quote:Denkt u weleens aan 1914?
„Als je het huidige tijdsgewricht spiegelt met een eeuw geleden zie je wel dat er een zorgwekkend aantal overeenkomsten is.”
Heeft u het boek Sleepwalkers gelezen, over het ontstaan van de Eerste Wereldoorlog?
„Ja. Daar werd ik niet geruster door.
NRCquote:Als je toelaat dat landen zich niet aan de basisregels van de EU houden, kan dat maar op één manier eindigen: de EU valt uit elkaar. Dan gaan andere landen ook zeggen: wij houden ons niet meer aan de afspraken. Dat is een bedreiging voor de EU. Hiermee kom je aan de fundamenten van de samenwerking.”
Wheheh.quote:PVV-leider Geert Wilders heeft aangekondigd dat hij naar Rusland gaat.
„Ik moet nog maar zien of hij gaat. Zelf ga ik in februari naar mijn collega Lavrov, maar dat is wat anders dan zeggen: die Poetin is wel een prima gozer. Neem Thierry Baudet die in een interview de connecties van Rusland met MH17 gewoon ontkent en gelooft dat Oekraïne een gevechtsvliegtuig had op de plek van de aanslag. Dat is echt desinformatie. Als je tegelijkertijd Poetin gaat verheerlijken omdat je een sterke leider zo fijn vindt, dan ben je echt een beetje de weg kwijt.”
Wel een beetje angsthazerig van Halbe. Meestal zijn ministers van BuZa wat positiever.quote:Op woensdag 27 december 2017 08:44 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Die Halbe Zijlstra is best pessimistisch over de wereld.
[..]
[..]
NRC
Het zou een afspraak binnen de gehele Nederlandse politiek moeten zijn. Baudet moet bij de knieën worden afgezaagd omwille van dit standpunt. Die mening van hem is een belediging voor alle nabestaanden.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:00 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Rutte greep Baudet tijdens de Algemene Beschouwingen ook al op dit onderwerp (zonder dat het debat over MH17 ging), ik gok dat dit een afspraak is binnen de VVD.
Wel een ontzettend fotogenieke.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:01 schreef Reya het volgende:
Baudet is het perfecte voorbeeld van een hedendaagse nuttige idioot.
Eens. Bovendien grenst zijn gedrag aan landverraad.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:04 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Het zou een afspraak binnen de gehele Nederlandse politiek moeten zijn. Baudet moet bij de knieën worden afgezaagd omwille van dit standpunt. Die mening van hem is een belediging voor alle nabestaanden.
Ik ben voorzichtig met de term landverraad. Het is een beetje een paradepaardje geworden van de ontstemde PVV- en FVD-stemmers.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Eens. Bovendien grenst zijn gedrag aan landverraad.
PVV-retoriek, inderdaad.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben voorzichtig met de term landverraad. Het is een beetje een paradepaardje geworden van de ontstemde PVV- en FVD-stemmers.
Dat is precies de reden waarom ik het gebruik.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:17 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik ben voorzichtig met de term landverraad. Het is een beetje een paradepaardje geworden van de ontstemde PVV- en FVD-stemmers.
Er staat vrij duidelijk 'boek' in het interview.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:39 schreef remlof het volgende:
Er wordt in het interview met Zijlstra gerefereerd aan de “film” The Sleepwalkers.
Ik neem aan dat het boek van Christopher Clark wordt bedoeld.
https://www.nytimes.com/2(...)s-and-july-1914.html
Maar ik kan nergens iets vinden over een verfilming hiervan, is dit een fout van de NRC of ben ik nog niet wakker?
Zeikerds. Meer gaan verdienen is de oplossing. Of creatief samenwerken met andere weinig-verdieners.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:37 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://nos.nl/artikel/22(...)l-helemaal-niet.html
Dit
Ik zie het nu. Ikwas nog niet wakker dusquote:Op woensdag 27 december 2017 09:39 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Er staat vrij duidelijk 'boek' in het interview.
Aldus Bassie.quote:Mijn generatie maakt zich zorgen over de opwarming van de aarde en de noodzaak om de economie te vergroenen. Bent u ook bezig uw ecologische voetafdruk te verkleinen?
Absoluut niet! Het is de grootste zwendel die er is! De opwarming van de aarde, dat is gewoon om mensen in de macht te krijgen. Dat er weer een boosdoener is. Zeshonderd jaar geleden had je ook hete zomers en in de oorlog ook. Gelukkig maar, want we hadden geen schoenen en liepen allemaal op onze blote voeten. Nee jongen, het is geeneens een complot, het is gewoon nep.
Het hele intervieuwquote:Op woensdag 27 december 2017 09:58 schreef KoosVogels het volgende:
Bassie is in werkelijkheid ook gewoon een gigantische teringlijer.
Doei!quote:Op woensdag 27 december 2017 10:03 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, Piet is er. Over teringlijers gesproken.
Goed moment dus om de SC weer te negeren. Tot ziens.
Bassie doet het beter bij de kampersclub van Greet.quote:Op woensdag 27 december 2017 09:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Die clown wordt nog een keer lijstduwer voor het FvD.
Die overlappen elkaar toch bijna volledig.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bassie doet het beter bij de kampersclub van Greet.
Ja maar dat is een zinkend schip.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Bassie doet het beter bij de kampersclub van Greet.
Alweer een overeenkomst met Bassie.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja maar dat is een zinkend schip.
quote:
Bassiequote:
Veel vrienden van mij die net als u een creatief beroep hebben verdienen super weinig geld. Welke adviezen heeft u als collega-artiest voor hen?
Dat zijn geen collega's van me. Die mensen kennen hun vak gewoon niet. Als je creatief bent dan heb je iets wat anderen leuk vinden en waar ze voor willen betalen. Kijk, ik ken die types wel. GroenLinks stemmen, SP'tje, elke dag een sjekkie rollen en dan aan het eind van de maand rolt er een cheque bij ze in de bus.
True. Bassie en Geert, voor al uw feesten en partijen.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Alweer een overeenkomst met Bassie.
Wat een man.quote:Bestaat er niet ook kunst die waardevol is, maar die maar weinig mensen begrijpen?
Je gaat me toch niet vertellen dat Wim T. Schippers Nederland verrijkt heeft met kunst?
Hij staat wel in het Stedelijk Museum.
Ja, maar dat is de firma handjeklap.
Dat is geen kunst?
Nee.
Vindt u het niet knap dat een artistieke man dat zo aan de man weet te brengen?
Petronius zei het al: de wereld wil bedrogen worden. Google maar even.
En daar is Wim T. Schippers goed in?
Ja. Maar hij moet niet boos worden als ik dan zeg: 'wat je maakt is kut'.
Bassie kent dus geen Groen Slinksers.quote:Kijk, ik ken die types wel. GroenLinks stemmen, SP'tje, elke dag een sjekkie rollen en dan aan het eind van de maand rolt er een cheque bij ze in de bus.
Bassie gaat op vakantie naar Antalya.quote:U heeft de Rolex niet meer?
Nee, alleen nog een stalen Rolex. Maar je hebt tegenwoordig neppers die veel mooier zijn.
Zag trouwens dat Geertje zich tijdens de feestdagen weer lekker druk heeft lopen maken om Aboutalebquote:Op woensdag 27 december 2017 10:21 schreef remlof het volgende:
[..]
True. Bassie en Geert, voor al uw feesten en partijen.
Ja, het is gewoon een strontvervelende ventquote:Op woensdag 27 december 2017 10:27 schreef Pietverdriet het volgende:
Mooi toch hoe zo een clown in werkelijkheid een sjagerijnige bejaarde is.
Ja, dat was een een-tweetje met gristenhond Thijs van den Brink die op Twitter wat woorden van Abou uit zijn verband trok.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zag trouwens dat Geertje zich tijdens de feestdagen weer lekker druk heeft lopen maken om Aboutaleb
Zo rolt die linkse staatsomroep.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat was een een-tweetje met gristenhond Thijs van den Brink die op Twitter wat woorden van Abou uit zijn verband trok.
Hij zat jaren geleden eens bij Sonja Barend, over zijn succes te vertellen. Hij zei toen dat hij zich niet verbaasde over het succes van de worst, want zijn vrouw was er jaren gek op.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon een strontvervelende ventDie broer is wel een stuk vriendelijker.
En het was geheel in lijn met de fijne joods-christelijke kerstgedachte om jezelf in de picture te zetten over de rug van anderenquote:
Ja, dat soort opmerkingen. Tegen Georgina Verbaan had hij ook eens van die ranzige opmerkingen.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:31 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Hij zat jaren geleden eens bij Sonja Barend, over zijn succes te vertellen. Hij zei toen dat hij zich niet verbaasde over het succes van de worst, want zijn vrouw was er jaren gek op.
Sloeg ook erg aan bij Sonja die grap.
Wel opmerkelijke TV, je vraagt je af of dit spontaan is of gescript zo ranzigquote:Op woensdag 27 december 2017 10:40 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, dat soort opmerkingen. Tegen Georgina Verbaan had hij ook eens van die ranzige opmerkingen.
Whehe, mooi wanhopig inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2017 10:49 schreef Tem het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)n-te-maken~a4550002/
Max Pam probeert wanhopig zijn liefde voor Thierry te verantwoorden.
Mwoah, Aad is ook beste een aparte.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:29 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, het is gewoon een strontvervelende ventDie broer is wel een stuk vriendelijker.
Iig over Trump en Jan Roos.. Dan lijkt me dat Terry ook wel genoemd gaat worden.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik ben benieuwd of Youp nog wat te zeggen heeft over Baudet op oudejaarsavond.
Z'n opa had dus ook al een vreemde obsessie met ras. Fijn om te weten.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:49 schreef Tem het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)n-te-maken~a4550002/
Max Pam probeert wanhopig zijn liefde voor Thierry te verantwoorden.
Was een artikel dat ong. iedere conference aandacht aan Baudet gaat besteden (ipv wilders).quote:Op woensdag 27 december 2017 10:55 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Ik ben benieuwd of Youp nog wat te zeggen heeft over Baudet op oudejaarsavond.
Ik heb 't gelinkt in mijn vorige post.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was een artikel dat ong. iedere conference aandacht aan Baudet gaat besteden (ipv wilders).
Gaap
Zie het nu ja, die bedoel ik inderdaadquote:Op woensdag 27 december 2017 11:01 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik heb 't gelinkt in mijn vorige post.
En "Bij een overval op zijn verzetsgroep was hij de enige die per toeval overleefde".quote:Op woensdag 27 december 2017 10:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Z'n opa had dus ook al een vreemde obsessie met ras. Fijn om te weten.
Dank je, hopelijk zitten er een paar harde grappen bij. Dat hebben we wel nodig na al die slappe interviews van de afgelopen weken.quote:Op woensdag 27 december 2017 10:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iig over Trump en Jan Roos.. Dan lijkt me dat Terry ook wel genoemd gaat worden.
In oudejaarsconferences is Baudet het nieuwe mikpunt
Want er wordt nooit hard geschreven of uitgebreid onderzoek gedaan naar Baudet, ook niet de laatste tijd?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:02 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dank je, hopelijk zitten er een paar harde grappen bij. Dat hebben we wel nodig na al die slappe interviews van de afgelopen weken.
Kringloopwinkel van mijn opa komt er in voorquote:Op woensdag 27 december 2017 11:03 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Die serie van de VPRO over de kringloopwinkel is trouwens fantastisch.
I smell a rat.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:02 schreef remlof het volgende:
[..]
En "Bij een overval op zijn verzetsgroep was hij de enige die per toeval overleefde".
Hmmm.
Nee, die interviews met hem zijn vrij kruiperig.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Want er wordt nooit hard geschreven of uitgebreid onderzoek gedaan naar Baudet, ook niet de laatste tijd?
Niet genoeg, Baudet wordt genormaliseerd in de meeste media (wat apart is aangezien vrijwel elke politieke journalist op twitter blijk geeft van hun afschuw).quote:Op woensdag 27 december 2017 11:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Want er wordt nooit hard geschreven of uitgebreid onderzoek gedaan naar Baudet, ook niet de laatste tijd?
quote:Op woensdag 27 december 2017 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, die interviews met hem zijn vrij kruiperig.
Je moet die gluiperd niet laten wegkomen met halve antwoorden en laffe excuses. Neem die ontmoeting met Jared Taylor. Volgens Baudet had hij een nauwelijks een idee wie die vent is en was het diner bijna per toeval tot stand gekomen.
Dat gelooft toch geen hond? Wees eens wat kritischer richting die omhooggevallen flapdrol en leg hem het vuur aan de schenen.
Oh, interviews van politiek journalisten misschien wel ja.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Niet genoeg, Baudet wordt genormaliseerd in de meeste media (wat apart is aangezien vrijwel elke politieke journalist op twitter blijk geeft van hun afschuw).
Jep, ga goede journalistiek bedrijvenquote:Op woensdag 27 december 2017 11:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, die interviews met hem zijn vrij kruiperig.
Je moet die gluiperd niet laten wegkomen met halve antwoorden en laffe excuses. Neem die ontmoeting met Jared Taylor. Volgens Baudet had hij een nauwelijks een idee wie die vent is en was het diner bijna per toeval tot stand gekomen.
Dat gelooft toch geen hond? Wees eens wat kritischer richting die omhooggevallen flapdrol en leg hem het vuur aan de schenen.
Het moet natuurlijk wel leuk blijven voor het eigen publiek he.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Grappen maken over baudet bij een oude jaars conference.
Dat is preken voor het koor.
Waarom geen harde grappen over waarom mensen weglopen bij de gevestigde partijen?
GroenLinks en D66 doen het goed toch? VVD ook prima.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Waarom geen harde grappen over waarom mensen weglopen bij de gevestigde partijen?
GroenLinks is geen 'gevestigde partij'.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
GroenLinks en D66 doen het goed toch? VVD ook prima.
Buma, PvdA en Rutte moeten het regelmatig ontgelden in de media en bij caberetiers.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:08 schreef Pietverdriet het volgende:
Tsja, dat krijg je wanneer je als politicus zo opzichtig flirt met extreem-rechtse denkers.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[..]
Oh, interviews van politiek journalisten misschien wel ja.
Maar je kan niet zeggen dat er niet genoeg harde opinies wekelijks over hem worden geschreven en een conference is ook niets meer of minder dan een opinie.
Leugens. De groenen zijn juist onderdeel van het cultuurmarxistisch kartel.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:10 schreef Igen het volgende:
[..]
GroenLinks is geen 'gevestigde partij'.
Dat zijn VVD, CDA, PvdA en D66.
55 zetels in de kamer voor populisten en protestpartijen volgens de peiling van de Hond vorige maandquote:Op woensdag 27 december 2017 11:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
GroenLinks en D66 doen het goed toch? VVD ook prima.
Dan wint het partijkartel nog steeds. Mooi.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
55 zetels in de kamer voor populisten en protestpartijen volgens de peiling van de Hond vorige maand
Nou en terecht, maar daarom vind ik ook niet dat er een gebrek aan is. Wel aan mensen die hem interviewen die weigeren door te vragen of hem met feiten om de oren te slaan.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat krijg je wanneer je als politicus zo opzichtig flirt met extreem-rechtse denkers.
Maar je vindt het dus vervelend dat er grapjes worden gemaakt over de beste man tijdens de conferences?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou en terecht, maar daarom vind ik ook niet dat er een gebrek aan is. Wel aan mensen die hem interviewen die weigeren door te vragen of hem met feiten om de oren te slaan.
Ik mis Ischa Meijer nog vrijwel dagelijksquote:Op woensdag 27 december 2017 11:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou en terecht, maar daarom vind ik ook niet dat er een gebrek aan is. Wel aan mensen die hem interviewen die weigeren door te vragen of hem met feiten om de oren te slaan.
Alt-right kan wel meer beweren.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Leugens. De groenen zijn juist onderdeel van het cultuurmarxistisch kartel.
Neuh dat niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar je vindt het dus vervelend dat er grapjes worden gemaakt over de beste man tijdens de conferences?
Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden: niet kijken.
Hoog tijd dat iemand daar eens een grapje over maakt danquote:Op woensdag 27 december 2017 11:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
55 zetels in de kamer voor populisten en protestpartijen volgens de peiling van de Hond vorige maand
Dergelijke voorstellingen hebben dan ook niet als doel iets 'op te lossen'. Er moet gewoon gelachen worden, niets meer en niets minder.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Neuh dat niet.
Maar ik denk niet dat je er iets mee oplost verder, wij vinden het grappig, maar het zal hem eerder goed doen dat iemand als youp van het hek of dolf jansen grapjes over hem maakt dan dat een gedegen journalist hem eens goed onderuit haalt.
Er is nauwelijks nog een regering te vormenquote:Op woensdag 27 december 2017 11:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Alt-right kan wel meer beweren.
Hoe dan ook, de vier gevestigde machtspartijen hadden in 1989 nog 137 zetels behaald en nu hebben ze nog maar 80 over.
Eens, maar ik reageerde dan ook op Linus en ze zei niet wat jij nu zegt.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dergelijke voorstellingen hebben dan ook niet als doel iets 'op te lossen'. Er moet gewoon gelachen worden, niets meer en niets minder.
Het moet vooral duidelijk gemaakt worden dat je echt een enorme loser bent als je op een partij als FvD stemt. Echt een minderwaardig onderkruipsel zelfs.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dergelijke voorstellingen hebben dan ook niet als doel iets 'op te lossen'. Er moet gewoon gelachen worden, niets meer en niets minder.
Jij zat je boos te maken over een clownquote:Op woensdag 27 december 2017 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Da's best erg.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:22 schreef skysherrif het volgende:
Despacito nu in de top2000, enkele plaatsen hoger dan Working Class Hero van John Lennon.
Klaar mee.
Waarschijnlijk vindt Youp je dan een bucklerlul.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Het moet vooral duidelijk gemaakt worden dat je echt een enorme loser bent als je op een partij als FvD stemt. Echt een minderwaardig onderkruipsel zelfs.
Eigenlijk moest ik vooral lachen om de absurditeit van Bassie, maar goed.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:22 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij zat je boos te maken over een clown
Ik wou het net zeggen.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt Youp je dan een bucklerlul.
Zal niet veel helpen, want zolderkamerautist is voor die figuren al een geuzennaam (en uiteraard is het feminisme en de massa-immigratie volgens hen schuldig daaraan).quote:Op woensdag 27 december 2017 11:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vindt Youp je dan een bucklerlul.
In Duitsland misschien.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er is nauwelijks nog een regering te vormen
Dat is toch goed? Democratie is immers geen volkstelling (wat het voor 1990 wel was) maar een dynamisch proces.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:17 schreef Igen het volgende:
[..]
Alt-right kan wel meer beweren.
Hoe dan ook, de vier gevestigde machtspartijen hadden in 1989 nog 137 zetels behaald en nu hebben ze nog maar 80 over.
quote:Ik hijack even om aan te geven waarom ik dit een slechte zaak vind (repost van eigen comment uit een draad van gister). Hoop dat je me vergeeft.
Neem bijvooreeld dit artikel (Telegraaf, geen directe link): https://www.pressreader.c(...)1213/281749859699935
Ik citeer:
De hoofdconclusie is opbeurend: op veel fronten is de klwaiteit van leven verbeterd ten opzichte van 25 jaar geleden: Nederlanders hebben meer te besteden, leven langer, zijn beter opgeleid en hebben vaker werk. De criminaliteit is gedaald. [...] "Het is absoluut niet waar dat we het goed gaat met Nederland en dat mensen dat denken", reageert Thierry Baudet van [FvD]. "Het SCP is een links instituut, opgericht en geleid door een PvdA'er".
Als men dan het rapport waarop dit gebaseerd is erbij pakt, ziet men dat een van de co-auteurs (van het SCP dus) Pepijn van Houwelingen is. Dezelfde Pepijn die initiatiefnemer van het Oekraïne-referendum was. Sterker nog, hij heeft Manifest aan het volk van Nederland – Burgercomité-EU geschreven. Dezelfde Thierry die hier loopt te verkondigen dat het SCP PvdA'ers zijn, schreef het voorwoord van zijn boek en voelt zich dus wel degelijk (ideologisch) verbonden met wat de schrijver verkondigt in dit boek.
Dit weet Baudet natuurlijk dondersgoed, maar hij liegt liever gewoon keihard en noemt een onafhankelijk onderzoeksinstituut vooringenomen, in plaats van dat hij de waarheid (en gedegen onderzoek door wetenschappers) accepteert. Maar helaas propageert dat onderzoek deze keer geen angst, en dus geen kiezers voor hem. Dus noemt hij zonder te twijfelen iemand met wie hij veel heeft samengewerkt maar gewoon "links" en veegt (zonder ook maar enig inhoudelijk argument te geven) al zijn onderzoek van tafel en zegt dat het niet klopt. En er zijn er nog maar weinigen die hem hierop afrekenen.
Dat is waarom ik Thierry zo gevaarlijk vind. We gaan echt de richting van de Amerikaanse politiek op. Links tegen rechts, mannen tegenover feminisme, allochtoon tegenover autochtoon. Het is bij Thierry niet de waarheid die uitmaakt, maar aan welke kant van zijn politieke straatje de uitkomst ligt. Is het goed, dan klopt het en zullen we het verdedigen. Spreekt het mijn doel tegen, dan komt dat door het partijkartel/baantjescarrousel/pro-LBGT beweging/de linkse mensen/vul zelf iets in, enige inhoudelijke debat wordt niet meer gevoerd (want dat verliest ie). Het gaat bij hem alleen maar om de beeldvorming.
Verschrikkelijk.
quote:Op woensdag 27 december 2017 11:25 schreef Igen het volgende:
[..]
Zal niet veel helpen, want zolderkamerautist is voor die figuren al een geuzennaam (en uiteraard is het feminisme en de massa-immigratie volgens hen schuldig daaraan).
Zie het probleem eerlijk gezegd ook niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is toch goed? Democratie is immers geen volkstelling (wat het voor 1990 wel was) maar een dynamisch proces.
Het is inderdaad een gevaarlijke cocktail van identiteitspolitiek (vanuit een machtspositie) en populisme.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:29 schreef Puddington het volgende:
Ik kwam deze ook laatst tegen over Sjerrie en vond hem wel tekenend:
[..]
Zolang het marginale clubjes zijn is dat soort gedrag nog enigszins lollig, maar als hordes mensen daar intrappen wordt het wel naar idd.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:29 schreef Puddington het volgende:
Ik kwam deze ook laatst tegen over Sjerrie en vond hem wel tekenend:
[..]
Ik vind het zorgwekkend als de partijen die daadwerkelijk macht kunnen uitoefenen samen nauwelijks boven de 50% uitkomen. Dan heb je na verkiezingen geen wisseling van de macht, maar alleen een wisseling van de mensen die vanaf de zijlijn wat roepen.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is toch goed? Democratie is immers geen volkstelling (wat het voor 1990 wel was) maar een dynamisch proces.
Nederland is een stevige peiler onder de EU. Dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:35 schreef Morendo het volgende:
Ach, wat vermag de Nederlandse politiek eigenlijk? Gerommel in de marge, een koopkrachtplaatje van een half procent meer, of minder.
Het betekent op zijn best dat de grote partijen meer open moeten staan voor het geluid van de kleinere partijen. Dat is vervelend - want lastig uit te leggen aan de kiezer die graag de absolute macht wil hebben - maar zorgt er wel voor dat ook minderheidsbelangen door de zittende macht gehoord en vertegenwoordigd worden. Dat is juist een teken van een goed werkende democratie.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik vind het zorgwekkend als de partijen die daadwerkelijk macht kunnen uitoefenen samen nauwelijks boven de 50% uitkomen. Dan heb je na verkiezingen geen wisseling van de macht, maar alleen een wisseling van de mensen die vanaf de zijlijn wat roepen.
Precies, het cultuurmarxistisch complot van de EUSSR zorgt ervoor dat de hoge heren in Brussel alles bepalen en de marionetten in Den Haag alleen maar kunnen buigen naar de wens van de omvolkers.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:35 schreef Morendo het volgende:
Ach, wat vermag de Nederlandse politiek eigenlijk? Gerommel in de marge, een koopkrachtplaatje van een half procent meer, of minder.
Ja, precies dit. De PvdD is om veel redenen mijn partij niet, maar ze vormen wel een gewenste en gegronde aanvulling aan onze democratie. Een partij die praktisch ook alleen in ons democratisch bestel kan bestaan.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie het probleem eerlijk gezegd ook niet.
Juist door die versplintering komt er meer aandacht voor meningen en visies die in het verleden onderbelicht bleven. Zie wat de kleine PvdD heeft bereikt op het gebied van dierenwelzijn, puur door aanwezig te zijn in de Tweede Kamer.
In hoeverre?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:42 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het betekent op zijn best dat de grote partijen meer open moeten staan voor het geluid van de kleinere partijen. Dat is vervelend - want lastig uit te leggen aan de kiezer die graag de absolute macht wil hebben - maar zorgt er wel voor dat ook minderheidsbelangen door de zittende macht gehoord en vertegenwoordigd worden. Dat is juist een teken van een goed werkende democratie.
Slechts een politieke poppenkast om wingewest Nederland bezig te houden met onbelangrijk gerommel in de marge terwijl de werkelijke besluiten door Brussel worden genomenquote:Op woensdag 27 december 2017 11:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies, het cultuurmarxistisch complot van de EUSSR zorgt ervoor dat de hoge heren in Brussel alles bepalen en de marionetten in Den Haag alleen maar kunnen buigen naar de wens van de omvolkers.
CU zit in de regering, dus ik neem aan dat CU-stemmers zich vertegenwoordigd voelen..quote:Op woensdag 27 december 2017 11:45 schreef Igen het volgende:
[..]
In hoeverre?
Neem nou de nieuwe regering. In hoeverre vertegenwoordigt die nou de ideeen van mensen die PVV, GroenLinks of ChristenUnie hebben gestemd?
De regering zelf heeft met GroenLinks onderhandeld en ChristenUnie neemt er zitting in. In het parlement is de PVV de tweede partij van Nederland en daarmee feitelijk de oppositieleider.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:45 schreef Igen het volgende:
[..]
In hoeverre?
Neem nou de nieuwe regering. In hoeverre vertegenwoordigt die nou de ideeen van mensen die PVV, GroenLinks of ChristenUnie hebben gestemd?
Goed scoren bij de PS-verkiezingen en het wheelen en dealen kan beginnen.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
CU zit in de regering, dus ik neem aan dat CU-stemmers zich vertegenwoordigd voelen..
PVV en GL hebben pech, die zitten in de oppositie. Ze zullen met goed oppositie voeren misschien nog stokpaardjes geregeld kunnen krijgen.
Ik heb het niet over kleine partijtjes die met een paar zetels bepaalde dingen agenderen. Ik heb het erover dat je nu een stuk of 7 partijen hebt die allemaal rond de 15 zetels halen en waarvan de meesten niet kunnen/willen regeren. Ik zie niet waar dat goed voor is.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist door die versplintering komt er meer aandacht voor meningen en visies die in het verleden onderbelicht bleven. Zie wat de kleine PvdD heeft bereikt op het gebied van dierenwelzijn, puur door aanwezig te zijn in de Tweede Kamer.
Ik zou bijna gaan denken dat je die genante onzin nog gelooft ookquote:Op woensdag 27 december 2017 11:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies, het cultuurmarxistisch complot van de EUSSR zorgt ervoor dat de hoge heren in Brussel alles bepalen en de marionetten in Den Haag alleen maar kunnen buigen naar de wens van de omvolkers.
Ik heb het over machtsuitoefening. Niet over dat "het geluid" ergens door iemand "gehoord" wordt.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
De regering zelf heeft met GroenLinks onderhandeld en ChristenUnie neemt er zitting in. In het parlement is de PVV de tweede partij van Nederland en daarmee feitelijk de oppositieleider.
Je kan veel zeggen: maar de mening van de mensen die op al die partijen gestemd hebben -
hoe marginaal de partijen nu zijn of ooit waren - worden nadrukkelijk gehoord en ook Vak K kan er niet omheen. Als het alleen een clubje van vier partijen was geweest dan waren die geluiden verstomd.
Ahja die zijn er over iets meer dan een jaar ook weer. Al vind ik die meer uitgesproken politisering van de Eerste Kamer ook niet altijd wenselijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Goed scoren bij de PS-verkiezingen en het wheelen en dealen kan beginnen.
Ik vind het ook geen fijne ontwikkling inderdaad, lekker lang onderhandelen en trage besluitsvorming.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb het niet over kleine partijtjes die met een paar zetels bepaalde dingen agenderen. Ik heb het erover dat je nu een stuk of 7 partijen hebt die allemaal rond de 15 zetels halen en waarvan de meesten niet kunnen/willen regeren. Ik zie niet waar dat goed voor is.
Ach, vroeger hadden de grote partijen verschillende bloedgroepen. Nu hebben bloedgroepen verschillende partijen. Het verschil is niet zo groot denk ik.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb het niet over kleine partijtjes die met een paar zetels bepaalde dingen agenderen. Ik heb het erover dat je nu een stuk of 7 partijen hebt die allemaal rond de 15 zetels halen en waarvan de meesten niet kunnen/willen regeren. Ik zie niet waar dat goed voor is.
quote:Op woensdag 27 december 2017 11:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik vind het ook geen fijne ontwikkling inderdaad, lekker lang onderhandelen en trage besluitsvorming.
Maar wat hebben jullie dan liever wél? Een kiesdrempel?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb het over machtsuitoefening. Niet over dat "het geluid" ergens door iemand "gehoord" wordt.
Ja, dat is onderdeel van besluitvorming (zeg maar: machtsuitoefening). De reden waarom de achterban van GroenLinks wel wat in de melk te brokkelen heeft maar die van de Piratenpartij (geen zetels) niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik heb het over machtsuitoefening. Niet over dat "het geluid" ergens door iemand "gehoord" wordt.
Een kiesdrempel zou nauwelijks iets uithalen. Tenzij je hem op 15% zet.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
[..]
Maar wat hebben jullie dan liever wél? Een kiesdrempel?
Alleen kaas- is ervan overtuigd dat ik dat echt geloof. Verder kijk ik eerst naar wat zijn excellentie Zijlstra er van vindt.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan denken dat je die genante onzin nog gelooft ook
Een kiesdrempel van 5% had Sjerrie anders wel uit de Kamer gehouden.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een kiesdrempel zou nauwelijks iets uithalen. Tenzij je hem op 15% zet.
Ook lastig, dan moet je hem op 15 zetels zetten bijna en dat lijkt me ook geen goede oplossing.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
[..]
Maar wat hebben jullie dan liever wél? Een kiesdrempel?
Boeit ook niet meer. Tijdens de volgende verkiezingen zal 80 tot 90% van het volk op Thierry stemmen. Dan is deze hele discussie overbodig geworden.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook lastig, dan moet je hem op 15 zetels zetten bijna en dat lijkt me ook geen goede oplossing.
Tsja, wat je er tegen kan doen weet ik ook niet.
Een nieuw tijdperk zal aanbreken.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Boeit ook niet meer. Tijdens de volgende verkiezingen zal 80 tot 90% van het volk op Thierry stemmen. Dan is deze hele discussie overbodig geworden.
Wat heeft GroenLinks nou concreet in de melk te brokkelen?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:55 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, dat is onderdeel van besluitvorming (zeg maar: machtsuitoefening). De reden waarom de achterban van GroenLinks wel wat in de melk te brokkelen heeft maar die van de Piratenpartij (geen zetels) niet.
Toegegeven, ideaal is anders. Versplintering is tot op zekere hoogte absoluut wenselijk, maar het wordt lastig om een ambitieus regeerakkoord op te stellen. Doordat er zoveel belangen mee worden gewogen, krijg je snel een akkoord dat vlees noch vis is.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Een kiesdrempel van 5% is een prima middel om randfiguren als Baudet uit het parlement te houden. En Kuzu en Henk Krol. En de ChristenUnie.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ook lastig, dan moet je hem op 15 zetels zetten bijna en dat lijkt me ook geen goede oplossing.
Tsja, wat je er tegen kan doen weet ik ook niet.
De Nederlandse waarden zullen eindelijk beschermend worden en de dag van de afrekening zal plaatsvinden. Klimaathoaxers, linkse gluiperds en mensen die Thierry ooit gepest hebben zullen hun rechtmatige straf ondergaan.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Een nieuw tijdperk zal aanbreken.
Is er in jouw optiek nog wat anders mogelijk dan onvoorwaardelijke federalisatie in de EU of het voorstaan van het opheffen van de EU ?quote:Op woensdag 27 december 2017 11:54 schreef remlof het volgende:
Ik hoop dat alle EU-haters zich beseffen dat als die EU onverhoopt mag falen wij als Nederland volledig zijn overgeleverd aan de grillen van Duitsland dat dan ook niet meer gehouden zal zijn aan de voorwaarden van de EU.
De EU die in eerste instantie is opgericht om de vrede te bewaren tussen Duitsland en haar buurlanden.
Ik denk dat federalisatie inderdaad de enige weg is om verregaande samenwerking in Europa te garanderen op de lange termijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:59 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Is er in jouw optiek nog wat anders mogelijk dan onvoorwaardelijke federalisatie in de EU of het voorstaan van het opheffen van de EU ?
Hetzelfde kun je je afvragen bij andere, wat merkwaardige, marginale partijen aan de rand van het politieke bestel.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:58 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat heeft GroenLinks nou concreet in de melk te brokkelen?
Welke initiatiefwetsvoorstellen van GroenLinks zijn er ingevoerd?
Welke ministers of staatssecretarissen heeft GroenLinks?
Welke grote gemeente heeft een GroenLinks-burgemeester?
En bijna de PvdA, hihihi.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Een kiesdrempel van 5% is een prima middel om randfiguren als Baudet uit het parlement te houden. En Kuzu en Henk Krol. En de ChristenUnie.
[ afbeelding ]
Jep, allerlei zaken niet aanpakken omdat er anders geen coalitie koord mogelijk isquote:Op woensdag 27 december 2017 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toegegeven, ideaal is anders. Versplintering is tot op zekere hoogte absoluut wenselijk, maar het wordt lastig om een ambitieus regeerakkoord op te stellen. Doordat er zoveel belangen mee worden gewogen, krijg je snel een akkoord dat vlees noch vis is.
En toch zit men bijv. in Duitsland, met een kiesdrempel van 5%, nu net zo goed met de situatie dat de "grote partijen" samen net 56% van de zetels halen.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Een kiesdrempel van 5% is een prima middel om randfiguren als Baudet uit het parlement te houden. En Kuzu en Henk Krol. En de ChristenUnie.
[ afbeelding ]
Je beantwoord de vraag nietquote:Op woensdag 27 december 2017 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat federalisatie inderdaad de enige weg is om verregaande samenwerking in Europa te garanderen op de lange termijn.
Lekker de slinkse media zuiveren.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:59 schreef Ryon het volgende:
[..]
De Nederlandse waarden zullen eindelijk beschermend worden en de dag van de afrekening zal plaatsvinden. Klimaathoaxers, linkse gluiperds en mensen die Thierry ooit gepest heeft zullen hun rechtmatige straf ondergaan.
Wat is daar concreet het voordeel van? Burgemeesters staan boven de partijen en voeren geen politiek beleid uit. GroenLinks heeft in tal van grote gemeenten (waaronder Amsterdam) wel wethouders geleverd.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:58 schreef Igen het volgende:
Welke grote gemeente heeft een GroenLinks-burgemeester?
Beetje een cirkelredenering dit.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik denk dat federalisatie inderdaad de enige weg is om verregaande samenwerking in Europa te garanderen op de lange termijn.
Op zijn minst bepaalt een partij als GL iig indirect voor een deel de politieke positie van bijvoorbeeld D66 en andere partijen in de politieke nabijheid.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hetzelfde kun je je afvragen bij andere, wat merkwaardige, marginale partijen aan de rand van het politieke bestel.
Yep, net als dat de FPD uit de Bondsdag was verdwenen. Maar een oude georganiseerde middenpartij kan zich wel weer terugvechten in het parlement bij een kiesdrempel van 5%.quote:
Over 4 jaar is 5% niet genoeg meer om thierry er uit te houden echterquote:Op woensdag 27 december 2017 11:59 schreef remlof het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aan "onvoorwaardelijk" doen we niet in democratieën.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je beantwoord de vraag niet
Eerst de NPO saneren, daarna het Subsidienetwerk van Links (SNL) aanpakken, vervolgens met de bezem door Het Mediahuis en De Persgroep gaan.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker de slinkse media zuiveren.
Als Ryon's profetie uitkomt dan zal een kiesdrempel van 49% niet eens meer helpen.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Over 4 jaar is 5% niet genoeg meer om thierry er uit te houden echter
Dat weet ik nog zo net niet. Maar zo'n kiesdrempel zorgt aan de andere kant ook voor stevigere coalities omdat de 150 zetels verdeeld worden over minder partijen.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Over 4 jaar is 5% niet genoeg meer om thierry er uit te houden echter
We doen er een beetje lacherig over, maar ik heb het idee dat je Baudets ideaalbeeld hiermee dicht nadert.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:04 schreef Ryon het volgende:
[..]
Eerst de NPO saneren, daarna het Subsidienetwerk van Links (SNL) aanpakken, vervolgens met de bezem door Het Mediahuis en De Persgroep gaan.
Als vanzelfsprekend zal landverrader Derk Sauer als eerste onder de guillotine gaan op de Dam.
Maar nu kan je nog een centrumpartijtje als CU erbij pakken, dat was anders niet het geval.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat weet ik nog zo net niet. Maar zo'n kiesdrempel zorgt aan de andere kant ook voor stevigere coalities omdat de 150 zetels verdeeld worden over minder partijen.
Wellicht wil Bosma nog iets met de neus van Polak.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We doen er een beetje lacherig over, maar ik heb het idee dat je Baudets ideaalbeeld hiermee dicht nadert.
Dan waren er 7 partijen geweest. 150/7 is ongeveer 21,4 zetels gemiddeld per partij. De kans dat je dan meer dan 3 partijen nodig hebt voor een meerderheidscoalitie wordt dan erg klein.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar nu kan je nog een centrumpartijtje als CU erbij pakken, dat was anders niet het geval.
(geen idee of het dan met 3 partijen was gelukt als we een 5% drempel hanteren, iemand die zin heeft om de wiskunde te doen?)
Minderheidskabinetten zijn juist de manier om het publiek van de politiek te vervreemden.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Een kiesdrempel zal de politiek wel enorm verschralen en meer mensen zullen zich niet gehoord voelen en zich dus afkeren van de politiek. Dat lijkt mij niet echt een vooruitgang. Dan zie ik liever minderheidskabinetten.
Denk ik ook, maar ik ben iig zeer positief over de coalitie die we nu hebben.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan waren er 7 partijen geweest. 150/7 is ongeveer 21,4 zetels gemiddeld per partij. De kans dat je dan meer dan 3 partijen nodig hebt voor een meerderheidscoalitie wordt dan erg klein.
En ja, ik denk dat het een zegen (hihi) was geweest voor dit land als we een coalitie van alleen VVD, CDA en D66 hadden kunnen hebben.
Nee, iedereen moet meedoen met boos zijn op de buitenlanders. Pas dan komt het goed.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Maar ze kunnen alleen dingen uitvoeren als er een meerderheid is. Ik denk zelfs dat je dan dichter bij de kiezer blijft omdat er minder waterige compromissen zijn.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Minderheidskabinetten zijn juist de manier om het publiek van de politiek te vervreemden.
Dan leg je het bestuur in handen van een coalitie die niet eens de steun van de meerderheid van de kiezers heeft.
Dat zal in NL sowieso vaak het geval zijn, omdat we de uitvoerende macht niet rechtstreeks kiezen.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Minderheidskabinetten zijn juist de manier om het publiek van de politiek te vervreemden.
Dan leg je het bestuur in handen van een coalitie die niet eens de steun van de meerderheid van de kiezers heeft.
Zorgt er misschien ook voor dat groepen een partij willen hervormen, in plaats van dat ze maar weer hun eigen partijtje gaan oprichten en zo met 1 of 2 zetels in de kamer komen.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Een kiesdrempel zal de politiek wel enorm verschralen en meer mensen zullen zich niet gehoord voelen en zich dus afkeren van de politiek. Dat lijkt mij niet echt een vooruitgang. Dan zie ik liever minderheidskabinetten.
Zijn ze aan het feesten of denk je dat ze dat behoren te doen als ze consistent zijn?quote:Op woensdag 27 december 2017 12:12 schreef Volkorenbrood het volgende:
Trouwens, zijn ze bij GeenStijl niet aan het feesten om het overlijden van Karhof?
Ze beschuldigen hem en zijn omroep toch namelijk regelmatig van “omvolken”?
Dat zijn toch vrij extreme beschuldigingen?
Of schuilt men weer achter “ironie” ?
Als je maar achterban hebt van twee zetels, hoe kan je dan een partij hervormen die 20 tot 40 zetels vertegenwoordigt? Dan kom je er intern toch nooit doorheen?quote:Op woensdag 27 december 2017 12:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zorgt er misschien ook voor dat groepen een partij willen hervormen, in plaats van dat ze maar weer hun eigen partijtje gaan oprichten en zo met 1 of 2 zetels in de kamer komen.
Ik wou zeggen dat zelfs GS nog wel respect heeft voor de doden.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:12 schreef Volkorenbrood het volgende:
Trouwens, zijn ze bij GeenStijl niet aan het feesten om het overlijden van Karhof?
Inderdaad. Niks mis met die dynamiek.quote:Op woensdag 27 december 2017 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nieuwsuur behoort tot de good guys. Ze doen regelmatig verslag van de wandaden van de islam en zijn kritisch op de regering i.t.t de staatsomroep.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:12 schreef Volkorenbrood het volgende:
Het idee moet ooit ergens vandaan komen in ieder geval. Niet ieder nieuw plan wordt meteen door de hele partij omarmd.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:14 schreef Ryon het volgende:
[..]
Als je maar achterban hebt van twee zetels, hoe kan je dan een partij hervormen die 20 tot 40 zetels vertegenwoordigt? Dan kom je er intern toch nooit doorheen?
De vraag is of dat kan. Bij een partij als GL zal dat misschien kunnen, maar bij grotere partijen lijkt me dat veel moeilijker. Sowieso worden ze waarschijnlijk minder uitgedaagd wanneer ze comfortabeler zitten en kleine fracties geen kans hebben op een eigen partij (en dus minder leverage hebben).quote:Op woensdag 27 december 2017 12:13 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zorgt er misschien ook voor dat groepen een partij willen hervormen, in plaats van dat ze maar weer hun eigen partijtje gaan oprichten en zo met 1 of 2 zetels in de kamer komen.
Was vgm laatst een poll welk programma/krant etc het meest fake was en nieuwsuur kreeg daar dacht ik de minste stemmen.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nieuwsuur behoort tot de good guys. Ze doen regelmatig verslag van de wandaden van de islam en zijn kritisch op de regering i.t.t de staatsomroep.
Uh, nieuwsuur is van de NOS en ze hebben de NOS de Nederlandse Omvolk Stichting genoemd.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nieuwsuur behoort tot de good guys. Ze doen regelmatig verslag van de wandaden van de islam en zijn kritisch op de regering i.t.t de staatsomroep.
Minder partijen betekent niet per se meer comfort. Ik denk bijv. niet dat de Democraten in de VS er op dit moment erg comfortabel bij zitten.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:16 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
De vraag is of ze dat kan. Bij een partij als GL zal dat misschien kunnen, maar bij grotere partijen lijkt me dat veel moeilijker. Sowieso worden ze waarschijnlijk minder uitgedaagd wanneer ze comfortabeler zitten en kleine fracties geen kans hebben op een eigen partij (en dus minder leverage hebben).
Dat is dan wel weer een compleet ander stelsel.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:18 schreef Igen het volgende:
[..]
Minder partijen betekent niet per se meer comfort. Ik denk bijv. niet dat de Democraten in de VS er op dit moment erg comfortabel bij zitten.
Zo'n zwart-wit universum is toch wel handig als je verstandelijke vermogens van een stoeptegel hebt.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:15 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze behoren te feesten nee.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:14 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zijn ze aan het feesten of denk je dat ze dat behoren te doen als ze consistent zijn?
Ik heb eigenlijk alleen maar geschokte reacties gezien, ook in NWS en van broertje Paternotte.
quote:Nieuwsuur, een ongewoon vervelend programma van ongewoon arrogante grachtengordeldieren die van de weeromstuit ongewone muzikant Bob Dylan uit het gewone land Amerika beginnen te draaien zodra ze een voet ten zuiden van het Mediapark zetten.
Hm.. Nee.. Nieuwsuur is toch de duivel. I stand corrected.quote:het agitprop-orgaan der PvdA. Nieuwsuur (NPO)
Vroeger (voor mijn tijd) had je hier toch ook grof gezegd dat het CDA altijd in de regering zat, maar je wel een concurrentie had tussen het kamp VVD/D66 en het kamp PvdA.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:19 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer een compleet ander stelsel.
Is dit van pritt?quote:Op woensdag 27 december 2017 12:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
[..]
Hm.. Nee.. Nieuwsuur is toch de duivel. I stand corrected.
O.a ja.quote:
En Constanteyn Roelofs natuurlijk. Held.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:24 schreef skysherrif het volgende:
Dat broertje van Paternotte is de enige in dat hele kamp die nog wel eens een redelijk artikel schrijft. Was ook zeer kritisch over Baudet na zijn ontmoeting met Taylor.
Die ken ik dan weer niet, eens zien.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
En Constanteyn Roelofs natuurlijk. Held.
Oh maar da's Jalta, dat is de grote vijand.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
En Constanteyn Roelofs natuurlijk. Held.
?quote:Op woensdag 27 december 2017 12:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh maar da's Jalta, dat is de grote vijand.
Dat zijn vrienden van Joshua Livestro, de beheerder van de website en dus ook de grootste vijanden van het baudet/niemoller/DDS/TPO kamp.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
?
Rik de Jong en Ewout Klei werken daar.
Ja, Roelofs werkt dus bij Geenstijl. Zijn nickname is "Zentgraaff" hij is voornamelijk bekend van de anti-Baudet stukjes op Geenstijl.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:27 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat zijn vrienden van Joshua Livestro, de beheerder van de website en dus ook de grootste vijanden van het baudet/niemoller/DDS/TPO kamp.
Fabian van Hal is wel een chille gast bij Jalta.
Oh excuus, had geen zin om het hele artikel te lezen.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, Roelofs werkt dus bij Geenstijl. Zijn nickname is "Zentgraaff" hij is voornamelijk bekend van de anti-Baudet stukjes op Geenstijl.
Heeft blijkbaar het licht gezien. Schrijft prima stukjes over Baudet.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:29 schreef Morendo het volgende:
Livestro was toch de neoconservatieve Sarah Palin-lover? Wat is er met die vent gebeurd?
Al wat beter?quote:Op woensdag 27 december 2017 12:37 schreef Kaas- het volgende:
Ik werd amper vijf minuten geleden wakker.
Serieus, dat wist ik niet. Ik ken alleen zijn huidige standpunten.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:29 schreef Morendo het volgende:
Livestro was toch de neoconservatieve Sarah Palin-lover? Wat is er met die vent gebeurd?
"De redactie van Frontbencher wordt gevormd door Henk van Lierop, Fons Kockelmans en Steven van Aartrijk, journalisten met een jarenlange Binnenhof-ervaring."quote:Op woensdag 27 december 2017 12:34 schreef skysherrif het volgende:
Kwam er ook sinds kort pas achter dat de peilingsite Frontbencher ook gewoon stukjes over de politiek schrijft
http://frontbencher.nl/
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lin-11974098-a640234quote:Op woensdag 27 december 2017 12:38 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Serieus, dat wist ik niet. Ik ken alleen zijn huidige standpunten.
Het is in ieder geval anti baudet.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:40 schreef remlof het volgende:
[..]
"De redactie van Frontbencher wordt gevormd door Henk van Lierop, Fons Kockelmans en Steven van Aartrijk, journalisten met een jarenlange Binnenhof-ervaring."
Ik ken alleen Fons Kockelmans van naam en die schrijft voor TPO. Dus so much voor Frontbencher
Wel fijn om eens mensen te zien die deradicaliseren in deze tijd.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
https://www.nrc.nl/nieuws(...)lin-11974098-a640234
Misschien dat zijn huidige werk een manier is van boetedoening
Ietsje. Ga vanavond wel gewoon weer naar het ‘derde kerstdagdiner’. Maar zeker niet helemaal. Jij?quote:
Dat is de PVV ookquote:Op woensdag 27 december 2017 12:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het is in ieder geval anti baudet.
Ben ook nooit zo lang ziek, alleen nog wat verkouden. Genoeg excuus voor nog een dagje warme chocolademelk thuis drinken en voor de openhaard te chillen.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:43 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ietsje. Ga vanavond wel gewoon weer naar het ‘derde kerstdagdiner’. Maar zeker niet helemaal. Jij?
quote:Op woensdag 27 december 2017 12:47 schreef Volkorenbrood het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)ump-wekken~a4550530/
Ik hoop dat dit veel narcistische woede losmaakt bij de meneer de president.
The Sun is geen nieuwsbron.quote:Dat heeft The Sun gemeld.
De Volkskrant wel.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:54 schreef Puddington het volgende:
[..]
[..]
The Sun is geen nieuwsbron.
https://www.thesun.iequote:Op woensdag 27 december 2017 12:58 schreef Volkorenbrood het volgende:
[..]
De Volkskrant wel.
Zij filteren de Sun voor mij, soms staat er Iers relevants in.
Waarom zou ik op jou moeten stemmen? En voor welke categorie?quote:Op woensdag 27 december 2017 13:09 schreef remlof het volgende:
Vergeten jullie niet jullie nominaties voor morgen middernacht te posten in POL / POL-Verkiezingen 2017?
Je hoeft helemaal niet op mij te stemmen, ik vermaak me jaarlijks ook kostelijk bij het lezen van de nominaties van anderenquote:Op woensdag 27 december 2017 13:12 schreef Morendo het volgende:
[..]
Waarom zou ik op jou moeten stemmen? En voor welke categorie?
Persoonlijk vind ik het echt een zeiknummer van jamesblunt, maar het is nog beter dan "watermensen" van de 3js. Mijn god.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:13 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Mandy staat nog vrij hoog in de Top 2000 zeg. Wat een combinatie trouwens, eerst Mandy en dan James Blunt.
Die ken ik niet eens.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:16 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het echt een zeiknummer van jamesblunt, maar het is nog beter dan "watermensen" van de 3js. Mijn god.
Ik ook niet, vandaar eigenlijkquote:Op woensdag 27 december 2017 13:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die ken ik niet eens.
You're Beautiful en Mandy zijn ook enorme zeiknummers, vandaar dat ik het grappig vind dat ze achter elkaar komen. Een goed moment om even wat anders te luisteren.
Ik kan ook wel van de Dubliners genieten.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:22 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik ook niet, vandaar eigenlijk.
Dat nummer daarna van Direct vind ik nog wel oke, all star van smash mouth zal er als grap instaan.
Eerste nummer dat ik wel echt goed vindt dat er aan komt is lola
Wist niet dat het van de Dubliners wasquote:Op woensdag 27 december 2017 13:24 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik kan ook wel van de Dubliners genieten.
Volgend uur alweer James Blunt... het is wel jackpot.
Het origineel van Bruce is overigens ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:27 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Because the Night van Patti Smith () zit trouwens ook in het volgende uur.
Die van Bruce is inderdaad ook mooi, die van Cascada vind ik dan weer helemaal niks aan.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het origineel van Bruce is overigens ook niet verkeerd.
Zeker weten.quote:
Jan Wayne toch? Niet te verwarren met Jan Vayne.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die van Bruce is inderdaad ook mooi, die van Cascada vind ik dan weer helemaal niks aan.
quote:Op woensdag 27 december 2017 13:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het origineel van Bruce is overigens ook niet verkeerd.
Eh, een duitse euro dance act aldus Wikipedia. Dat kan per definitie al niet goed zijnquote:Op woensdag 27 december 2017 13:32 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die van Bruce is inderdaad ook mooi, die van Cascada vind ik dan weer helemaal niks aan.
Er kan maar 1 lola de beste zijnquote:Op woensdag 27 december 2017 13:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Zeker weten.
Her name was Lola, she was a showgirl
With yellow feathers in her hair and a dress cut down to there
She would merengue and do the cha-cha
And while she tried to be a star
Tony always tended bar
Across the crowded floor, they worked from eight til four
They were young and they had each other
Who could ask for more?
Vanavond is ook de enige notering van Joni Mitchell. Ze staat laag en er maar een keer in, echt belachelijk.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:32 schreef skysherrif het volgende:
Over een paar uur ook the refugee en learning to fly, maar daar ben ik niet blij mee. Tom Petty moet toch veel hoger staan, zeker omdat ie pas nog overleden is.
Tja, ons oudjes stemmen mischien niet genoeg meerquote:Op woensdag 27 december 2017 13:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Vanavond is ook de enige notering van Joni Mitchell. Ze staat laag en er maar een keer in, echt belachelijk.
Ferrari.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Er kan maar 1 lola de beste zijn
Hoe gaat het met de prostaat?quote:Op woensdag 27 december 2017 13:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, ons oudjes stemmen mischien niet genoeg meer
Ik heb overigens ook niet meegedaan
Cascada had er daarna nog een, maar die was wel echt nóg minder.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Jan Wayne toch? Niet te verwarren met Jan Vayne.
Kweenie, veel van haar tijdgenoten staan er wel in en Joni staat er soms helemaal niet in... dit is nog een goed jaar voor haar.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:34 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, ons oudjes stemmen mischien niet genoeg meer
Spijt me, ik ken haar niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Vanavond is ook de enige notering van Joni Mitchell. Ze staat laag en er maar een keer in, echt belachelijk.
Joni Mitchell heeft echt heel veel goede nummers. Ze staat er (terecht) in met Both Sides Now, maar van haar hand zijn A Case of You (die hoort er echt in), Blue, River (en deze ook), Woodstock (en deze, al stond de variant van Crosby, Stills, Nash & Young er wel een paar keer in) en Carey ook grote hits.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:40 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Spijt me, ik ken haar niet.
Zie wel dat zij haar covert, andrade maakt sowieso leuke covers.
Wat zijn nummers die er van in haar hadden moeten in staan?
Linus is een fanquote:Op woensdag 27 december 2017 13:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Joni Mitchell heeft echt heel veel goede nummers. Ze staat er (terecht) in met Both Sides Now, maar van haar hand zijn A Case of You (die hoort er echt in), Blue, River (en deze ook), Woodstock en Carey ook grote hits.
Daarnaast ook veel mooie liedjes die minder bekend zijn. Chinese Café en A Strange Boy bijvoorbeeld en een prachtig lied over het bijbelfiguur Job.
Die scene is echt heel verdrietig.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Linus is een fan
Als ik nu Joni Mitchell hoor moet ik altijd aan Emma Thompson in Love Actually denken als ze de CD krijgt....
Doet me denken aan dat artikel van De Speld.quote:
quote:Hypocriet: deze Kerst dineren we toch allemaal 5 uur lang met een racist?
Iedereen heeft wel een zwager die zich in dienst heeft gesteld van de arische zaak
Nou, nou, tut, tut. Thierry Baudet is weer de gebeten hond omdat hij toevallig vijf uur lang heeft gegeten met iemand die waarschuwt voor het uitsterven van het edele, blanke ras. Gaan we komende Kerst niet allemaal aan tafel met een onverbeterlijke racist?Iedereen heeft toch wel een oom die zegt dat zwarte mensen minder intelligent zijn omdat ze kleinere hersenen hebben? Nou, die geef je ook gewoon de aardappeltjes door als hij daar om vraagt. Waarom is dat dan ineens een probleem als Thierry Baudet het doet?
x
Zal zo eens luisteren.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:48 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Joni Mitchell heeft echt heel veel goede nummers. Ze staat er (terecht) in met Both Sides Now, maar van haar hand zijn A Case of You (die hoort er echt in), Blue, River (en deze ook), Woodstock (en deze, al stond de variant van Crosby, Stills, Nash & Young er wel een paar keer in) en Carey ook grote hits.
Daarnaast ook veel mooie liedjes die minder bekend zijn. Chinese Café en A Strange Boy bijvoorbeeld en een prachtig lied over het bijbelfiguur Job.
Film is niet echt geweldig, maar er zitten een paar goede scenes in.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:57 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb nog nooit love actually gekeken
Is dat wat? Ik weet dat Wennemars er zo enthousiast over is dat hij begon te stuiteren, maar dat zegt ook niet heel veel.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zal zo eens luisteren.
Eerst icarus afkijken.
Wel fantastisch geacteerd, je voelt je gewoon plaatsvervangend gegeneerdquote:Op woensdag 27 december 2017 13:51 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die scene is echt heel verdrietig.![]()
Drie keer, maar niet met dat nummer.quote:
Ik vroeg ook naar jou optiek die nogal zwart wit lijkt te zijn. Je ontwijken op een antwoord bevestigd dat alleen maar.quote:Op woensdag 27 december 2017 12:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Aan "onvoorwaardelijk" doen we niet in democratieën.
Na dat vandaag zelfs armstrong himself er enthousiast over was ook maar eens gaan kijken en het is inderdaad heel goed.quote:Op woensdag 27 december 2017 13:58 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik weet dat Wennemars er zo enthousiast over is dat hij begon te stuiteren, maar dat zegt ook niet heel veel.
Emma Thompson is sowieso fantastisch.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:00 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Wel fantastisch geacteerd, je voelt je gewoon plaatsvervangend gegeneerd
Tsssss...sky toch. Gemis in je opvoedingquote:Op woensdag 27 december 2017 13:57 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb nog nooit love actually gekeken
Dan ga ik deze dagen ook een keer kijken.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Na dat vandaag zelfs armstrong himself er enthousiast over was ook maar eens gaan kijken en het is inderdaad heel goed.
Zelfs in POL SC raakt men nauwelijks over hem uitgepraat.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:01 schreef DeParo het volgende:
Ik ben nu bijna een week in Nederland, voor het eerst in bijna een jaar, en het grootste politieke verschil is toch echt de populariteit van Baudet en vooral onder hoogopgeleiden. Dat had ik onderschat en ik vind het erg eng, soort van sekteleider, plus volgers.
Ai. Dan moeten de dames vanaf heden hun eigen geld verdienen. Dat heeft geen van die dames ooit in haar leven gedaan.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:02 schreef skysherrif het volgende:
Oeh, de ufjes krijgen geen financiering meer.
Blijkbaar hebben ze oa astma medicijnen afgepakt.
Eensch.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:01 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Emma Thompson is sowieso fantastisch.
Had eigenlijk wel verwacht dat je iets in hem zag, net zoals je ooit iets in trump zag.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:01 schreef DeParo het volgende:
Ik ben nu bijna een week in Nederland, voor het eerst in bijna een jaar, en het grootste politieke verschil is toch echt de populariteit van Baudet en vooral onder hoogopgeleiden. Dat had ik onderschat en ik vind het erg eng, soort van sekteleider, plus volgers.
quote:Op woensdag 27 december 2017 14:03 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ai. Dan moeten de dames vanaf heden hun eigen geld verdienen. Dat heeft geen van die dames ooit in haar leven gedaan.
Tijdje terug schreef iemand een stuk in een krant over de mensen rond hem heen in Het Gooi, mensen die geen zin hadden in Wilders maar wel weglopen met Baudet. Racisme, arrogantie en egoïsme zijn de drijfveren. Ik zal even kijken of ik dat opiniestuk nog terug kan vinden.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:01 schreef DeParo het volgende:
Media adviseur en media advocaat? Nou, nou...quote:Op woensdag 27 december 2017 14:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wordt smullen.
Wel genant dat een noviet gewoon heeft kunnen filmen.
Zal niet zo moeilijk zijn om als studentenvereniging een paar advocaten te vindenquote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Media adviseur en media advocaat? Nou, nou...
Philip Huff verklaart waar populariteit van politici als Baudet in gebieden als Het Gooi vandaan komtquote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Tijdje terug schreef iemand een stuk in een krant over de mensen rond hem heen in Het Gooi, mensen die geen zin hadden in Wilders maar wel weglopen met Baudet. Racisme, arrogantie en egoïsme zijn de drijfveren. Ik zal even kijken of ik dat opiniestuk nog terug kan vinden.
Goed punt en er is er altijd wel een die communicatie gedaan heeftquote:Op woensdag 27 december 2017 14:09 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zal niet zo moeilijk zijn om als studentenvereniging een paar advocaten te vinden
Dat ze denken dat ze die nodig hebben lijkt me redelijk veelzeggend.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Media adviseur en media advocaat? Nou, nou...
En vooral niet zelf met de pers praten is ook veelzeggendquote:Op woensdag 27 december 2017 14:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ze denken dat ze die nodig hebben lijkt me redelijk veelzeggend.
In dit soort zaken lijkt het me altijd verstandig om die in te schakelen.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat ze denken dat ze die nodig hebben lijkt me redelijk veelzeggend.
Smaken verschillen, Kaasjequote:Op woensdag 27 december 2017 14:10 schreef Kaas- het volgende:
Love Actually.Als je per se een romantische film wil zien, kijk dan Before Sunrise en Before Sundet. Derde deel is ook nog wel prima. De andere twee beste romantische films ooit zijn Bin-Jip en Sunrise: A Song of Two Humans, die Piet nog in de bioscoop heeft gezien vlak nadat ‘ie uitkwam.
Daarom.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:10 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Goed punt en er is er altijd wel een die communicatie gedaan heeft
Hoeveel procent van de stemmen haalde Terry dan in Laren, Blaricum?quote:
Tja, het komt op mij allemaal wat verkrampt over en geeft toch wel de indruk dat er nog veel meer te vinden is, maar goed, ik vind het allemaal niet zo belangrijk. Ik vind het eerder bevreemdend dat er voor dit soort clubs subsidie beschikbaar is.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Daarom.
In dit soort zaken lijkt het me vrij normaal dat je niet al je 1300 leden met de media wil laten praten, zeker niet tot de uitzending in kwestie nog wordt uitgezonden.
Maar zo'n 2 a 3%quote:Op woensdag 27 december 2017 14:13 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoeveel procent van de stemmen haalde Terry dan in Laren, Blaricum?
Natuurlijk is er een heleboel wat je niet in de media wil hebben, vandaar ook die verkrampte maatregel.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, het komt op mij allemaal wat verkrampt over en geeft toch wel de indruk dat er nog veel meer te vinden is, maar goed, ik vind het allemaal niet zo belangrijk. Ik vind het eerder bevreemdend dat er voor dit soort clubs subsidie beschikbaar is.
Dan kun je beter de impopulariteit van Baudet in 't Gooi betogen.quote:
Maar dat genereert geen kliks.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan kun je beter de impopulariteit van Baudet in 't Gooi betogen.
Het betekent toch dat er op die plekken bovengemiddeld vaak op Baudet is gestemd.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:16 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan kun je beter de impopulariteit van Baudet in 't Gooi betogen.
Jij bent ook een tijdje weggeweestquote:Op woensdag 27 december 2017 14:20 schreef Tchock het volgende:
HalloHoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:18 schreef remlof het volgende:
[..]
Heb jij ook Tesco turkey gegeten?
Ik heb nooit iets in Donald Trump gezien.quote:Op woensdag 27 december 2017 14:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Had eigenlijk wel verwacht dat je iets in hem zag, net zoals je ooit iets in trump zag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |