Nee, ze sturen alles in batches. Dus meerdere transacties in 1.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je koopt voor duizend en de fee was duizend? Daar klopt ergens iets niet
Waar blijft het lightning network..quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:47 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, ze sturen alles in batches. Dus meerdere transacties in 1.
En schandalig dat dat nodig is...
Je kan op BL3P tegenwoordig ook LTC kopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Goed... ik zit nu dus in een coin waar ik 0,0 vertrouwen in heb en die het versturen van transacties momenteel onmogelijk maakt.
Lekker bezig weer[ afbeelding ]
Die klootzakken zijn al maanden gesloten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:49 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je kan op BL3P tegenwoordig ook LTC kopen.
Dit is denk ik wel een issue waar ze binnenkort echt iets aan moeten doen ja, ik zag het ook alquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:48 schreef TimKuik het volgende:
https://blockchain.info/unconfirmed-transactions
Roger die Bitcoin aan het saboteren is?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:50 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel een issue waar ze binnenkort echt iets aan moeten doen ja, ik zag het ook al
Welnee. Is gewoon open. Net nog gekeken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die klootzakken zijn al maanden gesloten.
trololol?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:50 schreef kthxbye het volgende:
Zo, ik heb net 25% van mn portfolio veilig vastgezet in Bitconnect. Je krijgt daar meestal meer dan 1% rente (per dag!) en omdat je het vastzet is het veel beter beveiligd tegen crashes als deze.
Take that banken met je 0.2% per jaar
Ja, maar geen nieuwe aanmeldingen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Is gewoon open. Net nog gekeken.
Bijna. Bijna.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:48 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Waar blijft het lightning network..
Das heel iets anders dan klootzakken die al maanden gesloten zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:52 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Ja, maar geen nieuwe aanmeldingen.
Nee, dat is dan weer een voordeel, problemen die er nu zijn komen mede door de lage transaction fee in het verleden, transaction fee ligt nu rond $50, kost dus een hoop om de blockchain vol te spammen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roger die Bitcoin aan het saboteren is?
Ja irritant man... hoe lang moet het duren om een degelijke loadbalancer en wat extra servers neer te zettenquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die klootzakken zijn al maanden gesloten.
Welnee, 1000¤, max. Bitcoin is dood! Alweer!quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Piekje straks nog, aankomende week.. Daarna vol gas naar beneden. Correctie naar 5 / 7 k..
En toch blijven kopen he?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Gemiddelde transactiefee per blok is nu 50¤
Je zou denken minder dan het oplevert..quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja irritant man... hoe lang moet het duren om een degelijke loadbalancer en wat extra servers neer te zetten
Roger, Jihan en Brian Armstrong van Coinbase. Jihan heeft een flinke financiële vinger in de pap bij Bitpay en Roger heeft een flinke financiële vinger in de pap bij Blockchain.info dus die twee bedrijven mogen ook wel in dat rijtje.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roger die Bitcoin aan het saboteren is?
1. sell highquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:57 schreef Mender het volgende:
Dat is lekker wakker worden!Ik mag wel even een vreugde dansje doen dat ik een paar dagen geleden een groot deel van m'n portfolio heb verkocht
Die transactie is in totaal 277 bitcoins, dus die fee valt wel meequote:Op vrijdag 22 december 2017 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zat straks met een kleine deel BTC in deze tranactie
https://blockchain.info/t(...)aaba7174e9d8aa363ad5
Fees 0.70214208 BTC
Het is wel 277 BTC maar ik vind dit echt een kranzinnige fee, maar goed dat is hoe Bitcoin werktquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:02 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Die transactie is in totaal 277 bitcoins, dus die fee valt wel mee
voor jou wel. Echter over afgelopen maand zijn er nog belachelijke rendementen. Zelfs als je op dieptepunt verkoopt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:57 schreef Mender het volgende:
Dat is lekker wakker worden!Ik mag wel even een vreugde dansje doen dat ik een paar dagen geleden een groot deel van m'n portfolio heb verkocht
Dat maakt niet uit. Het gaat om de grootte van de transactie in bytes.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:02 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Die transactie is in totaal 277 bitcoins, dus die fee valt wel mee
Muv Bitcoin? Alts dalen net zo hard, zelfs in BTC in het rood..quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:04 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
voor jou wel. Echter over afgelopen maand zijn er nog belachelijke rendementen. Zelfs als je op dieptepunt verkoopt.
Lijkt me sterk dat niet alles nog groeit muv van misschien bitcoin.
Check hoeveel inputs en outputs die transactie heeft. Is geen gemiddelde gebruiker lijkt me.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zat straks met een kleine deel BTC in deze tranactie
https://blockchain.info/t(...)aaba7174e9d8aa363ad5
Fees 0.70214208 BTC
Heb ze even een mailtje gestuurd met de vraag hoe lang dat ongeveer nog duurt. Ben benieuwd. We kunnen hier wel blijven mekkeren op ze maar kunnen het ook gewoon even vragen wat de reden is dat het zo lang duurtquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja irritant man... hoe lang moet het duren om een degelijke loadbalancer en wat extra servers neer te zetten
Market cap zat vanochtend ongeveer op 425 miljard Dus er is nu weer aanzienlijk wat erbij, stijgende lijn nu al terug?quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:08 schreef metallicelmo het volgende:
Er zijn flink wat $$$ uit crypto gegaan, zou het kunnen dat dat geld nu op exchanges staat, wachtend op een koopmoment? Gisteren zaten we nog op 600 miljard dollar marketcap.
Market Cap: $527.515.421.463 / 24h Vol: $47.843.941.224 / BTC Dominance: 44.9%
Ik hoop dat mijn glazen bol gelijk heeft maar ik verwacht dat diverse mensen wat winst pakken voor de kerst en na de kerst weer vrolijk verder gaan. HODL is nog steeds mijn strategie.
Ik hoop van wel, mijn blockfolio gaat in elk geval weer de goede kant op zeg maar. Wel een groot verschil met gisterenquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Market cap zat vanochtend ongeveer op 425 miljard Dus er is nu weer aanzienlijk wat erbij, stijgende lijn nu al terug?
Als het die kant op blijft gaan bestaan crashes straks nauwelijks meer 🤪quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:15 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, mijn blockfolio gaat in elk geval weer de goede kant op zeg maar. Wel een groot verschil met gisteren
Jup. Het wordt idd tijd dat het lightning gebeuren gebruikt kan worden. Hup hup.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:47 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, ze sturen alles in batches. Dus meerdere transacties in 1.
En schandalig dat dat nodig is...
Ik heb de afgelopen weken veel nieuwe namen voor driehoeken geleerd en die ook rap allemaal weer vergeten. Geen idee dat er zoveel namen voor waren.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de fans van driehoeken
Kan je me uitleggen waar ik in godsnaam naar aan het kijken ben?quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Een driehoek.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:20 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen waar ik in godsnaam naar aan het kijken ben?
Wie heeft dit gemaaktquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Een megafoontrend die gisterochtend begonnen is en de welbekende sluitende driehoek die vanochtend begonnen is. Als de eerste wint, donderen we heel hard naar beneden, als de tweede wint moon.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:20 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Kan je me uitleggen waar ik in godsnaam naar aan het kijken ben?
Systematisch 0 op voorraad hebben is wel sneaky. Oh wacht, het ging over B3lp en niet litebitquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Is gewoon open. Net nog gekeken.
Logischquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:17 schreef metallicelmo het volgende:
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/944142414075359233
Mooi als je dan naar zn chart kijkt en op het "play" knopje drukt.quote:
ILLUMINATI COMFIRMEDquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:18 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Op Bitonic nu al 10% winst als ik zou verkopen
En dat is inclusief fees.
Wooooooow nattekat!!!!!!quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik ga verkopen in de bulltrap.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:27 schreef Patroon het volgende:
[..]dat kan elk uur nog wel alle kanten op...
Welk play knop?quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:26 schreef Zith het volgende:
[..]
Mooi als je dan naar zn chart kijkt en op het "play" knopje drukt.
https://www.tradingview.c(...)-this-is-all-I-need/
Terug naar 15k en down they go!quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we eerst nog een heel stuk omhoog vliegen.
Verder.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:28 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Terug naar 15k en down they go!
quote:
Al zet ik hem op 3d, bij de dipjes in september en november had je drie rode kaarsen op een rij.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verder.
Zet je grafiek op 1d ofzo
aaaand its gonequote:Op vrijdag 22 december 2017 12:22 schreef Nattekat het volgende:
Ook goeiemorgenquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:37 schreef Greys het volgende:
Jezus, NXT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zie het nu pas. Al mn sell orders eruit gegaan. Danku sinterklaasje.
Ik zit op het werk (quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:39 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Ook goeiemorgen![]()
Heb de mijne afgelopen week al gecasht
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:37 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Al zet ik hem op 3d, bij de dipjes in september en november had je drie rode kaarsen op een rij.
Head 'n shoulders idee toch? Geen W van winning maar M van tja wat eigenlijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet een bulltrap eruit.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Behoorlijk voorspelbaar inderdaad. Best kans dat we teruggaan naar de 6k.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mehquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Head 'n shoulders idee toch? Geen W van winning maar M van tja wat eigenlijk
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:48 schreef Nattekat het volgende:
De koers is overigens aan de onderkant uit mijn driehoekje ontsnapt
quote:
In een bulltrap kopenquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:46 schreef RickoKun het volgende:
Ik was slachtoffer van de vorige bulltrap en dat wil ik jullie niet aan doen
Anders had ik wel 10.000 euro in drie maand winst gehad
Heb mijn driehoekje dusdanig aangepast dat ie weer netjes gevangen isquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb mijn driehoekje dusdanig aangepast dat ie weer netjes gevangen is
ja dat is ook een oplossing.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb mijn driehoekje dusdanig aangepast dat ie weer netjes gevangen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |