Ik voorzie gouden tijden voor Waves. De amerikanen proberen BTC trades te gaan belasten. Hier krijgen exchanges als Bittrex echt last van. Zodra dat gebeurd dan denk ik dat de Dex's enorm in populariteit gaan stijgen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:06 schreef VeX- het volgende:
[..]
Vandaar dat het ook zo debiel is dat het waves team de hele zomer zo vaag bleef rondom de waves 1.0 release date. Iedereen heeft toen een half jaar voor lucht gewacht terwijl alle andere cryptos wel moon gingen. En dan brengen ze nu alle grote releases uit op het moment dat de cryptokoorts al z'n intrede heeft gemaakt en in de markt veel onzekerheid heerst. Als waves niks wordt komt dat vooral door de incompetentie van het team.
Maar ik ga er zelf wel vanuit dat dit een tijdelijk dipje is. Crypto is here to stay.
Dan heb je maximaal 5 coins ( https://coinmarketcap.com/ ) of krijgen we opnieuw de discussie 'stijging in BTC is ook stijging als BTC daalt'.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Alle coins in mijn bezit staan nog in de plus de afgelopen 24 uur...
Maar ze hebben ook een monopoliequote:Op vrijdag 22 december 2017 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Tien minuten geleden vond je het nog oplichters
Duopolie met shitbitquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar ze hebben ook een monopolie
Wat een reactie. 100 op gulden gezet en hij staat nu nog op 210 voor mij... gaat om een klein bedrag. Als je echt zo veel verstand ervan hebt en je flink gecashed heb wat verdoe je je tijd dan nog op dit forum.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:11 schreef TimKuik het volgende:
Altijd als er iets gebeurt komen we er weer van die Guldendebieltjes langs
Fake news? hebben ze die wallet al werkend?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:22 schreef kthxbye het volgende:
https://blog.iota.org/iot(...)program-fde6b34ddc16
Er zit iig weer beweging in mijn IOTA.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Fake news? hebben ze die wallet al werkend?
RIPPLEquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:19 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dan heb je maximaal 5 coins ( https://coinmarketcap.com/ ) of krijgen we opnieuw de discussie 'stijging in BTC is ook stijging als BTC daalt'.
ETH gekocht?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Binnen
Goed... nu is het tijd voor m'n salaris. Heb m'n complete rekening geplunderd nu![]()
Als je het maar kan missen mocht het misgaanquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:25 schreef Nattekat het volgende:
Binnen
Goed... nu is het tijd voor m'n salaris. Heb m'n complete rekening geplunderd nu![]()
Er zijn volgens mij nogal wat aan het mensen aan het balen vandaag en dat moeten ze afreageren op anderen. Beetje jaloezie dat ze zelf geen shitcoins hebben.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:21 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Wat een reactie. 100 op gulden gezet en hij staat nu nog op 210 voor mij... gaat om een klein bedrag. Als je echt zo veel verstand ervan hebt en je flink gecashed heb wat verdoe je je tijd dan nog op dit forum.
Hahaha ja ik zie het allemaal nu. Wat een drama overal.quote:
Dit is geld wat anders over enkele dagen na m'n salaris naar de spaarrekening zou verdwijnenquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:27 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Als je het maar kan missen mocht het misgaan.
Lolledquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Tien minuten geleden vond je het nog oplichters
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:21 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Wat een reactie. 100 op gulden gezet en hij staat nu nog op 210 voor mij... gaat om een klein bedrag. Als je echt zo veel verstand ervan hebt en je flink gecashed heb wat verdoe je je tijd dan nog op dit forum.
Haha, dat zal wel meevallen, Timkuik heeft dit al 30.000 keer gezien, crashes als dit, die ligt hier niet wakker van hoor.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij nogal wat aan het mensen aan het balen vandaag en dat moeten ze afreageren op anderen. Beetje jaloezie dat ze zelf geen shitcoins hebben.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is geld wat anders over enkele dagen na m'n salaris naar de spaarrekening zou verdwijnen
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er zijn volgens mij nogal wat aan het mensen aan het balen vandaag en dat moeten ze afreageren op anderen. Beetje jaloezie dat ze zelf geen shitcoins hebben.
Bitcoin zelf 11%quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:28 schreef Apekoek het volgende:
24h alles in het rood, laatste 1h alles in het groen. lol
Het gaat ook behoorlijk naar beneden, maar gelukkig zit ik er gewoon in met wat geld dat ik kan missen. Met al m'n geld erin zitten zoals een vriend van mij doet zou ik niet doet...maar goed hij is er veel eerder ingestapt en heeft een miningcontract voor bitcoin en heeft zijn inzet er al meer dan goed uitgehaaldquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:30 schreef UtopiaVolger het volgende:
Ik moet zeggen dat dit vrij heftig is voor mij, maar ik heb vertrouwen dat het goed komt in 2018. Ik hodl, ben verstandig geworden in 3 weken tijd.
Huh? Heb jij nou Bitcoin gekocht en geen ETH?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Het voelt als zo weinig, maar dat is het niet
0.08 btc voor 1000 euro voelt idd als weinig, maar is het idd niet 🙂quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Die sukkels verkopen geen ETHquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:33 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Huh? Heb jij nou Bitcoin gekocht en geen ETH?
Optimistischquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik koop pas als hij straks onder de 10 staat.
Ik ga ook niet ten onder als ik het allemaal verlies, maar het is best een hoop geld. Gewoon zonde, that's all. En had van de week nog 4ETH bijgekochtquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:32 schreef LoveProfuzion het volgende:
[..]
Het gaat ook behoorlijk naar beneden, maar gelukkig zit ik er gewoon in met wat geld dat ik kan missen. Met al m'n geld erin zitten zoals een vriend van mij doet zou ik niet doet...maar goed hij is er veel eerder ingestapt en heeft een miningcontract voor bitcoin en heeft zijn inzet er al meer dan goed uitgehaald
Dan heb ik slecht nieuws.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:33 schreef Ticootje het volgende:
Ik koop pas als hij straks onder de 10 staat.
Piekje straks nog, aankomende week.. Daarna vol gas naar beneden. Correctie naar 5 / 7 k..quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Piekje straks nog, aankomende week.. Daarna vol gas naar beneden. Correctie naar 5 / 7 k..
7k zou goed kunnen ja, maar dan moet hij eerst door fib61,8 en 10k (psychologische) barrierquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Piekje straks nog, aankomende week.. Daarna vol gas naar beneden. Correctie naar 5 / 7 k..
quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen segwit-adres?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Wut?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Waarom gebruik je geen segwit-adres?
Waarom je geen Segwit adres gebruikt.quote:
Je ontvangstadres begint met 1... het is dus geen segwit adres. Als je straks die 0,082 BTC weer wil verplaatsen moet je hogere fees betalen dan als je een segwit adres had gebruikt.quote:
Rip.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:44 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Je ontvangstadres begint met 1... het is dus geen segwit adres. Als je straks die 0,082 BTC weer wil verplaatsen moet je hogere fees betalen dan als je een segwit adres had gebruikt.
Je koopt voor duizend en de fee was duizend? Daar klopt ergens iets nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:43 schreef Nattekat het volgende:
Die Bitonic transactie heeft gewoon bijna 1000¤ aan fees meegestuurd![]()
Er wordt één transactie gegenereerd voor heel veel adressen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je koopt voor duizend en de fee was duizend? Daar klopt ergens iets niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |