Dat jij HaagseGod nog niet ingehaald hebt, valt mij dan weer tegen van jou.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:33 schreef Dagoduck het volgende:
Dat die pijlen er nog in hangen is een raadsel.
Zal mij een zorg zijn.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jij HaagseGod nog niet ingehaald hebt, valt mij dan weer tegen van jou.
Hij voedt wel zn kinderen op misschien (lol)quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat jij HaagseGod nog niet ingehaald hebt, valt mij dan weer tegen van jou.
Hij is moe.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks gaat Taylor weer als Dictator Mussolini alleen een interview aan de PDC geven, lekker kritiekloos, lekker een goednieuwsshowtje. Het is net Baudet.
Ja en dan vervolgens tegen die depressieve roze big dat wordt ook een makkie.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef KennyPowers het volgende:
Ja laat Taylor even in het toernooi groeien. Kutpipe
Of Pechtold, de regels gelden niet voor mij.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks gaat Taylor weer als Dictator Mussolini alleen een interview aan de PDC geven, lekker kritiekloos, lekker een goednieuwsshowtje. Het is net Baudet.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja en dan vervolgens tegen die depressieve roze big dat wordt ook een makkie.
Mooie beeldenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:35 schreef RemcoW23 het volgende:
Beter steekt Pipe zijn middelvinger op naar het publiek. Omdat het kan.
Vreselijk inderdaad, ik hoop dat ze straks allemaal de bus missen ofzoquote:
Nu op Studio Brusselquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |