Laat me lekker zelf bepalen welke gifjes ik postquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:31 schreef xzaz het volgende:
Censuur. Laat me lekker zelf bepalen hoe hard ik get geluid zet.
Das wel heel ernstig. Not.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:31 schreef Wereldgozer het volgende:
The crowd singing to Justin Pipe, ‘ you’re not coughing anymore’ lol
preciesquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:31 schreef xzaz het volgende:
Censuur. Laat me lekker zelf bepalen hoe hard ik get geluid zet.
Welnee. Binnen een kwartier begint dat.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat begint in dit tempo pas na de kerst
ok.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Laat me lekker zelf bepalen welke gifjes ik post
Binnen een kwartier zeker nietquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Welnee. Binnen een kwartier begint dat.
Gary Anderson gaat die ransaap er gewoon uitgooien op zijn Schots. Gestrekt been, keihard, aanvallend darten, 180 linkerbaan, 5-1.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef Szura het volgende:
Het wordt tijd dat Teejlur eruit geflikkerd wordt
volgende ronde dan maar.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:32 schreef Szura het volgende:
Het wordt tijd dat Teejlur eruit geflikkerd wordt
Dat jij HaagseGod nog niet ingehaald hebt, valt mij dan weer tegen van jou.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Dat die pijlen er nog in hangen is een raadsel.
Zal mij een zorg zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jij HaagseGod nog niet ingehaald hebt, valt mij dan weer tegen van jou.
Hij voedt wel zn kinderen op misschien (lol)quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jij HaagseGod nog niet ingehaald hebt, valt mij dan weer tegen van jou.
Hij is moe.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks gaat Taylor weer als Dictator Mussolini alleen een interview aan de PDC geven, lekker kritiekloos, lekker een goednieuwsshowtje. Het is net Baudet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |