Dat hij stikt in zijn merlotdruif.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:04 schreef Grifte het volgende:
Die Gall & Gall gozert moet even optyfen
Men slaapt in het weeshuis al, dus heeft geen effect meer.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:04 schreef Szura het volgende:
Is de Plus failliet na al die reclames?
Dudequote:
Paupervolk. Zijn zelf allemaal verkrachters.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:05 schreef View het volgende:
Snap ook niet dat het publiek zo achter die serieverkrachter staat
fil stond ook achter zijn publiekquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:05 schreef View het volgende:
Snap ook niet dat het publiek zo achter die serieverkrachter staat
Hetsequote:Op zaterdag 23 december 2017 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Je bent zelf al jaren bezig met een hetse tegen Pipe kut Marcel. Hoerenzoon.
Nu al aan het dementeren...quote:
Checkquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Je bent zelf al jaren bezig met een hetse tegen Pipe kut Marcel. Hoerenzoon.
dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:06 schreef bechirti het volgende:
[..]
fil stond ook achter zijn publiek
Hetzequote:
Maximaal hersencellen affikken vanavond. Toedeledokie!quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Koning Alcohol slaat nu al toe.
Ik drink HJ.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maximaal hersencellen affikken vanavond. Toedeledokie!
Ik word kotsziek van die mongool. Dat organisme is een belediging voor alle echte mongolen.quote:
BMI van 11 hè, beetje respect.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Koning Alcohol slaat nu al toe.
Ik respecteer Mani zeer.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
BMI van 11 hè, beetje respect.
Ik ga vanavond zoveel Corona drinken dat mijn lever straks het complete Wilhelmus kan zingen.quote:
Ik zie wel waar hey schip eindigt. Nog vele jaren toegewenst, Mani.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zoveel Corona drinken dat mijn lever straks het complete Wilhelmus kan zingen.
Zo is dat, vergeet niet wie jullie gered heeft van de laatste plaats tijdens die sportquiz. Nou ja we werden nog steeds laatste maar wel met opgeheven hoofd.quote:
Hey jij ook Ajacied422.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zie wel waar hey schip eindigt. Nog vele jaren toegewenst, Mani.
Dat waren mooie tijden.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo is dat, vergeet niet wie jullie gered heeft van de laatste plaats tijdens die sportquiz. Nou ja we werden nog steeds laatste maar wel met opgeheven hoofd.
Ik was afgelopen nacht vies dronkenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zoveel Corona drinken dat mijn lever straks het complete Wilhelmus kan zingen.
Je moet een blaastest doen voordat je hier mag postenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Zijn jullie elke avond dronken of zo?
Heb je met barkrukken gegooid?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:13 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik was afgelopen nacht vies dronken
Ik met mijn eigen speren. Genot.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je met barkrukken gegooid?
Nee. Ik ben zowel in nuchtere als dronken staat niet agressiefquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je met barkrukken gegooid?
Dat verbaast me dan weer niet. Hopelijk heeft het Markus Rosenbergtrio een ander cafe gevonden om sportsquizen te sweepen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:12 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat waren mooie tijden.
Inmiddels is dat café opgeheven.
En middag.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:12 schreef Bluedisplay het volgende:
Zijn jullie elke avond dronken of zo?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Pipe is helemaal gebroken. Echt zielig. Bij de BDO was dit nooit gebeurd.
dat kuchen had hij niet moeten doen, dat weet hij zelf ook welquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:15 schreef Mani89 het volgende:
Die gaat zo de pijp aan Maarten gevenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:15 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat kuchen had hij niet moeten doen, dat weet hij zelf ook wel
Steve heeft zijn worp aangepast.quote:
Met zo'n rond plakje ham? Die zijn ranzig johquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:17 schreef Mansjester het volgende:
Ik ga mn kip cordon bleus maar eens in de pan gooien
Dat zag er ongelukkig uit ja. Maar ik geloof nooit dat het opzettelijk was.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kzou ook kuchen voor 10doezoequote:Op zaterdag 23 december 2017 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zag er ongelukkig uit ja. Maar ik geloof nooit dat het opzettelijk was.
Geen idee. Ik was al zo vertyft toen ik net bij de supermarkt aankwam dat ik het eerste beste wat ik zag uit het schap heb gehaald en weer naar huis ben gegaanquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Met zo'n rond plakje ham? Die zijn ranzig joh
Moeten we ons zorgen maken?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was al zo vertyft toen ik net bij de supermarkt aankwam dat ik het eerste beste wat ik zag uit het schap heb gehaald en weer naar huis ben gegaan
een plakje ham, een plakje kaas.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:17 schreef showtimer het volgende:
[..]
Met zo'n rond plakje ham? Die zijn ranzig joh
In alle jaren dat ik Pipe heb zien gooien, heeft hij door zijn worp altijd al gezeik gehad van het publiek over zijn worp. Hij weet heel goed dat hij met dit soort dingen de woede op de hals kan halen van het publiek. Pipe is een vrij correcte man.quote:
Vooruit dan maar, 45 minuten te laat.quote:Op zaterdag 23 december 2017 21:29 schreef Mani89 het volgende:
Ik verwacht binnen 5 minuten een gifje van Wim.
Hopelijk zat er niet toevallig een kind in het schap. #JelleGodquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:18 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Geen idee. Ik was al zo vertyft toen ik net bij de supermarkt aankwam dat ik het eerste beste wat ik zag uit het schap heb gehaald en weer naar huis ben gegaan
"Kaas" smeltquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:19 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
een plakje ham, een plakje kaas.
Bedankt.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, 45 minuten te laat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ObstipatieGodquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt.
Nu ook nog eentje waar hij in een Super Saiyan verandert?
Dat kun jij heel goed zulf.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bedankt.
Nu ook nog eentje waar hij in een Super Saiyan verandert?
Lol nee, dat was toch echt Wilson.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:23 schreef bechirti het volgende:
pipe is de meest kansloze in een partij tot nu toe
twitter:RitsdeBoer twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 22:19:51Als ik het zo hoor, dan komt Justin niet meer terug. De pipe is leeg. #rtl7darts reageer retweet
hij heeft er zeker kijk opquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Yannick de vos
@yannickdevos7
25 min.25 minuten geleden
Ik hoop en verwacht dat de volgende 10 darters de PL van 2018 ingaan en het lijkt mij ook realistisch
1 van Gerwen
2 Gary Anderson
3 Wright
4 Gurney
5 Suljovic
6 van Barneveld
7 Cross
8 Price
9 Kyle Anderson
10 Norris
Yannickgod.
Ritsen maar.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:23 schreef Zipportal het volgende:
twitter:RitsdeBoer twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 22:19:51Als ik het zo hoor, dan komt Justin niet meer terug. De pipe is leeg. #rtl7darts reageer retweet
oja ja was die dode alweer vergetenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lol nee, dat was toch echt Wilson.
RitsGodquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:23 schreef Zipportal het volgende:
4 kansen op een dubbel #genotquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:24 schreef bechirti het volgende:
[..]
oja ja was die dode alweer vergeten
Laat Yannick het maar niet horen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:24 schreef Mansjester het volgende:
Kyle Anderson is toch niet zo goed? Dat moet RvB makkelijk winnen?
Keil Anderson draait een prima seizoen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:24 schreef Mansjester het volgende:
Kyle moet nog steeds met een scalp komen op een TV-toernooi. Lukte hem bijna op het EK tegen Van Gerwen maar ik denk dat hij tegen een schroeiende Raya en in sets niet gaat winnen.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:24 schreef Mansjester het volgende:
Is best wel goed, zeker dit jaar. Negendartertje op tv gegooid, niks mis mee allemaalquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:24 schreef Mansjester het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Kyle gaat schroeien jongens.
Altijd tegen mij.
Er was ook nog een mooie uitdrukking toen ie van hem podium af liep in een pauze.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feast meal kan gewoon wel toch?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Arjan heeft het hier over een "feast meal" ok, maar zijn er meer mensen die denken dat hij hier feest vertaalt naar feast? We hebben het hier over de man die ons "selfspot" gaf.
Maak daar ook nog even een gif van wimderon.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er was ook nog een mooie uitdrukking toen ie van hem podium af liep in een pauze.
Die eerste zin ik ga weer stukquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Arjan heeft het hier over een "feast meal" ok, maar zijn er meer mensen die denken dat hij hier feest vertaalt naar feast? We hebben het hier over de man die ons "selfspot" gaf.
Ja weet ik, maar ik vermoed toch dat het anders ging in het hoofd van Arjan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Feast meal kan gewoon wel toch?
Misschien moet je het bij Lakeside houdenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:27 schreef Szura het volgende:
Waarom noem je Rotterdam niet Zjak? Respectloze idioten daar in de zaal altijd.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Keil Anderson draait een prima seizoen.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kyle moet nog steeds met een scalp komen op een TV-toernooi. Lukte hem bijna op het EK tegen Van Gerwen maar ik denk dat hij tegen een schroeiende Raya en in sets niet gaat winnen.
Bedanktquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is best wel goed, zeker dit jaar. Negendartertje op tv gegooid, niks mis mee allemaal
Neemt niet weg dat RvB wel favoriet is
Dat sluit ik niet uitquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik vermoed toch dat het anders ging in het hoofd van Arjan.
Misschien is er een middenwegquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien moet je het bij Lakeside houden
Dan had hij het wel een party meal genoemdquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik vermoed toch dat het anders ging in het hoofd van Arjan.
In een perfecte wereld wel ja.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan had hij het wel een party meal genoemd
Gaat niet moeilijk worden inderdaad.quote:
Teejlur een pijl in zn achterhoofd gooienquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:29 schreef Zipportal het volgende:
Hoe moet Pipe dit omdraaien, Szura?
Opklap.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:30 schreef Szura het volgende:
[..]
Teejlur een pijl in zn achterhoofd gooien
Je gaat geen Raya v Kijl kijken?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:31 schreef Mani89 het volgende:
Nou dit is wel klaar. Tot na de kerst mensen!
Dat begint in dit tempo pas na de kerstquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je gaat geen Raya v Kijl kijken?
Laat me lekker zelf bepalen welke gifjes ik postquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:31 schreef xzaz het volgende:
Censuur. Laat me lekker zelf bepalen hoe hard ik get geluid zet.
Das wel heel ernstig. Not.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:31 schreef Wereldgozer het volgende:
The crowd singing to Justin Pipe, ‘ you’re not coughing anymore’ lol
preciesquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:31 schreef xzaz het volgende:
Censuur. Laat me lekker zelf bepalen hoe hard ik get geluid zet.
Welnee. Binnen een kwartier begint dat.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat begint in dit tempo pas na de kerst
ok.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat me lekker zelf bepalen welke gifjes ik post
Binnen een kwartier zeker nietquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Welnee. Binnen een kwartier begint dat.
Gary Anderson gaat die ransaap er gewoon uitgooien op zijn Schots. Gestrekt been, keihard, aanvallend darten, 180 linkerbaan, 5-1.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef Szura het volgende:
Het wordt tijd dat Teejlur eruit geflikkerd wordt
volgende ronde dan maar.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef Szura het volgende:
Het wordt tijd dat Teejlur eruit geflikkerd wordt
Dat jij HaagseGod nog niet ingehaald hebt, valt mij dan weer tegen van jou.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Dat die pijlen er nog in hangen is een raadsel.
Zal mij een zorg zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jij HaagseGod nog niet ingehaald hebt, valt mij dan weer tegen van jou.
Hij voedt wel zn kinderen op misschien (lol)quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jij HaagseGod nog niet ingehaald hebt, valt mij dan weer tegen van jou.
Hij is moe.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks gaat Taylor weer als Dictator Mussolini alleen een interview aan de PDC geven, lekker kritiekloos, lekker een goednieuwsshowtje. Het is net Baudet.
Ja en dan vervolgens tegen die depressieve roze big dat wordt ook een makkie.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef KennyPowers het volgende:
Ja laat Taylor even in het toernooi groeien. Kutpipe
Of Pechtold, de regels gelden niet voor mij.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks gaat Taylor weer als Dictator Mussolini alleen een interview aan de PDC geven, lekker kritiekloos, lekker een goednieuwsshowtje. Het is net Baudet.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja en dan vervolgens tegen die depressieve roze big dat wordt ook een makkie.
Mooie beeldenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Beter steekt Pipe zijn middelvinger op naar het publiek. Omdat het kan.
Vreselijk inderdaad, ik hoop dat ze straks allemaal de bus missen ofzoquote:
Nu op Studio Brusselquote:
DAAR IS BARNEYquote:
Bril staat waterpasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
het was dat, of een balletdanserquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:37 schreef WAvanBuren het volgende:
Nou....geweldig....seniele oude man door....
Reclame niet waarderenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:37 schreef Grifte het volgende:
Laat nog even zien hoe Pipe van het podium af gaat dan
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:38 schreef Coco. het volgende:
Excel - Twente FTAlleen ajacieden interesseert die kut competitie wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:38 schreef Coco. het volgende:
Excel - Twente FTkralingengodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat ook al te kijken, alleen die eerste avond wordt leukquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
De derde rondes dreigen wel alleen leuk te worden met Raya v Van der Voort en Van Gerwen v Price.
BOH genot koekoekquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
V Gerwen Price leukDat word 4-0 ofzo
Het basisniveau van Cross ligt te hoog voor Gurney.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken, alleen die eerste avond wordt leuk
Anderzijds, van Gurney-Hendo had ik ook een enorme flopshow verwacht
Genot.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flopcompetitie. 3 teams maken de dienst uit, rest spek en bonen genot.
die krijgen een voorkeursbehandeling van de ooievaarquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom zijn die donkere vrouwen in de reclames allemaal zwanger? Das al de 2e in dit blok.
Welke drie teams?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flopcompetitie. 3 teams maken de dienst uit, rest spek en bonen genot.
Klopt dat dat jouw mening over van Barneveld per jaar verschilt?quote:
HAHAHAquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Stijn ik heb John Lowe darts op het oog, zal ik het doen?
Past het wel bij je worp?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Stijn ik heb John Lowe darts op het oog, zal ik het doen?
Weet ik niet, maar ik heb ongeveer 40-45 straight barrel darts en ik wil bommetjes proberen.quote:
Kan mij inderdaad wel wat anti-Barney tijden herinneren van Stijn.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt dat dat jouw mening over van Barneveld per jaar verschilt?
Ik heb altijd gezegd, als hij eens stopt met die mentaal labiele act van 'm, is er niks mis met hem. Alleen kan ik er zo slecht tege ndat die mongool na zijn beste WK ooit weer van pijlen wisselt. Dta Target is een grote teringbende met al die kutpijlen dus heeft hij weer een enorm kutjaar gehad. Had hij bij Unicorn gebleven, had hij oprecht zijn beste jaar ooit kunnen krijgen. Maar Raya is een mentaal labiele jongen, vol entertainment maar frustrerend tegelijkertijd. Ik word daar dreovig, boos, jelly, mad en teleurgesteld tegelijk over.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt dat dat jouw mening over van Barneveld per jaar verschilt?
Stijn kachellam.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd, als hij eens stopt met die mentaal labiele act van 'm, is er niks mis met hem. Alleen kan ik er zo slecht tege ndat die mongool na zijn beste WK ooit weer van pijlen wisselt. Dta Target is een grote teringbende met al die kutpijlen dus heeft hij weer een enorm kutjaar gehad. Had hij bij Unicorn gebleven, had hij oprecht zijn beste jaar ooit kunnen krijgen. Maar Raya is een mentaal labiele jongen, vol entertainment maar frustrerend tegelijkertijd. Ik word daar dreovig, boos, jelly, mad en teleurgesteld tegelijk over.
vrienden hebben buiten je FOK!-matenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kreeg ineens bezoek want ‘kerst’ what the fuck. Mis ik Hendo en kut Fil.
Nu Febo COME ON
Toen Barney won van Bunting sprong Stijn bijna van de brugquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan mij inderdaad wel wat anti-Barney tijden herinneren van Stijn.
Aan Fil heb je niks gemistquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kreeg ineens bezoek want ‘kerst’ what the fuck. Mis ik Hendo en kut Fil.
Nu Febo COME ON
Stijn is sindsdien volwassen geworden, hij drinkt bier.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan mij inderdaad wel wat anti-Barney tijden herinneren van Stijn.
Bommetjes zijn kut. Om de simpele reden dat als er 2 in de Tr20 zitten je automatisch de derde er minder vaak bij gooit. Niet zozeer vanwege tekort aan ruimte, maar psychisch denk je ook dat kan nooit en dan trek je de derde eronder etc.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik heb ongeveer 40-45 straight barrel darts en ik wil bommetjes proberen.
Hij zit bij Dave Clark.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor meer pedograppen en nazi plaatjes.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
vrienden hebben buiten je FOK!-maten
wel gezapig sfeertje hier vandaag
Ik maak zo wat pics van mijn genotsdarts.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar ik heb ongeveer 40-45 straight barrel darts en ik wil bommetjes proberen.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen Barney won van Bunting sprong Stijn bijna van de brug
Dat wisselen heeft 1 reden: $$$$$$$$$$quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd, als hij eens stopt met die mentaal labiele act van 'm, is er niks mis met hem. Alleen kan ik er zo slecht tege ndat die mongool na zijn beste WK ooit weer van pijlen wisselt. Dta Target is een grote teringbende met al die kutpijlen dus heeft hij weer een enorm kutjaar gehad. Had hij bij Unicorn gebleven, had hij oprecht zijn beste jaar ooit kunnen krijgen. Maar Raya is een mentaal labiele jongen, vol entertainment maar frustrerend tegelijkertijd. Ik word daar dreovig, boos, jelly, mad en teleurgesteld tegelijk over.
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 22:42:39Net te horen gekregen dat ik dit WK Phil Taylor niet meer ga spreken. En dus was mijn interview in Wolverhampton waarin ie boos wegliep het laatste met hem. Prima. #rtl7darts reageer retweet
hahaquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:45 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ArjanvdGiessen twitterde op zaterdag 23-12-2017 om 22:42:39Net te horen gekregen dat ik dit WK Phil Taylor niet meer ga spreken. En dus was mijn interview in Wolverhampton waarin ie boos wegliep het laatste met hem. Prima. #rtl7darts reageer retweet
Zon man nog WILLEN interviewen is nog sneuerquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:45 schreef Pino112 het volgende:
viesmadquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:45 schreef Pino112 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |