Die nemen geen mensen meer aan en zijn dacht ik duurder dan bitonic.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:59 schreef Nattekat het volgende:
Oeh, een site waar je direct Ether kan kopen
Zo werkt het dus nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:01 schreef LoveProfuzion het volgende:
Denk eerder dat alles nu nog veel extermer gaat zakken, al die sites zijn overbelast, mensen zijn in paniek..
Je kan niet verkopen als de verkoopsite niet werkt... Solid strategy, Kraken werkt al jaren zo.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:01 schreef LoveProfuzion het volgende:
Denk eerder dat alles nu nog veel extermer gaat zakken, al die sites zijn overbelast, mensen zijn in paniek..
Het Nattekat effect V2?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:03 schreef Nattekat het volgende:
De prijs moet eens kappen met ten onder gaan als ik all-in ben, is niet leuk zo
Bitcoinadres overtypen? Wat is dit voor ouderwets gedoe.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik had kunnen kopen... maar omdat ik eerst m'n Bitcoinadres handmatig moest overtypen en nog eens extra wilde controleren weer te laat
Mobiele wallet > computerquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:08 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Bitcoinadres overtypen? Wat is dit voor ouderwets gedoe.
Waarom niet? 2 maanden geleden Gulden gekocht op 0,79 nu een mooie winst gemaakt. En ik denk dat het nog wel meer word. Nee, je word er waarschijnlijk geen milljoenair mee, maar een verdubbeling van inleg moet zeker mogelijk zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:53 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Gulden en Doge............. you serious?
Omdat het shitcoins zijn. Ken je de achtergrond van Doge?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:09 schreef Rettilpsemit het volgende:
[..]
Waarom niet? 2 maanden geleden Gulden gekocht op 0,79 nu een mooie winst gemaakt. En ik denk dat het nog wel meer word. Nee, je word er waarschijnlijk geen milljoenair mee, maar een verdubbeling van inleg moet zeker mogelijk zijn.
Wat vind je zo goed aan Gulden en Doge? Waarom denk je dat er een verdubbeling in zit?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:09 schreef Rettilpsemit het volgende:
[..]
Waarom niet? 2 maanden geleden Gulden gekocht op 0,79 nu een mooie winst gemaakt. En ik denk dat het nog wel meer word. Nee, je word er waarschijnlijk geen milljoenair mee, maar een verdubbeling van inleg moet zeker mogelijk zijn.
Dead cat ja, fib 61,8 komt eraanquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:04 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je kan niet verkopen als de verkoopsite niet werkt... Solid strategy, Kraken werkt al jaren zo.
miljoenair worden jongequote:Op vrijdag 22 december 2017 11:11 schreef TimKuik het volgende:
Altijd als er iets gebeurt komen we er weer van die Guldendebieltjes langs
Ik zou panicsellen, het daalt!!!1111quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:16 schreef Scrummie het volgende:
JAAA EINDELIJK via bitonic wat kunnen kopen.
Mooi, dan kunnen we nu gaan dalen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:16 schreef Scrummie het volgende:
JAAA EINDELIJK via bitonic wat kunnen kopen.
Tien minuten geleden vond je het nog oplichtersquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:58 schreef Nattekat het volgende:
Echt... het moment dat ik op koop druk, zijn ze op bij Bitonic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |