Maar dat helpt! Als je wilt dat de mensen de waarheid spreken moet je soms hard zijn. Stel, je wilt weten of iemand met -pak m beet- de Russen heeft samengewerkt, ik noem maar een dwarsstraat.... Dan kun je een jaar lang allerlei speciale onderzoekers aan het werk zetten, maar je kunt ook twee weken los gaan met een handdoek en een emmer water. Ik denk dat wanneer met Jared en Flynn en voor mijn part Ivanka Trump zo aanpakt dat er dan heel wat kostbaar belastinggeld bespaard kan worden. Belastinggeld dat je dus niet hoeft af te pakken van een weerloze golfbaanbezitter.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lekker mensen martellen onder de noemer 'terrorisme'.
Ik geloof niet dat je zo dom bent dat je niet begrijpt wat ik stel, maar omdat je het verkeerd hebt gelezen zal ik het voor jou herhalen en gemakkelijker maken.quote:Op donderdag 28 december 2017 11:41 schreef Vis1980 het volgende:
Jemig wat een onzin wordt er soms gepost mbt wat de taak van de media is.
Niet helemaal opgelet op school of iets dergelijks.
Soms vermakelijk, soms een beetje vervelend.
Bullies zijn lafbekken die nooit daad bij persoonlijk woord voegen.quote:Op donderdag 28 december 2017 12:55 schreef ExtraWaskracht het volgende:
In dat kader mag Hannity ook wel eens zijn belofte inlossen om gewaterboard te worden. Libtard atheïstische journalist Christopher Hitchens had tenminste wel de ballen om zich daaraan te onderwerpen.
Wat een hysteriequote:Op donderdag 28 december 2017 11:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Lekker mensen martellen onder de noemer 'terrorisme'. En er dan fan van zijn?
Gaat hij zijn belofte inlossen door families van vermeende terroristen ook op te sluiten en te martellen?
Laat me raden: jij vindt het nog een goed idee ook.
'Drain the swamp' heeft plots te maken met het aanpakken van mensensmokkelaars? Waar heb jij het nou weer over?quote:Op donderdag 28 december 2017 13:14 schreef dellipder het volgende:
[..]
Wat een hysterie![]()
Waar ik het over heb is dat het pensioen van de aanklager van Guantanomo Bay met twee jaar is uitgesteld. Pentagon postpones Guantánamo prosecutor’s retirement until 2019
En dat er sinds een aantal maanden hier weer wordt gerekruteerd en vacatures worden opengesteld. Mobilization Opportunity for a LS3-LS1 in JTF-GTMO (NE-1730-0088)
En dat vrij recent nog de minister van Defensie Guantanomo Bay heeft bezocht. Let wel, sinds 2002 heeft geen enkele hoge functionaris van het Pentagon GB bezocht. Mattis is 1st Pentagon chief to visit Guantanamo since 2002
Vlak na de presidentsverkiezingen heeft Donald Trump al gesteld dat hij GB gaat vullen met 'some bad dudes'. Trump Has Vowed To Fill Guantanamo With 'Some Bad Dudes' — But Who?
En in te gaan op de vraag uit deze titel; but who?
Zou het misschien te maken kunnen hebben met de soundbite 'drain the swamp' gelet welke ontwikkelingen er zich de afgelopen laatste weken/maanden hebben afgespeeld: klik?
Denk nog maar eens aan de EO van een klein weekje geleden: Executive Order Blocking the Property of Persons Involved in Serious Human Rights Abuse or Corruption
Maar om het even voor jou goed helder te maken is dit alles een gedachte-experiment op basis van vrij toegankelijke informatie.
Ik stel helemaal niet dat deze uitleg per sé zo moet zijn, maar dat men ook voorbij The Washington en Huffington Post moet kijken.
Nou ja moet; ik doe dit. Dat is mijn standaard.
Sue me...![]()
Kijk en lees de Executive Order nog eens een keer rustig en goed!quote:Op donderdag 28 december 2017 13:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
'Drain the swamp' heeft plots te maken met het aanpakken van mensensmokkelaars? Waar heb jij het nou weer over?
https://oig.justice.gov/press/2017/2017-01-12.pdfquote:Allegations that Department or FBI policies or procedures were not followed in connection
with, or in actions leading up to or related to, the FBI Director’s public announcement on
July 5, 2016, and the Director’s letters to Congress on October 28 and November 6, 2016,
and that certain underlying investigative decisions were based on improper considerations
Allegations that the FBI Deputy Director should have been recused from participating in
certain investigative matters
Allegations that the Department’s Assistant Attorney General for Legislative Affairs
improperly disclosed non-public information to the Clinton campaign and/or should have been recused from participating in certain matters;
Allegations that Department and FBI employees improperly disclosed non-public information; and
Allegations that decisions regarding the timing of the FBI’s release of certain Freedom of
Information Act (FOIA) documents on October 30 and November 1, 2016, and the use of a
Twitter account to publicize same, were influenced by improper considerations.
Heb het wel een beetje gehad met jouw hagelschot-discussies. Je haalt er van alles bij, waarna je allerlei verbanden legt en lijntjes trekt waarmee je de suggestie lijkt te wekken dat Trump een of ander complot op meesterlijke wijze aan het ontrafelen is.quote:
In de EO en zelfs in de titel daarvan staat overduidelijk serious human rights abuse or corruption, dus het was een beetje domme vraag van je.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb het wel een beetje gehad met jouw hagelschot-discussies. Je haalt er van alles bij, waarna je allerlei verbanden legt en lijntjes trekt waarmee je de suggestie lijkt te wekken dat Trump een of ander complot op meesterlijke wijze aan het ontrafelen is.
De werkelijkheid is vermoedelijk veel eenvoudiger: Trump voelt zich in een hoek gedrukt, zoekt stokken om de FBI mee te slaan en grijpt daarbij werkelijk alles aan, of het nou gefundeerd is of niet.
En bepaalde media helpen hem daarbij een handje door zaken uit hun verband te rukken en op te blazen.
Als McCabe daadwerkelijk wordt aangeklaagd en veroordeeld, dan wordt het een ander verhaal. Maar daar is op dit moment allerminst sprake van.
En daarmee doelt hij op corruptie die is gepleegd binnen zijn eigen overheidsinstellingen? Want dat lijkt mij nogal vreemd in combinatie met het bestrijden van mensensmokkel.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:00 schreef dellipder het volgende:
[..]
In de EO en zelfs in de titel daarvan staat overduidelijk serious human rights abuse or corruption, dus het was een beetje domme vraag van je.
Niet zo vaak aangezien hij naar verluid plant om te gaan genieten van zijn pensioen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:00 schreef Fir3fly het volgende:
Hoe vaak gaan we 'McCabe is toast' nog horen voor 2018?
D'r is maar een manier om zoiets uit te vinden.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:09 schreef brokjespoes het volgende:
Omarosa Manigault had geprobeerd mensen het Witte Huis binnen te smokkelen voor een bruiloftsreportage, misschien bedoelen ze dat?
Doet hij natuurlijk alleen maar om zijn onvermijdelijke ontslag voor te zijn.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Niet zo vaak aangezien hij naar verluid plant om te gaan genieten van zijn pensioen.
Er zijn daar eerder Amerikaanse staatsburgers ingesloten.quote:Op donderdag 28 december 2017 13:56 schreef Ludachrist het volgende:
Als je oprecht denkt dat het mogelijk is Trump corrupte medewerkers van de overheid naar Guantanamo Bay gaat sturen ben je echt dusdanig ver van het padje af dat het koosnaampje 'lijmsnuiver' van Monolith de lading ook niet helemaal meer dekt.
Man man man man man.
Je hoeft toch niks te vragen als je zelf kan lezen. Ik heb nota bene de link en een stukje tekst in een eerder bericht toegevoegd.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En daarmee doelt hij op corruptie die is gepleegd binnen zijn eigen overheidsinstellingen? Want dat lijkt mij nogal vreemd in combinatie met het bestrijden van mensensmokkel.
Er zijn duizenden Amerikanen opgepakt wegens corruptie?quote:Op donderdag 28 december 2017 14:24 schreef dellipder het volgende:
[..]
Er zijn daar eerder Amerikaanse staatsburgers ingesloten.
Judge Orders 3 USS Cole Defense Lawyers to Guantanamo After They Quit
Gitmo judge sends Marine general lawyer to 21 days confinement for disobeying orders
Nogmaals ik zeg niet dat dit zo is, maar het zou me niks verbazen als die duizenden die nu al zijn opgepakt min of meer in de luwte gehouden worden om uiteindelijk de grotere spelers in dit geheel de pas af te snijden.
LOL.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:11 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Niet zo vaak aangezien hij naar verluid plant om te gaan genieten van zijn pensioen.
In de EO staat dat het vrijwel uitsluitend om mensensmokkel en corruptie gaat die buiten de eigen landsgrenzen plaatsvindt.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:26 schreef dellipder het volgende:
[..]
Je hoeft toch niks te vragen als je zelf kan lezen. Ik heb nota bene de link en een stukje tekst in een eerder bericht toegevoegd.
Mijn God je kan zelf toch ook wel iets, mag ik hopen?
Nee. Er zijn duizenden opgepakt wegens het eerste gedeelte van de EO, waarnaar ik nu al verschillende keren heb verwezen.quote:Op donderdag 28 december 2017 14:26 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er zijn duizenden Amerikanen opgepakt wegens corruptie?
Je bent weer domme spelletjes aan het spelen. Laat dat nou eens!quote:Op donderdag 28 december 2017 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de EO staat dat het vrijwel uitsluitend om mensensmokkel en corruptie gaat die buiten de eigen landsgrenzen plaatsvindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |