Huh? Heb jij nou Bitcoin gekocht en geen ETH?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het voelt als zo weinig, maar dat is het niet
0.08 btc voor 1000 euro voelt idd als weinig, maar is het idd niet 🙂quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Die sukkels verkopen geen ETHquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Huh? Heb jij nou Bitcoin gekocht en geen ETH?
Optimistischquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik koop pas als hij straks onder de 10 staat.
Ik ga ook niet ten onder als ik het allemaal verlies, maar het is best een hoop geld. Gewoon zonde, that's all. En had van de week nog 4ETH bijgekochtquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:32 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Het gaat ook behoorlijk naar beneden, maar gelukkig zit ik er gewoon in met wat geld dat ik kan missen. Met al m'n geld erin zitten zoals een vriend van mij doet zou ik niet doet...maar goed hij is er veel eerder ingestapt en heeft een miningcontract voor bitcoin en heeft zijn inzet er al meer dan goed uitgehaald
Dan heb ik slecht nieuws.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik koop pas als hij straks onder de 10 staat.
Piekje straks nog, aankomende week.. Daarna vol gas naar beneden. Correctie naar 5 / 7 k..quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Piekje straks nog, aankomende week.. Daarna vol gas naar beneden. Correctie naar 5 / 7 k..
7k zou goed kunnen ja, maar dan moet hij eerst door fib61,8 en 10k (psychologische) barrierquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Piekje straks nog, aankomende week.. Daarna vol gas naar beneden. Correctie naar 5 / 7 k..
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen segwit-adres?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wut?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen segwit-adres?
Waarom je geen Segwit adres gebruikt.quote:
Je ontvangstadres begint met 1... het is dus geen segwit adres. Als je straks die 0,082 BTC weer wil verplaatsen moet je hogere fees betalen dan als je een segwit adres had gebruikt.quote:
Rip.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je ontvangstadres begint met 1... het is dus geen segwit adres. Als je straks die 0,082 BTC weer wil verplaatsen moet je hogere fees betalen dan als je een segwit adres had gebruikt.
Je koopt voor duizend en de fee was duizend? Daar klopt ergens iets nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:43 schreef Nattekat het volgende:
Die Bitonic transactie heeft gewoon bijna 1000€ aan fees meegestuurd![]()
Er wordt één transactie gegenereerd voor heel veel adressen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je koopt voor duizend en de fee was duizend? Daar klopt ergens iets niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |