TT mag wel aangepast worden jaquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:54 schreef LXIV het volgende:
Voor wat betreft de TT: Never panic. Zoveel is duidelijk.
Zorg dat je maximaal net zoveel geld in crypto hebt zitten als je bereid bent te verliezen. Dan heb je geen stress en hoef je ook niet te paniekeren.
Maar ga niet met 5 ton in een concept zitten waarvan absoluut onduidelijk is hoe het er over 5 jaar (of zelfs 6 maanden!) uitziet! Dat is geen leven.
Jawel, maar dat is voor het gezin. Dit doe ik erbij voor de leuk en lange termijn. Geld wat ik later dit jaar misschien nodig heb ga ik nu niet in lange termijn plan stoppen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:50 schreef nelisb het volgende: [..] Je hebt verder geen spaargeld? Indien wel, wat maakt het dan uit wanneer je salaris en bonus worden gestort.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:50 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ik wacht nog heel even. Meer coins voor hetzelfde geld
Hoiquote:Op vrijdag 22 december 2017 07:57 schreef Patroon het volgende:
Zie al die lui die de boot hadden gemist, maar niet de ballen om in te stappen, ff opgelucht wakker worden
Dit dusquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:55 schreef Arcee het volgende:
Dan denk je, ha het staat nu mooi laag, ik ga kopen! En dan denk je, nee, toch maar niet, want dit is de definitieve crash. En een paar dagen later staat het dan weer op all time high en baal je.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:56 schreef TimKuik het volgende:
Fucking collega komt binnen rennen "Bitcoin gaat crashen."
Blij dat ik in het rood sta, hopelijk stapt die normie uit. Liever verlies dan al die nieuwe cryptodebieltjes om me heen die enkel voor de 500% ROI komen kijken...
En alle nieuwe die wél zijn ingestapt :quote:Op vrijdag 22 december 2017 07:57 schreef Patroon het volgende:
Zie al die lui die de boot hadden gemist, maar niet de ballen om in te stappen, ff opgelucht wakker worden
quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En alle nieuwe die wél zijn ingestapt :
[ afbeelding ]
NOOO WHYquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef damsco het volgende:
Net mijn halve bitcoin verkocht. Stond virtueel 2k in de plus, allemaal verdampt in 3 dagen tijd lol.
Slimquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef damsco het volgende:
Net mijn halve bitcoin verkocht. Stond virtueel 2k in de plus, allemaal verdampt in 3 dagen tijd lol.
Noobquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef damsco het volgende:
Buy high Sell lowquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef damsco het volgende:
Domste beslissing ooit.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef damsco het volgende:
Ik heb het gevoel altijd spijt te krijgen. Nu verkopen en dan vervolgens alles omhoog te zien knallen, of verkopen op ATHs en de rest nog verder omhoog te zien knallen. Nu heb ik spijt dat ik niet alvast wat heb laten uitbetalen deze week.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:58 schreef vigen98 het volgende:
Advies voor iedereen, niet verkopen! Ga je enorm veel spijt van krijgen als je dat doet net als ik 9 maanden terug
toch niks mis mee, blijkbaar mensen voor wie dit niks is en er een verkeerd beeld bij hadden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:02 schreef ColeJ het volgende:
Man man man, de gasten die nu verkopen... We gaan in een paar weken tijd met honderden procenten omhoog. Gaat er een keer 40 vanaf, gaan we eruit?
HODL!
Sell the fucking dipquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef damsco het volgende:
Hopelijk; kan ik eindelijk een hele kopenquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:02 schreef EggsTC het volgende:
11500... misschien terug naar 7500 , dan zaktie echt door het ijs
Panicsell. Lekkerpikquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef damsco het volgende:
dat is ie al, hij zakt nu naar de hellquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:02 schreef EggsTC het volgende:
11500... misschien terug naar 7500 , dan zaktie echt door het ijs
🤔 Waarom verkoop je het in Godsnaam.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef damsco het volgende:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:05 schreef Joosie200 het volgende:
[ afbeelding ]
Wel mooie grafiek om in de gaten te houden. Vorige keer zakte ie ook even in naar de 12k om weer door te zetten.
Eensquote:
black holequote:Op vrijdag 22 december 2017 09:05 schreef Joosie200 het volgende:
En het tegenovergestelde van Moon? To hell and beyond?![]()
Maar over 4 dagen dan?quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:06 schreef LXIV het volgende:
Mensen lijken al zeker te weten dat de bodem bereikt is.. Misschien is damsco over 2 dagen wel heel blij dat hij verkocht heeft.
Niemand weet het. Je kunt ook niet zeggen of BTC nu onder- of overgewaardeerd is. Dat is een van de redenen van de extreme volatiliteit.quote:
ETNquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:10 schreef sniel123 het volgende:
Alle coins in de top 50 op CMC in het rood, behalve Tether en ETN
Vechain is niet echt gedaald. Al dagen rond de 1,40quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:16 schreef DaMart het volgende:
Het is niet erg dat BTC daalt, maar dan moeten de alts niet het voorbeeld gaan volgen...
Niet naar je Waves adres maar wel naar de BTC gateway ja.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:18 schreef Scrummie het volgende:
Kan ik nou vanaf Bitonic rechtstreeks BTC naar mijn Waves wallet sturen?
Ah ja, via Deposit.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Niet naar je Waves adres maar wel naar de BTC gateway ja.
Verrassend.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:20 schreef Scrummie het volgende:
Godverdomme, geen BTC beschikbaar op Bitonic.
Mja, Waves zat bijna aan mijn sellorder vannacht en is nu weer teruggezakt naar de waarde van gisteren. Andere alts in mijn portfolio zijn ook gezakt. Als ze BTC niet volgen als die moon gaat, moeten ze dat niet ineens wel gaan doen bij een correctie natuurlijkquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Vechain is niet echt gedaald. Al dagen rond de 1,40
Goh toevallig.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:20 schreef Scrummie het volgende:
Ben ik de nieuwe nattekat ofzo! Die heb ik gisteravond juist verkocht! 🙈quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Niet naar je Waves adres maar wel naar de BTC gateway ja.
Die andere Nederlandse klotesite heeft ook alles voor de verrassing weer eens dicht gegooidquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:20 schreef Scrummie het volgende:
1.40? Vechain staat op dit moment op 1.09 op Binancequote:Op vrijdag 22 december 2017 09:19 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Vechain is niet echt gedaald. Al dagen rond de 1,40
https://anycoindirect.eu/nl/kopen/bitcoinsquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:22 schreef Scrummie het volgende:
Waar kan ik buiten Bitonic of Litebit nog BTC via iDeal kopen dan?#noobvraagexcuus
Betrouwbaar?quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:23 schreef Wann01601 het volgende:
[..]
https://anycoindirect.eu/nl/kopen/bitcoins
Zelfde aantal SAT'squote:Op vrijdag 22 december 2017 09:23 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
1.40? Vechain staat op dit moment op 1.09 op Binance
Via de exchanges die SEPA hebben. Kraken heeft dat volgens mijquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:22 schreef Scrummie het volgende:
Waar kan ik buiten Bitonic of Litebit nog BTC via iDeal kopen dan?#noobvraagexcuus
Meh, geen accounts daar en geen tijd om te registeren. Ik wacht wel op Bitonic en ga intussen weer aan het werk.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:24 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Via de exchanges die SEPA hebben. Kraken heeft dat volgens mij
Ik heb daar al vaker gekocht. Geen problemen mee gehad!quote:
Wtf... geen tijd om te registeren?quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:25 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Meh, geen accounts daar en geen tijd om te registeren. Ik wacht wel op Bitonic en ga intussen weer aan het werk.
Dit geeft wel vertrouwen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Overzicht van alle grote BTC dips en hoe lang het duurde tot een nieuwe ATH.
[ afbeelding ]
Nieuwe ATH voor het eind van het jaar
Als je nu geld inlegt dan kost 't je toch 't hele weekend voordat het erop staat.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:26 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wtf... geen tijd om te registeren?wil je geld maken of wil je blijven wachten tot het weer hoog staat?
Mooi overzicht, alleen graag geen 2013 - 2015 scenarioquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:20 schreef Rossdale het volgende:
Overzicht van alle grote BTC dips en hoe lang het duurde tot een nieuwe ATH.
[ afbeelding ]
Nieuwe ATH voor het eind van het jaar
Alsnog, beter dan wachten op Bitonic en belachelijke fee’s betalen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:28 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Als je nu geld inlegt dan kost 't je toch 't hele weekend voordat het erop staat.
https://www.worldcoinindex.com/portfolioquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:30 schreef Nalbandian het volgende:
Blockfolio servers unavailable. Iedereen is aan het checken hoeveel ze verloren hebben
.
Straks panicsellen alle noobs hun crypto. Kunnen we ook eens lachen 😂quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:30 schreef Nalbandian het volgende:
Blockfolio servers unavailable. Iedereen is aan het checken hoeveel ze verloren hebben
.
Hodl hequote:Op vrijdag 22 december 2017 09:32 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
https://www.worldcoinindex.com/portfolio
-27.86% ¤ -459.0120
https://www.cryptocompare.com/portfolio/quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:32 schreef Patroon het volgende:
Is er ook een soort van Blockfolio of Delta maar dan online en niet voor op de mobiel? Ik wil daarmee voorkomen dat ik steeds met mijn mobiel mijn portfolio wil checken.
Hoewel de gap gefilled is van 13k, kan ook hier op blijven, support bouwt al weer.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:29 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Gunstige scenario op groen, minder gunstig scenario op rood, het matje is 6k echt rockbottom
Tetherquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:32 schreef Afwazig het volgende:
Zit al 8 maanden in Tether, eindelijk winst
God straft snel.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:33 schreef Ticootje het volgende:
Al die nieuwe mensen die even snel geld dachten te maken.
auw, auw, auw...
Ik betaal je wel om uit te stappen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:37 schreef Patroon het volgende:
Als ik nu uitstap zal je zien dat de koers weer omhoog vliegt..Eigenlijk zou ik voor jullie moeten uitstappen
Heb nooit Tether gehad gelukkig. Ik heb mezelf voorgenomen sowieso tot het voorjaar te HODLEN wat er ook gebeurt. Stick to the plan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:33 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Tetherhet valt me op dat die niet gebarsten is. Er wordt telkens een extra aantal “bijgedrukt”
Die heeft nu nog steeds een miljoen winst volgens mijquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:37 schreef Joosie200 het volgende:
Hoe zal die gast op de camping zich nu voelen?
Nog steeds als een koning want volgens mij stond ie op het moment dat hij instapte op 2,5k.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:37 schreef Joosie200 het volgende:
Cointrackr.com vind ik zelf wel prettig. Assets moet je wel handmatig bijhouden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:32 schreef Patroon het volgende:
Is er ook een soort van Blockfolio of Delta maar dan online en niet voor op de mobiel? Ik wil daarmee voorkomen dat ik steeds met mijn mobiel mijn portfolio wil checken.
Tja weinig aan de hand.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:39 schreef sniel123 het volgende:
[..]
Nog steeds als een koning want volgens mij stond ie op het moment dat hij instapte op 2,5k.
Als het goed is staat ie nog dik in de plus, maar dan nog zal het niet prettig zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:37 schreef Joosie200 het volgende:
Thnx, dat vind ik geen probleem. Ga vanavond even de site en die van Waterdrinker checken...probleem is dat het niet te doen is om alle trades over te nemenquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Cointrackr.com vind ik zelf wel prettig. Assets moet je wel handmatig bijhouden.
7k? Damnquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:39 schreef EggsTC het volgende:
Wat denken jullie, hier stabiliseren omdat de 13k cap zich gevuld heeft of zakt hij nog verder? Jammer dat het nog even duurt voordat usa wakker wordt...
Ik gok nog steeds op de 11k7/k
Dat is een rotklus inderdaad.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Thnx, dat vind ik geen probleem. Ga vanavond even de site en die van Waterdrinker checken...probleem is dat het niet te doen is om alle trades over te nemen
Dankzij die dombo's is er BTC op de markt om te kopenquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:39 schreef Maryamgouda het volgende:
Al die dombo's die nu gaan verkopen, wtf. Dit is juist het moment om bij te kopen :/
Misschien maak ik wel per 1-1 een nieuwe start en schrijf ik mijn rendement tot die datum op.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:40 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dat is een rotklus inderdaad.
panic sell hequote:Op vrijdag 22 december 2017 09:39 schreef Maryamgouda het volgende:
Al die dombo's die nu gaan verkopen, wtf. Dit is juist het moment om bij te kopen :/
Ik wil ook bijkopen maar t lukt nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:39 schreef Maryamgouda het volgende:
Boeie, meer bitcoin voor mn geld.quote:
Geen geld?quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:42 schreef ROADRUNN3R het volgende:
[..]
Ik wil ook bijkopen maar t lukt niet
Cointrackr is niet bedoeld om trades in bij te houden, het geeft alleen een overzicht van je portfolio en stijging/daling van de afgelopen 1 en 24 uur en 7 dagen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Thnx, dat vind ik geen probleem. Ga vanavond even de site en die van Waterdrinker checken...probleem is dat het niet te doen is om alle trades over te nemen
Hoe meer bitonic down is, hoe meer onzet ze missen. Dus nee.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:43 schreef MGeraads het volgende:
Toeval dat bitonic er weer uit ligt als mensen willen bijkopen!?
Nouja, dat zijn natuurlijk ook geen altruïsten, dus die willen niet met 150 BTC zitten die ze zelf voor $16k hebben ingekocht en voor $13k moeten verkopen. Ze zullen dus een kleine voorraad aanhouden; goed de site in de gaten houden dus.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:43 schreef MGeraads het volgende:
Toeval dat bitonic er weer uit ligt als mensen willen bijkopen!?
Dit dus. Bitonic > Litebit, want dat zijn echte boefjes.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:45 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Nouja, dat zijn natuurlijk ook geen altruïsten, dus die willen niet met 150 BTC zitten die ze zelf voor $16k hebben ingekocht en voor $13k moeten verkopen. Ze zullen dus een kleine voorraad aanhouden; goed de site in de gaten houden dus.
Maar dat zag je al toen de trendline brak.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:35 schreef Joosie200 het volgende:
Edje geeft het ruiterlijk toe
https://twitter.com/Crypto_Ed_NL/status/944112762317307904
Tijdje dit topic niet meer gevolgd want was gewoon niet meer te doen. Ik zit hier oprecht van te genieten. Niet omdat ik mensen verlies gun maar als je zonder te weten wat Bitcoin, blockchain er cetera is... Jezus.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:56 schreef TimKuik het volgende:
Blij dat ik in het rood sta, hopelijk stapt die normie uit. Liever verlies dan al die nieuwe cryptodebieltjes om me heen die enkel voor de 500% ROI komen kijken...
Mooi voor je dat je goed geshort hebt maar ga aub niet de wijsneus uithangen. Zelfs de pro's hebben moeite crypto the shorten dus ga er maar gewoon van uit dat je lucky was met je timing. Voor hetzelfde geld brak ie wel door 20k.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef xminator het volgende:
We gaan weer rustig omhoog. Mensen die net hebben verkocht
Koop ik een hele bitcoin ipv zoals 3 jaar geleden 25,5 bitcoin voor hetzelfde geldquote:
Gisteren in de sportschool ook allemaal gasten die zeiden dat ze in crypto zaten.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:51 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Tijdje dit topic niet meer gevolgd want was gewoon niet meer te doen. Ik zit hier oprecht van te genieten. Niet omdat ik mensen verlies gun maar als je zonder te weten wat Bitcoin, blockchain er cetera is... Jezus.
Weak hands OUT! En vanaf nu maar gewoon weer de nerdjes deze wereld laten handelen aub.
Mjah precies. In Januari lekker op vakantie, zie het daarna wel weer.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:53 schreef Greys het volgende:
Bitcoin says Merry Christmas ho ho ho.
Ach ja. Blockfolio dicht en lekker gaan Netflixen ofzo. (Of gewoon werken, in mijn geval.)
Hij komt straks weer shitposten, no worries.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:55 schreef Wereldgozer het volgende:
Is klaasweetalles al gesignaleerd?
Denk je niet dat wanneer alle gasten op de sportschool in crypto zitten, het hoogtepunt zo'n beetje bereikt is? Wie moeten er nu dan nog instappen om de BTC voor meer aan te verkopen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gisteren in de sportschool ook allemaal gasten die zeiden dat ze in crypto zaten.Een gast vertelde dat hij 16 BTC bezat. Even later zei hij dat de daling logisch was want de oprichter van Bitcoin (bitcoin.com) had alles verkocht
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan gewoon niet geloven dat iemand met 16 BTC in fakenews trapt
Heerlijk vooruitzicht voor je.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Mjah precies. In Januari lekker op vakantie, zie het daarna wel weer.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
Gisteren in de sportschool ook allemaal gasten die zeiden dat ze in crypto zaten.Een gast vertelde dat hij 16 BTC bezat. Even later zei hij dat de daling logisch was want de oprichter van Bitcoin (bitcoin.com) had alles verkocht
![]()
![]()
![]()
![]()
Als je cryptokennis niet verder gaat dan wat er op nu.nl staat dan krijg je datquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is slimmer dan ik want ik heb ze nietquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:56 schreef vigen98 het volgende:
[..]ik denk niet dat iemand die 16 btc heeft zo dom is.
Magnet is een held inderdaad. Door hem in Waves gegaan toen het 84 cent wasquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:55 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben vooral blij voor Magnet dat hij precies op tijd flink heeft uitgecasht en lekker vanaf februari kan rentenieren. Anders had hij daar langer op moeten wachten.
Dat geld wat wij verliezen is maar peanuts natuurlijk.
Huismoeders?quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Denk je niet dat wanneer alle gasten op de sportschool in crypto zitten, het hoogtepunt zo'n beetje bereikt is? Wie moeten er nu dan nog instappen om de BTC voor meer aan te verkopen?
Nou wat slim... hij denkt dat de oprichter van btc uit btc is gegaan 🤔quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij is slimmer dan ik want ik heb ze niet
Van iedereen die ik ken (familie, vrienden, werk, kennissen, buren, alles) zit er maar één iemand in.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Denk je niet dat wanneer alle gasten op de sportschool in crypto zitten, het hoogtepunt zo'n beetje bereikt is? Wie moeten er nu dan nog instappen om de BTC voor meer aan te verkopen?
Waarheid.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:57 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hij is slimmer dan ik want ik heb ze niet
Bitcorn is outdated. Tegen de tijd dat bijna iedereen in crypto zit is bitcorn allang dood.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Van iedereen die ik ken (familie, vrienden, werk, kennissen, buren, alles) zit er maar één iemand in.
We zijn er echt nog lang lang lang niet qua instappen. Zeker niet wereldwijd. Maar dat weet je zelf ook wel.
Ik keek net ook idd, als ik nu alles omzet zit ik behoorlijk dichtbij m'n Project Hele Bitcoin.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:58 schreef over_hedge het volgende:
Ah joh positief bekijken. Als je nu al je alt coins verkoopt heb je meer bitcoins dan je gister had
Niet als BTC massaal gedumpt wordt. Dan heb je er niks aanquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:58 schreef over_hedge het volgende:
Ah joh positief bekijken. Als je nu al je alt coins verkoopt heb je meer bitcoins dan je gister had
Oh geen idee. Ik gaf alleen maar aan dat er nog zat zijn die er niet in zitten als antwoord op z'n vraag.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:59 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Bitcorn is outdated. Tegen de tijd dat bijna iedereen in crypto zit is bitcorn allang dood.
Ja. Je kent het verhaal wel van die beurstycoon die in 1929 aandelentips kreeg van zijn schoenpoetser. Daar doelde ik op.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Van iedereen die ik ken (familie, vrienden, werk, kennissen, buren, alles) zit er maar één iemand in.
We zijn er echt nog lang lang lang niet qua instappen. Zeker niet wereldwijd. Maar dat weet je zelf ook wel.
Laat de kerst maar komenquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:04 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja. Je kent het verhaal wel van die beurstycoon die in 1929 aandelentips kreeg van zijn schoenpoetser. Daar doelde ik op.
Volgens mij kocht hij rond 2.8k dollar en nam ie ook nog de BCH snapshot mee. Had er zo'n 3 ton in en staat nog een factor van 5.8. Niet gek.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:38 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Die heeft nu nog steeds een miljoen winst volgens mij
Vandaar dat het ook zo debiel is dat het waves team de hele zomer zo vaag bleef rondom de waves 1.0 release date. Iedereen heeft toen een half jaar voor lucht gewacht terwijl alle andere cryptos wel moon gingen. En dan brengen ze nu alle grote releases uit op het moment dat de cryptokoorts al z'n intrede heeft gemaakt en in de markt veel onzekerheid heerst. Als waves niks wordt komt dat vooral door de incompetentie van het team.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Wel weer typisch eigenlijk, elke keer als Waves met een moment komt dat hij echt klaar is om te lanceren gebeurt er wel weer wat op de cryptomarkt waardoor alles in elkaar dondert en Waves weer verder moddert
Nu ook weer met de officiele launch van NG
Als ik een moest kijken hoeveel ik heb misgelopen, daar wordt je niet blij meequote:Op vrijdag 22 december 2017 10:05 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Volgens mij kocht hij rond 2.8k dollar en nam ie ook nog de BCH snapshot mee. Had er zo'n 3 ton in en staat nog een factor van 5.8. Niet gek.
Hij zal ook vast zijn inleg er uit gehaald hebben. Dat zou ik gedaan hebben.
Ik ben in twee dagen een hagelnieuwe auto verloren :-( #hodl
ga toch weg manquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:56 schreef xminator het volgende:
Als jullie nou maar naar mij hadden geluisterd.... (Alweer)
Dat gebeurd wel vaker..over een paar minuten staan er weer 120 ofzo..quote:
Hier kwam mijn broertje gisteren ook mee. Toen moest ik even flink zuchten. Die Roger Ver heeft wel verdomd veel macht met zijn .com. Misselijk ventje vind ik het.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat dacht je van de generaties na ons? Of mensen die ook klaar zijn met banken? Geef eens 20 a 30 jaar. Wacht tot bedrijven zoals supermarkten eigen channels voor LN kunnen openen. Of tot RSK smart contract die compatibel zijn met Ethereum (!) worden gelanceerd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:55 schreef LXIV het volgende:
[..]
Maar over 24uur toch nog netjes 37%quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:09 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ripple was vannacht de euro voorbij en is daarna ook gewoon weer een kwart gedaald.
Niet weten dat januari een wavesmaand isquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:09 schreef kthxbye het volgende:
[..]
ga toch weg man
Tja, een correctie zat er broodnodig aan te komen! Ondanks dat ik mezelf er ook niet bijzonder op heb voorbereid (moet nog steeds m'n inleg eruit halen) vind ik ook niet zo spannend allemaal. Been there, done that, hodl.
Ik hoop dat de mensen die tijdens de bull zijn ingestapt niet teveel hebben zien verdampen deze middag.
Wat ik wel leuk vind is dat ik na elke correctie toch meer in BTC en in fiat overhoud dan die ervoor
p. s. niet doorhebben dat dit allemaal gepland is door Sasha omdat volgende week de echte Waves week begint![]()
Vertel me even als je al het zand uit je vagina gehaald hebt.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:11 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Hier kwam mijn broertje gisteren ook mee. Toen moest ik even flink zuchten. Die Roger Ver heeft wel verdomd veel macht met zijn .com. Misselijk ventje vind ik het.
Ik hoorde gisteren ook dat Coinbase Bcash Lier openen op 8.5k Dollar. Wat een faggots. De Bcash pump is wellicht de reden van deze Bitcoin correctie.
'Bcash is the true Bitcoin'. Flikker toch op! Ik zit met smart te wachten op de dag dat de Bcash 8 MB blocks vol raken, dat wordt echt genieten. Zal waarschijnlijk nooit gebeuren omdat Bcash niet geneigd geadopteerd wordt om binnen 10 minuten zoveel tx te verwerken krijgen.
Noobs die panicsellen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:14 schreef UtopiaVolger het volgende:
Zo zo zo is er heel wat aan de hand haha. Even douchen, bakje koffie en dan eens rustig bijlezen. :p
Valt wel mee. HODLquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:14 schreef UtopiaVolger het volgende:
Zo zo zo is er heel wat aan de hand haha. Even douchen, bakje koffie en dan eens rustig bijlezen. :p
Kraken, brr.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:15 schreef Mattt het volgende:
Heerlijk al die noobs die nu in paniek zijn.
Zojuist geld overgemaakt naar Kraken om maar wat kerstinkopen te doen
Ik heb er een beetje een dubbel gevoel bij, al die tokkies aan de cryptos. Aan de ene kant chill, dumb money, nieuw geld, helpt de bubbel. Maar aan de andere kant, het is een echte nerdenhobby, helemaal niet leuk als dat ineens mainstream wordt en elke klaplul denkt dat ie een pro investor is. Tis een beetje alsof die ene coole obscure indie band die je ontdekt hebt ineens mainstream gaat... dat loopt meestal niet zo goed af voor de liefhebberquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:54 schreef Patroon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Aandelenquote:
Ja is goed. Jij bent pro BCH?quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:12 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Vertel me even als je al het zand uit je vagina gehaald hebt.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:18 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Aandelen.
Niet in BIETCONNECT zitten...
Lijkt maar zoquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:19 schreef TimKuik het volgende:
https://jochen-hoenicke.de/queue/#2w
Ligt het nou aan mij of worden alle transacties van 20sat/byte of lager gedropt?
Zit nog geen beweging in hier. Maar daar ben ik eigenlijk wel blij meer, daar ook een daling zou echt niet goed voor m'n hart zijn.quote:
LTC niet gekocht hebben op 8 USDquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Ah gossie... Moet je huilen? Tot nu toe heb ik gelijk gehad met:
- waves shitcoin;
- ripple buy op een paar cent;
- LTC buy op 20 usd;
- ETN buy;
- alles verkopen en vandaag terugkopen(zei ik gisteren)
Ik wrijf het er gewoon even lekker in.
Maar hoe zit het met de overige nodes dan? Volgens mij heeft BTC standaard een limit van 300MB. Gaan ze dan niet out of sync lopen (forken)?quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:20 schreef Atlantis- het volgende:
[..]
Lijkt maar zo
This server has a mempool limit of 500 MB. The mempool is currently full and low fee transactions are evicted.
Logisch toch, laag kunnen bijkopen. Voorraad tijdelijk op. Die hebben zo weer.quote:
Waves vaart zn eigen koers en launcht als het klaar is, ipv tijdens een gunstig moment zodat de koers moon gaat. Product gaat voor rendement van speculanten. Zoals het hoort. Iets wat niet af is hoor je niet te releasen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Wel weer typisch eigenlijk, elke keer als Waves met een moment komt dat hij echt klaar is om te lanceren gebeurt er wel weer wat op de cryptomarkt waardoor alles in elkaar dondert en Waves weer verder moddert
Jij wel toch?quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:25 schreef xminator het volgende:
[..]
Ah ja je kan niet alles timen, echter stijging in ripple was hoger dan ltc op dat moment.
Niet in Korea zittenquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:25 schreef Nattekat het volgende:
Waarom moet dit in godsnaam midden in de nacht gebeuren?
Omdat het een shitcoin isquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:37 schreef Rossdale het volgende:
Sowieso gaat ie niet door de support van 10k. Anders kan je net zo goed je crypto's in een vulkaan gooien.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:26 schreef EggsTC het volgende:
Zou de bodem al geraakt zijn of gaan we nog wat moois zien als USA wakker wordt straks
USA heeft dit gister ingezet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:26 schreef EggsTC het volgende:
Zou de bodem al geraakt zijn of gaan we nog wat moois zien als USA wakker wordt straks
quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:27 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Sowieso gaat ie niet door de support van 10k. Anders kan je net zo goed je crypto's in een vulkaan gooien.
Zonder die cryptodebieltjes zal de koers alleen nog maar [verder] zakken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:56 schreef TimKuik het volgende:
De support zijn diezelfde whales die nu cashen, dus don't be too sure.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:29 schreef Predator38 het volgende:
welke "support" ?????
bij een panic sell heb je niks meer aan "supports" en dit moest een keer klappen.
allemaal whales die nu ff cashen
[..]
Hij is toch niet onder de 10k gekomen nerd.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:29 schreef Predator38 het volgende:
welke "support" ?????
bij een panic sell heb je niks meer aan "supports" en dit moest een keer klappen.
allemaal whales die nu ff cashen
[..]
Zoals bijv. Magneet die zijn waves uitcashed en bij jullie nog steeds blijft shillen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:30 schreef EggsTC het volgende:
[..]
De support zijn diezelfde whales die nu cashen, dus don't be too sure.
USD?quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hij is toch niet onder de 10k gekomen nerd.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:30 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Hij is toch niet onder de 10k gekomen nerd.
BIEEEETCOONNEEEEEEEEEEECTquote:
Kijk deze man, meneer omgekeerde McAfee.quote:
Het doet je wel pijn hè iemand die succes heeftquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:31 schreef xminator het volgende:
[..]
Zoals bijv. Magneet die zijn waves uitcashed en bij jullie nog steeds blijft shillen.
Niet in de toekomst wonenquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:25 schreef Nattekat het volgende:
ETH shitcoin xDquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:25 schreef Nattekat het volgende:
Hier heeft onze resident Waves-troll wel een puntquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:26 schreef xminator het volgende:
[..]
Omdat het een shitcoin is![]()
Marketingbudget van 100k per maand en daar zie je niets van terug.
Ik lig altijd krom om deze manquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:32 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Blijft geniaal
oh, spuit111213
Ff wat Bitcoins kopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:36 schreef brombeer_ het volgende:
0,5 fib aangetikt. Prima plek om te bouncen
Best wel enge gedachte eigenlijk. Want er gaat een punt komen waar dit niet meer op gaat en we dus alleen maar naar beneden gaan, maanden langquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:33 schreef EggsTC het volgende:
Ach volgende week staat dit weer ATH, dus np,.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:36 schreef brombeer_ het volgende:
0,5 fib aangetikt. Prima plek om te bouncen
Nee dat geloof ik niet, want mainstream adoption komt net kijken. Er zal wel een punt gaan komen in de verre toekomst wat dat betreft, maar voorlopig nog niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:37 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Best wel enge gedachte eigenlijk. Want er gaat een punt komen waar dit niet meer op gaat en we dus alleen maar naar beneden gaan, maanden lang
Heb het even gecorrigeerd. Graag gedaan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:38 schreef Afwazig het volgende:
All in op gulden, waves en geertcoin.LAMBO OR LADA
quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:38 schreef Afwazig het volgende:
All in op gulden en geertcoin.LAMBO OR LADA
Wavesquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb het even gecorrigeerd. Graag gedaan.
Haha dan ben je ekt een kneusje. Mensen die nog steeds bitonic of litebit gebruiken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Bitonic vult weer mondjesmaat aan maar ik ben steeds te laat
Geen Baudetcoin hebbenquote:
Kan nog wel even duren idd maar als het gebeurd gaat het geen leuke tijd zijn om in de coins te zitten. 2014 was in ieder geval flink jankenquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, want mainstream adoption komt net kijken. Er zal wel een punt gaan komen in de verre toekomst wat dat betreft, maar voorlopig nog niet.
Beetje ala de dotCOM bubble hequote:Op vrijdag 22 december 2017 10:41 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Kan nog wel even duren idd maar als het gebeurd gaat het geen leuke tijd zijn om in de coins te zitten. 2014 was in ieder geval flink janken
HOLD verge men.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:42 schreef MGeraads het volgende:
Hoor ook niemand meer over Verge, of is dit voor de lange termijn?!
Ik maak het even aan via het supersnelle waves netwerk.quote:
Vergequote:Op vrijdag 22 december 2017 10:42 schreef MGeraads het volgende:
Verge lange termijnquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:42 schreef MGeraads het volgende:
Kijk eens naar de prijs die je daar betaalt. Dat is net geen oplichting.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Bitonic vult weer mondjesmaat aan maar ik ben steeds te laat
Dat was een pump and dumpquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:42 schreef MGeraads het volgende:
die is x6,5 gegaan de afgelopen week manquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:42 schreef MGeraads het volgende:
Waar zou je dan moeten kopen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens naar de prijs die je daar betaalt. Dat is net geen oplichting.
Dit dus, met BTC ook.... van 5 naar 20K binnen een paar weken, en dan denken dat het goed blijft gaanquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:43 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
die is x6,5 gegaan de afgelopen week man
alsof je een correctie niet al van kilometers ver kon zien aankomen... verwacht je nou echt dat 'ie morgen weer x5 doet ofzo?
Haha henk en sjonnie denken sky is tje limiet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:43 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
die is x6,5 gegaan de afgelopen week man
alsof je een correctie niet al van kilometers ver kon zien aankomen... verwacht je nou echt dat 'ie morgen weer x5 doet ofzo?
Heb zojuist mijn GGZcoins naar geertcoins omgezet via de WAVESDEX.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:42 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik maak het even aan via het supersnelle waves netwerk.
Waves![]()
Waves NG![]()
Superveel transacties per seconde. Zodat ik shitcoins van mezelf naar niemand kan sturen.
Dat gaat wel steeds sneller in deze markt, ook zodra Chinese overheden FUD verspreiden bijv inderdaad, maar ik betwijfel of dit al de bodem is geweest of alleen een bounce.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:44 schreef Patroon het volgende:
Alles krabbelt weer op![]()
[ afbeelding ]
Dode kat klapper.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:45 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Dat gaat wel steeds sneller in deze markt, ook zodra Chinese overheden FUD verspreiden bijv inderdaad, maar ik betwijfel of dit al de bodem is geweest of alleen een bounce.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is voor jou een vraag, en voor mij ook.
Delta of Blockfolio?quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:45 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Wat is trouwens -niet dat het nu nog boeit- een goede app voor op de mobiel op de prijzen te checken?
CoinCap is een fucking trage poep app waar ik nu wel flauw van ben.
We verdubbelen toch weer over een week.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens naar de prijs die je daar betaalt. Dat is net geen oplichting.
Volgende stop is 10.9kquote:
12,5 wall, en daarna richting de 11 ja. Als het daar niet stopt, dan terug naar 8quote:
Blockfolio, dat is een goede. Was de naam vergeten, die had ik de vorige keer toen ik nog wél bitcoins hadquote:
quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:52 schreef xminator het volgende:
Ik moet altijd aan de henk en sjonnies denken bij dit plaatje:
[ afbeelding ]
Gulden en Doge............. you serious?quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:52 schreef LoveProfuzion het volgende:
Ik zit er met wat geld dat ik kan missen in op bitcoin, litecoin, digibyte, gulden en dogecoin. Ik blijf gewoon rustig wachten en ga denk nog wat later erbij kopen.
Mensen die nog op kraken zittenquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie markt, veel kansen om te traden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |