Eindelijk iemand die het snaptquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja dat is ook een oplossing.zo hadden wij ooit een ITer die als oplossing voor foutmeldingen kwam om gewoon de meldingen uit te zetten
Idd, professionele knife catchers hieroquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:54 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Rustig aan Neil Armstrong, eerst nog een dip.
Ik heb euro's maar die zet ik al jaren weg tegen Zimbabwaanse ponden, wordt ik ook steeds rijker van!quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:55 schreef Mattt het volgende:
Als je blockfolio gewoon in bitcoin zet ipv euro valt het allemaal wel mee.
Daarom let ik niet op driehoekjes, lijntjes en meer. Zo makkelijk te fixen en je hebt opnieuw gelijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb mijn driehoekje dusdanig aangepast dat ie weer netjes gevangen is
Alles komt goed. Duurt alleen even.twitter:etherdelta twitterde op vrijdag 22-12-2017 om 12:56:47*Announcement* EtherDelta is back! reageer retweet
Bitonic is populair atmquote:Back-end server niet beschikbaar Error 502
Uw verzoek kon niet uitgevoerd worden omdat de betreffende server niet beschikbaar is.
Onze technici werken aan een oplossing, probeer het over een paar minuten opnieuw.
En dan maar hopen dat je tussendoor een Bitcoin kan krijgen, ik zit net weer eens te kijken en ik weet dus niet of het vaak gebeurt dat Bitcoin op is, maar er is dus wel veel vraag naar.quote:
Ik kocht op t hoogtepunt (4000) en 2 dagen later knalde hij naar de 2200.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In een bulltrap kopen
Owacht... heb ik net gedaan.
Dat heet beartrap.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:09 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik kocht op t hoogtepunt (4000) en 2 dagen later knalde hij naar de 2200.
Daarna ging ie vliegensvlug weer naar 10k....12....14...HOU OP HOU OP....16...18.. etc
Die is nu bezig idd. Vanavond maar bijkopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 12:54 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Rustig aan Neil Armstrong, eerst nog een dip.
Ik noem het liever Rickokunloserfiguurtrap.quote:
Dromen mag. Mijn Cannabiscoin doet het gelukkig nog goed vandaag.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:14 schreef MichelWuyts het volgende:
ZOu leuk zijn als we nu een 24 weer terug naar 20k gaan. Zal de rest ook wel meegroeien.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik noem het liever Rickokunloserfiguurtrap.
Maar beartrap will suffice.
Maar nee toen bij die 4000 ging het gestaag al een poosje omhoog. Dus dacht ik (omdat ik rond 1700 ook wilde kopen maar dronken was en niet de transactie goed begreep) dat het door zou stijgen. Terwijl ie toen juist ineen zakte want “china happened” en een bekende Amerikaanse lul econoom hakte in het rond.
Aangezien er geen geld 'gegenereerd' wordt met Bitcoin, enkel door nieuwe mensen ingepompt, weet je waar al het geld uiteindelijk dus terecht komt. Bij de miners.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:26 schreef Nattekat het volgende:
Die miners moeten zich echt rot lachen nu, gewoon een ton aan fees per blok
Zit je longterm toch nog prima?quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:12 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik noem het liever Rickokunloserfiguurtrap.
Maar beartrap will suffice.
Maar nee toen bij die 4000 ging het gestaag al een poosje omhoog. Dus dacht ik (omdat ik rond 1700 ook wilde kopen maar dronken was en niet de transactie goed begreep) dat het door zou stijgen. Terwijl ie toen juist ineen zakte want “china happened” en een bekende Amerikaanse lul econoom hakte in het rond.
Dit was sowieso al de endgame voor miners. Die nieuwe coins zijn een keer op.quote:
Tov Bitcoin valt het wel mee.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:49 schreef mtchel112 het volgende:
ethereum ligt lekker laag, to buy or not to buy
3 weken terug zou dit anders nog krankjorum hoog zijn geweest. Durf uit te zoomenquote:Op vrijdag 22 december 2017 13:49 schreef mtchel112 het volgende:
Vorig jaar december was lekker laag. Hier is niks lekker laag aanquote:Op vrijdag 22 december 2017 13:49 schreef mtchel112 het volgende:
L-l-lambiekje?quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:51 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
3 weken terug zou dit anders nog krankjorum hoog zijn geweest. Durf uit te zoomen
En dan heel veel moeten kopen omdat je anders veel te veel transactiekosten moet dokken, en dan nog uren wachten? Nah,quote:
LISK is soweiso een goede coin, willen echt leuke projecten gaan doen!quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:53 schreef UtopiaVolger het volgende:
Beetje Lisk, Beetje Neo en een beetje Iota halen dan maar?
Skip die laatstequote:Op vrijdag 22 december 2017 13:53 schreef UtopiaVolger het volgende:
Beetje Lisk, Beetje Neo en een beetje Iota halen dan maar?
Zouden driehoekjes dan toch onzin zijn?quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Bitcoin is nu uit elk mogelijke driehoekje dat ik kan maken gebroken
Neequote:Op vrijdag 22 december 2017 14:00 schreef poebz het volgende:
[..]
Zouden driehoekjes dan toch onzin zijn?
Jij ziet overal wat inquote:Op vrijdag 22 december 2017 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zie hier nu een bulltrap in, maar het kan ook zomaar zijn dat we gewoon weer vrolijk door blijven gaan richting de 20k voor het nieuwe jaar.
Nattekat momenteel :quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:59 schreef Nattekat het volgende:
Bitcoin is nu uit elk mogelijke driehoekje dat ik kan maken gebroken
Downtrend driehoekjes doen het nog prima jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:03 schreef Sjouveur het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan nog prima hoor!
Bitcoin is uitgevonden door een AI in opdracht van de illuminati ofc.quote:Op vrijdag 22 december 2017 13:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu al benieuwd naar zijn mening over crypto currencies en wie daarachter zit.
En daar mag ie gerust opnieuw uitbreken, nog meer omlaag that isquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Downtrend driehoekjes doen het nog prima ja
quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:08 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
En daar mag ie gerust opnieuw uitbreken, nog meer omlaag that is
quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs een kortetermijn downtrenddriehoek is aan de onderkant gebroken nu
Rip geld.
goed filmpjequote:Op vrijdag 22 december 2017 14:05 schreef Mender het volgende:
[..]
Bitcoin is uitgevonden door een AI in opdracht van de illuminati ofc.
Als we nog ff zo door gaan red ik dat welquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:09 schreef UtopiaVolger het volgende:
Je zou het geld maar hebben om nu even 100 BTC te kopen.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:10 schreef descon het volgende:
[..]
Als we nog ff zo door gaan red ik dat wel
Duurt alleen een jaar of 500 voor je het daadwerkelijk hebt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:09 schreef UtopiaVolger het volgende:
Je zou het geld maar hebben om nu even 100 BTC te kopen.
Vuile realistquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:18 schreef Majkool het volgende:
Op sinterklaas was het nog 11k usdeigenlijk we tikkeltje dramatisch overal
Amerika is wakkerquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Zelfs een kortetermijn downtrenddriehoek is aan de onderkant gebroken nu
Rip geld.
LUL NIET BITCOIN IS DEAUD CRASH KAPOT ALLES VERKOPEN SELL SELL SELL NOWquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:18 schreef Majkool het volgende:
Op sinterklaas was het nog 11k usdeigenlijk we tikkeltje dramatisch overal
We gaan gewoon lekker naar de 10k terug, niks aan de handquote:
Nee lager, inkoopmoment komt eraanquote:
Vanmorgen nog onder 12kquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:19 schreef UtopiaVolger het volgende:
With move below $13k, bitcoin falls to 16-day low.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die van mij is al geweestquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee lager, inkoopmoment komt eraan
Die zijn dan gelijk wakker als ze de koers zienquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Amerikanen moeten nog uit hun pyjama springen.
Je weet dat Amerika nog wakker was ten tijde van de crash?quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Niet de hele dag in je pyjama crypto's zitten tradenquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:24 schreef UtopiaVolger het volgende:
[..]
Ze gaven de aanzet tot de correctie, gingen slapen en eenmaal wakker zal er wel wat paniekvoetbal bij komen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je weet dat Amerika nog wakker was ten tijde van de crash?
$DRGN staat op $0.73 op Kucoin, just saying.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:27 schreef Typisch het volgende:
Ben opzoek naar nog een projectje om iets van 5-10% van mijn portfolio in te stoppen.
Zit te denken aan UBIQ.
UBIQ en VIA hier denk ik, maar wel mindere percentagesquote:Op vrijdag 22 december 2017 14:27 schreef Typisch het volgende:
Ben opzoek naar nog een projectje om iets van 5-10% van mijn portfolio in te stoppen.
Zit te denken aan UBIQ.
Met een noodgang.quote:Op vrijdag 22 december 2017 14:27 schreef noodgang het volgende:
Ripple is ook lekker aan het zakken weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |