quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:38 schreef Coco. het volgende:
Excel - Twente FTAlleen ajacieden interesseert die kut competitie wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:38 schreef Coco. het volgende:
Excel - Twente FTkralingengodSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat ook al te kijken, alleen die eerste avond wordt leukquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
De derde rondes dreigen wel alleen leuk te worden met Raya v Van der Voort en Van Gerwen v Price.
BOH genot koekoekquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:41 schreef Poepz0r het volgende:
V Gerwen Price leukDat word 4-0 ofzo
Het basisniveau van Cross ligt te hoog voor Gurney.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken, alleen die eerste avond wordt leuk
Anderzijds, van Gurney-Hendo had ik ook een enorme flopshow verwacht
Genot.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flopcompetitie. 3 teams maken de dienst uit, rest spek en bonen genot.
die krijgen een voorkeursbehandeling van de ooievaarquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Waarom zijn die donkere vrouwen in de reclames allemaal zwanger? Das al de 2e in dit blok.
Welke drie teams?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Flopcompetitie. 3 teams maken de dienst uit, rest spek en bonen genot.
Klopt dat dat jouw mening over van Barneveld per jaar verschilt?quote:
HAHAHAquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Stijn ik heb John Lowe darts op het oog, zal ik het doen?
Past het wel bij je worp?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef Mani89 het volgende:
Stijn ik heb John Lowe darts op het oog, zal ik het doen?
Weet ik niet, maar ik heb ongeveer 40-45 straight barrel darts en ik wil bommetjes proberen.quote:
Kan mij inderdaad wel wat anti-Barney tijden herinneren van Stijn.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt dat dat jouw mening over van Barneveld per jaar verschilt?
Ik heb altijd gezegd, als hij eens stopt met die mentaal labiele act van 'm, is er niks mis met hem. Alleen kan ik er zo slecht tege ndat die mongool na zijn beste WK ooit weer van pijlen wisselt. Dta Target is een grote teringbende met al die kutpijlen dus heeft hij weer een enorm kutjaar gehad. Had hij bij Unicorn gebleven, had hij oprecht zijn beste jaar ooit kunnen krijgen. Maar Raya is een mentaal labiele jongen, vol entertainment maar frustrerend tegelijkertijd. Ik word daar dreovig, boos, jelly, mad en teleurgesteld tegelijk over.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:42 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Klopt dat dat jouw mening over van Barneveld per jaar verschilt?
Stijn kachellam.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb altijd gezegd, als hij eens stopt met die mentaal labiele act van 'm, is er niks mis met hem. Alleen kan ik er zo slecht tege ndat die mongool na zijn beste WK ooit weer van pijlen wisselt. Dta Target is een grote teringbende met al die kutpijlen dus heeft hij weer een enorm kutjaar gehad. Had hij bij Unicorn gebleven, had hij oprecht zijn beste jaar ooit kunnen krijgen. Maar Raya is een mentaal labiele jongen, vol entertainment maar frustrerend tegelijkertijd. Ik word daar dreovig, boos, jelly, mad en teleurgesteld tegelijk over.
vrienden hebben buiten je FOK!-matenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
Ik kreeg ineens bezoek want ‘kerst’ what the fuck. Mis ik Hendo en kut Fil.
Nu Febo COME ON
Toen Barney won van Bunting sprong Stijn bijna van de brugquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:44 schreef Grifte het volgende:
[..]
Kan mij inderdaad wel wat anti-Barney tijden herinneren van Stijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |