Ff wat Bitcoins kopen.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:36 schreef brombeer_ het volgende:
0,5 fib aangetikt. Prima plek om te bouncen
Best wel enge gedachte eigenlijk. Want er gaat een punt komen waar dit niet meer op gaat en we dus alleen maar naar beneden gaan, maanden langquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:33 schreef EggsTC het volgende:
Ach volgende week staat dit weer ATH, dus np,.
quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:36 schreef brombeer_ het volgende:
0,5 fib aangetikt. Prima plek om te bouncen
Nee dat geloof ik niet, want mainstream adoption komt net kijken. Er zal wel een punt gaan komen in de verre toekomst wat dat betreft, maar voorlopig nog niet.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:37 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Best wel enge gedachte eigenlijk. Want er gaat een punt komen waar dit niet meer op gaat en we dus alleen maar naar beneden gaan, maanden lang
Heb het even gecorrigeerd. Graag gedaan.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:38 schreef Afwazig het volgende:
All in op gulden, waves en geertcoin.LAMBO OR LADA
quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:38 schreef Afwazig het volgende:
All in op gulden en geertcoin.LAMBO OR LADA
Wavesquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:38 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb het even gecorrigeerd. Graag gedaan.
Haha dan ben je ekt een kneusje. Mensen die nog steeds bitonic of litebit gebruiken.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Bitonic vult weer mondjesmaat aan maar ik ben steeds te laat
Geen Baudetcoin hebbenquote:
Kan nog wel even duren idd maar als het gebeurd gaat het geen leuke tijd zijn om in de coins te zitten. 2014 was in ieder geval flink jankenquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:38 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik niet, want mainstream adoption komt net kijken. Er zal wel een punt gaan komen in de verre toekomst wat dat betreft, maar voorlopig nog niet.
Beetje ala de dotCOM bubble hequote:Op vrijdag 22 december 2017 10:41 schreef brombeer_ het volgende:
[..]
Kan nog wel even duren idd maar als het gebeurd gaat het geen leuke tijd zijn om in de coins te zitten. 2014 was in ieder geval flink janken
HOLD verge men.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:42 schreef MGeraads het volgende:
Hoor ook niemand meer over Verge, of is dit voor de lange termijn?!
Ik maak het even aan via het supersnelle waves netwerk.quote:
Vergequote:Op vrijdag 22 december 2017 10:42 schreef MGeraads het volgende:
Verge lange termijnquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:42 schreef MGeraads het volgende:
Kijk eens naar de prijs die je daar betaalt. Dat is net geen oplichting.quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Bitonic vult weer mondjesmaat aan maar ik ben steeds te laat
Dat was een pump and dumpquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:42 schreef MGeraads het volgende:
die is x6,5 gegaan de afgelopen week manquote:Op vrijdag 22 december 2017 10:42 schreef MGeraads het volgende:
Waar zou je dan moeten kopen?quote:Op vrijdag 22 december 2017 10:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens naar de prijs die je daar betaalt. Dat is net geen oplichting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |