Nee, ze sturen alles in batches. Dus meerdere transacties in 1.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Je koopt voor duizend en de fee was duizend? Daar klopt ergens iets niet
Waar blijft het lightning network..quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:47 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Nee, ze sturen alles in batches. Dus meerdere transacties in 1.
En schandalig dat dat nodig is...
Je kan op BL3P tegenwoordig ook LTC kopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:48 schreef Nattekat het volgende:
Goed... ik zit nu dus in een coin waar ik 0,0 vertrouwen in heb en die het versturen van transacties momenteel onmogelijk maakt.
Lekker bezig weer[ afbeelding ]
Die klootzakken zijn al maanden gesloten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:49 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Je kan op BL3P tegenwoordig ook LTC kopen.
Dit is denk ik wel een issue waar ze binnenkort echt iets aan moeten doen ja, ik zag het ook alquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:48 schreef TimKuik het volgende:
https://blockchain.info/unconfirmed-transactions
Roger die Bitcoin aan het saboteren is?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:50 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dit is denk ik wel een issue waar ze binnenkort echt iets aan moeten doen ja, ik zag het ook al
Welnee. Is gewoon open. Net nog gekeken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die klootzakken zijn al maanden gesloten.
trololol?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:50 schreef kthxbye het volgende:
Zo, ik heb net 25% van mn portfolio veilig vastgezet in Bitconnect. Je krijgt daar meestal meer dan 1% rente (per dag!) en omdat je het vastzet is het veel beter beveiligd tegen crashes als deze.
Take that banken met je 0.2% per jaar
Ja, maar geen nieuwe aanmeldingen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee. Is gewoon open. Net nog gekeken.
Bijna. Bijna.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:48 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Waar blijft het lightning network..
Das heel iets anders dan klootzakken die al maanden gesloten zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:52 schreef Ralphmeister het volgende:
[..]
Ja, maar geen nieuwe aanmeldingen.
Nee, dat is dan weer een voordeel, problemen die er nu zijn komen mede door de lage transaction fee in het verleden, transaction fee ligt nu rond $50, kost dus een hoop om de blockchain vol te spammen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Roger die Bitcoin aan het saboteren is?
Ja irritant man... hoe lang moet het duren om een degelijke loadbalancer en wat extra servers neer te zettenquote:Op vrijdag 22 december 2017 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die klootzakken zijn al maanden gesloten.
Welnee, 1000¤, max. Bitcoin is dood! Alweer!quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Piekje straks nog, aankomende week.. Daarna vol gas naar beneden. Correctie naar 5 / 7 k..
En toch blijven kopen he?quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:55 schreef Nattekat het volgende:
Gemiddelde transactiefee per blok is nu 50¤
Je zou denken minder dan het oplevert..quote:Op vrijdag 22 december 2017 11:55 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja irritant man... hoe lang moet het duren om een degelijke loadbalancer en wat extra servers neer te zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |