En alle nieuwe die wél zijn ingestapt :quote:Op vrijdag 22 december 2017 07:57 schreef Patroon het volgende:
Zie al die lui die de boot hadden gemist, maar niet de ballen om in te stappen, ff opgelucht wakker worden
quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:57 schreef EggsTC het volgende:
[..]
En alle nieuwe die wél zijn ingestapt :
[ afbeelding ]
NOOO WHYquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef damsco het volgende:
Net mijn halve bitcoin verkocht. Stond virtueel 2k in de plus, allemaal verdampt in 3 dagen tijd lol.
Slimquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef damsco het volgende:
Net mijn halve bitcoin verkocht. Stond virtueel 2k in de plus, allemaal verdampt in 3 dagen tijd lol.
Noobquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef damsco het volgende:
Buy high Sell lowquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef damsco het volgende:
Domste beslissing ooit.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef damsco het volgende:
Ik heb het gevoel altijd spijt te krijgen. Nu verkopen en dan vervolgens alles omhoog te zien knallen, of verkopen op ATHs en de rest nog verder omhoog te zien knallen. Nu heb ik spijt dat ik niet alvast wat heb laten uitbetalen deze week.quote:Op vrijdag 22 december 2017 08:58 schreef vigen98 het volgende:
Advies voor iedereen, niet verkopen! Ga je enorm veel spijt van krijgen als je dat doet net als ik 9 maanden terug
toch niks mis mee, blijkbaar mensen voor wie dit niks is en er een verkeerd beeld bij hadden.quote:Op vrijdag 22 december 2017 09:02 schreef ColeJ het volgende:
Man man man, de gasten die nu verkopen... We gaan in een paar weken tijd met honderden procenten omhoog. Gaat er een keer 40 vanaf, gaan we eruit?
HODL!
Sell the fucking dipquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef damsco het volgende:
Hopelijk; kan ik eindelijk een hele kopenquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:02 schreef EggsTC het volgende:
11500... misschien terug naar 7500 , dan zaktie echt door het ijs
Panicsell. Lekkerpikquote:Op vrijdag 22 december 2017 08:59 schreef damsco het volgende:
dat is ie al, hij zakt nu naar de hellquote:Op vrijdag 22 december 2017 09:02 schreef EggsTC het volgende:
11500... misschien terug naar 7500 , dan zaktie echt door het ijs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |