Graagquote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef Linus_van_Pelt het volgende: [..] Tijdje terug schreef iemand een stuk in een krant over de mensen rond hem heen in Het Gooi, mensen die geen zin hadden in Wilders maar wel weglopen met Baudet. Racisme, arrogantie en egoïsme zijn de drijfveren. Ik zal even kijken of ik dat opiniestuk nog terug kan vinden.
Je doet nogal wat aannames hierquote:Op woensdag 27 december 2017 14:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt je hele kerstmaaltijd besteld bij Tesco maar er zat geen kalkoen bij?
Het behalen van 2% van de stemmen vind ik nauwelijks getuigen van populariteit, maar soit.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Perrin had het al opgeduikeld.
[..]
Als mijn partner een voor mij ongenode gast het huis binnen laten doet, op wie mag ik dan boos wezen op die gast of op mijn partner?quote:Op woensdag 27 december 2017 12:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nee, iedereen moet meedoen met boos zijn op de buitenlanders. Pas dan komt het goed.
En dan aannemen dat je bij je laatste bestelling bij Tesco voor kerst ook kalkoen meebestelt lijkt me niet zo heel vreemdquote:Op woensdag 27 december 2017 14:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je doet nogal wat aannames hier
Ik heb nooit gezegd dat we onze hele kerstmaaltijd bij Tesco besteld hebben. Sowieso niet iets wat ik zou doen maar het is wel prettig om als je ergens 3 weken bent een gevulde voorraad, koel en vrieskast te hebben.
Het is al boven het landelijk gemiddelde en aangezien het echte VVD-gemeentes zijn, is het best mogelijk dat er een hele grote groep mensen wonen die inmiddels een overstap wagen (of er serieus over nadenken) en dat Huff dat om zich heen merkt.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:39 schreef Morendo het volgende:
[..]
Het behalen van 2% van de stemmen vind ik nauwelijks getuigen van populariteit, maar soit.
Ik gun een ieder zijn eigen vorm van minachting van anderen, hysterie en fake-news.
Kijkt jij die?quote:Op woensdag 27 december 2017 14:57 schreef skysherrif het volgende:
Jezus wat toevallig.
Net nu ik Icarus kijkt stapt de man waar het over gaat op
Op dit moment komt Lola van The Kinks voorbij in de Top-2000quote:Op woensdag 27 december 2017 14:57 schreef skysherrif het volgende:
Jezus wat toevallig.
Net nu ik Icarus kijkt stapt de man waar het over gaat op
Lekker uurtje nu hoor, dont answer me, lovely day en i want you straks.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Op dit moment komt Lola van The Kinks voorbij in de Top-2000
"I'm not dumb but i can't understand why she walks like a woman but talks like a man"quote:Op woensdag 27 december 2017 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Op dit moment komt Lola van The Kinks voorbij in de Top-2000
Er is trouwens een nieuwe snijtafel onlinequote:Op woensdag 27 december 2017 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
"I'm not dumb but i can't understand why she talks like a woman but walks like a man"
whehe.
Juist erg vooruitstrevend. The Kinks zongen over seks met travestieten toen je als band nog van de radio verbannen kon worden als je één vies woordje zei.quote:
Hoezee!quote:Op woensdag 27 december 2017 15:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er is trouwens een nieuwe snijtafel online
Elke laatste woensdag van de maand is het streven, geloof ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezee!
De productie wordt opgevoerd de laatste tijd, heb ik het idee. Eerder postte Janssen altijd ééns per twee/drie maanden en nu elke paar weken.
Lola:quote:Op woensdag 27 december 2017 15:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
"I'm not dumb but i can't understand why she walks like a woman but talks like a man"
whehe.
Is dat de man die zijn vrouw en kinderen verliet om ergens anders fulltime een zes-jarig meisje te zijn?quote:
quote:Op woensdag 27 december 2017 15:25 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is dat de man die zijn vrouw en kinderen verliet om ergens anders fulltime een zes-jarig meisje te zijn?
Het zou een typetje van Paul de Leeuw kunnen zijn..quote:Op woensdag 27 december 2017 15:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het zal je vader of man maar zijn...
Hij lijkt op Theo van Rembo & Remboquote:Op woensdag 27 december 2017 15:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zou een typetje van Paul de Leeuw kunnen zijn..
[ afbeelding ]
Behalve zijn (ex)vrouw en kinderen.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:31 schreef Volkorenbrood het volgende:
Ze lijken alledrie content.
Dus ach.
Verder heeft niemand hier last van en ik verwacht ook geen epidemie.
Wel met 30 kilootjes extra danquote:
Dank!!!!quote:Op woensdag 27 december 2017 14:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Perrin had het al opgeduikeld.
[..]
Ach, zijn vrouw heeft hem er praktisch uitgezet begrijp ik, dus zo veel medelijden heb ik niet met haar.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Het zal je vader of man maar zijn...
Dat is waar.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Behalve zijn (ex)vrouw en kinderen.
Dat gedeelte had ik inderdaad gemist, al zal ik haar kant ook wel willen horen. Er zit nogal een verschil tussen een transgender zijn en trans zijn die graag een kind wil zijn. Je man en vader van je kinderen zal maar met zo'n verhaal komen opeens, probeer dan maar eens begripvol te blijven.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ach, zijn vrouw heeft hem er praktisch uitgezet begrijp ik, dus zo veel medelijden heb ik niet met haar.
Dit is gewoon aso.quote:“I can’t deny I was married. I can’t deny I have children. But I’ve moved forward now and I’ve gone back to being a child,”
Ik heb ook medelijden met partners en kinderen die verlaten worden door iemand die zomaar vertrekt.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:38 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
Dat is waar.
Maar is m.i. niet anders dan een vader die met de noorderzon vertrekt en niets meer laat horen en geen verantwoordelijkheid meer draagt.
Al het andere wat er bijkomt is sociale stigma, en dat is niet de schuld van die man.
En over al die vaders zijn er ook geen spannende tabloid-artikelen.
Ik vermoed dat er wel wat meer achter zit dan "gewoon aso". Er zijn mensen die zich niet thuis voelen in hun lichaam en dat kan zich op veel manieren uiten. Ik zou zeggen dat die man vooral (psychische) hulp nodig heeft.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:41 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat gedeelte had ik inderdaad gemist, al zal ik haar kant ook wel willen horen. Er zit nogal een verschil tussen een transgender zijn en trans zijn die graag een kind wil zijn. Je man en vader van je kinderen zal maar met zo'n verhaal komen opeens, probeer dan maar eens begripvol te blijven.
[..]
Dit is gewoon aso.
Ik ook.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik heb ook medelijden met partners en kinderen die verlaten worden door iemand die zomaar vertrekt.
Waarom zou eenduidig? Het kan toch ook én sneu zijn voor de kinderen én voor de vader? Al dan niet in gelijke mate?quote:Op woensdag 27 december 2017 15:46 schreef Volkorenbrood het volgende:
Het feit dat hij een partner en kinderen heeft werpt inderdaad een ander licht op de zaak.
Dat vind ik ook sneu voor hen en onverantwoordelijk van de vader.
Ja, natuurlijk is dat zo. Als een kind in een wasmachine klimt en hij gaat vanzelf aan is dat ook sneu. Verder niet zo relevant, allebei.quote:Vind die spannenddoenerij en invasie in persoonlijke levens van de tabloids (al dan niet vrijwillig) sneu.
Zoals ik al zei, als een vader weggaat met andere redenen is het ook sneu en onverantwoordelijk.
Dat kan inderdaad.quote:Op woensdag 27 december 2017 15:44 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik vermoed dat er wel wat meer achter zit dan "gewoon aso". Er zijn mensen die zich niet thuis voelen in hun lichaam en dat kan zich op veel manieren uiten. Ik zou zeggen dat die man vooral (psychische) hulp nodig heeft.
Volgens mij heb ik niet anders beweerd?quote:Op woensdag 27 december 2017 15:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom zou eenduidig? Het kan toch ook én sneu zijn voor de kinderen én voor de vader? Al dan niet in gelijke mate?
Het heerst hequote:Op woensdag 27 december 2017 15:54 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://nos.nl/artikel/2209489-griepepidemie-in-nederland.html
Viel me al op dat iedereen ziek is.
Milde epidemiequote:
Moet hem nog kijken, weet niet of ze dat toegeven, maar ze gaan eigenlijk altijd "ALL IN". Het is vooral ook vermaak imo, het is niet dat ze er echt heel veel onderzoek bij doen.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vind de Snijtafel van deze maand trouwens niet van hetzelfde niveau als die van de vorige paar weken. De kritiek op het interview vind ik terecht, maar ze gaat te kort door de bocht wanneer ze zonder veel informatie de analyse van extreem-links door de AIVD wegwimpelen.
Of "wat" ?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:07 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand goed met die- en dat?
'''dat ik beschik over voldoende capaciteiten en doorzettingsvermogen die daarvoor vereist is."
Vermoedelijk is het toch; dat daarvoor vereist is?
Misschien is dat ook wel zo, maar normaal heb ik niet het gevoel dat het hun argumentatie deert en dat doet het nu wel.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:08 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moet hem nog kijken, weet niet of ze dat toegeven, maar ze gaan eigenlijk altijd "ALL IN". Het is vooral ook vermaak imo, het is niet dat ze er echt heel veel onderzoek bij doen.
Lijkt mij niet, 'is' moet ook gecorrigeerd worden naar 'zijn' omdat capaciteiten meervoud is.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:02 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ben al een jaar niet meer ziek geweest. Normaliter ben ik bij elke griepgolf de lul. Ben zelfs niet verkouden geweest.
Hopelijk nog een jaar.
Het was geen kalkoen maar wel een dikke vogel tegen de auto vanmiddag. Geloof dat het beestje overleden is.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:25 schreef Perrin het volgende:
Welkom bij de gelegenheid tot in principe onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, ook rotte kalkoenen.
[ afbeelding ]
Nee maar het is dat inderdaad, omdat het "het doorzettingsmerogen" is.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:07 schreef phpmystyle het volgende:
Iemand goed met die- en dat?
'''dat ik beschik over voldoende capaciteiten en doorzettingsvermogen die daarvoor vereist is."
Vermoedelijk is het toch; dat daarvoor vereist is?
Ja das logisch.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Lijkt mij niet, 'is' moet ook gecorrigeerd worden naar 'zijn' omdat capaciteiten meervoud is.
RIP. Ik had een oom (vzmh) die daarvoor zou remmen, dat beest in de achterbak zou gooien en 'm in de oven zou gooienquote:Op woensdag 27 december 2017 16:10 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Het was geen kalkoen maar wel een dikke vogel tegen de auto vanmiddag. Geloof dat het beestje overleden is.
Stoer van haar en hopelijk leren sportbestuurders eens dat ze niet alleen voor het geld moeten gaan.quote:On Christmas Eve Muzychuk said she would not attend the tournament, citing the kingdom’s restrictions on the movement of women.
“I am going to lose two world champion titles - one by one,” she wrote on Facebook.
“Just because I decided not to go to Saudi Arabia. Not to play by someone’s rules, not to wear abaya, not to be accompanied getting outside and altogether not to feel myself a secondary creature,” she said.
“Exactly one year ago I won these two titles and was about the happiest person in the chess world but this time I feel really bad. I am ready to stand for my principles and skip the event, where in five days I was expected to earn more than I do in a dozen of events combined.”
x
Geenstijl-verhaalquote:Op woensdag 27 december 2017 16:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De regerend wereldkampioene schaken zal niet afreizen naar SA.
[..]
Stoer van haar en hopelijk leren sportbestuurders eens dat ze wat minder geld moeten graaien.
Kan het niet altijd slechter?quote:Op woensdag 27 december 2017 15:29 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het zou een typetje van Paul de Leeuw kunnen zijn..
[ afbeelding ]
Fout volk, sportbestuurder, of het nu voetbal, formule 1 of schaken isquote:Op woensdag 27 december 2017 16:22 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
De regerend wereldkampioene schaken zal niet afreizen naar SA.
[..]
Stoer van haar en hopelijk leren sportbestuurders eens dat ze niet alleen voor het geld moeten gaan.
Zal die afstand een of twee keer worden gereden?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:34 schreef skysherrif het volgende:
Mannen 500m schaatsten straks wordt wel genot.
Oh Piet: gister Cote de Boeuf gehad als kerstdiner die compleet drooggegaard was. Tragisch was dat.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Fout volk, sportbestuurder, of het nu voetbal, formule 1 of schaken is
Het is maar 2x 250 meter.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:34 schreef skysherrif het volgende:
Mannen 500m schaatsten straks wordt wel genot.
Ik meen gewoon maar 1 keer, even checken tho.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:36 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zal die afstand een of twee keer worden gereden?
volgens https://nos.nl/artikel/22(...)st-op-500-meter.htmlquote:Er wordt nog maar één 500 meter gereden. Wat betekent dat?
"Alles moet kloppen. Je kan je nu helemaal geen foutjes meer permitteren. Op de Spelen rijden we ook maar één keer. Dat betekent dat de loting uiteindelijk doorslaggevend wordt voor sommigen."
Dat maakt het wel extra spannend, met zoveel favorieten zal je ook geen aanwijsplek krijgen als je op je bek gaat.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik meen gewoon maar 1 keer, even checken tho.
Op de OS is het immers ook maar 1 keer.
Volg schaatsen niet zo op de voet, maar ik neem aan dat Ntab, Verbij en Nuis de grote favorieten zijn?quote:Op woensdag 27 december 2017 16:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat maakt het wel extra spannend, met zoveel favorieten zal je ook geen aanwijsplek krijgen als je op je bek gaat.
Ronald Mulder lijkt mij een grotere favoriet dan Kjeld.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volg schaatsen niet zo op de voet, maar ik neem aan dat Ntab, Verbij en Nuis de grote favorieten zijn?
Echt? Dat de muldertjes een beetje uit vorm zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ronald Mulder heeft meer kans dan Kjeld.
We hebben ook nog Otterspeer, wereldkampioen Smeekens en olympisch kampioen Michel Mulder.
Michel is nog steeds aan het kwakkelen inderdaad, Ronald is gewoon goed dit seizoen.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Echt? Dat de muldertjes een beetje uit vorm zijn.
Kjeld is zeker meer de 1000/1500m manquote:Op woensdag 27 december 2017 16:43 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Michel is nog steeds aan het kwakkelen inderdaad, Ronald is gewoon goed dit seizoen.
Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Kjeld is zeker meer de 1000/1500m man
Het is ook makkelijk schieten op Jenny Douwes. Haast in elke zin zegt ze wel iets wat niet waar is, het lijkt gewoon niet zo'n slimme vrouw. Vind wel dat ze goed ontleden waar de zwakke plekken liggen.quote:Op woensdag 27 december 2017 16:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik vind de Snijtafel van deze maand trouwens niet van hetzelfde niveau als die van de vorige paar weken. De kritiek op het interview vind ik terecht, maar ze gaat te kort door de bocht wanneer ze zonder veel informatie de analyse van extreem-links door de AIVD wegwimpelen.
quote:Op woensdag 27 december 2017 16:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Oh Piet: gister Cote de Boeuf gehad als kerstdiner die compleet drooggegaard was. Tragisch was dat.
We hebben er maar dunne plakjes van gesneden met de snijmachine, dan is het nog wat voor op brood.quote:
Dat laatste lijkt me geen reden om bepaalde dingen niet meer te zeggen, hoe onfortuinlijk het ook is dat sommige mensen en groepen enthousiast misbruik maken van bepaalde informatie en formuleringen. Maar dat terzijde.quote:Op woensdag 27 december 2017 19:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het is ook makkelijk schieten op Jenny Douwes. Haast in elke zin zegt ze wel iets wat niet waar is, het lijkt gewoon niet zo'n slimme vrouw. Vind wel dat ze goed ontleden waar de zwakke plekken liggen.
En ze wimpelen die analyse niet weg, toch? Er wordt gezegd dat het suggestief is om twee actiegroepen te noemen bij naam, naast een analyse van "omvangrijke gewelddadige openbare ordeproblemen zoals in de VS en in Duitsland". Wat er staat is niet feitelijk onjuist en volgens mij is dat ook niet het argument van de Snijtafel. Maar dat het suggestief is om dat zo te doen kan je zeker betogen en daar ben ik het ook mee eens. Als ik dit lees zonder 'voorkennis' zou ik ook denken dat die ordeproblemen vooral verwacht kunnen worden van die twee organisaties, terwijl zeker KOZP volgens mij volkomen vreedzaam te werk gaat.
En Wierd Duk, die in de video al genoemd werd, heeft er toe geleid dat allerlei al dan niet rechtse sites de bewering (geciteerd) hebben overgenomen. Zo ontstaat dus het beeld dat een vreedzame actiegroep tegen Zwarte Piet een terreurorganisatie is.
Oh ja?quote:Op woensdag 27 december 2017 22:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Een groep als KOZP voldoet wel degelijk aan die criteria. Ze zuigen en provoceren voortdurend en zijn overduidelijk op zoek naar een confrontatie. Daarnaast zijn ze ook overduidelijk een stuk radicaler dan een paar jaar terug.
(..) bepaalde fracties binnen KOZP sturen overduidelijk aan op rellen (mogelijk tussen de kinderen).
Voormalig journalist van VN Natasha Gerson beschreef in een artikel hoe op beelden (van Kevin Roberson) te zien is hoe Roberson tijdens de blokkade in Friesland twintig minuten aan het zuigen en provoceren was bij de randdebielen die de snelweg blokkeerden in de hoop dat hij een klap zou krijgen (toen hij die niet kreeg werden die er maar bij verzonnen), ze zingen hoorbaar 'fuck the police' naar de agenten die hun bus begeleiden, leggen uit het niks de link tussen extreem-rechts en de politie waar de politie bij is en komen met andere compleet gestoorde beschuldigingen die overduidelijk tot doel hebben om woede op te wekken. Nu kan je zeggen dat ze uiteindelijk niemand kwaad doen en dat dit soort gedrag maar genegeerd moet worden, maar dit gedrag is niet het gedrag van een groepje dat alleen maar vreedzaam aandacht wil vragen voor hun zaak. Er zijn gewoon mensen binnen die organisatie die hoogstwaarschijnlijk uit zijn op ongein.quote:
Jij nomineert mij niet, en omgekeerd ook niet. Capice.quote:Op woensdag 27 december 2017 21:37 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is Piet hier alleen maar om nog wat nominaties binnen te slepen.
Klep dicht, mafklapper.quote:Op woensdag 27 december 2017 23:26 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jij nomineert mij niet, en omgekeerd ook niet. Capice.
Je zou zeggen dat ie nu wel genoeg miljarden voor 1 mens heeft en dat de lonen van zijn slaafjes dus wel omhoog kunnen.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Nou gefeliciflapstaart meneer de uitbuiter van zijn eigen werknemers.
Zonder bol.com zat Amazon ook in Nederland en was Bezos nog rijker.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Nou gefeliciflapstaart meneer de uitbuiter van zijn eigen werknemers.
Hij is natuurlijk geen miljardair geworden door cadeautjes uit te delen.quote:Op donderdag 28 december 2017 09:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ie nu wel genoeg miljarden voor 1 mens heeft en dat de lonen van zijn slaafjes dus wel omhoog kunnen.
En wanneer is stinkend rijk stinkend rijk genoeg?quote:Op donderdag 28 december 2017 09:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk geen miljardair geworden door cadeautjes uit te delen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |