je hebt een dode pixel, rechtsboven de rechter pijlquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie markt, veel kansen om te traden.
Waarom edit je je ray-id wegquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie markt, veel kansen om te traden.
Een dodepixel zien op een screenshotquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:55 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
je hebt een dode pixel, rechtsboven de rechter pijl
een next-gen dode pixel? Die zelfs in screenshots mee gaat?quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:55 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Als jij dode pixels kan screenshotten ben je een godquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:55 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Eindelijk erkenning!quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:57 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Als jij dode pixels kan screenshotten ben je een god
Kraken: The HODL exchange.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De enige exchange ter wereld waar winst maken onmogelijk is
daytradenquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:57 schreef dimmak het volgende:
Ik dacht slim te zijn vanmorgen om bliksem trade te maken. Deze pakte helaas verkeerd uit.
Wel de enige waar je nog redelijk snel verificatie fixedquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niet mijn screenshot. Ik weet dat Kraken ruk is.
Geld is weg. Probeer het opnieuw.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:58 schreef Dpapi het volgende:
Lol net Ether gehaald bij Anycoin, bedrag is van mijn bank maar status is mislukt? Komt het dan alsnog later door of wat?
Doe het normaal gesproken nooit, maar ik zag mijn kans schoon.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:58 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
daytradendat lukt alleen in stijgende markten
jammer dat die alleen bitcoin hebbenquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Echt... het moment dat ik op koop druk, zijn ze op bij Bitonic
Knife catcher gespot!quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Je ziet btcdirect nu voor het eerst?quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:59 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, een site waar je direct Ether kan kopen
Valt me mee dat je geen affiliate link gepost hebt. Bij deze laat ik het toe.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:59 schreef Nattekat het volgende:
Tijd om wat ether in te slaanquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Die nemen geen mensen meer aan en zijn dacht ik duurder dan bitonic.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:59 schreef Nattekat het volgende:
Zo werkt het dus nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:01 schreef LoveProfuzion het volgende:
Denk eerder dat alles nu nog veel extermer gaat zakken, al die sites zijn overbelast, mensen zijn in paniek..
Je kan niet verkopen als de verkoopsite niet werkt... Solid strategy, Kraken werkt al jaren zo.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:01 schreef LoveProfuzion het volgende:
Denk eerder dat alles nu nog veel extermer gaat zakken, al die sites zijn overbelast, mensen zijn in paniek..
Het Nattekat effect V2?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:03 schreef Nattekat het volgende:
De prijs moet eens kappen met ten onder gaan als ik all-in ben, is niet leuk zo
Bitcoinadres overtypen? Wat is dit voor ouderwets gedoe.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik had kunnen kopen... maar omdat ik eerst m'n Bitcoinadres handmatig moest overtypen en nog eens extra wilde controleren weer te laat
Mobiele wallet > computerquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:08 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Bitcoinadres overtypen? Wat is dit voor ouderwets gedoe.
Waarom niet? 2 maanden geleden Gulden gekocht op 0,79 nu een mooie winst gemaakt. En ik denk dat het nog wel meer word. Nee, je word er waarschijnlijk geen milljoenair mee, maar een verdubbeling van inleg moet zeker mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gulden en Doge............. you serious?
Omdat het shitcoins zijn. Ken je de achtergrond van Doge?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:09 schreef Rettilpsemit het volgende:
[..]
Waarom niet? 2 maanden geleden Gulden gekocht op 0,79 nu een mooie winst gemaakt. En ik denk dat het nog wel meer word. Nee, je word er waarschijnlijk geen milljoenair mee, maar een verdubbeling van inleg moet zeker mogelijk zijn.
Wat vind je zo goed aan Gulden en Doge? Waarom denk je dat er een verdubbeling in zit?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:09 schreef Rettilpsemit het volgende:
[..]
Waarom niet? 2 maanden geleden Gulden gekocht op 0,79 nu een mooie winst gemaakt. En ik denk dat het nog wel meer word. Nee, je word er waarschijnlijk geen milljoenair mee, maar een verdubbeling van inleg moet zeker mogelijk zijn.
Dead cat ja, fib 61,8 komt eraanquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je kan niet verkopen als de verkoopsite niet werkt... Solid strategy, Kraken werkt al jaren zo.
miljoenair worden jongequote:Op vrijdag 22 december 2017 11:11 schreef TimKuik het volgende:
Altijd als er iets gebeurt komen we er weer van die Guldendebieltjes langs
Ik zou panicsellen, het daalt!!!1111quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:16 schreef Scrummie het volgende:
JAAA EINDELIJK via bitonic wat kunnen kopen.
Mooi, dan kunnen we nu gaan dalen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:16 schreef Scrummie het volgende:
JAAA EINDELIJK via bitonic wat kunnen kopen.
Tien minuten geleden vond je het nog oplichtersquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik voorzie gouden tijden voor Waves. De amerikanen proberen BTC trades te gaan belasten. Hier krijgen exchanges als Bittrex echt last van. Zodra dat gebeurd dan denk ik dat de Dex's enorm in populariteit gaan stijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:06 schreef VeX- het volgende:
[..]
Vandaar dat het ook zo debiel is dat het waves team de hele zomer zo vaag bleef rondom de waves 1.0 release date. Iedereen heeft toen een half jaar voor lucht gewacht terwijl alle andere cryptos wel moon gingen. En dan brengen ze nu alle grote releases uit op het moment dat de cryptokoorts al z'n intrede heeft gemaakt en in de markt veel onzekerheid heerst. Als waves niks wordt komt dat vooral door de incompetentie van het team.
Maar ik ga er zelf wel vanuit dat dit een tijdelijk dipje is. Crypto is here to stay.
Dan heb je maximaal 5 coins ( https://coinmarketcap.com/ ) of krijgen we opnieuw de discussie 'stijging in BTC is ook stijging als BTC daalt'.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Alle coins in mijn bezit staan nog in de plus de afgelopen 24 uur...
Maar ze hebben ook een monopoliequote:Op vrijdag 22 december 2017 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Tien minuten geleden vond je het nog oplichters
Duopolie met shitbitquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ze hebben ook een monopolie
Wat een reactie. 100 op gulden gezet en hij staat nu nog op 210 voor mij... gaat om een klein bedrag. Als je echt zo veel verstand ervan hebt en je flink gecashed heb wat verdoe je je tijd dan nog op dit forum.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:11 schreef TimKuik het volgende:
Altijd als er iets gebeurt komen we er weer van die Guldendebieltjes langs
Fake news? hebben ze die wallet al werkend?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:22 schreef kthxbye het volgende:
https://blog.iota.org/iot(...)program-fde6b34ddc16
Er zit iig weer beweging in mijn IOTA.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Fake news? hebben ze die wallet al werkend?
RIPPLEquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:19 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dan heb je maximaal 5 coins ( https://coinmarketcap.com/ ) of krijgen we opnieuw de discussie 'stijging in BTC is ook stijging als BTC daalt'.
ETH gekocht?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Binnen
Goed... nu is het tijd voor m'n salaris. Heb m'n complete rekening geplunderd nu![]()
Als je het maar kan missen mocht het misgaanquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Binnen
Goed... nu is het tijd voor m'n salaris. Heb m'n complete rekening geplunderd nu![]()
Er zijn volgens mij nogal wat aan het mensen aan het balen vandaag en dat moeten ze afreageren op anderen. Beetje jaloezie dat ze zelf geen shitcoins hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:21 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Wat een reactie. 100 op gulden gezet en hij staat nu nog op 210 voor mij... gaat om een klein bedrag. Als je echt zo veel verstand ervan hebt en je flink gecashed heb wat verdoe je je tijd dan nog op dit forum.
Hahaha ja ik zie het allemaal nu. Wat een drama overal.quote:
Dit is geld wat anders over enkele dagen na m'n salaris naar de spaarrekening zou verdwijnenquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:27 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Als je het maar kan missen mocht het misgaan.
Lolledquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Tien minuten geleden vond je het nog oplichters
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:21 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Wat een reactie. 100 op gulden gezet en hij staat nu nog op 210 voor mij... gaat om een klein bedrag. Als je echt zo veel verstand ervan hebt en je flink gecashed heb wat verdoe je je tijd dan nog op dit forum.
Haha, dat zal wel meevallen, Timkuik heeft dit al 30.000 keer gezien, crashes als dit, die ligt hier niet wakker van hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij nogal wat aan het mensen aan het balen vandaag en dat moeten ze afreageren op anderen. Beetje jaloezie dat ze zelf geen shitcoins hebben.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geld wat anders over enkele dagen na m'n salaris naar de spaarrekening zou verdwijnen
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij nogal wat aan het mensen aan het balen vandaag en dat moeten ze afreageren op anderen. Beetje jaloezie dat ze zelf geen shitcoins hebben.
Bitcoin zelf 11%quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:28 schreef Apekoek het volgende:
24h alles in het rood, laatste 1h alles in het groen. lol
Het gaat ook behoorlijk naar beneden, maar gelukkig zit ik er gewoon in met wat geld dat ik kan missen. Met al m'n geld erin zitten zoals een vriend van mij doet zou ik niet doet...maar goed hij is er veel eerder ingestapt en heeft een miningcontract voor bitcoin en heeft zijn inzet er al meer dan goed uitgehaaldquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:30 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik moet zeggen dat dit vrij heftig is voor mij, maar ik heb vertrouwen dat het goed komt in 2018. Ik hodl, ben verstandig geworden in 3 weken tijd.
Huh? Heb jij nou Bitcoin gekocht en geen ETH?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het voelt als zo weinig, maar dat is het niet
0.08 btc voor 1000 euro voelt idd als weinig, maar is het idd niet 🙂quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Die sukkels verkopen geen ETHquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Huh? Heb jij nou Bitcoin gekocht en geen ETH?
Optimistischquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik koop pas als hij straks onder de 10 staat.
Ik ga ook niet ten onder als ik het allemaal verlies, maar het is best een hoop geld. Gewoon zonde, that's all. En had van de week nog 4ETH bijgekochtquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:32 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Het gaat ook behoorlijk naar beneden, maar gelukkig zit ik er gewoon in met wat geld dat ik kan missen. Met al m'n geld erin zitten zoals een vriend van mij doet zou ik niet doet...maar goed hij is er veel eerder ingestapt en heeft een miningcontract voor bitcoin en heeft zijn inzet er al meer dan goed uitgehaald
Dan heb ik slecht nieuws.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik koop pas als hij straks onder de 10 staat.
Piekje straks nog, aankomende week.. Daarna vol gas naar beneden. Correctie naar 5 / 7 k..quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Piekje straks nog, aankomende week.. Daarna vol gas naar beneden. Correctie naar 5 / 7 k..
7k zou goed kunnen ja, maar dan moet hij eerst door fib61,8 en 10k (psychologische) barrierquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Piekje straks nog, aankomende week.. Daarna vol gas naar beneden. Correctie naar 5 / 7 k..
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen segwit-adres?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wut?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen segwit-adres?
Waarom je geen Segwit adres gebruikt.quote:
Je ontvangstadres begint met 1... het is dus geen segwit adres. Als je straks die 0,082 BTC weer wil verplaatsen moet je hogere fees betalen dan als je een segwit adres had gebruikt.quote:
Rip.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je ontvangstadres begint met 1... het is dus geen segwit adres. Als je straks die 0,082 BTC weer wil verplaatsen moet je hogere fees betalen dan als je een segwit adres had gebruikt.
Je koopt voor duizend en de fee was duizend? Daar klopt ergens iets nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:43 schreef Nattekat het volgende:
Die Bitonic transactie heeft gewoon bijna 1000¤ aan fees meegestuurd![]()
Er wordt één transactie gegenereerd voor heel veel adressen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je koopt voor duizend en de fee was duizend? Daar klopt ergens iets niet
Nee, ze sturen alles in batches. Dus meerdere transacties in 1.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je koopt voor duizend en de fee was duizend? Daar klopt ergens iets niet
Waar blijft het lightning network..quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:47 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, ze sturen alles in batches. Dus meerdere transacties in 1.
En schandalig dat dat nodig is...
Je kan op BL3P tegenwoordig ook LTC kopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Goed... ik zit nu dus in een coin waar ik 0,0 vertrouwen in heb en die het versturen van transacties momenteel onmogelijk maakt.
Lekker bezig weer[ afbeelding ]
Die klootzakken zijn al maanden gesloten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:49 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je kan op BL3P tegenwoordig ook LTC kopen.
Dit is denk ik wel een issue waar ze binnenkort echt iets aan moeten doen ja, ik zag het ook alquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:48 schreef TimKuik het volgende:
https://blockchain.info/unconfirmed-transactions
Roger die Bitcoin aan het saboteren is?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:50 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel een issue waar ze binnenkort echt iets aan moeten doen ja, ik zag het ook al
Welnee. Is gewoon open. Net nog gekeken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die klootzakken zijn al maanden gesloten.
trololol?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:50 schreef kthxbye het volgende:
Zo, ik heb net 25% van mn portfolio veilig vastgezet in Bitconnect. Je krijgt daar meestal meer dan 1% rente (per dag!) en omdat je het vastzet is het veel beter beveiligd tegen crashes als deze.
Take that banken met je 0.2% per jaar
Ja, maar geen nieuwe aanmeldingen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Is gewoon open. Net nog gekeken.
Bijna. Bijna.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:48 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Waar blijft het lightning network..
Das heel iets anders dan klootzakken die al maanden gesloten zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:52 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Ja, maar geen nieuwe aanmeldingen.
Nee, dat is dan weer een voordeel, problemen die er nu zijn komen mede door de lage transaction fee in het verleden, transaction fee ligt nu rond $50, kost dus een hoop om de blockchain vol te spammen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roger die Bitcoin aan het saboteren is?
Ja irritant man... hoe lang moet het duren om een degelijke loadbalancer en wat extra servers neer te zettenquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die klootzakken zijn al maanden gesloten.
Welnee, 1000¤, max. Bitcoin is dood! Alweer!quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
En toch blijven kopen he?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Gemiddelde transactiefee per blok is nu 50¤
Je zou denken minder dan het oplevert..quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja irritant man... hoe lang moet het duren om een degelijke loadbalancer en wat extra servers neer te zetten
Roger, Jihan en Brian Armstrong van Coinbase. Jihan heeft een flinke financiële vinger in de pap bij Bitpay en Roger heeft een flinke financiële vinger in de pap bij Blockchain.info dus die twee bedrijven mogen ook wel in dat rijtje.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roger die Bitcoin aan het saboteren is?
1. sell highquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:57 schreef Mender het volgende:
Dat is lekker wakker worden!Ik mag wel even een vreugde dansje doen dat ik een paar dagen geleden een groot deel van m'n portfolio heb verkocht
Die transactie is in totaal 277 bitcoins, dus die fee valt wel meequote:Op vrijdag 22 december 2017 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zat straks met een kleine deel BTC in deze tranactie
https://blockchain.info/t(...)aaba7174e9d8aa363ad5
Fees 0.70214208 BTC
Het is wel 277 BTC maar ik vind dit echt een kranzinnige fee, maar goed dat is hoe Bitcoin werktquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:02 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Die transactie is in totaal 277 bitcoins, dus die fee valt wel mee
voor jou wel. Echter over afgelopen maand zijn er nog belachelijke rendementen. Zelfs als je op dieptepunt verkoopt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:57 schreef Mender het volgende:
Dat is lekker wakker worden!Ik mag wel even een vreugde dansje doen dat ik een paar dagen geleden een groot deel van m'n portfolio heb verkocht
Dat maakt niet uit. Het gaat om de grootte van de transactie in bytes.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:02 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Die transactie is in totaal 277 bitcoins, dus die fee valt wel mee
Muv Bitcoin? Alts dalen net zo hard, zelfs in BTC in het rood..quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:04 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
voor jou wel. Echter over afgelopen maand zijn er nog belachelijke rendementen. Zelfs als je op dieptepunt verkoopt.
Lijkt me sterk dat niet alles nog groeit muv van misschien bitcoin.
Check hoeveel inputs en outputs die transactie heeft. Is geen gemiddelde gebruiker lijkt me.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zat straks met een kleine deel BTC in deze tranactie
https://blockchain.info/t(...)aaba7174e9d8aa363ad5
Fees 0.70214208 BTC
Heb ze even een mailtje gestuurd met de vraag hoe lang dat ongeveer nog duurt. Ben benieuwd. We kunnen hier wel blijven mekkeren op ze maar kunnen het ook gewoon even vragen wat de reden is dat het zo lang duurtquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja irritant man... hoe lang moet het duren om een degelijke loadbalancer en wat extra servers neer te zetten
Market cap zat vanochtend ongeveer op 425 miljard Dus er is nu weer aanzienlijk wat erbij, stijgende lijn nu al terug?quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:08 schreef metallicelmo het volgende:
Er zijn flink wat $$$ uit crypto gegaan, zou het kunnen dat dat geld nu op exchanges staat, wachtend op een koopmoment? Gisteren zaten we nog op 600 miljard dollar marketcap.
Market Cap: $527.515.421.463 / 24h Vol: $47.843.941.224 / BTC Dominance: 44.9%
Ik hoop dat mijn glazen bol gelijk heeft maar ik verwacht dat diverse mensen wat winst pakken voor de kerst en na de kerst weer vrolijk verder gaan. HODL is nog steeds mijn strategie.
Ik hoop van wel, mijn blockfolio gaat in elk geval weer de goede kant op zeg maar. Wel een groot verschil met gisterenquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Market cap zat vanochtend ongeveer op 425 miljard Dus er is nu weer aanzienlijk wat erbij, stijgende lijn nu al terug?
Als het die kant op blijft gaan bestaan crashes straks nauwelijks meer 🤪quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:15 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, mijn blockfolio gaat in elk geval weer de goede kant op zeg maar. Wel een groot verschil met gisteren
Jup. Het wordt idd tijd dat het lightning gebeuren gebruikt kan worden. Hup hup.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:47 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, ze sturen alles in batches. Dus meerdere transacties in 1.
En schandalig dat dat nodig is...
Ik heb de afgelopen weken veel nieuwe namen voor driehoeken geleerd en die ook rap allemaal weer vergeten. Geen idee dat er zoveel namen voor waren.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de fans van driehoeken
Kan je me uitleggen waar ik in godsnaam naar aan het kijken ben?quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Een driehoek.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:20 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen waar ik in godsnaam naar aan het kijken ben?
Wie heeft dit gemaaktquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Een megafoontrend die gisterochtend begonnen is en de welbekende sluitende driehoek die vanochtend begonnen is. Als de eerste wint, donderen we heel hard naar beneden, als de tweede wint moon.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:20 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen waar ik in godsnaam naar aan het kijken ben?
Systematisch 0 op voorraad hebben is wel sneaky. Oh wacht, het ging over B3lp en niet litebitquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Is gewoon open. Net nog gekeken.
Logischquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:17 schreef metallicelmo het volgende:
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/944142414075359233
Mooi als je dan naar zn chart kijkt en op het "play" knopje drukt.quote:
ILLUMINATI COMFIRMEDquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Op Bitonic nu al 10% winst als ik zou verkopen
En dat is inclusief fees.
Wooooooow nattekat!!!!!!quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga verkopen in de bulltrap.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:27 schreef Patroon het volgende:
[..]dat kan elk uur nog wel alle kanten op...
Welk play knop?quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:26 schreef Zith het volgende:
[..]
Mooi als je dan naar zn chart kijkt en op het "play" knopje drukt.
https://www.tradingview.c(...)-this-is-all-I-need/
Terug naar 15k en down they go!quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we eerst nog een heel stuk omhoog vliegen.
Verder.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Terug naar 15k en down they go!
quote:
Al zet ik hem op 3d, bij de dipjes in september en november had je drie rode kaarsen op een rij.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verder.
Zet je grafiek op 1d ofzo
aaaand its gonequote:Op vrijdag 22 december 2017 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Ook goeiemorgenquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:37 schreef Greys het volgende:
Jezus, NXT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het nu pas. Al mn sell orders eruit gegaan. Danku sinterklaasje.
Ik zit op het werk (quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen![]()
Heb de mijne afgelopen week al gecasht
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al zet ik hem op 3d, bij de dipjes in september en november had je drie rode kaarsen op een rij.
Head 'n shoulders idee toch? Geen W van winning maar M van tja wat eigenlijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet een bulltrap eruit.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Behoorlijk voorspelbaar inderdaad. Best kans dat we teruggaan naar de 6k.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mehquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Head 'n shoulders idee toch? Geen W van winning maar M van tja wat eigenlijk
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:48 schreef Nattekat het volgende:
De koers is overigens aan de onderkant uit mijn driehoekje ontsnapt
quote:
In een bulltrap kopenquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:46 schreef RickoKun het volgende:
Ik was slachtoffer van de vorige bulltrap en dat wil ik jullie niet aan doen
Anders had ik wel 10.000 euro in drie maand winst gehad
Heb mijn driehoekje dusdanig aangepast dat ie weer netjes gevangen isquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb mijn driehoekje dusdanig aangepast dat ie weer netjes gevangen is
ja dat is ook een oplossing.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snaptquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja dat is ook een oplossing.zo hadden wij ooit een ITer die als oplossing voor foutmeldingen kwam om gewoon de meldingen uit te zetten
Idd, professionele knife catchers hieroquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:54 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Rustig aan Neil Armstrong, eerst nog een dip.
Ik heb euro's maar die zet ik al jaren weg tegen Zimbabwaanse ponden, wordt ik ook steeds rijker van!quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:55 schreef Mattt het volgende:
Als je blockfolio gewoon in bitcoin zet ipv euro valt het allemaal wel mee.
Daarom let ik niet op driehoekjes, lijntjes en meer. Zo makkelijk te fixen en je hebt opnieuw gelijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alles komt goed. Duurt alleen even.twitter:etherdelta twitterde op vrijdag 22-12-2017 om 12:56:47*Announcement* EtherDelta is back! reageer retweet
Bitonic is populair atmquote:Back-end server niet beschikbaar Error 502
Uw verzoek kon niet uitgevoerd worden omdat de betreffende server niet beschikbaar is.
Onze technici werken aan een oplossing, probeer het over een paar minuten opnieuw.
En dan maar hopen dat je tussendoor een Bitcoin kan krijgen, ik zit net weer eens te kijken en ik weet dus niet of het vaak gebeurt dat Bitcoin op is, maar er is dus wel veel vraag naar.quote:
Ik kocht op t hoogtepunt (4000) en 2 dagen later knalde hij naar de 2200.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een bulltrap kopen
Owacht... heb ik net gedaan.
Dat heet beartrap.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik kocht op t hoogtepunt (4000) en 2 dagen later knalde hij naar de 2200.
Daarna ging ie vliegensvlug weer naar 10k....12....14...HOU OP HOU OP....16...18.. etc
Die is nu bezig idd. Vanavond maar bijkopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:54 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Rustig aan Neil Armstrong, eerst nog een dip.
Ik noem het liever Rickokunloserfiguurtrap.quote:
Dromen mag. Mijn Cannabiscoin doet het gelukkig nog goed vandaag.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:14 schreef MichelWuyts het volgende:
ZOu leuk zijn als we nu een 24 weer terug naar 20k gaan. Zal de rest ook wel meegroeien.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik noem het liever Rickokunloserfiguurtrap.
Maar beartrap will suffice.
Maar nee toen bij die 4000 ging het gestaag al een poosje omhoog. Dus dacht ik (omdat ik rond 1700 ook wilde kopen maar dronken was en niet de transactie goed begreep) dat het door zou stijgen. Terwijl ie toen juist ineen zakte want “china happened” en een bekende Amerikaanse lul econoom hakte in het rond.
Aangezien er geen geld 'gegenereerd' wordt met Bitcoin, enkel door nieuwe mensen ingepompt, weet je waar al het geld uiteindelijk dus terecht komt. Bij de miners.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Die miners moeten zich echt rot lachen nu, gewoon een ton aan fees per blok
Zit je longterm toch nog prima?quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik noem het liever Rickokunloserfiguurtrap.
Maar beartrap will suffice.
Maar nee toen bij die 4000 ging het gestaag al een poosje omhoog. Dus dacht ik (omdat ik rond 1700 ook wilde kopen maar dronken was en niet de transactie goed begreep) dat het door zou stijgen. Terwijl ie toen juist ineen zakte want “china happened” en een bekende Amerikaanse lul econoom hakte in het rond.
Dit was sowieso al de endgame voor miners. Die nieuwe coins zijn een keer op.quote:
Tov Bitcoin valt het wel mee.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:49 schreef mtchel112 het volgende:
ethereum ligt lekker laag, to buy or not to buy
3 weken terug zou dit anders nog krankjorum hoog zijn geweest. Durf uit te zoomenquote:Op vrijdag 22 december 2017 13:49 schreef mtchel112 het volgende:
Vorig jaar december was lekker laag. Hier is niks lekker laag aanquote:Op vrijdag 22 december 2017 13:49 schreef mtchel112 het volgende:
L-l-lambiekje?quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:51 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
3 weken terug zou dit anders nog krankjorum hoog zijn geweest. Durf uit te zoomen
En dan heel veel moeten kopen omdat je anders veel te veel transactiekosten moet dokken, en dan nog uren wachten? Nah,quote:
LISK is soweiso een goede coin, willen echt leuke projecten gaan doen!quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:53 schreef UtopiaVolger het volgende:
Beetje Lisk, Beetje Neo en een beetje Iota halen dan maar?
Skip die laatstequote:Op vrijdag 22 december 2017 13:53 schreef UtopiaVolger het volgende:
Beetje Lisk, Beetje Neo en een beetje Iota halen dan maar?
Zouden driehoekjes dan toch onzin zijn?quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Bitcoin is nu uit elk mogelijke driehoekje dat ik kan maken gebroken
Neequote:Op vrijdag 22 december 2017 14:00 schreef poebz het volgende:
[..]
Zouden driehoekjes dan toch onzin zijn?
Jij ziet overal wat inquote:Op vrijdag 22 december 2017 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hier nu een bulltrap in, maar het kan ook zomaar zijn dat we gewoon weer vrolijk door blijven gaan richting de 20k voor het nieuwe jaar.
Nattekat momenteel :quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Bitcoin is nu uit elk mogelijke driehoekje dat ik kan maken gebroken
Downtrend driehoekjes doen het nog prima jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:03 schreef Sjouveur het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan nog prima hoor!
Bitcoin is uitgevonden door een AI in opdracht van de illuminati ofc.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu al benieuwd naar zijn mening over crypto currencies en wie daarachter zit.
En daar mag ie gerust opnieuw uitbreken, nog meer omlaag that isquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Downtrend driehoekjes doen het nog prima ja
quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En daar mag ie gerust opnieuw uitbreken, nog meer omlaag that is
quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs een kortetermijn downtrenddriehoek is aan de onderkant gebroken nu
Rip geld.
goed filmpjequote:Op vrijdag 22 december 2017 14:05 schreef Mender het volgende:
[..]
Bitcoin is uitgevonden door een AI in opdracht van de illuminati ofc.
Als we nog ff zo door gaan red ik dat welquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:09 schreef UtopiaVolger het volgende:
Je zou het geld maar hebben om nu even 100 BTC te kopen.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:10 schreef descon het volgende:
[..]
Als we nog ff zo door gaan red ik dat wel
Duurt alleen een jaar of 500 voor je het daadwerkelijk hebt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:09 schreef UtopiaVolger het volgende:
Je zou het geld maar hebben om nu even 100 BTC te kopen.
Vuile realistquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:18 schreef Majkool het volgende:
Op sinterklaas was het nog 11k usdeigenlijk we tikkeltje dramatisch overal
Amerika is wakkerquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs een kortetermijn downtrenddriehoek is aan de onderkant gebroken nu
Rip geld.
LUL NIET BITCOIN IS DEAUD CRASH KAPOT ALLES VERKOPEN SELL SELL SELL NOWquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:18 schreef Majkool het volgende:
Op sinterklaas was het nog 11k usdeigenlijk we tikkeltje dramatisch overal
We gaan gewoon lekker naar de 10k terug, niks aan de handquote:
Nee lager, inkoopmoment komt eraanquote:
Vanmorgen nog onder 12kquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:19 schreef UtopiaVolger het volgende:
With move below $13k, bitcoin falls to 16-day low.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die van mij is al geweestquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee lager, inkoopmoment komt eraan
Die zijn dan gelijk wakker als ze de koers zienquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Amerikanen moeten nog uit hun pyjama springen.
Je weet dat Amerika nog wakker was ten tijde van de crash?quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Niet de hele dag in je pyjama crypto's zitten tradenquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ze gaven de aanzet tot de correctie, gingen slapen en eenmaal wakker zal er wel wat paniekvoetbal bij komen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat Amerika nog wakker was ten tijde van de crash?
$DRGN staat op $0.73 op Kucoin, just saying.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:27 schreef Typisch het volgende:
Ben opzoek naar nog een projectje om iets van 5-10% van mijn portfolio in te stoppen.
Zit te denken aan UBIQ.
UBIQ en VIA hier denk ik, maar wel mindere percentagesquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:27 schreef Typisch het volgende:
Ben opzoek naar nog een projectje om iets van 5-10% van mijn portfolio in te stoppen.
Zit te denken aan UBIQ.
Met een noodgang.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:27 schreef noodgang het volgende:
Ripple is ook lekker aan het zakken weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |