Roger, Jihan en Brian Armstrong van Coinbase. Jihan heeft een flinke financiële vinger in de pap bij Bitpay en Roger heeft een flinke financiële vinger in de pap bij Blockchain.info dus die twee bedrijven mogen ook wel in dat rijtje.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roger die Bitcoin aan het saboteren is?
1. sell highquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:57 schreef Mender het volgende:
Dat is lekker wakker worden!Ik mag wel even een vreugde dansje doen dat ik een paar dagen geleden een groot deel van m'n portfolio heb verkocht
Die transactie is in totaal 277 bitcoins, dus die fee valt wel meequote:Op vrijdag 22 december 2017 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zat straks met een kleine deel BTC in deze tranactie
https://blockchain.info/t(...)aaba7174e9d8aa363ad5
Fees 0.70214208 BTC
Het is wel 277 BTC maar ik vind dit echt een kranzinnige fee, maar goed dat is hoe Bitcoin werktquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:02 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Die transactie is in totaal 277 bitcoins, dus die fee valt wel mee
voor jou wel. Echter over afgelopen maand zijn er nog belachelijke rendementen. Zelfs als je op dieptepunt verkoopt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:57 schreef Mender het volgende:
Dat is lekker wakker worden!Ik mag wel even een vreugde dansje doen dat ik een paar dagen geleden een groot deel van m'n portfolio heb verkocht
Dat maakt niet uit. Het gaat om de grootte van de transactie in bytes.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:02 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Die transactie is in totaal 277 bitcoins, dus die fee valt wel mee
Muv Bitcoin? Alts dalen net zo hard, zelfs in BTC in het rood..quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:04 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
voor jou wel. Echter over afgelopen maand zijn er nog belachelijke rendementen. Zelfs als je op dieptepunt verkoopt.
Lijkt me sterk dat niet alles nog groeit muv van misschien bitcoin.
Check hoeveel inputs en outputs die transactie heeft. Is geen gemiddelde gebruiker lijkt me.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:00 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik zat straks met een kleine deel BTC in deze tranactie
https://blockchain.info/t(...)aaba7174e9d8aa363ad5
Fees 0.70214208 BTC
Heb ze even een mailtje gestuurd met de vraag hoe lang dat ongeveer nog duurt. Ben benieuwd. We kunnen hier wel blijven mekkeren op ze maar kunnen het ook gewoon even vragen wat de reden is dat het zo lang duurtquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja irritant man... hoe lang moet het duren om een degelijke loadbalancer en wat extra servers neer te zetten
Market cap zat vanochtend ongeveer op 425 miljard Dus er is nu weer aanzienlijk wat erbij, stijgende lijn nu al terug?quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:08 schreef metallicelmo het volgende:
Er zijn flink wat $$$ uit crypto gegaan, zou het kunnen dat dat geld nu op exchanges staat, wachtend op een koopmoment? Gisteren zaten we nog op 600 miljard dollar marketcap.
Market Cap: $527.515.421.463 / 24h Vol: $47.843.941.224 / BTC Dominance: 44.9%
Ik hoop dat mijn glazen bol gelijk heeft maar ik verwacht dat diverse mensen wat winst pakken voor de kerst en na de kerst weer vrolijk verder gaan. HODL is nog steeds mijn strategie.
Ik hoop van wel, mijn blockfolio gaat in elk geval weer de goede kant op zeg maar. Wel een groot verschil met gisterenquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:13 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Market cap zat vanochtend ongeveer op 425 miljard Dus er is nu weer aanzienlijk wat erbij, stijgende lijn nu al terug?
Als het die kant op blijft gaan bestaan crashes straks nauwelijks meer 🤪quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:15 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Ik hoop van wel, mijn blockfolio gaat in elk geval weer de goede kant op zeg maar. Wel een groot verschil met gisteren
Jup. Het wordt idd tijd dat het lightning gebeuren gebruikt kan worden. Hup hup.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:47 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, ze sturen alles in batches. Dus meerdere transacties in 1.
En schandalig dat dat nodig is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |