Is best wel goed, zeker dit jaar. Negendartertje op tv gegooid, niks mis mee allemaalquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:24 schreef Mansjester het volgende:
Kyle Anderson is toch niet zo goed? Dat moet RvB makkelijk winnen?
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:24 schreef Wereldgozer het volgende:
Kyle gaat schroeien jongens.
Altijd tegen mij.
Er was ook nog een mooie uitdrukking toen ie van hem podium af liep in een pauze.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vooruit dan maar, 45 minuten te laat.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feast meal kan gewoon wel toch?quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Arjan heeft het hier over een "feast meal" ok, maar zijn er meer mensen die denken dat hij hier feest vertaalt naar feast? We hebben het hier over de man die ons "selfspot" gaf.
Maak daar ook nog even een gif van wimderon.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er was ook nog een mooie uitdrukking toen ie van hem podium af liep in een pauze.
Die eerste zin ik ga weer stukquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:25 schreef Mani89 het volgende:
Arjan heeft het hier over een "feast meal" ok, maar zijn er meer mensen die denken dat hij hier feest vertaalt naar feast? We hebben het hier over de man die ons "selfspot" gaf.
Ja weet ik, maar ik vermoed toch dat het anders ging in het hoofd van Arjan.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:26 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Feast meal kan gewoon wel toch?
Misschien moet je het bij Lakeside houdenquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:27 schreef Szura het volgende:
Waarom noem je Rotterdam niet Zjak? Respectloze idioten daar in de zaal altijd.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Keil Anderson draait een prima seizoen.
quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kyle moet nog steeds met een scalp komen op een TV-toernooi. Lukte hem bijna op het EK tegen Van Gerwen maar ik denk dat hij tegen een schroeiende Raya en in sets niet gaat winnen.
Bedanktquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is best wel goed, zeker dit jaar. Negendartertje op tv gegooid, niks mis mee allemaal
Neemt niet weg dat RvB wel favoriet is
Dat sluit ik niet uitquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik vermoed toch dat het anders ging in het hoofd van Arjan.
Misschien is er een middenwegquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:27 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Misschien moet je het bij Lakeside houden
Dan had hij het wel een party meal genoemdquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar ik vermoed toch dat het anders ging in het hoofd van Arjan.
In een perfecte wereld wel ja.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan had hij het wel een party meal genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |