. Breed laten hangen is OK. Mooi huis, mooie auto, je mag de vruchten plukken van je arbeid. Maar miljarden heeft niemand "nodig". Laten we stoppen met de verheerlijking van superrijken die veelal van hun miljoen geen miljard maken door hard werken, maar door het systeem te bespelen.
Dat zijn uiteraard niet alleen de betrokken werknemers maar ook alle weggeconcurreerde middenstand.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Van mij hoeft het uitlachen en beschimpen niet, maar gelieve wel even aandacht geven aan wie de prijs betaalt voor hun welvaart.
Aldus iedereen die op normale voet leeft. Een villa bezitten is prima. De beloning voor hard werken. Meerdere villa's bezitten of kunnen kopen is volkomen onnodig. Je kunt er immers maar in eentje wonen. Hooguit twee als je per sé een zomerverblijf wil. Al het overige geld is natuurlijk excessief.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom wordt en dan zo zuur gereageerd op die vent zelf? Verder zit er nogal een normatief element in - meer dan je ooit nodig gaat hebben. Aldus wie?
Volgens dit artikel is het contante salaris van Bezos $81.840 per jaar.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:30 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hij "moet" niks. Het bezitten van een grote onderneming is zijn eigen zaak. Maar los van de enorme geprojecteerde waarde van zijn onderneming bezit deze man natuurlijk ook grote sommen contant geld. Hij zal zich niet uit laten betalen met een modaal salaris. Ik vind dat er grenzen van moraliteit worden overschreden op het moment dat je meer geld aan het verdienen bent dan je logischerwijs ooit nodig gaat hebben.
Dat is overigens niet de schuld van Bezos zelf. Het is het systeem wat mensen puissant rijk maakt, waarna puissant rijke mensen het systeem maken. Zie de tax cut in de VS. Bezos kan zijn vermogen straks belastingvrij laten erven door zijn nabestaanden.
Inderdaad, en op lange termijn ook de mensen die verdienen aan de middenklasse want werknemers van Amazon kunnen eigenlijk alleen nog maar het broodnodige kopen. Er komt ook weer minder belasting binnen bij de overheid etc etc.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat zijn uiteraard niet alleen de betrokken werknemers maar ook alle weggeconcurreerde middenstand.
Of aan andere hogere idealen, maar iig niet het 10e huis, je 50e auto, je 3e privévliegtuig, etc.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:39 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als je tot de 1% hoort die meer bezit dan de overige 99% bij elkaar zou je je af moeten vragen of je niet 99% van je vermogen aan zou moeten wenden voor de rest van de mensheid in plaats van voor jezelf.
Ze eten de hele economie op ter meerdere glorie van enkel zichzelf. En de overheid juicht ze toe.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:40 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Inderdaad, en op lange termijn ook de mensen die verdienen aan de middenklasse want werknemers van Amazon kunnen eigenlijk alleen nog maar het broodnodige kopen. Er komt ook weer minder belasting binnen bij de overheid etc etc.
Juist wel beschimpen. Niet teveel dwang door ze systematisch geld af te troggelen. Ze zouden zelf tot inzicht moeten komen dat zoveel geld bezitten en voor jezelf willen houden hoogst onverantwoord is, maatschappelijk gezien. De wereld wordt geen haar beter van enkele individuen die zoveel geld hebben. Dat besef moet doordringen, niet alleen bij de superrijken, maar ook bij de kleine man die inderdaad de prijs betaalt voor de rijkdom van anderen maar door onze rare waardering voor rijke mensen deze personen toch blijft bewonderen.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:37 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Van mij hoeft het uitlachen en beschimpen niet, maar gelieve wel even aandacht geven aan zij die de prijs betalen voor de welvaart van deze mensen.
De focus op enkel Bezos is ook niet goed in deze discussie omdat de discussie door dit soort argumenten onklaar gemaakt wordt. Het doet er niet toe of het Bezos of een ander is, het gaat om het principe dat superrijk zijn, in bezittingen of contanten, niet moreel te verantwoorden is.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:39 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens dit artikel is het contante salaris van Bezos $81.840 per jaar.
Dat is ook goed. Ik heb bewust deze personen buiten de discussie gehouden omdat zij in elk geval doordrongen zijn van het besef dat 99% van hun vermogen anders aangewend moet worden.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:46 schreef Igen het volgende:
Veel van de oudere mega-rijken, zoals Buffet, Gates en Soros, zijn ook de grootste filantropisten. Na je dood heb je immers toch niks aan al dat geld.
Het willen creeren van aandeelhouderswaarde is inherent aan het kapitalisme.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
De focus op enkel Bezos is ook niet goed in deze discussie omdat de discussie door dit soort argumenten onklaar gemaakt wordt. Het doet er niet toe of het Bezos of een ander is, het gaat om het principe dat superrijk zijn, in bezittingen of contanten, niet moreel te verantwoorden is.
Ik wil Bezos niet persoonlijk aanvallen, want dan krijg je de microdiscussie of hij toch niet minder geld heeft dan we denken en wordt de zaak daarmee afgedaan. Het gaat om het symptomatische probleem van het vereren van iedere superrijke.
Het is volgens mij ook de regel. Zeker in de VS. Maar op jonge leeftijd kun je dat minder goed doen, want weggeven van aandeelbezit betekent dan ook weggeven van invloed op je eigen bedrijf.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nogmaals, de discussie moet niet op persoonsniveau gevoerd worden. Het gaat erom dat het gedrag van Gates regel zou moeten zijn, en geen uitzondering.
Dat maakt het nog niet bewonderenswaardig.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Het willen creeren van aandeelhouderswaarde is inherent aan het kapitalisme.
Een eigen bedrijf bezitten is niet "geld voor jezelf gebruiken".quote:Op donderdag 28 december 2017 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat maakt het nog niet bewonderenswaardig.
Het benoemen van een feit maakt het nog niet tot iets waar je dan maar je schouders over op moet halen als je in een dergelijk systeem leeft.
Het onderdrukken van mensen is inherent aan een politiestaat. Zou dat betekenen dat je je niet tegen de onderdrukkers zou moeten verzetten? Hetzelfde geldt voor kapitalisme. Superrijk zijn is inherent aan kapitalisme, maar daar hoef je dan niet laatdunkend over te doen. Al dat geld voor jezelf gebruiken is niet inherent aan kapitalisme, namelijk.
Als het regel was, dan bezaten die mensen niet zoveel geld. Met alle respect voor iemand als Gates, ik ben blij dat hij zoveel met geld strooit, maar als het geld sneller binnen stroomt dan dat je het uitgeeft, dan geef je dus niet genoeg weg.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Het is volgens mij ook de regel. Zeker in de VS. Maar op jonge leeftijd kun je dat minder goed doen, want weggeven van aandeelbezit betekent dan ook weggeven van invloed op je eigen bedrijf.
Oh, de mensen op de miljardairslijst leven op hetzelfde niveau als het senior management in hun bedrijf?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:55 schreef Igen het volgende:
[..]
Een eigen bedrijf bezitten is niet "geld voor jezelf gebruiken".
Welk geld? Een eigen bedrijf hebben is geen geld!quote:Op donderdag 28 december 2017 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Als het regel was, dan bezaten die mensen niet zoveel geld. Met alle respect voor iemand als Gates, ik ben blij dat hij zoveel met geld strooit, maar als het geld sneller binnen stroomt dan dat je het uitgeeft, dan geef je dus niet genoeg weg.
Ze komen om van het geld, Igen.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Welk geld? Een eigen bedrijf hebben is geen geld!
Volgens het artikel wat ik net postte verdient het senior management bij Amazon duidelijk meer dan Bezos zelf.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:58 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Oh, de mensen op de miljardairslijst leven op hetzelfde niveau als het senior management in hun bedrijf?
Kom op. Als Gates honderden miljoenen weg kan geven elk jaar dan is dat geen geld wat in zijn bedrijven zit. Dan is dat geld wat anders ergens op een bankrekening had gestaan. Ga nou niet doen alsof miljardairs met een bedrijf al hun spaarcenten in hun onderneming hebben gestoken en elke dag het zweet op hun rug moeten werken om dat geld te laten renderen, anders gaan ze keihard persoonlijk failliet.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Welk geld? Een eigen bedrijf hebben is geen geld!
Wat zou Jeff jaarlijks aan dividend (en bonussen) binnenharken?quote:Op donderdag 28 december 2017 10:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens het artikel wat ik net postte verdient het senior management bij Amazon duidelijk meer dan Bezos zelf.
In welke mate Bezos zijn eigen aandelen verkoopt en met de opbrengsten daarvan luxueuzer leeft dan het senior management weet ik niet. En hoe Bill Gates of Warren Buffet privé leven, in vergelijking met het senior management van de betreffende bedrijven, weet ik ook niet.
Dat heb ik net gepost.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat zou Jeff jaarlijks aan dividend (en bonussen) binnenharken?
quote:But Bezos was not the highest-paid employee last year in the company he runs. That title goes to Andrew Jassy, the executive in charge of Amazon Web Services, which runs the company’s cloud services operations, among other things. In 2016, Jassy earned roughly $179,000 in salary and a 401(k) match, plus $35.4 million in Amazon stock, Bloomberg reported. Jassy’s 2016 compensation was higher than Bezos’s and the highest of all of the Amazon executive earnings that were made public this week, per disclosure requirements.
Bezos, meanwhile, took home a salary of only $81,840 last year. He also received $1.6 million worth of security.
Aandelen kun je verkopen ja.quote:
Nogmaals, het is niet zuiver om enkel Bezos en Gates als figureheads te gebruiken in de discussie, omdat de discussie dan alleen over deze personen gaat, alsof zij exemplarisch zouden zijn voor alle superrijken.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:00 schreef Igen het volgende:
[..]
Volgens het artikel wat ik net postte verdient het senior management bij Amazon duidelijk meer dan Bezos zelf.
In welke mate Bezos zijn eigen aandelen verkoopt en met de opbrengsten daarvan luxueuzer leeft dan het senior management weet ik niet. En hoe Bill Gates of Warren Buffet privé leven, in vergelijking met het senior management van de betreffende bedrijven, weet ik ook niet.
Bezos is overigens helemaal niet zo filantroop.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nogmaals, het is niet zuiver om enkel Bezos en Gates als figureheads te gebruiken in de discussie, omdat de discussie dan alleen over deze personen gaat, alsof zij exemplarisch zouden zijn voor alle superrijken.
Wat Bezos met zijn geld doet is zijn zaak. Of hij nu wel op grote voet leeft of niet doet niets af aan het feit dat het bezitten van miljarden immoreel is, tenzij je dat vermogen voor een groter goed aanwendt. Dan kan Bezos nog wel het braafste jongetje zijn, aan de andere kan van het spectrum staan dan weer mensen als de broertjes Koch.
Ik heb geen idee. Ik wil in elk geval voorkomen dat we gaan discussiëren over de persoon Bezos. Stel dat hij wel een enorme filantroop zou zijn, dan is daarmee de discussie niet klaar. Dan zijn er nog tientallen andere multimiljardairs die dat geld voornamelijk voor zichzelf gebruiken.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Bezos is overigens helemaal niet zo filantroop.
Yup..quote:Op donderdag 28 december 2017 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik wil in elk geval voorkomen dat we gaan discussiëren over de persoon Bezos. Stel dat hij wel een enorme filantroop zou zijn, dan is daarmee de discussie niet klaar. Dan zijn er nog tientallen andere multimiljardairs die dat geld voornamelijk voor zichzelf gebruiken.
Moet ik nog even allemaal gaan terugkijken. Heb alleen die ene gezien waar ze in dat straatarme Britse dorp was.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Yup..
Ken je deze reeks programma's?
http://www.uitzendinggemist.net/programmas/7104-Lauren.html
Wel het kijken waard, vind ik. Niet alleen omdat Lauren zo knap is
Ahja, er is 1 nieuwere.. Zeer de moeite waard, wat mij betreft.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:11 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Moet ik nog even allemaal gaan terugkijken. Heb alleen die ene gezien waar ze in dat straatarme Britse dorp was.
De belangrijkste stelschroefjes zijn m.i.:quote:Op donderdag 28 december 2017 10:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik wil in elk geval voorkomen dat we gaan discussiëren over de persoon Bezos. Stel dat hij wel een enorme filantroop zou zijn, dan is daarmee de discussie niet klaar. Dan zijn er nog tientallen andere multimiljardairs die dat geld voornamelijk voor zichzelf gebruiken.
Hebben al die mensen nu niet door dat je niks voor elkaar krijgt als je allemaal je eigen partijtje start?quote:In Rotterdam heeft de nieuwe partij U-buntu Connected Front zich ingeschreven voor de gemeenteraadsverkiezingen in maart 2018. De UCF mikt op mensen met een Afrikaanse of Caraïbische achtergrond.
De partij wil strijden tegen racisme en "afrofobie". Ook wil die de kansen van Afrikaanse Rotterdammers vergroten en mensen bewust maken van het "slavernijdossier".
In Nederland is het probleem van puissant rijke mensen ook wat minder groot. Hopelijk houden wat dat zo.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:20 schreef Igen het volgende:
[..]
De belangrijkste stelschroefjes zijn m.i.:
- De capital gains tax (belasting op koerswinst bij verkoop van aandelen) die bepaalt in hoeverre een grootaandeelhouder zijn aandelenbezit daadwerkelijk in geld voor zichzelf kan omzetten, en
- De erfbelasting, die bepaalt of mensen zoals Gates of Bezos hun vermogen aan hun kinderen kunnen nalaten die daarmee rijk kunnen worden zonder er ene flikker voor te hebben hoeven doen
Nederland heeft bijv. geen capital gains tax, en Duitsland heeft bijv. een hele soepele regeling voor erfbelasting op bedrijfseigendom.
Ik verwachtte bij het lezen van de naam een partij van Linux-enthousiastelingen.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Rotterdam heeft weer een politieke partij erbij.
NOS:
[..]
Hebben al die mensen nu niet door dat je niks voor elkaar krijgt als je allemaal je eigen partijtje start?
Nu je het zegt...quote:Op donderdag 28 december 2017 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik verwachtte bij het lezen van de naam een partij van Linux-enthousiastelingen.
En hoe kun je strijden tegen racisme als je zelf al onderscheid maakt op basis van ras wat betreft je eigen electoraat?quote:Op donderdag 28 december 2017 10:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
NOS:
[..]
Hebben al die mensen nu niet door dat je niks voor elkaar krijgt als je allemaal je eigen partijtje start?
Andere definitie van racisme waarschijnlijk.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
En hoe kun je strijden tegen racisme als je zelf al onderscheid maakt op basis van ras wat betreft je eigen electoraat?
Dat is als vechten tegen vuur door een bos in de fik te steken
Ik ookquote:Op donderdag 28 december 2017 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik verwachtte bij het lezen van de naam een partij van Linux-enthousiastelingen.
Gezien het feit dat dat een veelgebruikte techniek is om de verspreiding van bosbranden tegen te gaan zullen de gekwetsten het eens zijn met deze analogie.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dat is als vechten tegen vuur door een bos in de fik te steken
wanhoopspolitiek, wanneer je voelt dat niemand jouw belangen vertegenwoordigt, los van of dat gevoel met de waarheid overeenkomt. Niet verstandig, wel logisch. Oplossing zou natuurlijk zijn als ms politiek zorgen dat je iedereen mee hebt.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:20 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
NOS:
[..]
Als een overstroming bevechten door extra dijken door te prikken danquote:Op donderdag 28 december 2017 10:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gezien het feit dat dat een veelgebruikte techniek is om de verspreiding van bosbranden tegen te gaan zullen de gekwetsten het eens zijn met deze analogie.
Mijn zusje zei dat ze het wel leuk vond, maar dat er wel meer flauwe humor in zit dan in de vorige film en dat een paar van haar vriendinnen daar op afknapten. Ik heb maar besloten om te wachten totdat het verschijnt op Netflix (maar ik ben dan ook geen enorme fan van Star Wars).quote:Op donderdag 28 december 2017 10:45 schreef skysherrif het volgende:
Heeft iemand de nieuwe star wars al gezien?
Oh dat is wel jammer, daar hou ik ook niet zo heel erg van. Een beetje humor is wel goed, maar het moet niet de overhand krijgen.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:49 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Mijn zusje zei dat ze het wel leuk vond, maar dat er wel meer flauwe humor in zit dan in de vorige film en dat een paar van haar vriendinnen daar op afknapten. Ik heb maar besloten om te wachten totdat het verschijnt op Netflix (maar ik ben dan ook geen enorme fan van Star Wars).
Je zou verwachten dat ze bij de Rotterdamse coalitie van GL, PvdA, SP en Nida toch wel hun ei kwijt kunnen.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:43 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
wanhoopspolitiek, wanneer je voelt dat niemand jouw belangen vertegenwoordigt, los van of dat gevoel met de waarheid overeenkomt. Niet verstandig, wel logisch. Oplossing zou natuurlijk zijn als ms politiek zorgen dat je iedereen mee hebt.
Vergeet de grijze wolven van DENK niet.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat ze bij de Rotterdamse coalitie van GL, PvdA, SP en Nida toch wel hun ei kwijt kunnen.
Die zitten niet in die constructieve linkse coalitie volgens mij, DENK wil gewoon knokken met de PVV.quote:Op donderdag 28 december 2017 10:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Vergeet de grijze wolven van DENK niet.
Ik ben niet zo thuis in de Rotterdamse politiek, wat is er met NIDA dat ze niet 'salonfähig' zouden moeten zijn?quote:Op donderdag 28 december 2017 10:59 schreef Morendo het volgende:
De salonfähigkeit van NIDA onder progressieve partijen heb ik nooit begrepen.
Ze worden louter gedreven door conservatief-religieuze waarden. Een lichtgetinte SGP.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de Rotterdamse politiek, wat is er met NIDA dat ze niet 'salonfähig' zouden moeten zijn?
Banden met Turkije zullen ook wel weer sterk zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze worden louter gedreven door conservatief-religieuze waarden. Een lichtgetinte SGP.
Zijn ze niet beter te vergelijken met de CU?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze worden louter gedreven door conservatief-religieuze waarden. Een lichtgetinte SGP.
Oh, ik dacht eerst dat dit een soort piratenpartij wasquote:Op donderdag 28 december 2017 10:36 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ubuntu Front Connected.
0 zetels vermoed ik.
Damn, wat ging er fout?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:09 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Alweer gezakt. Hoe is het examen gegaan van de andere FOK!er (ben inmiddels vergeten wie)?
Dat lijkt me op het eerste gezicht een betere vergelijking. Het blijft desalniettemin een zorgelijke ontwikkeling dat links zijn emancipatoire en laïcistische traditie zo makkelijk laat varen zodra het om minderheden gaat.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zijn ze niet beter te vergelijken met de CU?
Ja smerig duur man. Heb daar ook veel te veel aan uitgegeven.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:12 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
Dan werk je bijna een volledige werkweek naast je studie, kan je nog net de rekening van de rijschool betalen
Je moet ook wel geluk hebben met de examinator. Mijn rij-examen was niet geweldig, maar was desalniettemin goed genoeg.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:11 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Naar mijn mening niet genoeg om te zakken. Alleen de omkeeropdracht ging kut
Dat ben ik met je eens, al heb ik het gevoel dat dit nu wel iets aan het veranderen is. Mede door partijen als NIDA en DENK. Je kan nu samenwerken op sommige vlakken en op andere momenten weer afstand nemen.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me op het eerste gezicht een betere vergelijking. Het blijft desalniettemin een zorgelijke ontwikkeling dat links zijn emancipatoire en laïcistische traditie zo makkelijk laat varen zodra het om minderheden gaat.
Nee het was een straatje met aan beide kanten auto’s geparkeerd. Dus ik ging op het eerste kruispunt met de neus naar links, om met de kont naar de andere kant te gaan en dan zou de omkeeropdracht klaar zijn. Maar de examinator was van mening dat het niet op een bocht kan. Dus ik doe iets verderop de ommedropdracht op een oprit. Zegt de examinator na afloop dat het beter op een kruispunt had gekund.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja smerig duur man. Heb daar ook veel te veel aan uitgegeven.
Moest je een halve draai maken op een druk punt of?
Ik heb nu al vijf keer geen geluk gehad.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Je moet ook wel geluk hebben met de examinator. Mijn rij-examen was niet geweldig, maar was desalniettemin goed genoeg.
Misschien ben je meer een openbaar-vervoer-type.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:19 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Ik heb nu al vijf keer geen geluk gehad.
Waarna hij niet langer concurrerend is en die ‘slaafjes’ op straat moet zetten. Nee, dat is natuurlijk sociaal.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ie nu wel genoeg miljarden voor 1 mens heeft en dat de lonen van zijn slaafjes dus wel omhoog kunnen.
Voor NIDA is laïcisme staatsatheïsmequote:Op donderdag 28 december 2017 11:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat lijkt me op het eerste gezicht een betere vergelijking. Het blijft desalniettemin een zorgelijke ontwikkeling dat links zijn emancipatoire en laïcistische traditie zo makkelijk laat varen zodra het om minderheden gaat.
Ja, en je kunt ook prima met die partijen samenwerken, maar wellicht is opname in een soort van linkse samenwerking wat te veel van het goede.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, al heb ik het gevoel dat dit nu wel iets aan het veranderen is. Mede door partijen als NIDA en DENK. Je kan nu samenwerken op sommige vlakken en op andere momenten weer afstand nemen.
Er zit een grijs gebied tussen dit wit en zwart, lieve Kaas.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarna hij niet langer concurrerend is en die ‘slaafjes’ op straat moet zetten. Nee, dat is natuurlijk sociaal.
Zorg dat je twee redelijk gevulde enveloppes bij je hebt, de volgende keer.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:19 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Ik heb nu al vijf keer geen geluk gehad.
Dit is wel vaag trouwens.. Ik zou daar wel om wat duidelijkere toelichting vragen en het met je rijinstructeur nog bespreken.. Zat die er niet bij, je instructeur?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:18 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Nee het was een straatje met aan beide kanten auto’s geparkeerd. Dus ik ging op het eerste kruispunt met de neus naar links, om met de kont naar de andere kant te gaan en dan zou de omkeeropdracht klaar zijn. Maar de examinator was van mening dat het niet op een bocht kan. Dus ik doe iets verderop de ommedropdracht op een oprit. Zegt de examinator na afloop dat het beter op een kruispunt had gekund.
Haha. Zure linksen altijd.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:35 schreef Mystikvm het volgende:
Bezos is natuurlijk maar één voorbeeld. Niet één van de allerrijksten heeft een goede reden om zoveel geld en bezittingen te hebben, moreel gezien. Natuurlijk mag je meerdere huizen van ettelijke miljoenen kopen van je geld, je bent alleen een grotesk immorele zak als je dat doet.
In plaats van deze mensen te bewonderen zouden ze verguisd moeten worden. Breed laten hangen is OK. Mooi huis, mooie auto, je mag de vruchten plukken van je arbeid. Maar miljarden heeft niemand "nodig". Laten we stoppen met de verheerlijking van superrijken die veelal van hun miljoen geen miljard maken door hard werken, maar door het systeem te bespelen.
Wat zou jij doen met 100 miljard eurootjes?quote:
Wat vanuit het perspectief van NIDA ook goed te begrijpen is, net als dat de katholieke kerk historisch mordicus tegen laïcistisch denken was.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Voor NIDA is laïcisme staatsatheïsme
https://mobile.twitter.co(...)s/920989560645005312
Hij is van mening dat je als instructeur zijnde beter niet in de auto tijdens het examen kan zitten, omdat de examinator dan dingen door de vingers kan zien.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:22 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit is wel vaag trouwens.. Ik zou daar wel om wat duidelijkere toelichting vragen en het met je rijinstructeur nog bespreken.. Zat die er niet bij, je instructeur?
Ik weet echt te weinig van Rotterdam en het karakter van de samenwerking die er is, maar als het puur sociaal-economisch is (en ik begreep dat het daar vooral over ging) dan kan het wel.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:21 schreef Reya het volgende:
[..]
Ja, en je kunt ook prima met die partijen samenwerken, maar wellicht is opname in een soort van linkse samenwerking wat te veel van het goede.
Wat, dat is ook dom, dan weet ie niet waar je aan moet werken.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:25 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Hij is van mening dat je als instructeur zijnde beter niet in de auto tijdens het examen kan zitten, omdat de examinator dan dingen door de vingers kan zien.
Wat?!quote:Op donderdag 28 december 2017 11:25 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Hij is van mening dat je als instructeur zijnde beter niet in de auto tijdens het examen kan zitten, omdat de examinator dan dingen door de vingers kan zien.
Nida is gewoon een progressieve partij hoor. Wel eens een raadsdebat bijgewoond in 010 en waren allemaal normale teksten.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee. Niet zomaar van alles aannemen, nu je academicus wil worden.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Banden met Turkije zullen ook wel weer sterk zijn.
Maar het is een Moslimpartij.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nida is gewoon een progressieve partij hoor. Wel eens een raadsdebat bijgewoond in 010 en waren allemaal normale teksten.
Lekker lui. Zo weet ie ook niet wat je fout deed zodat je kunt nabespreken en gericht kunt lessen om dat te verbeteren.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:25 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 december 2017 11:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nida is gewoon een progressieve partij hoor. Wel eens een raadsdebat bijgewoond in 010 en waren allemaal normale teksten.
Aight.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:28 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee. Niet zomaar van alles aannemen, nu je academicus wil worden.
Ja dat dus. Tijd voor een nieuwe rijschool?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat, dat is ook dom, dan weet ie niet waar je aan moet werken.
gekke rijschool heb je maar.
Het zal mij een fucking rotzorg zijn hoe rijk zo'n godse Bezos is. Wat wij wel tegenstaat aan een land als de VS, is dat je als middenklasser keihard in je poeperd wordt geneukt. Dat belastingplan van Trump kost een godsvermogen, maar veruit het grootste deel is bestemd voor mensen die toch al zwemmen in het geld. Geef mensen die 30-100k per jaar verdienen dan wat meer.quote:
Klaag gerust lekker door hoor over ondernemers, het is wel vermakelijk. Zag het Elzies en Confetti net ook al doen in NWS.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:21 schreef Perrin het volgende:
[..]
Er zit een grijs gebied tussen dit wit en zwart, lieve Kaas.
Altijd de nuance opzoeken, nice. Daarom ben je zo'n topuser.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klaag gerust lekker door hoor over ondernemers, het is wel vermakelijk. Zag het Elzies en Confetti net ook al doen in NWS.
Die klagen over alles. In die zin past het mooi.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:30 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klaag gerust lekker door hoor over ondernemers, het is wel vermakelijk. Zag het Elzies en Confetti net ook al doen in NWS.
Ben al van instructeur verwisseld, niet van rijschool. Ik heb nu les van de eigenaar van de rijschoolquote:Op donderdag 28 december 2017 11:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja dat dus. Tijd voor een nieuwe rijschool?
Dit ja. Mensen hun focus ligt helemaal verkeerd.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zal mij een fucking rotzorg zijn hoe rijk zo'n godse Bezos is. Wat wij wel tegenstaat aan een land als de VS, is dat je als middenklasser keihard in je poeperd wordt geneukt. Dat belastingplan van Trump kost een godsvermogen, maar veruit het grootste deel is bestemd voor mensen die toch al zwemmen in het geld. Geef mensen die 30-100k per jaar verdienen dan wat meer.
quote:Op donderdag 28 december 2017 11:31 schreef skysherrif het volgende:
Over kapitaal gesproken.
Een Nederlander van 26 gaat de komende 5 jaar zo'n 50 miljoen opstrijken.
Virgilius!quote:Op donderdag 28 december 2017 11:31 schreef skysherrif het volgende:
Over kapitaal gesproken.
Een Nederlander van 26 gaat de komende 5 jaar zo'n 50 miljoen opstrijken.
Ah die neemt de moeilijke gevallen onder zich, zekerquote:Op donderdag 28 december 2017 11:32 schreef snorvanJohanDerksen het volgende:
[..]
Ben al van instructeur verwisseld, niet van rijschool. Ik heb nu les van de eigenaar van de rijschool
quote:Op donderdag 28 december 2017 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het zal mij een fucking rotzorg zijn hoe rijk zo'n godse Bezos is. Wat wij wel tegenstaat aan een land als de VS, is dat je als middenklasser keihard in je poeperd wordt geneukt. Dat belastingplan van Trump kost een godsvermogen, maar veruit het grootste deel is bestemd voor mensen die toch al zwemmen in het geld. Geef mensen die 30-100k per jaar verdienen dan wat meer.
Waarom moesten ze zich dan afscheiden van GL? Onenigheid over de vraag of laïcisme staatsatheïsme is?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:27 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Armen kunnen mij dan weer gestolen worden.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:39 schreef Morendo het volgende:
De middenklasse heeft het best acceptabel in de VS. Investeer liever in de veertig miljoen armen, en verlaag de belastingen niet.
Politieke nichemarkten bedienen is de trend. Waarom werkten VNL, FVD en PVV niet samen, terwijl het drie dezelfde partijen waren? Tsja. Je moet niet doen alsof dat zogenaamd betekent dat het niet eveneens een progressieve partij kan zijn. Verdiep je nou eerst maar eens in de standpunten en stemmingen en ga dan een beetje roepen.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom moesten ze zich dan afscheiden van GL? Onenigheid over de vraag of laïcisme staatsatheïsme is?
Dit is wel een merkwaardig puntje kaas ghehequote:Op donderdag 28 december 2017 11:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Politieke nichemarkten bedienen is de trend. Waarom werkten VNL, FVD en PVV niet samen, terwijl het drie dezelfde partijen waren? Tsja. Je moet niet doen alsof dat zogenaamd betekent dat het niet eveneens een progressieve partij kan zijn. Verdiep je nou eerst maar eens in de standpunten en stemmingen en ga dan een beetje roepen.
quote:Drugs zijn zo jaren ‘90
Het handelen en gebruiken van drugs maakt zo veel kapot. Het doet af aan wat wij Rotterdammers kunnen bereiken in ons leven. Laten we er samen alles aan doen om in ieder geval te minderen hiermee. Scherp toezicht op de leeftijdsgrens is hiervoor nodig, maar vooral juist ook preventief valt er nog veel winst te behalen. Denk aan (ludieke) campagnes in de stad om de handel erin en het gebruik ervan te ontmoedigen. Laten we hierbij ook niet vergeten dat ook alcohol een drug is.
quote:Stop misbruik van de scheiding tussen kerk en staat
In de politiek, en zo ook in onze eigen Rotterdamse gemeenteraad, wordt de scheiding tussen kerk en staat te vaak misbruikt om de ruimte voor geloof in de samenleving te beperken en af te doen als iets van vroeger of als iets voor thuis. Principes als de scheiding tussen kerk en staat, godsdienstvrijheid, het gelijkheidsbeginsel en de neutraliteit van de overheid waarborgen daarentegen juist de ruimte voor iedereen om het geloof optimaal te kunnen beleven. Onze geloofsbeleving is van meerwaarde in de samenleving en verdient terecht de ruimte in de publieke sfeer, in publieke voorzieningen en het openbaar bestuur.
Alcohol is haram. NIDA progressief. Kaas heeft ooit een kwartier in de raadszaal gezeten.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is wel een merkwaardig puntje kaas ghehe
[..]
De meerderheid van Nederland en van de Nederlandse politiek vindt dit, maar nu er ook een lokale islam-geïnspireerde partij bestaat is het natuurlijk ineens iets om BOOS te worden. Het is goed jongens.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dit is wel een merkwaardig puntje kaas ghehe
[..]
Ja maar jij en ik niet, dus daarom post ik het.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
De meerderheid van Nederland en van de Nederlandse politiek vindt dit, maar nu er ook een lokale islam-geïnspireerde partij bestaat is het natuurlijk ineens iets om BOOS te worden.
Moet vast zijn geld tellen.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
Jammer dat mijn vriend cempexo is afgedropen. Had net zo'n plezierige discussie met hem in zijn meest recente Denemarken-bejubel-topic.
Ooit gaat nog eens uitkomen dat die malloot gewoon ergens drie hoog in Nieuwegein woont.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
Jammer dat mijn vriend cempexo is afgedropen. Had net zo'n plezierige discussie met hem in zijn meest recente Denemarken-bejubel-topic.
Er moeten wel weer wat goede nummers komen om Mariah Carey te neutraliseren, ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Mijn vlakke land van Brel straks bij de Top 2000.
Och, ergens geloof ik wel dat hij in Denemarken woont. Alleen wat ben je voor triest figuur als je in het buitenland woont en dan de behoefte voelt om Nederland af te branden?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ooit gaat nog eens uitkomen dat die malloot gewoon ergens drie hoog in Nieuwegein woont.
quote:Op donderdag 28 december 2017 11:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ooit gaat nog eens uitkomen dat die malloot gewoon ergens drie hoog in Nieuwegein woont.
Waarom zou ie anders nog de godganse tijd nog op fok.nl zitten?quote:Op donderdag 28 december 2017 11:58 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Brel is kwaliteit.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:02 schreef skysherrif het volgende:
Duurt nog wel tot nummer 1000 voor er weer kwaliteit komt.
quote:Op donderdag 28 december 2017 12:02 schreef skysherrif het volgende:
Feli!quote:
Don't wait for it to happen. Make it happen.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:02 schreef skysherrif het volgende:
"Prima" inderdaad, alhoewel ik echt een hekel heb aan midnight oil.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:04 schreef Janneke141 het volgende:
[..]![]()
Op die stomme Zeeuwen na zijn de komende twintig nummers allemaal prima.
Nah, naast Brel is 992 het mooist (Scarborough Fairquote:Op donderdag 28 december 2017 12:08 schreef skysherrif het volgende:
Op 979 komt het beste de nummer van de middag.
Meneer heeft smaak.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Nah, naast Brel is 992 het mooist (Scarborough Fair).
Ik heb ze live gezien!quote:Op donderdag 28 december 2017 12:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De meeste mannen doen dit via DM, overigens.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Iemand met zo'n smaak verdient het niet om single te zijn.
quote:
quote:
quote:
Dank jullie wel!quote:Op donderdag 28 december 2017 12:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Nu een Greenwheels abonnement.
Links is rem, rechts koppeling, midden gas.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Heb je nog tips voor desnorvanderksen?
995 - Yesterday when i was youngquote:Op donderdag 28 december 2017 12:10 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
I Am The Walrus prachtig?quote:Op donderdag 28 december 2017 12:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
995 - Yesterday when i was young
994 - Help
993 - I am The Walrus
992- Scarborough Fair
Dit zijn wel even 4 prachtige nummertjes achter elkaar ja.
Prachtig misschien niet het goeie woord, maar wel top 10 van de beatles ja.quote:
Here Comes the Sun of Blackbird.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:17 schreef skysherrif het volgende:
Maar wat is het beste beatles nummer?
Pfff. Dat wisselt bij mij nogal per moment. Eleanor Rigby, Something, Twist & Shout, Lucy, I Will doen het altijd goed.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:17 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op donderdag 28 december 2017 12:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Here Comes the Sun of Blackbird.
Yellow submarine vind ik wel leuk, maar is wel een waardeloos nummer inderdaad.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pfff. Dat wisselt bij mij nogal per moment. Eleanor Rigby, Something, Twist & Shout, Lucy, I Will doen het altijd goed.
Walrus vind ik echt waardeloos. Net als Yellow Submarine trouwens.
Strawberry Fields Forever.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:17 schreef skysherrif het volgende:
Was een zeer inspiratievolle LSD-trip.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is qua compositie echt geniaal.
Live and let diequote:Op donderdag 28 december 2017 12:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vind "Maybe I'm Amazed" van McCartney & The Wings trouwens ook prachtig.
quote:Op donderdag 28 december 2017 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
Geen stem voor Lucy in the Sky with Diamonds?
quote:
Vind ik stiekem de jeugd van tegenwoordig versie ervan leuker hahaquote:Op donderdag 28 december 2017 12:24 schreef Tijger_m het volgende:
Geen stem voor Lucy in the Sky with Diamonds?
In hun ongeveer 250 voortgebrachte nummers zit een hoop grafherrie ja.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:25 schreef betyar het volgende:
Kut Beatles. Wat een enorme grafherrie hebben die voortgebracht.
Ja... al frustreerde de zin 'CD van jou, CD van mij' mij enorm toen ik jonger was.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:28 schreef skysherrif het volgende:
Dit huidige top2000 nummer is ook best leuk toch
In je eentje rijden als je net je rijbewijs hebt, is het mooiste wat er is.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:29 schreef Tchock het volgende:
Voor 35 euro extra heb ik morgen al een roze pasje. Toch verleidelijk, ondanks dat ik hier geen auto heb om in te rijden.
Er zoekt altijd wel iemand een Bob voor oudejaarsavondquote:Op donderdag 28 december 2017 12:29 schreef Tchock het volgende:
Voor 35 euro extra heb ik morgen al een roze pasje. Toch verleidelijk, ondanks dat ik hier geen auto heb om in te rijden.
Heb ik zin inquote:Op donderdag 28 december 2017 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In je eentje rijden als je net je rijbewijs hebt, is het mooiste wat er is.
hee koos alles goed?quote:Op donderdag 28 december 2017 12:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In je eentje rijden als je net je rijbewijs hebt, is het mooiste wat er is.
Nu nog een autoquote:Op donderdag 28 december 2017 12:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb ik zin inEigen muziek lekker hard aan.
En dan een dikke eik knuffelen omdat je jezelf the man vindt.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Heb ik zin inEigen muziek lekker hard aan.
Twist & Shout was toch gewoon een cover.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Pfff. Dat wisselt bij mij nogal per moment. Eleanor Rigby, Something, Twist & Shout, Lucy, I Will doen het altijd goed.
Walrus vind ik echt waardeloos. Net als Yellow Submarine trouwens.
Dit nummer heeft moordpartijen geinspireerd.quote:
Klopt. En vormde het zaadje voor alle metal en hardrock.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dit nummer heeft moordpartijen geinspireerd.
quote:
watquote:Goede oefening voor zowel beginnende juristen als hoogleraren.
De hier volgende topic wijst op het verzuim van Rutte cs.
Als je ziet wat een mongolen er in het verkeer zitten die zich blijkbaar nog niet doodgereden hebben zal het wel meevallen.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:42 schreef betyar het volgende:
[..]
En dan een dikke eik knuffelen omdat je jezelf the man vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |