Dat hij stikt in zijn merlotdruif.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:04 schreef Grifte het volgende:
Die Gall & Gall gozert moet even optyfen
Men slaapt in het weeshuis al, dus heeft geen effect meer.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:04 schreef Szura het volgende:
Is de Plus failliet na al die reclames?
Dudequote:
Paupervolk. Zijn zelf allemaal verkrachters.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:05 schreef View het volgende:
Snap ook niet dat het publiek zo achter die serieverkrachter staat
fil stond ook achter zijn publiekquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:05 schreef View het volgende:
Snap ook niet dat het publiek zo achter die serieverkrachter staat
Hetsequote:Op zaterdag 23 december 2017 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Je bent zelf al jaren bezig met een hetse tegen Pipe kut Marcel. Hoerenzoon.
Nu al aan het dementeren...quote:
Checkquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:07 schreef Mani89 het volgende:
Je bent zelf al jaren bezig met een hetse tegen Pipe kut Marcel. Hoerenzoon.
dat wel natuurlijkquote:Op zaterdag 23 december 2017 22:06 schreef bechirti het volgende:
[..]
fil stond ook achter zijn publiek
Hetzequote:
Maximaal hersencellen affikken vanavond. Toedeledokie!quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Koning Alcohol slaat nu al toe.
Ik drink HJ.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maximaal hersencellen affikken vanavond. Toedeledokie!
Ik word kotsziek van die mongool. Dat organisme is een belediging voor alle echte mongolen.quote:
BMI van 11 hè, beetje respect.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Koning Alcohol slaat nu al toe.
Ik respecteer Mani zeer.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:09 schreef showtimer het volgende:
[..]
BMI van 11 hè, beetje respect.
Ik ga vanavond zoveel Corona drinken dat mijn lever straks het complete Wilhelmus kan zingen.quote:
Ik zie wel waar hey schip eindigt. Nog vele jaren toegewenst, Mani.quote:Op zaterdag 23 december 2017 22:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga vanavond zoveel Corona drinken dat mijn lever straks het complete Wilhelmus kan zingen.
Zo is dat, vergeet niet wie jullie gered heeft van de laatste plaats tijdens die sportquiz. Nou ja we werden nog steeds laatste maar wel met opgeheven hoofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |